abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102006171
TS stond vandaag in de AH te Zoetermeer in de rij om zijn pak melk, brood en wat andere levensbehoeften af te rekenen. Komt er een meneer in de 40 met een volle kar midden door de rij beuken waarbij hij mij raakt, ik kijk hem aan en schudt met mijn hoofd afkeurend, meneer kijkt mij boos aan en loopt door. Komt er achter mij een buitenlandse meneer staan, die keihard in een vreemde taal belt en iets van een radio bij zich heeft ( hoorde piepjes en vage radio geluiden ) ook komt hij een paar bekende tegen die bij de AH werken en een gesprek voerden " Abi lan nasil sin lan, lang niet gezien, jij opleiding afmaak hebben? " en verder iets in het Turks ofzo, komt de meneer in de 40 terug, deze keer is zijn kar wat voller en rijdt die weer tegen mij aan. Hierop reageer ik geïrriteerd en geef dat dit al de tweede keer is, meneer mompelt wat en gaat doodleuk voor me staan.

Opeens gebeurt het, de Turkse meneer achter doet zijn mobiel weg en spreekt de meneer voor mij aan in perfect Nederlands ( wat ik wel grappig vond omdat die hiervoor een zware buitenlandse accent had toen die met zijn vrienden sprak).

Turkse meneer: Meneer ik vind het erg ongepast dat u deze jongeman al twee keer opzettelijk heeft aangereden,deze jongeman en ik zou het toepasselijk vinden als u uwe excuses aanbiedt en netjes achteraan sluit.
Meneer: Houdt je bek vuile kk Turk ben je zijn vader ofzo, ik bepaal zelf waar ik sta en wat ik doe!
Turkse meneer: We kunnen het snel en simpel oplossen of u kunt het erg moeilijk maken voor uw zelf. ( op dit moment staat heel de AH te kijken )
Meneer: Ohh gaan we dreigen wat ga je doen flikker, me opwachten? Je moet blij zijn dat je in dit land boodschappen mag doen, je zou terug moeten gaan naar je thuisland niemand wilt je hier.
Turkse meneer: Wat een flauwe en nutteloze opmerking, tevens ben ik hier geboren en getogen dus " terug " gaan wordt moeilijk sinds ik altijd hier al was... Laatste waarschuwing, mijn geduld raakt op, U BIEDT NU UWE EXCUSES AAN OF ER ZIJN CONSEQUENTIES VOOR U DAT U NIET FIJN ZAL VINDEN.
Meneer: Ach rot toch op man wie denk je wel dat je bent, wil je dood ofzo, moet ik de Politie bellen vuile gek?
Turkse meneer: Nergens voor nodig meneer we zijn er al....

Blijkt het een agent te zijn die na zijn dienst nog eventjes boodschappen ging doen. Trekt zijn jas open en roept via de portofoon ( dat waren dus de piepjes etc ) of zijn collega kan komen. Die dan ook komt. Beide agenten laten zien dat ze van Politie Haaglanden zijn door middel van een " badge " te laten zien. Op dit punt wilt de meneer opeens zijn excuses aanbieden, netjes achteruit sluiten en heeft die iets van laten we er zand over doen. Agent grijpt de man hardhandig aan en verteld hem dat hij daaraan moest denken voordat die mensen ging bedreigen, waarop de meneer roept: Ja maar ik wist niet dat u bij de Politie zat, waarop de agent een :') gezicht trok en zei: U moet zich gewoon gedragen tegen iedereen, gaat u nu wel uw excuses aanbieden? Meneer: Ja! Het spijt jongeman ik had het niet gezien en u ook sorry meneer mag ik nu alsjeblieft gaan. Agent: Nee, daarvoor is het veel te laat en iemand die mij zodanig bedreigd mag even op het bureau afkoelen. Waarop de man boos wordt en begint in te slaan op de agent die een stap naar achteren doet en in een beweging de man tegen de vloer werkt en handboeien omdoet, waarop de man bijna huilt en schreeuwt dat hij niks heeft gedaan en dat de agent een racist is. Waarop de agent weer iets heeft van :') :W.

Drama scene duurt nog 10 minuten omdat de man nog steeds niet meewerkt en nog steeds zeer agressief bezig is en de agenten herhaaldelijk schopt en de agent geen pepperspray wilt gebruiken binnen in de winkel. Hierop was iemand van de AH zo aardig om een nooduitgang bij de kassa's open te zetten en een andere agent de auto erbij haalde en de man direct in de auto deden. Komt de agent terug en rekent snel even zijn boodschappen af alsof er niks is gebeurt, en bied die zijn excuses aan tegen het personeel dat dit moest plaatsvinden en vroeg die aan mij of alles goed ging? Waarop ik met ^O^ reageerde.

Klacht: Voordringers

Klacht#2: Mensen die luidruchtig bellen en net zo goed naar elkaar kunnen schreeuwen zonder mobiel.

Antiklacht: Voordringers die mooi aangepakt worden ^O^

Antiklacht#2: Mensen die claimen dat agenten pussies zijn, deze agent werkte wel iemand die twee koppen groter was en veel breder zonder enige probleem tegen de grond. Agent was 1.70, boze meneer iets van 2.10

Tevens is TS moe dus klachten over zinsbouw en spelling zijn niet nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door comradvlad op 16-09-2011 06:56:13 ]
pi_102006176
Terechte klacht.
pi_102006189
Te goed verhaal, moet bijna wel fictie zijn.

Klacht: TS is een fantast. :7
Ja nee
pi_102006192
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 04:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
Te goed verhaal, moet bijna wel fictie zijn.

Klacht: TS is een fantast. :7
Hoezo, ga je wel eens uit in de grote steden? Zul je vaak genoeg agenten van buitenlandse komaf zien. En heb het vaak genoeg gezien dat agenten die niet aan het werk waren mensen op gedrag aanspreken.
pi_102006249
Leuk verzonnen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 16 september 2011 @ 05:56:09 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102006265
_O- Wat een kerel
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 16 september 2011 @ 06:08:21 #7
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_102006280
Hulde voor de agent in kwestie _O_
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 16 september 2011 @ 06:19:15 #8
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_102006300
Ik geloof dr geen zak van
pi_102006315
BazenTurk!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_102006446
TS was dit op 15 sep in de AH in Meerzicht? Zag namelijk gisteren wel een Politie auto op de stoep die de ingang blokkeerde. Die agent is ook wel achterlijk dat hij naar meerzicht gaat om boodschappen te doen, is gewoon ruzie uitlokken in zo'n pauperbuurt, hij kon ook naar de AH tegenover het Politiebureau....

Denk dat ik weet wie die agent is moest namelijk van hem blazen op een klaarlichte dag omdat ik niet uit mijn woorden zou komen, wat een flikker was dat zeg 10 minuten aan de kant gestaan voor niks, maak een turk agent en hij misbruikt het gelijk w/ .

[ Bericht 7% gewijzigd door Pax.Empyrean op 16-09-2011 07:17:38 ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 07:29:32 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102006569
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 07:07 schreef Pax.Empyrean het volgende:
TS was dit op 15 sep in de AH in Meerzicht? Zag namelijk gisteren wel een Politie auto op de stoep die de ingang blokkeerde. Die agent is ook wel achterlijk dat hij naar meerzicht gaat om boodschappen te doen, is gewoon ruzie uitlokken in zo'n pauperbuurt, hij kon ook naar de AH tegenover het Politiebureau....
Ja, want boodschappen doen mag niet waar je wilt. Dat moet tegenover je werk.
Is dit Iran of de Sovjet Unie geworden :?
quote:
Denk dat ik weet wie die agent is moest namelijk van hem blazen op een klaarlichte dag omdat ik niet uit mijn woorden zou komen, wat een flikker was dat zeg 10 minuten aan de kant gestaan voor niks, maak een turk agent en hij misbruikt het gelijk w/ .
Ah, de agent zag iemand die dronken leek en wilde dat testen. En dan is het een flikker? :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_102006581
Whahaha briljant! Superactie!
pi_102006701
Als het waar is, props voor de agent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akwasi op 16-09-2011 07:55:32 ]
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  vrijdag 16 september 2011 @ 07:49:37 #14
325593 Antilurker
Ik koop bijna nooit Dreft
pi_102006712
Leyens?
ლ(ಠ益ಠლ)
pi_102006714
:D

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 07:48 schreef Akwasi het volgende:
Als het waar is, probs voor de agent.
Nee de voordringer veroorzaakte de probs. De agent geven we props.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_102006754
Terecht dit!
pi_102006764
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 07:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D

[..]

Nee de voordringer veroorzaakte de probs. De agent geven we props.
Het is vroeg ja ;(
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:51:14 #18
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_102007488
quote:
en zei: U moet zich gewoon gedragen tegen iedereen
Deed iedereen dat maar O+ :Y
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:52:08 #19
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102007504
Bazenactie, mits waar.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102007555
Wat een superactie!!
pi_102007609
Goed verhaal
pi_102007965
Mooi zeg TS! Politie Haaglanden? Welke AH was het dan?
pi_102008005
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:15 schreef Perquisite het volgende:
Mooi zeg TS! Politie Haaglanden? Welke AH was het dan?
In de wijk Meerzicht.
pi_102008049
Verzonnen topics :')
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:28:02 #25
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_102008228
Als het waar is, bravo voor de agent-in-burger!
Als het niet waar is, alsnog bravo voor alle agenten-in-burger die zo zouden reageren!
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:07:27 #26
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_102009118
Overduidelijk fictie... en slecht ook nog :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_102009327
Ha! Strakke actie van die agent buiten dienst. Terechte klacht ook.
Blessed be.
pi_102009408
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 07:07 schreef Pax.Empyrean het volgende:

Een agent die zijn werk doet misbruikt zijn macht? Of doet het gewoon pijn dat deze agent in kwestie, die zijn werk goed deed, zelfs buiten zijn dienst, van Turkse afkomst is?
pi_102010669
hoax
pi_102011125
Als het waar is is het wel 'n bazenactie idd. ^O^
Hallon!
pi_102014228
Als het waar is heeft TS het volgens mij veel mooier gemaakt dan het is. 2.10 :')
pi_102014599
Zo ver is het al. De moslims zitten ook al bij de politie. Het gaat de verkeerde kant op.
History became legend, legend became myth.
pi_102015320
Beetje sterk verhaal, ik neem het met een korreltje zout en geloof het :D
pi_102015347
Mooi verhaal, zou het nog een keer lezen...
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:42:11 #35
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_102017490
Medaille voor die man. (de agent dus ;))
pi_102018119
Ik geloof dit wel, en al zou het niet zo zijn, ik heb me toch vermaakt met dit topic.

^O^

Terechte klacht.
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:59:39 #37
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102018207
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 september 2011 04:01 schreef comradvlad het volgende:
TS stond vandaag in de AH te Zoetermeer in de rij om zijn pak melk, brood en wat andere levensbehoeften af te rekenen. Komt er een meneer in de 40 met een volle kar midden door de rij beuken waarbij hij mij raakt, ik kijk hem aan en schudt met mijn hoofd afkeurend, meneer kijkt mij boos aan en loopt door. Komt er achter mij een buitenlandse meneer staan, die keihard in een vreemde taal belt en iets van een radio bij zich heeft ( hoorde piepjes en vage radio geluiden ) ook komt hij een paar bekende tegen die bij de AH werken en een gesprek voerden " Abi lan nasil sin lan, lang niet gezien, jij opleiding afmaak hebben? " en verder iets in het Turks ofzo, komt de meneer in de 40 terug, deze keer is zijn kar wat voller en rijdt die weer tegen mij aan. Hierop reageer ik geïrriteerd en geef dat dit al de tweede keer is, meneer mompelt wat en gaat doodleuk voor me staan.

Opeens gebeurt het, de Turkse meneer achter doet zijn mobiel weg en spreekt de meneer voor mij aan in perfect Nederlands ( wat ik wel grappig vond omdat die hiervoor een zware buitenlandse accent had toen die met zijn vrienden sprak).

Turkse meneer: Meneer ik vind het erg ongepast dat u deze jongeman al twee keer opzettelijk heeft aangereden,deze jongeman en ik zou het toepasselijk vinden als u uwe excuses aanbiedt en netjes achteraan sluit.
Meneer: Houdt je bek vuile kk Turk ben je zijn vader ofzo, ik bepaal zelf waar ik sta en wat ik doe!
Turkse meneer: We kunnen het snel en simpel oplossen of u kunt het erg moeilijk maken voor uw zelf. ( op dit moment staat heel de AH te kijken )
Meneer: Ohh gaan we dreigen wat ga je doen flikker, me opwachten? Je moet blij zijn dat je in dit land boodschappen mag doen, je zou terug moeten gaan naar je thuisland niemand wilt je hier.
Turkse meneer: Wat een flauwe en nutteloze opmerking, tevens ben ik hier geboren en getogen dus " terug " gaan wordt moeilijk sinds ik altijd hier al was... Laatste waarschuwing, mijn geduld raakt op, U BIEDT NU UWE EXCUSES AAN OF ER ZIJN CONSEQUENTIES VOOR U DAT U NIET FIJN ZAL VINDEN.
Meneer: Ach rot toch op man wie denk je wel dat je bent, wil je dood ofzo, moet ik de Politie bellen vuile gek?
Turkse meneer: Nergens voor nodig meneer we zijn er al....

Blijkt het een agent te zijn die na zijn dienst nog eventjes boodschappen ging doen. Trekt zijn jas open en roept via de portofoon ( dat waren dus de piepjes etc ) of zijn collega kan komen. Die dan ook komt. Beide agenten laten zien dat ze van Politie Haaglanden zijn door middel van een " badge " te laten zien. Op dit punt wilt de meneer opeens zijn excuses aanbieden, netjes achteruit sluiten en heeft die iets van laten we er zand over doen. Agent grijpt de man hardhandig aan en verteld hem dat hij daaraan moest denken voordat die mensen ging bedreigen, waarop de meneer roept: Ja maar ik wist niet dat u bij de Politie zat, waarop de agent een :') gezicht trok en zei: U moet zich gewoon gedragen tegen iedereen, gaat u nu wel uw excuses aanbieden? Meneer: Ja! Het spijt jongeman ik had het niet gezien en u ook sorry meneer mag ik nu alsjeblieft gaan. Agent: Nee, daarvoor is het veel te laat en iemand die mij zodanig bedreigd mag even op het bureau afkoelen. Waarop de man boos wordt en begint in te slaan op de agent die een stap naar achteren doet en in een beweging de man tegen de vloer werkt en handboeien omdoet, waarop de man bijna huilt en schreeuwt dat hij niks heeft gedaan en dat de agent een racist is. Waarop de agent weer iets heeft van :') :W.

Drama scene duurt nog 10 minuten omdat de man nog steeds niet meewerkt en nog steeds zeer agressief bezig is en de agenten herhaaldelijk schopt en de agent geen pepperspray wilt gebruiken binnen in de winkel. Hierop was iemand van de AH zo aardig om een nooduitgang bij de kassa's open te zetten en een andere agent de auto erbij haalde en de man direct in de auto deden. Komt de agent terug en rekent snel even zijn boodschappen af alsof er niks is gebeurt, en bied die zijn excuses aan tegen het personeel dat dit moest plaatsvinden en vroeg die aan mij of alles goed ging? Waarop ik met ^O^ reageerde.

Klacht: Voordringers

Klacht#2: Mensen die luidruchtig bellen en net zo goed naar elkaar kunnen schreeuwen zonder mobiel.

Antiklacht: Voordringers die mooi aangepakt worden ^O^

Antiklacht#2: Mensen die claimen dat agenten pussies zijn, deze agent werkte wel iemand die twee koppen groter was en veel breder zonder enige probleem tegen de grond. Agent was 1.70, boze meneer iets van 2.10

Tevens is TS moe dus klachten over zinsbouw en spelling zijn niet nodig.
:D _O-
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:02:12 #38
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_102018298
Was dit bij de XL in het Stadshart? Jammer dat ik het gemist heb :P
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:08:19 #39
353826 bosi_wa
moesmakende hakker
pi_102020797
Jammer dat die voordringer niet terug naar zijn eigen land kan :7
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:09:30 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_102020835
You snooze you lose is mijn motto
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:10:00 #41
353826 bosi_wa
moesmakende hakker
pi_102020859
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef wise het volgende:

[..]

De op quoten :') :') :{w
pi_102025880
als die turk mijn vader nog een keer aanraakt maak ik hem af!

groeten O´Neal
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:53:29 #43
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_102026807
_O_
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_102026942
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef wise het volgende:

[..]

:')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:43:57 #45
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_102029231
Bazenactie 8-)
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_102030700
Bij De Leyens? Of Meerzicht ofzo? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_102030818
OP niet gelezen maar sowiezo mensen die niets durven te zeggen terwijl er voor zn ogen voorgedrongen word zijn triest.
pi_102030893
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:57 schreef Oerbeer het volgende:
Ik geloof dit wel, en al zou het niet zo zijn, ik heb me toch vermaakt met dit topic.

^O^

Terechte klacht.
Leuken OP! ^O^
pi_102031888
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:16 schreef valek het volgende:
Zo ver is het al. De moslims zitten ook al bij de politie. Het gaat de verkeerde kant op.
Ze zitten zelfs in de politiek/Tweede Kamer. Moet je nu huilen? :')
pi_102035453
Held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')