Hooi is gedroogd gras. Dat weet je toch?quote:Op zondag 18 september 2011 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is dit jouw lokroep naar de vrouwen hier?
te jongensachtig.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef ro85 het volgende:
Hmm ik tast het online daten nog af..en als ik wat stuur krijg ik meestal niks meer terug
De reden is dat vrouwen zooooveel berichtjes krijgen dat ze onmogelijk op ieder bericht kunnen antwoorden.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef ro85 het volgende:
Hmm ik tast het online daten nog af..en als ik wat stuur krijg ik meestal niks meer terug
Dat is bullshit...quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
De reden is dat vrouwen zooooveel berichtjes krijgen dat ze onmogelijk op ieder bericht kunnen antwoorden.
Dat is idd niet waar, net zoals het sprookje dat vrouwen mannen aanvoelen, telepatisch zijn, angst kunnen ruiken, kunnen multitasken. Dat heeft allemaal 1 betekenis schofterig gedrag. Het word is tijd dat mannen vrouwen zien hoe ze zijn zonder die fantasietjes erbij te halen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
De reden is dat vrouwen zooooveel berichtjes krijgen dat ze onmogelijk op ieder bericht kunnen antwoorden.
Ik ben blij dat PicardMike goed is voor de constante factor in deze reeksquote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is idd niet waar, net zoals het sprookje dat vrouwen mannen aanvoelen, telepatisch zijn, angst kunnen ruiken, kunnen multitasken. Dat heeft allemaal 1 betekenis schofterig gedrag. Het word is tijd dat mannen vrouwen zien hoe ze zijn zonder die fantasietjes erbij te halen.
Hoe is het met jouw date-leven eik?quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat PicardMike goed is voor de constante factor in deze reeks
En de andere keren dan? Gewoon geen zin om te antwoorden?quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is bullshit...soms heb ik gewoon zoiets van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaag
Die ene bezette vrouw heeft kennelijk nu haar relatie definitief verbroken - dus die zie ik binnenkort weer (waarschijnlijk komend weekend). Relatie-technisch heb ik daar nu natuurlijk verder niets aan, ze zal eerst zelf haar leven op de rails moeten krijgen na 20 jaar relatie, dat gaat lang duren en daar ga ik niet op wachten. Dat weten we allebei donders goed. Van de ene relatie in de andere overhobbelen is zinloos, en dan is er bovendien nog de afstand etc. Maar ze is wel lief (en lekker).quote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw date-leven eik?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En de andere keren dan? Gewoon geen zin om te antwoorden?
Uitvluchtjes... voor de meeste vrouwen geldt gewoon dat wanneer ze het echt willen ze echt wel reageren.quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]bijvoorbeeld... of gelezen en gedacht ... ik moet echt iets goeds, iets orgineels, iets onwijs gevats terugsturen.... en na duizend pogingen de regel maar niet gestuurd, want steeds afgekeurd .....
Natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Uitvluchtjes... voor de meeste vrouwen geldt gewoon dat wanneer ze het echt willen ze echt wel reageren.
Maar alleen HEE neuken en een woest aantrekkelijke kerel is dan geen probleem ?quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Uit beleefdigheid stuur je een standaardberichtje terug naar de lui die nog een beetje moeite doen, maar berichtjes met de strekking HEE neuken en dan niet mijn smaak zijn... what ever... dan boeken ze maar een Dame van de rode ramen ...
Hehehequote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar alleen HEE neuken en een woest aantrekkelijke kerel is dan geen probleem ?
Zoals DigitalGirl al zegt: smoesjes dus.quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]bijvoorbeeld... of gelezen en gedacht ... ik moet echt iets goeds, iets orgineels, iets onwijs gevats terugsturen.... en na duizend pogingen de regel maar niet gestuurd, want steeds afgekeurd .....
quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zoals DigitalGirl al zegt: smoesjes dus.
Soms hoeft het niet eens origineel te zijn. Dat komt vanzelf als er communicatie op gang komt.
En jij noemt dit een orgineel voorbeeld ?quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vb2.
Man: Vandaag was ik aan het lopen op het strand en toen zag ik die mooie golven en dat deed me aan je prachtige haar denken....
vrouw (oe die is orgineel en denkt als ik lief doe gaan we langs het strand lopen/maakt ie meer complimentjes what ever) ... Loop je vaak langs het strand? Heb je een hond? blabla
Samengevat: orginaliteit zorgt voor de trigger.... de koeitjes en kalfjes kan ik ook met mijn moeder bespreken Hell yeah en dan drink ik er fijn nog een mok muntthee bij ook
een Dame van de rode ramen is minder werk, je vraagt je af waarom mannen nog zo veel moeite doenquote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vb2.
Man: Vandaag was ik aan het lopen op het strand en toen zag ik die mooie golven en dat deed me aan je prachtige haar denken....
vrouw (oe die is orgineel en denkt als ik lief doe gaan we langs het strand lopen/maakt ie meer complimentjes what ever) ... Loop je vaak langs het strand? Heb je een hond? blabla
Dat zou je denken, maar hij is eigenlijk al een stuk orgineler dan een hoop kerels. Hij heeft bijvoorbeeld opgelet (ik ben namelijk gek op de zee en golven) en dat in combinatie met iets wat ik zelf ook mooi vind (dwz ik zal het niet gelijk als geslijm opvatten)quote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En jij noemt dit een orgineel voorbeeld ?
Als een man deze strandwandeling crap naar je schrijft ga je hem echt niet beantwoorden. Of hij moet weer die woest aantrekkelijke kerel zijn.
Ik ga ervan uit dat dit in de categorie jaaaa daaaag valt. En daar hadden we het niet over.quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo werkt dat niet....
als men niet origineel hoefde te zijn dan zou elke zin m-v v-v- m-m- v-m resultaat hebben.... dat is niet zo dus je moet iemand triggeren uberhaupt met je te willen communiceren....
vb...
Hee neuken .. (man dus)
vrouw: nou nee... (als ze uberhaupt al iets terug typt....)
Man druipt af of begint aan de egotrip... ja maar ik heb een grote... (/care denkt de vrouw)
einde oefening....
Het ging erom dat een antwoord niet zo origineel hoeft te zijn als het berichtje. Je kunt toch ook gewoon bedanken voor het originele en leuke berichtje?quote:vb2.
Als originaliteit de trigger is, snap ik niet waarom ook daar 9 van de 10 keer geen reactie op komt. Blijkbaar worden vrouwen dan te bang om te reageren?quote:Samengevat: orginaliteit zorgt voor de trigger.... de koeitjes en kalfjes kan ik ook met mijn moeder bespreken Hell yeah en dan drink ik er fijn nog een mok muntthee bij ook
Weet ik veel... misschien het idee van de jacht. Die dame is wel heel makkelijk te scoren.quote:Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
een Dame van de rode ramen is minder werk, je vraagt je af waarom mannen nog zo veel moeite doen
Vind je.... bedenk dan eens een betere .... waarmee zou je me 't hoofd gek willen maken? Dat ik gelijk denk .... ja die IS het....ik denk dat je dan niet zoveel weet te verzinnen hequote:P.s. inderdaad het verhaal van de golven is net zo standaard.
Yeps, slechts als voorbeeldquote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef ManAtWork het volgende:
Ik ga ervan uit dat dit in de categorie jaaaa daaaag valt. En daar hadden we het niet over.
Ja en nee... bij Paiq.... als iemand echt zijn best heeft gedaan ... ja zeker wel.. dan ga ik er ook voor zittenquote:Het ging erom dat een antwoord niet zo origineel hoeft te zijn als het berichtje. Je kunt toch ook gewoon bedanken voor het originele en leuke berichtje?
Bang. Ik zit zelden bang achter mijn pc of ik moet een horrorfilm aan het kijken zijn. Dus dat is het niet..... Misschien denk je dat je orgineel bent, maar ben je het niet.... of anders gezegd misschien ben je niet geloofwaardig.quote:Als originaliteit de trigger is, snap ik niet waarom ook daar 9 van de 10 keer geen reactie op komt. Blijkbaar worden vrouwen dan te bang om te reageren?
quote:Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef macondo het volgende:
Ah, gaan we weer op de tour van de originaliteit. Ik schrijf altijd "gewoon" een leuk berichtje, dat werkt bij mij het beste. Met iemand die origineel geslijm wil ontvangen, daar wil ik niet eens mee daten. Een soort diva gedrag dat slechts zelden correleert met de looks. Nou, nee dank u
Dat geneuzel over die golven is nog erger.quote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef -Engel- het volgende:
ja maar hee neuken is geen leuk bericht....
Als ie door Henk geschreven is niet, maar geschreven door Valentino is het in ieder geval een antwoord terug waard.quote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]ja maar hee neuken is geen leuk bericht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |