Snel schrijven en de stof van tevoren lezen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe lukt je dat in godsnaam?
Je laat me bijna huilenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK HAD EEN VEEL LEUKERE TT STOMME WATER
Oké, daar gaat het al fout. Ik kan niet echt snel schrijven en stof van tevoren lezen schiet er meestal ook bij in.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Snel schrijven en de stof van tevoren lezen.
iedereen?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wilde: 'Jullie zijn lief.' als TT doen.
Sorry KBquote:Op donderdag 15 september 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wilde: 'Jullie zijn lief.' als TT doen.
Ik ben gewoon baas.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, daar gaat het al fout. Ik kan niet echt snel schrijven en stof van tevoren lezen schiet er meestal ook bij in.
moet je er wat aan doen, is enige raad wat ik je kan gevenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, daar gaat het al fout. Ik kan niet echt snel schrijven en stof van tevoren lezen schiet er meestal ook bij in.
WIEEEEEEE vertel me alles omg JE BEDOELT R_R zeker omgggquote:Op donderdag 15 september 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen behalve die ene.
[..]
HihiSorry van mij ook.
ja en dan oscar noemen bohquote:Op donderdag 15 september 2011 23:56 schreef Water123 het volgende:
Zal ik visjes kopen voor op mn kamer? Andere huisdieren mogen niet
moet je ze wel goed voerenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:56 schreef Water123 het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
W
[..]
WIEEEEEEE vertel me alles omg JE BEDOELT R_R zeker omggg
Zonde van de pecunia.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:56 schreef Water123 het volgende:
PUH!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb net lekker wel een topic geopend. PUH.
Ik denk eraan om stiekem toch een hamstertje te nemen, maar kunnen die 2 dagen alleen blijven? (in het weekend)quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonde van de pecunia.
Nee, die moet je iedere dag voeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik denk eraan om stiekem toch een hamstertje te nemen, maar kunnen die 2 dagen alleen blijven? (in het weekend)
Geen idee. Je kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik denk eraan om stiekem toch een hamstertje te nemen, maar kunnen die 2 dagen alleen blijven? (in het weekend)
gastquote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan het altijd proberen.
Nog even volhoudenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook op de kamers maar eerst mn vwo diploma
Met jou wel.quote:
Heb je zeker geleerd van die travestiet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom maar, gaan we bitchfight houden
Kan beur'n in Grunn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
Op kamers is niet super leuk hoor! Ik zit hier in mn eentje en ik heb ook geen huisgenoten, dus dat is nog saaier
ik vind het heerlijk om iets voor mezelf te hebben, incl eigen keuken en badkamer en alles. iets wat ik ook ga fixen volgend jaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
Op kamers is niet super leuk hoor! Ik zit hier in mn eentje en ik heb ook geen huisgenoten, dus dat is nog saaier
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je zeker geleerd van die travestiet.
Ja maar dan heb je dus geen huisgenotenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om iets voor mezelf te hebben, incl eigen keuken en badkamer en alles. iets wat ik ook ga fixen volgend jaar
huisgenoten hoef ik niet hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:01 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je dus geen huisgenotenIk heb dat ook en ik heb wel buren, maar amper contact mee enzo
Kom volgend jaar naast mij wonenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
huisgenoten hoef ik niet hoorik vermaak prima met mezelf
Bazennummer van de bovenste plank.quote:
ik ga 4 nov naar groningen hequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Kom volgend jaar naast mij wonen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
eigen keuken zal me worst wezen, maar een eigen badkamer zou fijn zijn. Ookal weet ik dat dat er niet in zit..
Eigen keuken is ook fijn hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
eigen keuken zal me worst wezen, maar een eigen badkamer zou fijn zijn. Ookal weet ik dat dat er niet in zit..
schijt daaraan, je snijdt alles toch op een plank en je gooit alles in je eigen pan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb liever een schone en nette keuken dan een beschimmelde en onopgeruimde keuken
ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
schijt daaraan, je snijdt alles toch op een plank en je gooit alles in je eigen pan.
wiequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om gewoon een eigen appartement te krijgen dan? In Utrecht betaal je daar al gauw meer dan 1000 per maand voor
nee, gewoon mama laten koken en laten bezorgenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
je snijdt het op het keukenblad en bakt het direct op de kookplaat?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, gewoon mama laten koken en laten bezorgen
ik vind koken net leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, kan ik inderdaad niet
alleen tosti's
Ik betaal 350 incl. voor 20 m² inclusief alles eigenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef yosander het volgende:
In Groningen valt dat best mee. Vriend van me deelt alleen de douche en het toilet met twee anderen en betaalt 370 incl. voor 22 m²
Ja samen met mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
SANDERben je op 4 november ook in rijksuniversiteit groningen
Waterquote:
gvd daarvoor heb je hier met geluk 13 ofzo. Kut Urechtquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef yosander het volgende:
In Groningen valt dat best mee. Vriend van me deelt alleen de douche en het toilet met twee anderen en betaalt 370 incl. voor 22 m²
Kan ik dat naar Utrecht verhuizen voor die prijs?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik betaal 350 incl. voor 20 m² inclusief alles eigen
picsquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan ik dat naar Utrecht verhuizen voor die prijs?
Ja, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
HahaIs het echt zo duur in Utrecht?
Als je niks persoonlijks eropzet zal er toch niks aan de hand zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:08 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik wil best pics posten, maar dan moeten die er wel weer af..
Pfquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk.Ik ging kijken voor samenwonen, kom je op minimaal 800 euro uit en dan zit je nog niet een in Utrecht zelf en waarschijnlijk heb je dan echt een minihokje.
Gewoon tentje onder de brug.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk.Ik ging kijken voor samenwonen, kom je op minimaal 800 euro uit en dan zit je nog niet een in Utrecht zelf en waarschijnlijk heb je dan echt een minihokje.
pfff dat is wel erg duur jahquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dan woon ik liever in bij Mark thuis.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Gewoon tentje onder de brug.
ik ken je leedquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had in Groningen moeten gaan studeren.Had ik Sander tenminste nog wat vaker kunnen zien.
neequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
Is het legaal om een camper te kopen en dan te wonen op een parkeerplaats ofzo?
Wie is daar?quote:
WAT. Superchill.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
AHH STERF GVDquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
voorspelling: yosander wil bij water123 intrekken
bwuh mag het niet hopen kaasrol is in t echt een lieve, schattige ukkie omggggquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kaasrol en koekjestrommel1 zijn eigenlijk één persoon hihihi schattig
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
voorspelling: yosander wil bij water123 intrekken
ik zou zo met haar doen omgquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:13 schreef Water123 het volgende:
Kijk ik heb wel een plantje, ben niet het enige levend wezentje hier![]()
[ afbeelding ]
Ja vast wel. Hebben toch altijd college of practica. Alleen wij lopen wel rond op 't UMCG en niet waar de opendag gehouden wordtquote:
WELKE DAG IS DATquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja vast wel. Hebben toch altijd college of practica. Alleen wij lopen wel rond op 't UMCG en niet waar de opendag gehouden wordt.
Zie alleen nu dat ik die dag misschien vrij ben of een (toets)practica heb op Zernike (complex in 't noorden van de stad, nog nooit geweest).
4 novemberquote:
20 minuten fietsen vanaf het centrumquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja vast wel. Hebben toch altijd college of practica. Alleen wij lopen wel rond op 't UMCG en niet waar de opendag gehouden wordt.
Zie alleen nu dat ik die dag misschien vrij ben of een (toets)practica heb op Zernike (complex in 't noorden van de stad, nog nooit geweest).
lijn 15.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
20 minuten fietsen vanaf het centrumWij moeten daar straks in de herfst 3 weken lang elke dag van 9 tot 5 heen Sander
Waarom daarquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ha zernike ik wel, daar heb ik de auto vorige week gedumpt
Ja klopt, drie weken practica 9-5 teringjodenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
20 minuten fietsen vanaf het centrumWij moeten daar straks in de herfst 3 weken lang elke dag van 9 tot 5 heen Sander
want P+Rquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom daar?
[..]
Ja klopt, drie weken practica 9-5 teringjoden.
Vrijdagquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vroeg de dag, niet de datum halve tamme. <3
jesturdeeeej al maai trobbels siem so far aweeejquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jullie lusiteren niet naar the beatles
zal ik hem slaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander vindt mijn plan niet goeeeeeed
Dat ik, als jij 4 november vrij hebt, 3 november naar jou ga komen en bij jou ga pitten. En dat je dan maar een kamer in Groningen gehosseld moet hebben.quote:
wat ga je 4 nov doen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ik, als jij 4 november vrij hebt, 3 november naar jou ga komen en bij jou ga pitten. En dat je dan maar een kamer in Groningen gehosseld moet hebben.
Kan ik het op zich wel in vinden, als ik een kamer heb. Met een bed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ik, als jij 4 november vrij hebt, 3 november naar jou ga komen en bij jou ga pitten. En dat je dan maar een kamer in Groningen gehosseld moet hebben.
eerste lied dat ik kende van zequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
jesturdeeeej al maai trobbels siem so far aweeej
Ja, een bed zou wel prettig zijn dan ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan ik het op zich wel in vinden, als ik een kamer heb. Met een bed.
Slaap lekker! En tot morgenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:19 schreef yosander het volgende:
maar ik ga nu wel slapie slapie doen
tot morgen Wateren toedeledokie aan de rest
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:20 schreef tdrone het volgende:
Doe eens een leuk (niet al te bekend) beatles liedje posten dan KB!
Rubber Soul is zo'n toffe CD echt mien jonngggquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:22 schreef tdrone het volgende:
Ik vind niet alles van de beatles leuk maar get back is bijvoorbeeld wel weer mooi
Deze is zo geniaal.quote:
I know riiiight.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze is zo geniaal.
Dat mag wel wat enthousiaster.quote:
Sowieso paar dingen van jezelf rond laten slingeren dan, dat ze weten dat er ondertussen iemand anders woont.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:27 schreef Water123 het volgende:
Weet je..
Ik krijg nog heel veel post van de vorige bewoner en hij heeft ze al 2 maanden niet opgehaald. Hij heeft schulden bij zijn providers, bij de gemeente, bij het waterbedrijf en hij staat 800 euro rood en vandaag kreeg ie post van de deurwaarder waarin stond dat hij binnen 2 dagen moet betalen en dat anders zijn bezittingen afgepakt zouden worden. Ik hoop niet dat als ik hier zondag terug kom, al mijn spullen verdwenen zijn
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:27 schreef Water123 het volgende:
Weet je..
Ik krijg nog heel veel post van de vorige bewoner en hij heeft ze al 2 maanden niet opgehaald. Hij heeft schulden bij zijn providers, bij de gemeente, bij het waterbedrijf en hij staat 800 euro rood en vandaag kreeg ie post van de deurwaarder waarin stond dat hij binnen 2 dagen moet betalen en dat anders zijn bezittingen afgepakt zouden worden. Ik hoop niet dat als ik hier zondag terug kom, al mijn spullen verdwenen zijn
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:27 schreef Water123 het volgende:
Weet je..
nee ik ben limburger.. hier is alles leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag wel wat enthousiaster.
Aan wie? Ik heb geen idee. Ik sta op dit adres ingeschreven bij de gemeente en volgens mij die vorige bewoner ook nog.. want waarom zou hij anders zijn post nog hier krijgen van de gemeente zelf?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]gewoon laten weten dat de bewoners vertrokken zijn
Mega zeker ook niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik ben limburger.. hier is alles leuk
woorden als tof of gaaf worden hier nooit gebruikt
Ik ken genoeg Limburgers die dat wel zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik ben limburger.. hier is alles leuk
woorden als tof of gaaf worden hier nooit gebruikt
tong80-postquote:
nope jullie noorderlingen wel danquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mega zeker ook niet?
oh ik ken echt niemand die dat zegt hierquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Limburgers die dat wel zeggen.
Ja dat ga ik doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
Gewoon op de deur een briefje hangen, "Aan de schuldeiser van Pietje, pietje woont hier niet meer gr gr"
VUILE DIKKE MONGOLISCHE HANGBUIKVETZWIJNquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
nope jullie noorderlingen wel dan
[..]
oh ik ken echt niemand die dat zegt hier
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
WE HEBBEN JE DOOR HOOR JE BENT GEWOON EEN KLOON VAN TONG80!!!een!EINZ!!
AHAHAHAHAHAHHA R_R SNAPT HETquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
VUILE DIKKE MONGOLISCHE HANGBUIKVETZWIJN
IK BEN GEEN NOORDERLING DIKKE LAMME KUTNEK
voor mij wel denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
VUILE DIKKE MONGOLISCHE HANGBUIKVETZWIJN
IK BEN GEEN NOORDERLING DIKKE LAMME KUTNEK
Brabant gast, Brabant. Dat is naast je.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
voor mij wel denk ik![]()
welke provincie woon je dan
Brabant koningenland.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
voor mij wel denk ik![]()
welke provincie woon je dan
ik zou hem heel snel uit laten schrijvenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:27 schreef Water123 het volgende:
Weet je..
dat is wel eens stuk minder (erg) dan die echte noorderlingenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brabant koningenland.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heet oscaraangenaam kennis te maken
hoi gmquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zou hem heel snel uit laten schrijven
Kan dat dan? Moet hij dat niet zelf aangeven?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zou hem heel snel uit laten schrijven
Een stuk minder erg? Dat is gewoon het beste wat je kan overkomen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is wel eens stuk minder (erg) dan die echte noorderlingen
[..]
![]()
Over een maandje jarigquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:36 schreef Etsu het volgende:
bwuh ik heb tegen hem gezegd dat ik als verjaardagscadeautje wil dat hij hierheen toe komt![]()
over 10 dagen jarig
lieve sanderquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Over een jaar jarig.Maar gelukkig was Sander er op mijn verjaardag.
laten we samen sad zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sander.Ik mis Sander.
Nu ben ik sad.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA SLAPEN ODFZO DOEIDOEI HOU VA N JULLIE BEHALVE VAN DIE ENE NIET
wie is die ene nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA SLAPEN ODFZO DOEIDOEI HOU VA N JULLIE BEHALVE VAN DIE ENE NIET
jij kunt gewoon zeggen dat hij er niet meer woont, en als het goed is, wordt hij dan uitgeschrevenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Kan dat dan? Moet hij dat niet zelf aangeven?
Over 10 dagen dikke party in Appie Alexandriumquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:36 schreef Etsu het volgende:
bwuh ik heb tegen hem gezegd dat ik als verjaardagscadeautje wil dat hij hierheen toe komt![]()
over 10 dagen jarig
Ah ok, ik ga morgen meteen bellenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jij kunt gewoon zeggen dat hij er niet meer woont, en als het goed is, wordt hij dan uitgeschreven
scheelt je veel gezeur.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Over 10 dagen dikke party in Appie Alexandrium
Dan moet je lekker gaan slapen en over mij dromenquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
hele dag gewerkt, ben helemaal doodop nu
Daddy Etsuquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef Etsu het volgende:
zal ik straks doen, allemaal water en waterdruppeltjes
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef Etsu het volgende:
en over jordy en over suusje en over kabee en over dastan omg
Prima dingquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:57 schreef Water123 het volgende:
Kaasrol, wat vind je van deze: http://azerty.nl/1-1237-441425/asus-k53sv-sx542v-core-i5-24.html
Aan mij heb je genoegquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
Goed bezig
bohh dorst, even flesje water halen
Maar ik ben claustrofobischquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:09 schreef Kaasrol het volgende:
Ik moet je toch eerst in een flesje stoppen
quote:
quote:
Apart.quote:
Gast WTF dat vraag je toch niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
ok
hoe hangt die van jullie erbij
ik had het over jullie kleine teen hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gast WTF dat vraag je toch niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben heel preuts. Ik loop dan ook nooit op blote voeten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik had het over jullie kleine teen hoor
Ik ben sad omdat ik Sander mis.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
maar als je sad bent mis je sander niet. dan mis je 'ner'
ja maar ja maar je mist alleen 'ner' maar! dus het valt best mee hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben sad omdat ik Sander mis.
Waarom?quote:
Goeduh bff danquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat Sander mijn bff is en ik hem amper spreek.
Ja, maar de opdracht is niet compleetquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:45 schreef Etsu het volgende:
zeg nickje, heb je je deadline gehaald?
En nu? Geen bier?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Bweeeh ik was vergeten mijn wijziging van de uni door te geven.
dan heb je je deadline niet gehaaldquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Ja, maar de opdracht is niet compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |