Spoor was er eerder als een aantal wegen. Ook zijn er wegen toen uitgebreid, breder geworden e.d..quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef Yreal het volgende:
Gave foto's![]()
Maar wat is dat voor wazig shit dan? Goederen treinen die alla trams een beetje door het verkeer rijden.. is die lijn zo druk dan? Dan zou je zeggen dat ze die eens een beetje verleggen ofzo...
dan hadden ze net zo goed het spul over de weg kunnen laten rijden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef greavy het volgende:
Over die stoomtrein van vandaag: OA mensen van de VVD zaten erin, waaronder Melanie Schultz, Betty de Boer, Mark Boumans..
Ze zullen wel per spoor gewild hebben.. Toch geld genoegquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan hadden ze net zo goed het spul over de weg kunnen laten rijden.
Waarom zou jij wel voor de lol ritjes mogen maken met de trein, en VVD'rs niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:40 schreef greavy het volgende:
[..]
Ze zullen wel per spoor gewild hebben.. Toch geld genoeg
Jammer dat dat ding dan niet met 160 ontspoord is boven het Hollands Diep danquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef greavy het volgende:
Over die stoomtrein van vandaag: OA mensen van de VVD zaten erin, waaronder Melanie Schultz, Betty de Boer, Mark Boumans..
Dank!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mooie foto's greavy! Doet me denken aan de stamlijn van Delfzijl, waar we ook hier en daar geparkeerde auto's tegenkomen.
Een raccordement is max 30 km/h. Dan win je het inderdaad wel als trein.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon aan de kant beuken die kutzooi
Oja, dus alle agenten, leraren en weet ik het wat mogen nooit eens wat leuks doen van hun salaris?quote:
Maar er zijn trajecten waar het erger kan. Dordrecht is 10 km/h, Zwijndrecht is 10 km/h.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een raccordement is max 30 km/h. Dan win je het inderdaad wel als trein.
Nee, dit was niet een plezierritje. Dit was een 'werkbezoek' of hoe die ambtenaren ofzo het ook noemen..quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oja, dus alle agenten, leraren en weet ik het wat mogen nooit eens wat leuks doen van hun salaris?![]()
Dit was toch een plezier ritje, of wat?
Mooie foto's trouwensquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef greavy het volgende:
Bedenk mij nog een voorbeeld.. Stamlijn Zwijndrecht..
Vrachtwagens die geparkeerd staan OP de spoorlijn, in de hele lengte. En dan geen chauffeur te bekennen.
Er hebben een aantal keren treinen meer dan 5 uur vertraging door opgelopen..
Want toen eindelijk Van Leeuwen Buizen bereikt was, en weer retour gereden werd, stond er wel weer ergens anders een vrachtwagen geparkeerd.
In Dordrecht ging het vooral om vrachtwagens die geladen / gelost moesten worden bij Van der Wees
Zet je die 900 ton er gewoon tegenaan met 30 km/h.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef greavy het volgende:
Werd ook wel gedaan, maar de vrachtwagens stonden regelmatig zo geparkeerd dat wegslepen niet lukte, ivm de overgebleven ruimte om de sleepauto er voor te zetten etc. Die is wel ietwat groter als die bij een auto
hmm, maar er moet wel een manier zijn om net als bij auto's wel gebeurt de truck op 'wieltjes' te zetten en zo enkele meters te verplaatsenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef greavy het volgende:
Werd ook wel gedaan, maar de vrachtwagens stonden regelmatig zo geparkeerd dat wegslepen niet lukte, ivm de overgebleven ruimte om de sleepauto er voor te zetten etc. Die is wel ietwat groter als die bij een auto
En met 10 km/h gaat dat ook prima.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet je die 900 ton er gewoon tegenaan met 30 km/h.
Hoeveel belasting draag jij af dan Greavy. 60 cent per maand?quote:
waarom? met de files e.d. zou je eigenlijk niet verwachten dat dat goedkoper is toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef greavy het volgende:
Een best aantal wel inderdaad.
Zwijndrecht is sinds 21 Februari gesloten. Van Leeuwen Buizen doet nu alles per vrachtwagen.
Logistiek veel lastiger een trein te beladen. Vrachtwagens zijn ook veel flexibeler qua bestemming.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:17 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom? met de files e.d. zou je eigenlijk niet verwachten dat dat goedkoper is toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |