abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2011 @ 17:40:30 #31
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_102103642
quote:
5s.gif Op zondag 18 september 2011 16:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is dit jouw lokroep naar de vrouwen hier?
Hooi is gedroogd gras. Dat weet je toch? ;)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_102105986
haha nee sowieso geen lokroep, want ik neem aan dat ik niet in de schapenkooi zit :p
pi_102131078
Gister op Paiq contact met een dame, blijkt nadat ik haar foto zie dat we elkaar al eerder hebben ontmoet tijdens een weekend in renesse :D
Wel direct afgesproken om bij haar te eten. *O*
pi_102149646
Hmm ik tast het online daten nog af..en als ik wat stuur krijg ik meestal niks meer terug :(
pi_102149827
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef ro85 het volgende:
Hmm ik tast het online daten nog af..en als ik wat stuur krijg ik meestal niks meer terug :(
te jongensachtig.
UITGESCHREVEN
pi_102150215
dat blijkt
  maandag 19 september 2011 @ 20:33:05 #37
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_102153547
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef ro85 het volgende:
De reden is dat vrouwen zooooveel berichtjes krijgen dat ze onmogelijk op ieder bericht kunnen antwoorden. :)
pi_102154409
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

De reden is dat vrouwen zooooveel berichtjes krijgen dat ze onmogelijk op ieder bericht kunnen antwoorden. :)
Dat is bullshit... :) soms heb ik gewoon zoiets van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaag
pi_102154741
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Dat is idd niet waar, net zoals het sprookje dat vrouwen mannen aanvoelen, telepatisch zijn, angst kunnen ruiken, kunnen multitasken. Dat heeft allemaal 1 betekenis schofterig gedrag. Het word is tijd dat mannen vrouwen zien hoe ze zijn zonder die fantasietjes erbij te halen.
UITGESCHREVEN
  maandag 19 september 2011 @ 21:11:50 #40
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_102155990
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat is idd niet waar, net zoals het sprookje dat vrouwen mannen aanvoelen, telepatisch zijn, angst kunnen ruiken, kunnen multitasken. Dat heeft allemaal 1 betekenis schofterig gedrag. Het word is tijd dat mannen vrouwen zien hoe ze zijn zonder die fantasietjes erbij te halen.
Ik ben blij dat PicardMike goed is voor de constante factor in deze reeks :D
Overal verstand van.
  maandag 19 september 2011 @ 21:13:02 #41
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_102156072
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ben blij dat PicardMike goed is voor de constante factor in deze reeks :D
Hoe is het met jouw date-leven eik?
  maandag 19 september 2011 @ 21:15:25 #42
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_102156211
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dat is bullshit... :) soms heb ik gewoon zoiets van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaag
En de andere keren dan? Gewoon geen zin om te antwoorden? :P
  maandag 19 september 2011 @ 21:27:24 #43
57047 macondo
pi_102156984
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw date-leven eik?
Die ene bezette vrouw heeft kennelijk nu haar relatie definitief verbroken - dus die zie ik binnenkort weer (waarschijnlijk komend weekend). Relatie-technisch heb ik daar nu natuurlijk verder niets aan, ze zal eerst zelf haar leven op de rails moeten krijgen na 20 jaar relatie, dat gaat lang duren en daar ga ik niet op wachten. Dat weten we allebei donders goed. Van de ene relatie in de andere overhobbelen is zinloos, en dan is er bovendien nog de afstand etc. Maar ze is wel lief (en lekker).

Andere dates even op een laag pitje verder.
Overal verstand van.
pi_102158855
quote:
12s.gif Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

En de andere keren dan? Gewoon geen zin om te antwoorden? :P
:) bijvoorbeeld... of gelezen en gedacht ... ik moet echt iets goeds, iets orgineels, iets onwijs gevats terugsturen.... en na duizend pogingen de regel maar niet gestuurd, want steeds afgekeurd ..... -O-
pi_102158997
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:) bijvoorbeeld... of gelezen en gedacht ... ik moet echt iets goeds, iets orgineels, iets onwijs gevats terugsturen.... en na duizend pogingen de regel maar niet gestuurd, want steeds afgekeurd ..... -O-
Uitvluchtjes... voor de meeste vrouwen geldt gewoon dat wanneer ze het echt willen ze echt wel reageren.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_102159496
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Uitvluchtjes... voor de meeste vrouwen geldt gewoon dat wanneer ze het echt willen ze echt wel reageren.
Natuurlijk :7

Uit beleefdigheid stuur je een standaardberichtje terug naar de lui die nog een beetje moeite doen, maar berichtjes met de strekking HEE neuken en dan niet mijn smaak zijn... what ever... dan boeken ze maar een Dame van de rode ramen ...
pi_102160455
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Natuurlijk :7

Uit beleefdigheid stuur je een standaardberichtje terug naar de lui die nog een beetje moeite doen, maar berichtjes met de strekking HEE neuken en dan niet mijn smaak zijn... what ever... dan boeken ze maar een Dame van de rode ramen ...
Maar alleen HEE neuken en een woest aantrekkelijke kerel is dan geen probleem ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_102162269
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Maar alleen HEE neuken en een woest aantrekkelijke kerel is dan geen probleem ?
Hehehe O-) in ieder geval een reactie waard...
  maandag 19 september 2011 @ 22:55:17 #49
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_102162644
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Zoals DigitalGirl al zegt: smoesjes dus.
Soms hoeft het niet eens origineel te zijn. Dat komt vanzelf als er communicatie op gang komt.
pi_102163138
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Zoals DigitalGirl al zegt: smoesjes dus.
Soms hoeft het niet eens origineel te zijn. Dat komt vanzelf als er communicatie op gang komt.
:{w zo werkt dat niet....
als men niet origineel hoefde te zijn dan zou elke zin m-v v-v- m-m- v-m resultaat hebben.... dat is niet zo dus je moet iemand triggeren uberhaupt met je te willen communiceren....

vb...

Hee neuken .. (man dus :') )
vrouw: nou nee... (als ze uberhaupt al iets terug typt....)
Man druipt af of begint aan de egotrip... ja maar ik heb een grote... (/care denkt de vrouw)
einde oefening....

vb2.
Man: Vandaag was ik aan het lopen op het strand en toen zag ik die mooie golven en dat deed me aan je prachtige haar denken....
vrouw (oe die is orgineel en denkt als ik lief doe gaan we langs het strand lopen/maakt ie meer complimentjes what ever) ... Loop je vaak langs het strand? Heb je een hond? blabla

Samengevat: orginaliteit zorgt voor de trigger.... de koeitjes en kalfjes kan ik ook met mijn moeder bespreken Hell yeah en dan drink ik er fijn nog een mok muntthee bij ook ^O^
pi_102163704
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:

[..]

vb2.
Man: Vandaag was ik aan het lopen op het strand en toen zag ik die mooie golven en dat deed me aan je prachtige haar denken....
vrouw (oe die is orgineel en denkt als ik lief doe gaan we langs het strand lopen/maakt ie meer complimentjes what ever) ... Loop je vaak langs het strand? Heb je een hond? blabla

Samengevat: orginaliteit zorgt voor de trigger.... de koeitjes en kalfjes kan ik ook met mijn moeder bespreken Hell yeah en dan drink ik er fijn nog een mok muntthee bij ook ^O^
En jij noemt dit een orgineel voorbeeld ?

Als een man deze strandwandeling crap naar je schrijft ga je hem echt niet beantwoorden. Of hij moet weer die woest aantrekkelijke kerel zijn.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_102163714
quote:

[..]
vb2.
een Dame van de rode ramen is minder werk, je vraagt je af waarom mannen nog zo veel moeite doen

P.s. inderdaad het verhaal van de golven is net zo standaard.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_102164226
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

En jij noemt dit een orgineel voorbeeld ?

Als een man deze strandwandeling crap naar je schrijft ga je hem echt niet beantwoorden. Of hij moet weer die woest aantrekkelijke kerel zijn.
Dat zou je denken, maar hij is eigenlijk al een stuk orgineler dan een hoop kerels. Hij heeft bijvoorbeeld opgelet (ik ben namelijk gek op de zee en golven) en dat in combinatie met iets wat ik zelf ook mooi vind (dwz ik zal het niet gelijk als geslijm opvatten)

Maar.. niet elke dame is blij met haar haar of gek op de zee....dus ja dan denkt zo'n vrouw... wth denkt hij nu weer... wat een idioot ... ik kan niet eens zwemmen :')

Wat orgineel voor de een is is dat niet voor de ander. Daarnaast de dingen die het vaakst genoemd worden, zijn in ieder geval niet orgineel meer. Dan moet je wat anders gaan bedenken :) of wachten tot iemand echt niks meer te doen heeft en dus buiten the league om wil gaan chatten en dan hopelijk blij verrast is :)
  maandag 19 september 2011 @ 23:23:32 #54
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_102164429
quote:

[..]

:{w zo werkt dat niet....
als men niet origineel hoefde te zijn dan zou elke zin m-v v-v- m-m- v-m resultaat hebben.... dat is niet zo dus je moet iemand triggeren uberhaupt met je te willen communiceren....

vb...

Hee neuken .. (man dus :') )
vrouw: nou nee... (als ze uberhaupt al iets terug typt....)
Man druipt af of begint aan de egotrip... ja maar ik heb een grote... (/care denkt de vrouw)
einde oefening....
Ik ga ervan uit dat dit in de categorie jaaaa daaaag valt. En daar hadden we het niet over.
quote:
vb2.
Het ging erom dat een antwoord niet zo origineel hoeft te zijn als het berichtje. Je kunt toch ook gewoon bedanken voor het originele en leuke berichtje?
quote:
Als originaliteit de trigger is, snap ik niet waarom ook daar 9 van de 10 keer geen reactie op komt. Blijkbaar worden vrouwen dan te bang om te reageren?
pi_102164463
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
een Dame van de rode ramen is minder werk, je vraagt je af waarom mannen nog zo veel moeite doen
Weet ik veel... misschien het idee van de jacht. Die dame is wel heel makkelijk te scoren.
quote:
P.s. inderdaad het verhaal van de golven is net zo standaard.
Vind je.... bedenk dan eens een betere .... waarmee zou je me 't hoofd gek willen maken? Dat ik gelijk denk .... ja die IS het....ik denk dat je dan niet zoveel weet te verzinnen he :)
dan wordt het weer zo iets van heeeeeeeeee Hoe gaat het (niet verkeerd maar def. not mindfucking of orgineel)
pi_102165059
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef ManAtWork het volgende:
Ik ga ervan uit dat dit in de categorie jaaaa daaaag valt. En daar hadden we het niet over.
Yeps, slechts als voorbeeld

quote:
Het ging erom dat een antwoord niet zo origineel hoeft te zijn als het berichtje. Je kunt toch ook gewoon bedanken voor het originele en leuke berichtje?
Ja en nee... bij Paiq.... als iemand echt zijn best heeft gedaan ... ja zeker wel.. dan ga ik er ook voor zitten
... bij RP... ik heb geen betaalde account... en dat kunnen ze zien...

quote:
Als originaliteit de trigger is, snap ik niet waarom ook daar 9 van de 10 keer geen reactie op komt. Blijkbaar worden vrouwen dan te bang om te reageren?
Bang. Ik zit zelden bang achter mijn pc of ik moet een horrorfilm aan het kijken zijn. Dus dat is het niet..... Misschien denk je dat je orgineel bent, maar ben je het niet.... of anders gezegd misschien ben je niet geloofwaardig.
  maandag 19 september 2011 @ 23:39:48 #57
57047 macondo
pi_102165174
Ah, gaan we weer op de tour van de originaliteit. Ik schrijf altijd "gewoon" een leuk berichtje, dat werkt bij mij het beste. Met iemand die origineel geslijm wil ontvangen, daar wil ik niet eens mee daten. Een soort diva gedrag dat slechts zelden correleert met de looks. Nou, nee dank u ;)
Overal verstand van.
pi_102165246
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef macondo het volgende:
Ah, gaan we weer op de tour van de originaliteit. Ik schrijf altijd "gewoon" een leuk berichtje, dat werkt bij mij het beste. Met iemand die origineel geslijm wil ontvangen, daar wil ik niet eens mee daten. Een soort diva gedrag dat slechts zelden correleert met de looks. Nou, nee dank u ;)
:) ja maar hee neuken is geen leuk bericht....
  maandag 19 september 2011 @ 23:50:44 #59
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102165610
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef -Engel- het volgende:
Dat geneuzel over die golven is nog erger.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102165646
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Als ie door Henk geschreven is niet, maar geschreven door Valentino is het in ieder geval een antwoord terug waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')