SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!
Ik vermoed dat laatstequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:22 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Gaat het weer dit weekend nog een beetje interessant worden of wordt het echt Hollands herfstweer?
Wisselvallig, soms een bui maar ook droge periodesquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:22 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Gaat het weer dit weekend nog een beetje interessant worden of wordt het echt Hollands herfstweer?
Onweerskansen zijn er voor morgen wel, daarna is het afgelopen met deze zaak en zullen we me maar moeten doen met een lokale donderklap tijdens hagel/sneeuwbuien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:29 schreef Schuifpui het volgende:
Wat een saaie pluim. Geen storm, niet lekker warm, nog geen eerste nachtvorst, geen onweer. Zal wel rustig blijven in deze reeks voorlopig.
Ik zie geen pluimquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:29 schreef Schuifpui het volgende:
Wat een saaie pluim. Geen storm, niet lekker warm, nog geen eerste nachtvorst, geen onweer. Zal wel rustig blijven in deze reeks voorlopig.
quote:Vanmiddag en vanavond kans op een bui. Zeer lokaal is onweer mogelijk. Wordt actueel ook af en toe gemeld boven België/Frankrijk. Komende nacht meest droog. later langs de westkust een enkele bui. Zaterdag in de loop van de dag vanuit het westen buiige regen. In de avond langs de westkust enkele buien, waarbij dan ook de onweerskansen gaan toenemen met het kouder worden van de bovenlucht.
Als ik dan ook maar drie maanden ijsvrij krijg van mijn werkquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef pietkanarie het volgende:
Volgens de telegraaf krijgen we zo'n koude winter dat er zowel in december als in januari en februari een elfstedentocht gereden kan worden.
Ik stem voor! Niet dat ik veel waarde hecht aan zo'n wel erg lange termijn voorspelling, maar het klinkt wel heel mooi!
Ik hoop toch niet dat dit waar is. Wij zijn in die maanden aan de beurt voor renovatie van onze woning....Dan moeten ze de renovatie maar 3 maanden stilzetten en in het voorjaar weer verdergaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef pietkanarie het volgende:
Volgens de telegraaf krijgen we zo'n koude winter dat er zowel in december als in januari en februari een elfstedentocht gereden kan worden.
Ik stem voor! Niet dat ik veel waarde hecht aan zo'n wel erg lange termijn voorspelling, maar het klinkt wel heel mooi!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:33 schreef pietkanarie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |