Nah, goede vorm+hoge verwachtingen voor Boom=domper.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:15 schreef marcodej het volgende:
[Opportunisme-mode]Boom wordt wereldkampioen[/Opportunimse-mode]
Ik denk dat het eraan ligt wat je verwacht van Rabo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:24 schreef Leatherface het volgende:
Toch doet Rabobank het goed dit jaar. Weliswaar geen heel grote zege geboekt, afgezien van de Omloop, een Tourrit en een Giro-etappe. Maar wel meer overwinningen dan vorig jaar.
Yup, ze draaien met uitzondering van de Tour imo gewoon een goed jaar. Heel sterk in de breedte, zonder echte uitschieter naar boven qua overwinningen. Afhankelijk van je verwachtingspatroon kan je nog zeggen dat de heuvelklassiekers in het voorjaar niet meevielen, maar ik had niet heel veel meer verwacht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:24 schreef Leatherface het volgende:
Toch doet Rabobank het goed dit jaar. Weliswaar geen heel grote zege geboekt, afgezien van de Omloop, een Tourrit en een Giro-etappe. Maar wel meer overwinningen dan vorig jaar.
Ondanks dat wil ik toch in dit topic nog wel even kwijt dat het verdwijnen van de Muur volledig k*t is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:13 schreef Blik het volgende:
ik zie dat ik een enorme spuit-elf ben. Uitgebreid besproken in vorig topic
Ik vrees dat hierdoor de finale een stuk later gaat openbarsten.quote:Parcours
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |