Please geloof me vandaag. Ik denk dat ik niet veel bijzonders meer ga mee maken, ja heb zo meteen rijles, dus wie weet. Maar geloof me deze keer!quote:
Prima toch? Pak je de Bijbel van je moeder en dan geef je die toch aan ze? Wat zou je er voor krijgen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:45 schreef computerprobleem het volgende:
Ze wouden mij een tijdschrift over het geloof kopen! HAHA
Omdat het grappig isquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:50 schreef zovty het volgende:
Wat het beste werkt en eigenlijk ook het sympathiekste is, en getuigt van een beetje opvoeding is zeggen: Ik heb geen interesse, succes verder.
Jehovas zijn ook gewoon mensen, en eigenlijk heb je er geen last van en ze bedoelen het goed dus waarom onbeleefd zijn? Nou? He? Nou!?
Wees blijquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Er komen nooit Jehovas bij mij aan de deur
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:51 schreef Bankpasje het volgende:
ik kom u god brengen, nou zet maar in de achtertuin
Yeah rightquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Kloon van TS : Jehova's getuigen
Het heeft wel de zelfde baggerwaardequote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:51 schreef Bankpasje het volgende:
ik kom u god brengen, nou zet maar in de achtertuin
Ik kom elke dag in Breda, Avansquote:
dat wordt stalkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik kom elke dag in Breda, Avans
stoerquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:06 schreef Plastic_zak het volgende:
MAANDAG STA IK MET MOOTJE EN MIJN ANDERE MOCROBOIIS VOOR JE SCHOOL
Zullen we de politie ff bellen, denk dat ze daar happig op zijn nuquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:06 schreef Plastic_zak het volgende:
MAANDAG STA IK MET MOOTJE EN MIJN ANDERE MOCROBOIIS VOOR JE SCHOOL
haha, ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze zeggen P_z is een rustige gast , maar fock je met mij dan wordt je rustig gepakt.
Mijn posts bewerkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:09 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Zullen we de politie ff bellen, denk dat ze daar happig op zijn nu
[Upd] Leerling Mondriaancollege opgepakt
Jongen vast voor dreigtweets school Zoetermeer
Zit je gelijk ook een paar daagjes achter tralies
Vuile tiefys lijerquote:
http://www.meldmisdaad.nl/melden/hoe-werkt-het/quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:13 schreef computerprobleem het volgende:
Moderators kunnen zien dat zijn bericht is aangepast hé?
Plastic_zak heeft mij bedreigd en ik wil dat daar serieus op gereageerd word.
Kun je online aangifte doen tegen online geplaatste dreigementen?
Je hebt anders mij ook bedreigd?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:13 schreef computerprobleem het volgende:
Mij ook een paar keerquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt anders mij ook bedreigd?!
Onzin. Jij weet nu waar ik op school ben en hebt mij op een serieuze manier bedreigd.quote:
Dan report je dit topic en mail je naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onzin. Jij weet nu waar ik op school ben en hebt mij op een serieuze manier bedreigd.
gelukkig niet, anders kreeg je een hartaanvalquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe kan dit nou een serieuze bedreiging zijn ?! Ik weet toch niet hoe je eruit ziet ?
Je hebt gezegd mij te bedreigen. Ik weet niet of je mij kent, misschien wel, misschien niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe kan dit nou een serieuze bedreiging zijn ?! Ik weet toch niet hoe je eruit ziet ?
Spannend wel, haal jij het bier, bak ik de popcorn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:18 schreef SpeedyRich het volgende:
Trouwens wel een interesante topic wending
Hey het staat in ONZ, denk ff naquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je hebt gezegd mij te bedreigen. Ik weet niet of je mij kent, misschien wel, misschien niet.
Ik neem dat risico niet.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Spannend wel, haal jij het bier, bak ik de popcorn.
ga maar bij jouw mama uithuilenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je hebt gezegd mij te bedreigen. Ik weet niet of je mij kent, misschien wel, misschien niet.
Ik neem dat risico niet.
Als ik zeg dat ik voor je school zal staan zeg ik toch niet dat ik je ga poppenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik neem dat risico niet.
Gozer, ga janken!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:13 schreef computerprobleem het volgende:
Jammer dat je hem niet poptquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik voor je school zal staan zeg ik toch niet dat ik je ga poppen? We kunnen ook gewoon biertjes drinken toch
Nee hoor zie je je me pi dan nietquote:
Haal die foto van TS eens weg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Een gezwel voor je topic.
[ afbeelding ]
Mensen die zichzelf niet herkennenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haal die foto van TS eens weg.
Pop pop popquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je vergist je, dat was je moeder direct na je geboorte
Wat zei je net over snel editenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je vergist je, dat was je moeder direct na je geboorte
E-Lquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:29 schreef Chinless het volgende:
TS je komt toch niet uit Bergen op Zoom he
Ik volg met trots jouw vader op.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Samenvatting: TS is de grootste mongool die we kennen
Ho ho, daarmee doe je sommige tekort op FOK!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Samenvatting: TS is de grootste mongool die we kennen
je overtreft mijn vaderquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik volg met trots jouw vader op.
heb jij een beter samenvatting?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ho ho, daarmee doe je sommige tekort op FOK!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |