Tja, of in elk geval bij voorbaat aangeven dat het een keyword-lijst is. Net als met user-made lijsten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef wyccie het volgende:
Hmm..de vraag over films met een cijfer in de titel is toch vreemd? Er worden films afgekeurd die wél een cijfer in de titel hebben, alleen omdat ze niet in die lijst met dat keyword staan.
Dat was de vraag niet, dus dan moet je toch gewoon de filmpagina aanhouden?
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:32 schreef wyccie het volgende:
User-made lijsten....... met de mooiste actrices......1837 namen.
Ik had idd beter het keyword ff moeten noemen...quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, of in elk geval bij voorbaat aangeven dat het een keyword-lijst is. Net als met user-made lijsten.
Idd. Ik heb dankzij die thread nu wel nieuwe ideeen om vragen te stellenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
Wow. Nooit geweten dat zoiets bestond.
Een mooie foto perhapsquote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
Ik wil het FMT-topic weer wat leven inblazen, maar ik zie niet hoe.
Je heb me doorquote:
Ik bedoelde een vraaggerelateerde manier.quote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beschuldig iemand van opzoeken.
Vooruit dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag jou niet, en jij mag mij niet. Prima! Maar een onderbouwing van je beschulding is toch wel fijnquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Mainport het volgende:
Je kijkt alleen maar frikandellenfilms en weet toch de bizarste vragen, leg dat maar eens uit
quote:Op zondag 18 september 2011 21:30 schreef wyccie het volgende:
Vooruit dan maar.How CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |