Ja voor het geval ik niet zo opgelucht zou zijn, had het gehaald, just in case (net als een fles wodka)quote:
Maar waarom dan choco als je het niet lekker vindt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja voor het geval ik niet zo opgelucht zou zijn, had het gehaald, just in case (net als een fles wodka)
Gedoe gedoe gedoe, maar de lucht is geklaard.
Dat is tof. Nu de chocolade weggooien en een stevige slok wodka nemen om de goede afloop te vieren en de chocolade weg te spoelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja voor het geval ik niet zo opgelucht zou zijn, had het gehaald, just in case (net als een fles wodka)
Gedoe gedoe gedoe, maar de lucht is geklaard.
Nou ja dat kopen vrouwen toch altijd bij verdriet enz. Ja ik moest toch watquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar waarom dan choco als je het niet lekker vindt?
Gelukkig is 't gene opgeklaard
Chocola? Wat is er mis met schoenen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja dat kopen vrouwen toch altijd bij verdriet enz. Ja ik moest toch wat?
Niets, maar mijn banksaldo is nog al negatiefquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Chocola? Wat is er mis met schoenen?
Fles wodka werkt dan beter... Vergeet je niet alleen dat je verdriet had, maar ook dat je niet in je broek hoort te pissen en zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja dat kopen vrouwen toch altijd bij verdriet enz. Ja ik moest toch wat?
Ja ik had bier, wodka, cola light, chocolade, zure mix en winegums.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Fles wodka werkt dan beter... Vergeet je niet alleen dat je verdriet had, maar ook dat je niet in je broek hoort te pissen en zo
Mwah, na 2 flessen dan...
Dat mag jij ook allemaal halen bij de supermarkt hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:26 schreef V1z0R het volgende:
Enige reden waarom ik weer student zou willen zijn!
Wodka en winegumsquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:26 schreef V1z0R het volgende:
Enige reden waarom ik weer student zou willen zijn!
Als het enige eten en drinken op een dag danquote:
Hahaha gadver nee!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het enige eten en drinken op een dag dan
Yay! Ik ben echt fan van Belle - boeken, een kasteel met meubels die alles voor je doen, én een fabulous closet... wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ja, haz fun, Belle!![]()
Yay booknerdprincesses!
En Nallie ook natuurlijk!![]()
Ohh!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Yay! Ik ben echt fan van Belle - boeken, een kasteel met meubels die alles voor je doen, én een fabulous closet... wat wil je nog meer.
Heb er een keer een blog over geschreven voor m'n DZP:
http://lauranaar101.blogspot.com/2010/11/27-disneyfilm-belle.html
mr. PPP en ik zijn net onze vakantie begonnen met chips en sangria.![]()
Ook ja!quote:
Hihi!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook ja!En de kledingkast inderdaad! En pap slobberen
Deze film was de reden dat ik vroeger heuuul vaak heb geprobeerd pap te eten, ondanks dat ik van de textuur altijd moest kokhalzen
Mijn moeder: "Je krijgt pap toch helemaal niet weg?" Ik: "Ik lúst het wel, ik moet er alleen van kokhalzen! Mag ik pap?
"
![]()
Belle en Het beest, Aladdin, Kleine Zeemeermin, Lion King en Pocahontas zijn allemaal van eind jaren '80, eerste helft jaren '90. Dat was echt een gouden tijdperk voor Disney.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:32 schreef V1z0R het volgende:
Maria
![]()
In die tijd had je een boel Disney-films toch? Belle en het beest, Aladdin, Kleine zeemeermin, Lion King, Jungle Book, Goofy, 101 Dalmatiërs < geen animatie natuurlijk wel Pocahontas nog! .
Dat is dus 'in ons dorp'.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:35 schreef KathyH. het volgende:
Oh, trouwens, dat ene liedje is zo leuk! Dat Belle zingt. Over dat ze raar wordt gevonden en toch heel aardig is tegen iedereen.En dat ze van boeken houdt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat is dus 'in ons dorp'.
Dan zingen ze: 'een rare meid, een mooie maar een rare meid, die Beeeeeeeeeeeeeeeeeeelle!'
Met de schaapjes!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh en mijn favo stukje uit dat liedje:
'Ooooooh, is het niet verbazend,
Het is mijn liev'lingsboek omdat, kijk hier,
Zij hem ooit eens zal krijgen,
Maar ze weet nog niet dat het gebeurt, in hoofdstuk vierrrrr!'
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef Amsel het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat Belle het schoolvoorbeeld is van Stockholm Syndrome?
Maar het Beest is toch ook lief en pluizig enzo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef Amsel het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat Belle het schoolvoorbeeld is van Stockholm Syndrome?
Heropvoeding! *graaft DVDs op*quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog nooit een Disney-tekenfilm gezien geloof ik, m.u.v. de dingetjes die wel eens op tv waren, tom & jerry enzo. Maar nog nooit Bambi, Belle, Tarzan, etc etc.
Mwehe de meeste Disneyfilms hebben dysfunctional helden en heldinnenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef Amsel het volgende:
Ja, maar sowieso, musicalsquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
De musical Belle en het Beest is de meest afschuwelijke die ik ooit gezien heb
Tarzan was supergaaf vond ik!quote:
Ik deel in jouw Disneyloosheid. Wij hadden thuis ook geen video-recorder. En alleen Nederland 1,2,3. Mijn favoriete programma was het 8 uur journaal.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog nooit een Disney-tekenfilm gezien geloof ik, m.u.v. de dingetjes die wel eens op tv waren, tom & jerry enzo. Maar nog nooit Bambi, Belle, Tarzan, etc etc.
Good for you!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef KathyH. het volgende:
Belle en het Beest heb ik nooit gezien.
Ahw, da's naar!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik deel in jouw Disneyloosheid.
En ik ben zenuwachtig voor de vliegreis van morgen. Heb reistabletjes gekocht tegen misselijkheid en duizeligheid, lees ik als bijwerking: duizeligheid![]()
![]()
![]()
Heb van mijn stiefma Valeriaan gekregen, misschien moet ik daar maar eens mee beginnen.
*knarst tanden
Aw! Komt goed hoor! Mijn vriendje zegt altijd heul nuchter: "Er gebeuren veel meer auto-ongelukken dan vliegtuig-ongelukken, en toch is niemand bang om bij iemand de auto in te stappen". Dat helpt bij mij wel, al moet ik toegeven dat ik het toch altijd wel spannend vind (ik trappel altijd bij opstijgenquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik deel in jouw Disneyloosheid.
En ik ben zenuwachtig voor de vliegreis van morgen. Heb reistabletjes gekocht tegen misselijkheid en duizeligheid, lees ik als bijwerking: duizeligheid![]()
![]()
![]()
Heb van mijn stiefma Valeriaan gekregen, misschien moet ik daar maar eens mee beginnen.
*knarst tanden
*boksquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik deel in jouw Disneyloosheid. Wij hadden thuis ook geen video-recorder. En alleen Nederland 1,2,3. Mijn favoriete programma was het 8 uur journaal.
Waar vlieg je naartoe? En ik zweer bij deze armbandjes.quote:En ik ben zenuwachtig voor de vliegreis van morgen. Heb reistabletjes gekocht tegen misselijkheid en duizeligheid, lees ik als bijwerking: duizeligheid![]()
![]()
![]()
*knarst tanden
Gemiddeld komen er 7 Jumbojets vol met mensen (3300 mensen zijn dat) om in het verkeer en je hoort er amper iets over, behalve een klein berichtje in de krant (gemiddeld zo'n 2 per dag in Nederland).quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw! Komt goed hoor! Mijn vriendje zegt altijd heul nuchter: "Er gebeuren veel meer auto-ongelukken dan vliegtuig-ongelukken, en toch is niemand bang om bij iemand de auto in te stappen". Dat helpt bij mij wel, al moet ik toegeven dat ik het toch altijd wel spannend vind (ik trappel altijd bij opstijgen)
Ja, de DDDquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks
Hoewel ik meer van Villa Achterwerk hield, met de drie dikke dames.
[..]
Waar vlieg je naartoe? En ik zweer bij deze armbandjes.
[ afbeelding ]
Hebben me ook misselijkheids-vrij over de Noordzee gekregen.
Werd op de heenreis middenin de nacht wakker, haske misselijk. Was 'ie in mn slaap omgedraaid, dus het drukpunt zat niet meer op mn pols. Weer omgedaan zoals ie hoort en voelde de misselijkheid gewoon wegebben.
2 voor 5 euro bij de HEMA. Ik ga niet meer vliegen / bootreizen zonder.
/reclame
Definieer crash? Had altijd het idee dat vliegtuigcrash in de categorie 'komt niet vaak voor, maar als het gebeurt ben je vrij dood' viel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:07 schreef Isabeau het volgende:
(overigens is de kans een crash te overleven meer dan 50%!)
Van dit hele bericht heb ik bronnen nodig. Die 3300 doden in het verkeer, dat is per wat? Per dag over de hele wereld? Per half jaar in West-Europa? En dan die 50% overlevingskans bij een crash? Geloof er niks van. Of ze moeten een doorstart ook een crash noemen.........quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gemiddeld komen er 7 Jumbojets vol met mensen (3300 mensen zijn dat) om in het verkeer en je hoort er amper iets over, behalve een klein berichtje in de krant (gemiddeld zo'n 2 per dag in Nederland).
Zo'n vliegtuig geeft zoveel meer doden in 1x dat het ineens veel impact heeft en de media er uitgebreid aandacht aan schenken. Daardoor lijkt vliegen zo eng. Maar er zijn bijna 50.000 vluchten per dag in de wereld! En als er al 1 neerstort hoor je er dus direct over. (overigens is de kans een crash te overleven meer dan 50%!)
Dat dus. Met de goede cijfers kun je statistiek laten vertellen dat vliegen veiliger is en met exact dezelfde gegevens kun je aantonen dat autorijden veiliger is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Van dit hele bericht heb ik bronnen nodig. Die 3300 doden in het verkeer, dat is per wat? Per dag over de hele wereld? Per half jaar in West-Europa? En dan die 50% overlevingskans bij een crash? Geloof er niks van. Of ze moeten een doorstart ook een crash noemen.........
Nog steeds een hyves-account?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oeioeioei wat zijn sommige sites toch gruwelijk lelijkSchreeuwende kleuren, glittergifjes, knalblauwe vetgedrukte links, etcetera ><;; En ik had al hoofdpijn, oef!
Het helpt mij wel écht. Echt. Ik was ook zeer sceptisch, maar het hielp op de vlucht naar Peru, de diverse binnenlandse vluchten aldaar én op zee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, de DDD
Helpt dat echt? Misschien nog even rennen naar de Hema op de hoek. Niet dat ik ooit last heb gehad van reisziekte, maar ik krijg al buikpijn bij de gedacht eraanOverigens heb ik liever baat bij een Placebo-effect dan dat ik 'echte' medicijnen moet slikken.
En alle cijfers van de wereld laten mij niet blij een vliegtuig instappen. Maar het is wel heel fijn dat ik er nu maar 3 uur over doe om in Madrid te komen ipv 33 uur.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat dus. Met de goede cijfers kun je statistiek laten vertellen dat vliegen veiliger is en met exact dezelfde gegevens kun je aantonen dat autorijden veiliger is.
Ik word wel blij van vliegen, dat scheelt. Heb ooit een lezing bijgewoond van een risicoanalyst van Lufthansa. Dat gaf meer vertrouwen dan alle statistiek op een rij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
En alle cijfers van de wereld laten mij niet blij een vliegtuig instappen. Maar het is wel heel fijn dat ik er nu maar 3 uur over doe om in Madrid te komen ipv 33 uur.
Oh ja, dat was per dag. Sommige bronnen zeggen ook 3500, dus dit is een schatting. Zag ook ergens dat er 300 doden per dag in China in het verkeer vielen. Woah. Wel veel mensen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:28 schreef conleche het volgende:
Van dit hele bericht heb ik bronnen nodig. Die 3300 doden in het verkeer, dat is per wat? Per dag over de hele wereld? Per half jaar in West-Europa? En dan die 50% overlevingskans bij een crash? Geloof er niks van. Of ze moeten een doorstart ook een crash noemen.........
quote:In spite of all this, it turns out that for most people in most crashes there is a surprisingly happy ending. Take, for instance, crashes that result in “total hull loss,” which means that the crash damages the airplane beyond economic repair. Of the 446 DC-10s ever delivered, 27 of them were involved in crashes that led to “total hull loss.” Overall in these crashes, 69 percent of all passengers and crew members survived. If you throw out the three worst crashes, the survival rate is nearly 90 percent!
Ik denk dat mensen met vliegangst dan ook bang zijn om uit de lucht te floepen en dat ze het risico om naast de baan in het gras te landen nog wel voor lief zullen nemen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat was per dag. Sommige bronnen zeggen ook 3500, dus dit is een schatting. Zag ook ergens dat er 300 doden per dag in China in het verkeer vielen. Woah. Wel veel mensen natuurlijk
In dit boek: http://www.amazon.com/Bey(...)rplane/dp/0801886317 staat van alles over vliegtuigongelukken. Maar jullie denken vast alleen aan de gevaarlijkste ongevallen waarbij een vliegtuig floep uit de lucht valt oid en iedereen dood is (de Big News crashes). Maar de meeste ongevallen ontstaan tijdens het landen en daar vallen weinig doden bij.
[..]
En gelukkig gebeurt dat eerste echt zeldenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:46 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat mensen met vliegangst dan ook bang zijn om uit de lucht te floepen en dat ze het risico om naast de baan in het gras te landen nog wel voor lief zullen nemen.
Die van mij is ook nog steeds niet geland. Ohja, behalve bij die drempel, maar toen was ik gewoon een beetje enthousiastquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:47 schreef loveli het volgende:
Lies, damned lies, and statistics. Als ik dan toch ga zeiken wil ik de getallen hebben van westerse vliegtuig- en autoongelukken. Parkeerkrasjes en klapbanden bij landingen niet meegerekend.
De crash bij Amsterdam was echt gewoon een crash hoor, maar zo'n landingscrash. Dat waren ook maar 9 (?) doden of zo. Je hebt heus een prima kans een vliegtuigongeluk te overleven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:47 schreef loveli het volgende:
Lies, damned lies, and statistics. Als ik dan toch ga zeiken wil ik de getallen hebben van westerse vliegtuig- en autoongelukken. Parkeerkrasjes en klapbanden bij landingen niet meegerekend.
Ik probeer alleen m'n punt aan te dikken dat cijfers op zich niets zeggen. Vaak wordt aangevoerd als argument dat vliegen per kilometer veiliger is, terwijl het er heel anders uitziet als je per uur gaat rekenen. Of per voertuig. Of per stoel. Of per stoel per kilometer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Maar als jouw definitie van een vliegtuigongeluk alleen gebaseerd is op cruise-status, tsja. Dan is er weinig kans hè.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien is dit niet het lekkerste onderwerp voor onze toekomstige vakantiegangers, just sayin'!
Maar het is toch juist geruststellendquote:Je hebt heus een prima kans een vliegtuigongeluk te overleven.
Ik probeerde alleen maar iemand gerust te stellen die vliegen wat eng vindtquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef loveli het volgende:
Ik probeer alleen m'n punt aan te dikken dat cijfers op zich niets zeggen. Vaak wordt aangevoerd als argument dat vliegen per kilometer veiliger is, terwijl het er heel anders uitziet als je per uur gaat rekenen. Of per voertuig. Of per stoel. Of per stoel per kilometer
Ik probeer vliegen niet af te zeiken, maar statistiek.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar iemand gerust te stellen die vliegen wat eng vindt![]()
Maar als jij liever roept dat je 5% kans hebt een ongeval te overleven (omdat je andere statistiek gebruikt) of dat vliegen net zo gevaarlijk is als buiten op straat wandelen: be my guest.
Ik had ook al een heel verhaal getypt en maar weer weggehaald, juist om die reden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien is dit niet het lekkerste onderwerp voor onze toekomstige vakantiegangers, just sayin'!
Gezien de technologische ontwikkeling, de groei van de luchtvaart en diverse andere onzekerheden in de laatste en komende 100 jaar echter een wassen neus. Maar een mooi streven natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:54 schreef loveli het volgende:
Doelstelling van Lufthansa: minder dan 1 vliegtuig per 100 jaar ongecontroleerd naar beneden. Lijkt me veilig zat.
Wel oppassen he?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf gewoon wel binnen!
De gevolgen van een treinongeluk zijn minder groot, en je hebt het voordeel dat je niet uit de lucht kunt vallen. Maar overall: geen idee.quote:
Wat zou de kans daarop zijnquote:
Dat hangt er vanaf waar denk ik.quote:
Beetje afhankelijk van de ligging van je huis, industriegebieden, kroegen en frietkotten. Denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
Wat zou de kans daarop zijn
Ik woon overigens niet op de begane grond, weer een zorg minder
En hoe bochtig de weg is natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef loveli het volgende:
Beetje afhankelijk van de ligging van je huis, industriegebieden, kroegen en frietkotten. Denk ik.
Bij mij in de regio is een weg met een flauwe bocht met flink wat borden die een lage adviessnelheid aangeven. In de bocht staan een Tecaxo-bord en wat betonnen pilaren om te voorkomen dat er *weer* een vrachtwagen rechtdoor en de woonkamer in rijdt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hoe bochtig de weg is natuurlijk
Was er ergens in Nederland niet een huis waar dit al meerdere keren was gebeurd door hoe de weg liep?
Ik begrijp dat wel met zo'n vage bochtquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:13 schreef loveli het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,296.95,,0,4.69
Dat is idd een rotbocht, die weg daarna richting Pijnacker is ook niet zo fijn rijden...quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:13 schreef loveli het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,296.95,,0,4.69
Brrr... ik had trouwens een andere bocht in mijn hoofd zie ik nu, namelijk deze, net zo'n rotding.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:18 schreef loveli het volgende:
Vroeger mocht je op die weg 80 voor de bebouwde kom. En toen was het de snelste route weg uit Zoetermeer (laten we eelijk zijn, iedereen wil zo snel mogelijk weg uit Zoetermeer).
Toen je daar nog 50 mocht was de bocht prima te nemen, met de nieuwe situatie issie minder fijn. Of ik was jonger en onbezonnener.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Brrr... ik had trouwens een andere bocht in mijn hoofd zie ik nu, namelijk deze, net zo'n rotding.
http://maps.google.nl/map(...)Q&cbp=12,199.75,,0,0
Hier mocht je vroeger volgens mij 50, maar dat wil je niet.
Hij is alleen erg onoverzichtelijk, vond ik: slinger er in en ook nog verkeer van links en rechts.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen je daar nog 50 mocht was de bocht prima te nemen, met de nieuwe situatie issie minder fijn. Of ik was jonger en onbezonnener.
Niet een huis binnen varen hè!quote:
http://www.deheerenvanleeuw.nlquote:Op vrijdag 16 september 2011 06:54 schreef Muks het volgende:
[..]
dat klinkt geheel niet verkeerd moet ik zeggen....waar was dit verrassingsmenu ?
Maisonette. Ik maak me niet zo drukquote:
QFTquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:18 schreef loveli het volgende:
Vroeger mocht je op die weg 80 buiten de bebouwde kom. En toen was het de snelste route weg uit Zoetermeer (laten we eerlijk zijn, iedereen wil zo snel mogelijk weg uit Zoetermeer).
en dat wordt op prijs gesteldquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar iemand gerust te stellen die vliegen wat eng vindt![]()
Maar als jij liever roept dat je 5% kans hebt een ongeval te overleven (omdat je andere statistiek gebruikt) of dat vliegen net zo gevaarlijk is als buiten op straat wandelen: be my guest.
edit: lalala even verder lezenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij in de regio is een weg met een flauwe bocht met flink wat borden die een lage adviessnelheid aangeven. In de bocht staan een Tecaxo-bord en wat betonnen pilaren om te voorkomen dat er *weer* een vrachtwagen rechtdoor en de woonkamer in rijdt.
En ik woon niet in brabant.
ik heb laatst een doorstart meegemaakt, en dat vond ik behoorlijk eng. Vrij dicht bij de landingsbaan moestne we weer omhoog....quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zonder instructeur reed was ook ergens bij boskoop in de omgeving, in de auto van m'n ouders. Ook op zo'n klein weggetje, maar met heel veel bomen aan de zijkant dus als er een tegenligger aankwam (tractor) het enorm moeilijk was om uit te wijken en je soms een stuk achteruit moest. Boh, wat heb ik toen gestrest!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef kwakz0r het volgende:
mijn persoonlijke idee van de hel: rijles op dit weggetje. ja, het is twee-richtingsverkeer. ja, je moet er echt 50 en soms 60 rijden (als je wat verderop komt). boehoe. vreselijk vond ik het.
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,204.08,,0,6.13
net als de dijk van nieuwerbrug naar gouda moerkapelle naar waddinxveen moordrecht naar gouda. en m'n rijleraar maar roepen "harder, je moet hier harder!"....
http://maps.google.nl/map(...)cbp=11,31.64,,0,0.07
daar kom ik vandaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zonder instructeur reed was ook ergens bij boskoop in de omgeving, in de auto van m'n ouders. Ook op zo'n klein weggetje, maar met heel veel bomen aan de zijkant dus als er een tegenligger aankwam (tractor) het enorm moeilijk was om uit te wijken en je soms een stuk achteruit moest. Boh, wat heb ik toen gestrest!
Ik ook!quote:
Wat ben ik blij dat mijn ouders besloten te verhuizen toen ik 2 was, anders had ik mijn rijbewijs nooit gehaald!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daar kom ik vandaandus ik had 40 rijlessen nodig voor m'n eerste examen. ik haat het nog steeds intens, kleine uitwijkweggetjes....
Ik ook! Wat zijn we goed bezig!quote:
Zwemmenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:54 schreef Probability het volgende:
Ja ik denk ik breng het positief![]()
Kan geen groepslessen vinden dus dan wordt het hardlopen!
Zwemmen kan natuurlijk ook nog!
Ja ik zal eens kijken waar hier een zwembad isquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef KathyH. het volgende:
[..]
ZwemmenAls ik mijn bed uitkom. Ik ga, dat moet echt!!
Ik denk dat het Marnixbad voor jou het best bereikbaar is. Of anders het De Mirandabad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik zal eens kijken waar hier een zwembad is
Nee zuiderbad of sportfonsenbad oost (ben verhuisd)quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat het Marnixbad voor jou het best bereikbaar is. Of anders het De Mirandabad.
Gaaf, ik ging altijd zelf zwemmen in het zuiderbad en in de vakantie naar de mirandabad en had zwemles in sportfonsenbadoost en in nog een ander maar weet de naam nu even nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Duvel het volgende:
Vroeger gingen we met kinderfeestjes naar het De Mirandabad.
Als je zo'n hectische week hebt, dan kan dat wel eens gebeuren. Ik heb het ook soms wel eens. Niet echt mn hobby overigens, van die hele drukke weken. Net als zwemmen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga of morgenochtend of zondagochtend hardlopen. M'n eerste keer sporten deze week, het slaat eigenlijklijk helemaal nergens op...
Fonteinquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:25 schreef Duvel het volgende:
Het Zuiderbad zijn we nog een keer met de basisschool geweest, gaaf bad met die fontein!
Kun je onder zitten!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef Probability het volgende:
[..]
FonteinKan ik mij niet herinneren!
Ik ook niet!quote:
Wat zit je haar raar en we moeten écht even praten over die blouse.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je onder zitten!
[ afbeelding ]
Ooooooh de watervalquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je onder zitten!
[ afbeelding ]
Hehe, goeie vis heb je aan de haak geslagenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zit je haar raar en we moeten écht even praten over die blouse.
Yo. Dat is de langste D die ik ooit gezien heb. Lekkere dingen zeg!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:12 schreef Xennia het volgende:
Lijstje:
O: kwark
T: gekookt ei
L: Surinaams broodje kip-groente
T: volkoren boterham rosbief
S: 30 minuten fietsen
D: wijn, champignons gevuld met zalm, geitenkaas en dille; gemarineerde garnalenspiesjes; gevulde eieren; manchego met vijgenchutney; kipvleugels in bier en tijm; dadels met monchou; zoete pepertjes gevuld met petrella; turks brood met kaastapenade en kruidenboter; sla met paprika, rode ui en feta; toast met gerookte meerval, ijsbergsla roomboter en citroen; parmaham.
Uniek heeft wel langere D's gepost.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yo. Dat is de langste D die ik ooit gezien heb. Lekkere dingen zeg!
Nee, ik niet. Was meestal mijn haar daarna thuis even.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef Probability het volgende:
[..]
FonteinKan ik mij niet herinneren!
Oeh ik kan morgenochtend voor ik ga zwemmen wel een brilletje kopen! Zwemmen jullie met badmuts?
Trusten!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uniek heeft wel langere D's gepost.
OK, ik vind het wel mooi geweest voor vandaag. M'n werk blijft in m'n hoofd hangen en dat is pas morgen weg, dus ik ga maar slapen.
En ik zit niet eens propvolquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yo. Dat is de langste D die ik ooit gezien heb. Lekkere dingen zeg!
oh, dat lijkt me echt vies, ingevroren en opgewarmde pasta. De saus zelf vast niet, maar de pasta..quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had trouwens nu eens 100 gr pasta pp gedaan, maar genoeg over voor een derde persoon. 100 pp is voor ons dus toch echt teveel. Naja, er staat nu mooi een eenpersoonsportie in de vriezert
.
van de cursus? Nee, het was ruk. Echt grote onzin. En dat vond iedereen, waardoor de sfeer in de groep ook niet meer bevorderend was om iets te leren, wat nog meer frustrerend was. Ach ja.quote:
Nog een beetje armen erbij en het lijkt eropquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:23 schreef V1z0R het volgende:
Mini tribal dance! (bij lange na geen Perr-dansje natuurlijk)
Fijne vakantie!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nog een beetje armen erbij en het lijkt erop
Doei!!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef V1z0R het volgende:
Perrtje, veel plezier!
Vrijdagavond!
Tijd voor onpasselijke poëzieMijn telefoon opent spoilers automatisch. Waarom? Wat is er beter dan een spoiler? Niet posten?SPOILER: NSFAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We ride gold fashion baby!
En in deze post staat ook nog Perruche haar naam *huil*
Sorryquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn telefoon opent spoilers automatisch. Waarom? Wat is er beter dan een spoiler? Niet posten?
En in deze post staat ook nog Perruche haar naam *huil*
Ik heb een teer zieltje, maar waarom bedenken mensen zoiets? Het stemt mij serieus verdrietig. Misschien moet ik nu favo-gedichten uit mijn Nederlandse poezie bundel lezen om mezelf er weer bovenop te krijgen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry
Verkeerde uitlaadklep
Ge-edit dus..
Niet m'n bedoeling Annaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb een teer zieltje, maar waarom bedenken mensen zoiets? Het stemt mij serieus verdrietig. Misschien moet ik nu favo-gedichten uit mijn Nederlandse poezie bundel lezen om mezelf er weer bovenop te krijgen.
Fijn van de editen over humor: ik hou niet van viezige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het nummer waar ik altijd tranen bij krijg door het verhaal...
Nu dus ook, kijk me lachen dan
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Och Vaiz, dat weet ik toch!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet m'n bedoeling AnnaSoms vergeet ik echter dat niet iedereen denkt als ik...
DOM!
Have fun!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 07:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Och Vaiz, dat weet ik toch!
Bijna op Schiphol, brrrrrrr.
dat Per dansje heeft echt indruk up je gemaakt hequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:23 schreef V1z0R het volgende:
Mini tribal dance! (bij lange na geen Perr-dansje natuurlijk)
Je neemt het stokje van mij overquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:24 schreef Chicolate het volgende:
Net thuis van het uitgaan. Ik word wel steeds erger zo
. Nu maar douchen en dan wat nuttige afspraken afwerken, en daarná gaan slapen
.
Jij en alle andere vakantiegangers ook fijne vakantie!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:00 schreef Nallie het volgende:
Fijne vakantie voor alle gangers en fijn weekend voor de rest!
Ik ben op Schipholop naar tropische oorden!
Awwquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:07 schreef mille-feuille het volgende:
De pakketbezorger zou vandaag tussen 9 en 10 langskomen, maar is er nog steeds niet. Ben ik voor niks zo vroeg opgestaan
.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Je neemt het stokje van mij over!!
Inderdaad! Ik vond Chinchu leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:
Leuk programma: Liefs uit... van de KRO!
Oh?quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:58 schreef Jagärtrut het volgende:
mmm...de hele stad heeft geen warm water, ergens is vannacht iets foud gegaan. Nu maar een koude douche...
Hihi, leuk toch?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:24 schreef Chicolate het volgende:
Net thuis van het uitgaan. Ik word wel steeds erger zo
. Nu maar douchen en dan wat nuttige afspraken afwerken, en daarná gaan slapen
.
Als je halverwege niet meer kunt fietsen, is het nog veel verder lopen, hahaha.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:41 schreef Viking84 het volgende:
En foei, Cali, als je niet meer kunt, dan kun je niet meer! Niks forceren hoor!
Ghihi. Ja best welquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hihi, leuk toch?
Ik zou ook nog wel weer even zo'n fase willen. Heerlijk lekker lang in de kroeg hangen en alle andere dingen vergeten
Als mooie vrouwen spontaan in dansen uitbreken ben ik geïntrigeerd inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2011 08:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat Per dansje heeft echt indruk up je gemaakt he
Fijne vakantie Anna!
Moet je eens naar een Zumbales gaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als mooie vrouwen spontaan in dansen uitbreken ben ik geïntrigeerd inderdaad
Mooi hequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mental image van V1z die aan zumba doet![]()
![]()
![]()
Mwehe!quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:00 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan dan niet instaan voor de veiligheid van de mensen om mij heen Maria, dus toch maar niet
quote:
Is het ook.de bedoeling dat je snel fietst?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:33 schreef _Calimero_ het volgende:
Zou het handig zijn geweest om donderdag te gaan hardlopen, vrijdag kickboksen (2e keer ever, = spierpijn en blauwe voet, haha) en dan zondag 145 km te gaan fietsen waar ik niet voor heb getraind?
![]()
Ik maak me lichtelijk zorgen om morgen en hoop dat ik ergens een reservemotor kan vinden om hem uit te fietsen. Want ja:opgeven is natuurlijk geen optie
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als mooie vrouwen spontaan in dansen uitbreken ben ik geïntrigeerd inderdaad
Boks!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb geen vliegangst, maar wel een hekel aan vliegen. Heb als kind héél vaak oorontsteking gehad (onofficiele telling staat op 22 keer), en daarbij ook regelmatig keel- en voorhoofdsholte-ontsteking. Vliegen is daardoor echt een hel geworden voor mij vanwege gigantische oorpijn. Gelukkig kan ik het op korte vluchten nog redelijk uithouden, maar vluchten van 3 uur of meer (= vliegtuig vliegt hoger, dus sterkere daling bij het landen)... drama. Laatste half uur zit ik dan alleen maar te huilen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:44 schreef Perruche het volgende:
Bikini gekocht op de valreep bij esprit, zwart met roze/witte blommenmaar soit het is een bikini. 5 uur naar de kappen en in de tussentijd even de boardingpass printen.
Heb mn tijd wel beter te bestedenquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gewoon op vakantie naar de kapper gaan joh! Is hartstikke leuk!
En het voegt iets toe aan je vakantie ervaring.
zie pmquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Morgen om 12 uur met de trein en dan lekker fliegen![]()
Whats up trouwens marmar?
Ik vind het echt een geweldig leuke ervaring.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb mn tijd wel beter te bestedenben vaak genoeg in het buitenland geweest maar zie er de meerwaarde eigenlijk niet zo van in, behalve dat het goedkoop is
Ach, ik logeer bij een "echte spaanse familie"quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldig leuke ervaring.Geeft het gevoel dat je een andere kant van een land ziet, naast het toeristische stuk.
Jij ziet genoeg echte Spanjaarden denk ik zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ach, ik logeer bij een "echte spaanse familie"dus boeiend, die kapper
. En ik Mexico hadden ze het zo vernachelt, ik prefereer ergens waar ik gewoon kan communiceren
Ik dacht dat je naar Egypte ging?!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ach, ik logeer bij een "echte spaanse familie"dus boeiend, die kapper
. En ik Mexico hadden ze het zo vernachelt, ik prefereer ergens waar ik gewoon kan communiceren
Ik denk dat jij wel kunt begrijpen dat het ene het andere niet hoeft uit te sluiten!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar Egypte ging?!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel kunt begrijpen dat het ene het andere niet hoeft uit te sluiten!
Goed punt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel kunt begrijpen dat het ene het andere niet hoeft uit te sluiten!
In Novemberquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar Egypte ging?!
Laat es zien hoe sjiek?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:14 schreef Perruche het volgende:
En ik ben naar de kapper geweest en heb mn wenkbrauwen laten epilerensjiek man. Haar ets korten dan ik had gewild maar soit, groeit ook wel weer aan!
Naais!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ben ook al bezig met een vakantie naar China in mei te plannen terwijl ik nog 2 keer naar London en een maandje naar Colombia ga.
We houden het er maar op dat die camping in Brabant niet goed voor mijn helderheid is.quote:
Is hij op een festival oid? Voor mezelf hou ik altijd na 3 uur aan, maar tijdens kampen/festivals snap ik dat je overdag ook drinkt. Anders vind ik het wat vreemd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
We houden het er maar op dat die camping in Brabant niet goed voor mijn helderheid is.
Ben ik trouwens raar dat ik het vreemd vind dat de 20-jarige zoon om 12 uur 's middags al aan de bacardi cola's zat?
Nee, het was op de verjaardag van zijn moeder op een camping, waar ik het enige niet familielid was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is hij op een festival oid? Voor mezelf hou ik altijd na 3 uur aan, maar tijdens kampen/festivals snap ik dat je overdag ook drinkt. Anders vind ik het wat vreemd.
Ik ben vandaag ook op zoek gegaan naar schoenen, ook met niks thuis gekomenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:33 schreef _aurum_ het volgende:
Mar mag ik ook pm?
ben wezen kijken voor laarsjes met een lage hak, maar de schoentjes dit seizoen zijn stom! Puntig of een stomme bontkraag/omslag.
Mee eens, uitstraling maakt of ik iemand wel of niet mooi vind en dat is meestal wel een beetje gerelateerd aan intelligentiequote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef Perruche het volgende:
Die modellen hebben vaak zo'n "domme" uitstralingen dat vind ik vaak juist het mooie aan de persoon...
Foto's of het is niet gebeurdquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef Perruche het volgende:
Ik vond mezelf in bikini trouwens vreselijk vandaag. Een grote witte blob
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ahaha echt nietAls ik ergens op vakantie leuk op de foto ga krijgen jullie het wel te zien
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:07 schreef loveli het volgende:
Ja he? Schaamteloos gejat van ElisaB. En nou op met die foto's.
Linkje?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef loveli het volgende:
Da crap. Mijn favo schoenenmerk (past als pantoffeltjes) is nu bij Zalando te koop (nadat het van faillissement was gered kon ik ze alleen in de VS vinden). En de nieuwe collectie is me een partij lelijk...![]()
en stervensduur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |