Kom hem voor een leuk prijsje over nemen van een maat van me.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom koop je in godsnaam een motor al dan?
in 2020 zijn er vast geen motors meer en rijden we allemaal in 'iets' door de lucht. Sta je daar met je motorquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom hem voor een leuk prijsje over nemen van een maat van me.
En wil ook echt mijn rijbewijs gaan halen, maar moet er nog even tijd voor zien te vinden.
Scherven brengen gelukquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Hoe weten jullie dat?
Heb net een glazen flesje met olie kapot laten vallen in de badkamer, overal olie
Nou en, retro is dan ook vast nog wel hipquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
in 2020 zijn er vast geen motors meer en rijden we allemaal in 'iets' door de lucht. Sta je daar met je motor
Nee het is al opgeruimd, strenge CLquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scherven brengen geluk
En dan ga je fokken ipv opruimen
Alleen dit zinnetje is al domquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben nooit dom bezig. Minder intelligent misschien, maar nooit dom!
Dream on boy!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Oi! Dat is hij niet! Die is van mijn vader, en mijn vader heeft altijd gelijk"!
Het is dat ik niet wil dat mijn vader alles leest wat ik op FOK! zet, maar anders had ik hem er bij gehaaldquote:
heel verstandigquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is dat ik niet wil dat mijn vader alles leest wat ik op FOK! zet, maar anders had ik hem er bij gehaald
Ik heb een motorquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook al jaren een gitaar, en kan er nog steeds niet op spelen.
Heb vorige week een motor gekocht maar heb nog geen rijbewijs.
ik heb ook een motorquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook al jaren een gitaar, en kan er nog steeds niet op spelen.
Heb vorige week een motor gekocht maar heb nog geen rijbewijs.
Ik heb hem vorige week opgehaald bij de dealer voor een beurt. Hijs weer helemaal goed bevondenquote:
Je hebt toch geen rijbewijs voor een vibo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week opgehaald bij de dealer voor een beurt. Hijs weer helemaal goed bevonden
Jawel.. Kutbrommer zoals Ang3l hem noemt!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt toch geen rijbewijs voor een vibo?
Ik heb er 3, twee met lekke band, 1 met zachte band (en geen spatborden, dus met regen geen optie).quote:
Met regen moet je ook niet fietsenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er 3, twee met lekke band, 1 met zachte band (en geen spatborden, dus met regen geen optie).
Heeft niemand nog gevraagd wat jij van plan was met die olie in de badkamer ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Hoe weten jullie dat?
Heb net een glazen flesje met olie kapot laten vallen in de badkamer, overal olie
ze had haar tieten niet erbij vermeld.. denk dat t daaraan ligtquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heeft niemand nog gevraagd wat jij van plan was met die olie in de badkamer ?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze had haar tieten niet erbij vermeld.. denk dat t daaraan ligt
Misschien was het wel om iets groots anaal in te brengen...quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze had haar tieten niet erbij vermeld.. denk dat t daaraan ligt
zou natuurlijk zomaar kunnen. Maar blijkbaar vond alleen bate t interressant genoegquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien was het wel om iets groots anaal in te brengen...
Het verbaasde mij dat nog niemand die opmerking had gemaakt, had ik wel verwacht nml.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zou natuurlijk zomaar kunnen. Maar blijkbaar vond alleen bate t interressant genoeg
het is een erg rustige vrijdag....quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het verbaasde mij dat nog niemand die opmerking had gemaakt, had ik wel verwacht nml.
Zeker op vrijdag !
Ja dat wel, maar ach, het blijft vrijdag, en dus weekend !!!!quote:
Smeer je ermee in, tijger.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Hoe weten jullie dat?
Uiteraard, bedolven onder schrammetjes e.d. hoef ik haar niet meer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haal wel eerst de glasstukjes eruit.
Je moet toch iets meer met harde hand regeren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben even weg en kijk jullie nou, stelletje viespeuken!
Stelletje ongeregeld.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet toch iets meer met harde hand regeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |