Maar natuurlijk, van alle redenen die ze kunnen verzinnen, is "illegaal" downloaden de absolute oorzaak van alle ellende.quote:"Megaconcerten zijn levensbelangrijk geworden voor muziekgroepen, die nog amper platen verkopen.
Heb je daar een onafhankelijke bron van?quote:Dat illegaal downloaden een negatief effect heeft op de platen verkoop is ook waar.
En ondertussen mag ik voor de geheugenkaart van mn camera een toeslag betalen welke naar stichting BREIN gaat voor de hard werkende arme muzikanten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Met legaal downloaden verdient men miljarden, alleen apple met itunes verdient dit jaar naar verwachting een 5 miljard met het verkopen van muziek online, 5 miljard winst bedoel ik dan.
2 grote fouten in wat je hier zegt:quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ondertussen mag ik voor de geheugenkaart van mn camera een toeslag betalen welke naar stichting BREIN gaat voor de hard werkende arme muzikanten.
Maakt vrij weinig uit, want geld vertrekt nauwelijks van Brein naar de artiestquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
2 grote fouten in wat je hier zegt:
1. er zit geen kopieertoeslag/heffing op geheugenkaarten
2. dat gaat niet naar Brein.
kortom, je lult uit je nek.
nee, want Brein doet dat sowieso niet. Buma/Stemra doet dat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maakt vrij weinig uit, want geld vertrekt nauwelijks van Brein naar de artiest
oeps, mongool spottedquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, want Brein doet dat sowieso niet. Buma/Stemra doet dat.
Correctie: zou dat moeten doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, want Brein doet dat sowieso niet. Buma/Stemra doet dat.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:27 schreef JustinK het volgende:
Dit is het domste wat ik ooit heb gehoord
Jij download illigaal?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ondertussen mag ik voor de geheugenkaart van mn camera een toeslag betalen welke naar stichting BREIN gaat voor de hard werkende arme muzikanten.
Vroeger wel. Tegenwoordig gebruik ik voor mijn muziek youtube, waar de met reclame gesponsorde kanalen voor de omzet zorgen.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:31 schreef vosss het volgende:
IK GA NOG EVEN WAT MENSEN VERMOORDEN (LEES: DOWNLOADEN!!!!)
Die kopieerheffing zit toch op alle opslag media?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
2 grote fouten in wat je hier zegt:
1. er zit geen kopieertoeslag/heffing op geheugenkaarten
2. dat gaat niet naar Brein.
kortom, je lult uit je nek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |