Daarmee bedoel ik dat ik nog 2/3 dagen graag van haar wil horen dat ze het heel leuk vond en dat ze nog een keer wil afspreken. Daarna interesseert het me eigenlijk ook geen fuck meer, ongeacht de uitkomst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is 2 dagen een egoding? Wat bedoel je
Ohzo. Je ego verrijken kan ook hierquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat ik nog 2/3 dagen graag van haar wil horen dat ze het heel leuk vond en dat ze nog een keer wil afspreken. Daarna interesseert het me eigenlijk ook geen fuck meer, ongeacht de uitkomst.
Yes!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ohzo. Je ego verrijken kan ook hier
Is dit jouw lokroep naar de vrouwen hier?quote:
Hooi is gedroogd gras. Dat weet je toch?quote:Op zondag 18 september 2011 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is dit jouw lokroep naar de vrouwen hier?
te jongensachtig.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef ro85 het volgende:
Hmm ik tast het online daten nog af..en als ik wat stuur krijg ik meestal niks meer terug
De reden is dat vrouwen zooooveel berichtjes krijgen dat ze onmogelijk op ieder bericht kunnen antwoorden.quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef ro85 het volgende:
Hmm ik tast het online daten nog af..en als ik wat stuur krijg ik meestal niks meer terug
Dat is bullshit...quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
De reden is dat vrouwen zooooveel berichtjes krijgen dat ze onmogelijk op ieder bericht kunnen antwoorden.
Dat is idd niet waar, net zoals het sprookje dat vrouwen mannen aanvoelen, telepatisch zijn, angst kunnen ruiken, kunnen multitasken. Dat heeft allemaal 1 betekenis schofterig gedrag. Het word is tijd dat mannen vrouwen zien hoe ze zijn zonder die fantasietjes erbij te halen.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
De reden is dat vrouwen zooooveel berichtjes krijgen dat ze onmogelijk op ieder bericht kunnen antwoorden.
Ik ben blij dat PicardMike goed is voor de constante factor in deze reeksquote:Op maandag 19 september 2011 20:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is idd niet waar, net zoals het sprookje dat vrouwen mannen aanvoelen, telepatisch zijn, angst kunnen ruiken, kunnen multitasken. Dat heeft allemaal 1 betekenis schofterig gedrag. Het word is tijd dat mannen vrouwen zien hoe ze zijn zonder die fantasietjes erbij te halen.
Hoe is het met jouw date-leven eik?quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat PicardMike goed is voor de constante factor in deze reeks
En de andere keren dan? Gewoon geen zin om te antwoorden?quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is bullshit...soms heb ik gewoon zoiets van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaag
Die ene bezette vrouw heeft kennelijk nu haar relatie definitief verbroken - dus die zie ik binnenkort weer (waarschijnlijk komend weekend). Relatie-technisch heb ik daar nu natuurlijk verder niets aan, ze zal eerst zelf haar leven op de rails moeten krijgen na 20 jaar relatie, dat gaat lang duren en daar ga ik niet op wachten. Dat weten we allebei donders goed. Van de ene relatie in de andere overhobbelen is zinloos, en dan is er bovendien nog de afstand etc. Maar ze is wel lief (en lekker).quote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw date-leven eik?
quote:Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En de andere keren dan? Gewoon geen zin om te antwoorden?
Uitvluchtjes... voor de meeste vrouwen geldt gewoon dat wanneer ze het echt willen ze echt wel reageren.quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]bijvoorbeeld... of gelezen en gedacht ... ik moet echt iets goeds, iets orgineels, iets onwijs gevats terugsturen.... en na duizend pogingen de regel maar niet gestuurd, want steeds afgekeurd .....
Natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Uitvluchtjes... voor de meeste vrouwen geldt gewoon dat wanneer ze het echt willen ze echt wel reageren.
Maar alleen HEE neuken en een woest aantrekkelijke kerel is dan geen probleem ?quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Uit beleefdigheid stuur je een standaardberichtje terug naar de lui die nog een beetje moeite doen, maar berichtjes met de strekking HEE neuken en dan niet mijn smaak zijn... what ever... dan boeken ze maar een Dame van de rode ramen ...
Hehehequote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar alleen HEE neuken en een woest aantrekkelijke kerel is dan geen probleem ?
Zoals DigitalGirl al zegt: smoesjes dus.quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]bijvoorbeeld... of gelezen en gedacht ... ik moet echt iets goeds, iets orgineels, iets onwijs gevats terugsturen.... en na duizend pogingen de regel maar niet gestuurd, want steeds afgekeurd .....
quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zoals DigitalGirl al zegt: smoesjes dus.
Soms hoeft het niet eens origineel te zijn. Dat komt vanzelf als er communicatie op gang komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |