Wel als hij door een station heen rijdt. Je weet wel op kleine kutstations waar intercity's niet stoppen... Purmerend...quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag niet doortrekken als hij op een station staat
Je weet van te voren toch niet of Socios (of hadden we het over Watertornado) op het perron staatquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als hij door een station heen rijdt. Je weet wel op kleine kutstations waar intercity's niet stoppen... Purmerend...
Sommige kutten doen dat welquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik deed wat ik doen moestquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
Waarom is de OP verdwenen eigenlijk?
Heb ik die vergadering gemist?
Nee, hoogstens mijn rebelliteitquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
Waarom is de OP verdwenen eigenlijk?
Heb ik die vergadering gemist?
Spettert lekker over het perron heen danquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige kutten doen dat welRansapen.
Waarbij het passeren van Houten 24 uur vantevoren ingepland wordt met een copieus diner van shoarma, knoflooksaus, bruine bonen en rauwe ui.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik time mijn doorspoelen op de kutdorpjes waar de trein met 130km/h doorheen knalt.
Utrecht Terwijdequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik time mijn doorspoelen op de kutdorpjes waar de trein met 130km/h doorheen knalt.
Que?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:36 schreef Cue_ het volgende:
Lol ik zit deze week wat veel op fok zag ik in de dagcijfers
Goed voor je algemene ontwikkeling. Of teloorgang.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:36 schreef Cue_ het volgende:
Lol ik zit deze week wat veel op fok zag ik in de dagcijfers
Ach, zolang het niet zo erg is/word als in 2008 vind ik het wel goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Goed voor je algemene ontwikkeling. Of teloorgang.
Ik zie je er niet tussen staan hoor...quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie je er niet tussen staan hoor...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:19 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 15 september 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
035. 131 Cue_
Ach, 35e slechtsquote:
Ik sta er ook weer een paar keer tussen zie ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet zo erg is/word als in 2008 vind ik het wel goed
Zolang je niet vrijwel elke dag in de top 5 staat, is er volgens sowieso niks aan de hand.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die periodes heb ik ver achter mij gelatenquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Zolang je niet vrijwel elke dag in de top 5 staat, is er volgens sowieso niks aan de hand.
Ik geloof dat Samzz daar aardig bij in de buurt komtquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je niet vrijwel elke dag in de top 5 staat, is er volgens sowieso niks aan de hand.
2002 / 2003 hier. Wat een drama was dat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan niet komen doordat je nu een leven hebt toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
2002 / 2003 hier. Wat een drama was dat.Doe ik het tegenwoordig best goed met mn < 10 posts per dag, zelfs op een dag als vandaag.
Q staat nog steeds op 2 qua posts all-time, dus ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan niet komen doordat je nu een leven hebt toch?
ja,w aar is Samzz eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat Samzz daar aardig bij in de buurt komt
Wij niet, Godtje heeft het gedaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja,w aar is Samzz eigenlijk?Wat hebben we gezegd?
Toen was ik hier nog niet eens, ik heb al je geniale posts gemistquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
2002 / 2003 hier. Wat een drama was dat.Doe ik het tegenwoordig best goed met mn < 10 posts per dag, zelfs op een dag als vandaag.
Omdat ze niks toevoegde met d'r Ravensburgerpaarden ofzo? Was dat het?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij niet, Godtje heeft het gedaan.
Heeft ze het ook aangekondigd of gewoon ineens weggebleven?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die opmerking. Tenminste, vermoed ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ze niks toevoegde met d'r Ravensburgerpaarden ofzo? Was dat het?
Volgens mij ineens weggebleven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft ze het ook aangekondigd of gewoon ineens weggebleven?
Ik meen mij te herinneren dat Godtje haar tieten-foto's steeds maar niet kreeg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ze niks toevoegde met d'r Ravensburgerpaarden ofzo? Was dat het?
Plus alle eerdere gok ik zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die opmerking. Tenminste, vermoed ik.
Het was ook meer herhaling hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
O, dat was de enige die ik heb meegekregen/die ik snapte
Ja, best triest. Nog steeds 2e, als je mn beide accounts bij elkaar optelt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was ik hier nog niet eens, ik heb al je geniale posts gemist![]()
En ook al post je nu veel minder, je staat nog steeds heel hoog qua posts
Gelukkig heb je nu een levenquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, best triest. Nog steeds 2e, als je mn beide accounts bij elkaar optelt.!
Ze was okayquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, ze is nu afgegleden naar ONZ. Ze zal nu sowieso nooit meer dezelfde zijn.
Oh noesquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, ze is nu afgegleden naar ONZ. Ze zal nu sowieso nooit meer dezelfde zijn.
Klote! en het is nog wel pauze enzo. Hier hebben ze eten besteld.. maar ik was te laat op het werk om mee te doen ermee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:59 schreef stbabylon het volgende:
HONGER!
En ik weet nog steeds niet wat ik wil eten
Ik wilde het even extra benadrukken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er staat boven "schreef Cue_" dus ik mag het wel hopen
I know, is je nu dubbel geluktquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik wilde het even extra benadrukken.
Ik loop zo de binnenstad in, en heb daar zat keuze: AH, Subways, snackbar, viskramen (vrijdag), macdonalds, V&D, Hema.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klote! en het is nog wel pauze enzo. Hier hebben ze eten besteld.. maar ik was te laat op het werk om mee te doen ermee.Dus moet het doen met m'n druifjes of koekje of vla
Wie zal de volgende zijn??quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:01 schreef Barbusse het volgende:
Ach, zo zijn er meerdere mensen "weg gepest" hier....
Kibbelingquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop zo de binnenstad in, en heb daar zat keuze: AH, Subways, snackbar, viskramen (vrijdag), macdonalds, V&D, Hema.
Maar toch.
Subwayquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop zo de binnenstad in, en heb daar zat keuze: AH, Subways, snackbar, viskramen (vrijdag), macdonalds, V&D, Hema.
Maar toch.
Er is hier niemand weg gepest. Mensen zijn alleen op hun gedrag gewezen en konden dat niet handlen. Dat is wat anders. Niet dat ik het altijd overal mee eens was/ben overigens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:01 schreef Barbusse het volgende:
Ach, zo zijn er meerdere mensen "weg gepest" hier....
Ja, denk ook dat ik daar voor ga. Subways van het winter in Engeland veel te vaak gehad. Proef nu de saus al, ben het zo zat.quote:
Vandaar ook de aanhalingstekens, cabronquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is hier niemand weg gepest. Mensen zijn alleen op hun gedrag gewezen en konden dat niet handlen. Dat is wat anders. Niet dat ik het altijd overal mee eens was/ben overigens.
Hoe vaak ik jou op FB zie inchecken bij een of andere kroegquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat valt te zien aan mn bierbuik.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vaak ik jou op FB zie inchecken bij een of andere kroeg
En dat is maar een heel klein deel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vaak ik jou op FB zie inchecken bij een of andere kroeg
Gewoon meer Q per postsquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat valt te zien aan mn bierbuik.
POWER!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had je nou echt zo´n last van haar posts, Godt?quote:
Quantiteit is Qualiteit in dit gevalquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
15 kilo er bij in het afgelopen anderhalf jaar.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh dan valt het bij mij nog mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent 10 kilo aangekomen door bier en een leven?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oooh dan valt het bij mij nog mee.
Ik heb niks gedaan joh. Ja mijn mening gegeven in de hoop haar te prikkelen om te posten met wat meer inhoud. Ik was oprecht verbaasd dat er echt niks maar dan ook helemaal niks nuttigs uitkomt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je nou echt zo´n last van haar posts, Godt?
Chocola en een zittend beroep en luiheidquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent 10 kilo aangekomen door bier en een leven?
Zeker. Dan zouden de sletten Cue_ en spirit ook weg moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Als iedereen hier na een beetje kritiek van (vaak) 1 user zou weggaan, dan zou het topic redelijk stil liggen gok ik zo
De wie?quote:zelfde regenpak burgerlijk bakkers fietskoppel
Of ik heb me zwanger laten schoppen op mijn 13e
RZ, Samzz, Huppel, allemaal rip nuquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan joh. Ja mijn mening gegeven in de hoop haar te prikkelen om te posten met wat meer inhoud. Ik was oprecht verbaasd dat er echt niks maar dan ook helemaal niks nuttigs uitkomt.
Als dat me opvalt zeg ik daar iets van. Dat doe ik bij Peu, bij RZ, Bij Samzz, bij Huppel en bij Tijn (al kan die slecht tegen kritiek).
Dat iemand vervolgens er voor kiest om hier niet meer te posten is bijna nog zwakzinniger en een bevestiging. En vermoedelijk als je het haar vraagt blijft ze echt niet weg vanwege mij, gepost met een semi stoere smiley. Wat denk je wel niet.
Dus ik was het niet
Volgens mij ben ik er ook nog eens blind voor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg volgens mij nooit kritiek. Of ik zie het als een feit en ben het er gewoon mee eens
Ik voel me onbenoemd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Dan zouden de sletten Cue_ en spirit ook weg moeten zijn.
En mond plassertje, en bmw looozer en zelfde regenpak burgerlijk bakkers fietskoppel.
Of pillen hoofd beetman en man met beperkte muziek smaak HW
Of ik heb me zwanger laten schoppen op mijn 13e en ik woon in Purmerend.
Etc etc
Ach missB is ook onbenoemd. Misschien komt het door het gezamenlijke onderwerp 'drank'quote:
Ik heb werkelijk geen idee wat dat isquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En mond plassertje, en bmw looozer en zelfde regenpak burgerlijk bakkers fietskoppel.
Etc etc
Vuige slet dat je d´r bent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach missB is ook onbenoemd. Misschien komt het door het gezamenlijke onderwerp 'drank'
En je nu het zegt.. ik ben zowaar eens genoemd
De vraag is WIE dat isquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat dat is
Probeer je me nou weg te pesten met dit soort opmerkingen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat dat is
Nee. WAT. Want het klinkt erg eng namelijkquote:
Als er iemand is die niks toevoegd hier dan ben jij het wel jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Probeer je me nou weg te pesten met dit soort opmerkingen?
Hey, je kunt veel over me zeggen, maar mijn hoofd ziet er niet uit als een pil heur !quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Etc etc
geen spleetje door het midden?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hey, je kunt veel over me zeggen, maar mijn hoofd ziet er niet uit als een pil heur !
Hmm wou henk en ingrid met zelfde regenpak en zo'n bak(kers)fiets posten (plaatjes dan), maar dat is best lastig snel te vindenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. WAT. Want het klinkt erg eng namelijk![]()
Toch gaat het al bijna een pagina over mij. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er iemand is die niks toevoegd hier dan ben jij het wel ja
Zegt nog steeds niet over wel of geen toevoeging van jouw postsquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toch gaat het al bijna een pagina over mij. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Jij hebt dankzij mij een lekkere kerel die je huis poetst en briefjes achterlaatquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zegt nog steeds niet over wel of geen toevoeging van jouw posts
Net zoals Madonna's gebit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ziet een lul er dan ook uit als een pil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |