Wauwquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:06 schreef Duvel het volgende:
De oorspronkelijke mededeling opgenomen in de OP als waarschuwing voor ons allen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:58 schreef Duvel het volgende:
Het is wel een mooi verhaal. En daarom hebben veel treinenfotografen dus geen vriendin.
Ha, die heb ik ook, met wat andere stickers er op!quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:45 schreef greavy het volgende:
Nadat ik gister de Afvoer Conline, Dordrecht geplaat had, ben ik naar de Wieldrechtse Zeedijk verkast. Ik wou de UnitCargo met 2x NMBS reeks 77 platen; Echter reed deze trein met een Elektrische traxx, NMBS 2810 (186 xxx)..
Eerst kwam de DBS 1613 met een keteltrein in de volle zon voorbij:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:06 schreef Duvel het volgende:
De oorspronkelijke mededeling opgenomen in de OP als waarschuwing voor ons allen.
Of wat te denken van het idyllische gezoem van een onderstopmachinequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:22 schreef blup het volgende:
[..]
Om vervolgens de spoorstaaf-slijp-machine aan te zetten..
De kettinghor dan. Ook heel rustgevend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of wat te denken van het idyllische gezoem van een onderstopmachine
Dat ís de kettinghor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier, dat bedoel ik. Of dat enorme ding met die loopkatten eroverheen. Bijna Symphonisch gewoon.
Met de Schienenzeppelin van Märklin in de clip.quote:
Het ging mij om de muziek. Weet ik veel wat voor treinen er allemaal in de clip zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met de Schienenzeppelin van Märklin in de clip.
Ik prefereer hem in het Duits.quote:
Uiteraard, uiteraard. Ik nam niet de tijd om de beste versie op te zoeken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:55 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Ik prefereer hem in het Duits.
Ehm. Een kettinghor is toch om ballast te verwijderen? En dat loopkattending doet de dwarsliggers toch?quote:
Wacht, ik dacht dat je dat ding met die transportbanden bedoelde, die hoort namelijk bij de kettinghor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. Een kettinghor is toch om ballast te verwijderen? En dat loopkattending doet de dwarsliggers toch?
Wij noemen dat gewoon OHM. Onderhoudsmaterieel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee deze. Hoe heet dit?![]()
[ afbeelding ]
Klopt. Daarom doen we dat juist.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar goed, daar valt wel zo veel onder
Als zo'n ding aan het werk is, is het spoor buiten dienst en dus niet van mij. Als ik het spoor weer in dienst krijg, moet het vrij zijn van alle spoorbezettingen, kortsluitlansen en spades.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als jij een spoorbezetting door OHM hebt weet je dus niet of er zoeen dwarsliggeruitwisseltrein in de weer is of dat iemand een schep heeft laten liggen?
Da's wel een correcte samenvatting, ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja okee. Maar als ik dus wil weten hoe zoeen apparaat heet, kan ik beter op antwoord van iemand anders wachten begrijp ik
Ik prefereer toch Autobahn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:55 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Ik prefereer hem in het Duits.
Autobahn gaat niet over treinen, vandaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik prefereer toch Autobahn.
Maar alleen in het liedje, niet in het echt natuurlijk.
Wel een mooie clip trouwens, met zo veel videobeelden van de TEE enzo.
Strukton noemt het een dwarsliggertrein. Deze kan opgenomen worden in een vernieuwingstreinquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja okee. Maar als ik dus wil weten hoe zoeen apparaat heet, kan ik beter op antwoord van iemand anders wachten begrijp ik
Zou maar zo kunnen, zo raar lijkt me dat niet eigenlijk. Of dat het verreweg de grootste op de markt is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:52 schreef Igen het volgende:
Over onderhoudsmaterieel gesproken, ik vind het wel apart dat je echt overal op de wereld die stopmachines van Plasser & Theurer vindt. Zou dat het enige bedrijf zijn dat die machines maakt?
Niet het enige bedrijf lijkt me, maar wel een van de grootste ter wereld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:52 schreef Igen het volgende:
Over onderhoudsmaterieel gesproken, ik vind het wel apart dat je echt overal op de wereld die stopmachines van Plasser & Theurer vindt. Zou dat het enige bedrijf zijn dat die machines maakt?
Nee dank je. Wat ik al eerder zei (hoewel misschien niet hier) het wordt een huis vol spoorse details, maar zo subtiel dat spoorliefhebbers zeggen "Hee wat leuk!" en dat niet-spoorliefhebbers dat OOK zeggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef Peter het volgende:
Flash, zoek je niet nog wat aankleding voor in je nieuwe wc ofzo? [TK] Vertrekstaten Nederlandse Spoorwegen
ben niet verder gekomen dan de keer dat je vanuit de Pimpel je nieuwe stek in aanbouw aanweesquote:
De echte Autobahn is wel aardig tof andersquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik prefereer toch Autobahn.
Maar alleen in het liedje, niet in het echt natuurlijk.
Dan heb je toch niks gezien man wiseguyquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ben niet verder gekomen dan de keer dat je vanuit de Pimpel je nieuwe stek in aanbouw aanwees
Ja. Toen was ik er niet. Morgen welquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef Peter het volgende:
Vorige week zondag ben ik langs gereden opweg naar de achterkant van het station.. daar is het toch?
Goed zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Deventer... kennissen van me woonden aan de Diepenveenseweg, of de Eendrachtsstraat ofzo. Vroeger wel eens geweest, was iig pal achter het station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |