eens in de 3 maanden komen ze weer langshobbelen hierquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
Leuk verzonnen, maar dat doen ze (als ze het ooit al deden) al jaren niet meer.
Ik heb een klacht, die mag ik hier neerplanten mijn beste TV/SC vriendquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:52 schreef kwiwi het volgende:
originele klacht man, had ik echt nog nooit gelezen in KLB!
Langskomen wel (Kolere, heeft er ook iemand zuurstofgebrek gehad bij de geboorte), voet tussen de deur stoppen niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eens in de 3 maanden komen ze weer langshobbelen hier
kan je ze naar Leiden toesturen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:53 schreef dakraam het volgende:
heb 1 keer Jehova's getuigen aan de deur gehad toen propten ze mijn handen vol met foldertjes over drugs en toen gingen ze weer weg.
O wacht, je bent van de TV/SC, dan mag hetquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een klacht, die mag ik hier neerplanten mijn beste TV/SC vriend
Wist niet dat honden kunnen liegenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:51 schreef wise het volgende:
het zijn liegende honden, want zij zijn helemaal geen getuige geweest van jehova. Die is allang dood.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
Leuk verzonnen, maar dat doen ze (als ze het ooit al deden) al jaren niet meer.
Precies want zo schrijf je het nietquote:
3 minuten...quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:30 schreef Postalz het volgende:
ik had gister nog jehova's aan de deur. voor het eerst in mn leven. binnen 3 minuten had ik ze weg, en hoefde niet eens de deur in hun neus te gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |