truste muisquote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga slapen trusten allemaal slaap
quote:
quote:
Hoi enquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zat je vast weer klaar voor nadat je 'vol' post net mislukte
kan je met abo ook net geposte text zien ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zat je vast weer klaar voor nadat je 'vol' post net mislukte
Muisieeeeequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond.
Huisarts heeft mij ook weer overleefd
Drasssssquote:
quote:
Wat je met met de HA gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond.
Huisarts heeft mij ook weer overleefd
Hehe, topquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en raampjes kan ik ook weer doorheen kijken. Bleek toch helder glas te zijn ipv matglas
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat je met met de HA gedaan dan?
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.quote:
Ik was na het inloopspreekuur nummer twee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.
Kop op, we gaan het kei gezellig maken. Ik hoef morgen pas om 7u opquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.
Wij hebben flitsen, donder en regen maar niet tegelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.
Hier net een prachtige lucht en voorbij trekkend onweerquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.
Kan mij niet overkomen. Geen inloopspreekuur bij mijn huisartsquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was na het inloopspreekuur nummer twee..
Wow, je mag uitslapen dus op zaterdagmorgenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kop op, we gaan het kei gezellig maken. Ik hoef morgen pas om 7u op
Heerlijk ouderwets toch? Toen ik jong was had je nog een apart loket voor ziekenfonds en particulier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan mij niet overkomen. Geen inloopspreekuur bij mijn huisarts
Hier bij zonsondergang ook een hele mooi lucht, het onweer was alvoorbij, maar de wolken waren roze/paars/rood.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier net een prachtige lucht en voorbij trekkend onweer
Je wil alleen niet weten hoe druk de dag eruit zietquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, je mag uitslapen dus op zaterdagmorgen
Kaatjuhquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
ships. laatste gedeelte van tobsjef niet gezien. Zoonlief was laat thuis van het werk en had afgesproken naar FC. Den Bosch te gaan kijken, dus heb ik hem heel lief snel weggebracht
Hoi Kaatjequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
ships. laatste gedeelte van tobsjef niet gezien. Zoonlief was laat thuis van het werk en had afgesproken naar FC. Den Bosch te gaan kijken, dus heb ik hem heel lief snel weggebracht
doe maar wel, wil de afloop wel weten hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Kaatje![]()
Ik zal niet spoileren over topchef dan
Dat was ik alweer helemaal vergeten, maar dat klopt ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heerlijk ouderwets toch? Toen ik jong was had je nog een apart loket voor ziekenfonds en particulier.
Maarten en Djailany zijn door. Mark was helemaal in de 7e hemel omdat hij toch nog het signature dish van Nico Boreas heeft mogen maken, en in de keuken van een 2-sterren restaurant heeft mogen staanquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe maar wel, wil de afloop wel weten hoor
Dan is die nepkok gelukkig niet doorquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maarten en Djailany zijn door. Mark was helemaal in de 7e hemel omdat hij toch nog het signature dish van Nico Boreas heeft mogen maken, en in de keuken van een 2-sterren restaurant heeft mogen staan
Laat mij eens een gokje wagen, eerst post rondbrengen, daarna fietsend naar tennis, tennissen en 80 km terugfietsen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je wil alleen niet weten hoe druk de dag eruit ziet
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan is die nepkok gelukkig niet door
Wie was de nepkok, Mark of Jeroen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan is die nepkok gelukkig niet door
Close, post met de auto 1 potje ballen, snel eten/drinkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat mij eens een gokje wagen, eerst post rondbrengen, daarna fietsend naar tennis, tennissen en 80 km terugfietsen?
Marquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie was de nepkok, Mark of Jeroen?
En niet naar Woerden fietsenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Close, post met de auto 1 potje ballen, snel eten/drinkenen savonds in Woerden nog een halve finale tennissen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En niet naar Woerden fietsenDat lukt zelfs mij nog wel
Oh, die was ook geen kok hè. Ik vond zijn stem en houding vooral irritant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mark, ik vond Jeroen best goed
Zie het je nog zo doen jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
als het tijds technisch kon had ik het gedaan
wat kom jij weer rustig binnenquote:
Huh, heb ik echt helemaal geen last van. Hele plezierige en snelle browser.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
WTF dat chrome werkt ook niet.
An geen smileys gebruiken en settings niet openen
Je moet even die dinges uitzetten, muis weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
k*** kan ook niet quoten
FF maar weer downen damn
De enige échte kokquote:
Dat zou het wel kunnen zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet even die dinges uitzetten, muis weet wat ik bedoeladblocks !
duurt een dag of 4 hè. moet gespoten wordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat kom jij weer rustig binnen![]()
Auto weer gefixed?
heb ik volgens mij niet, kan ook niet in settings komen en staat een hele grote banner in beeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet even die dinges uitzetten, muis weet wat ik bedoeladblocks !
Nou, de enige, dan geef je zelfs hem wel iets teveel eer hoor. Wel een echtequote:
Je kan weer quotenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
duurt een dag of 4 hè. moet gespoten worden
Wat voor kok ben jij eigenlijk? Toch geen poissonnierquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
duurt een dag of 4 hè. moet gespoten worden
in IE loopt Fok vaak vastquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb nog steeds gewoon Internet Exploreren nooit ergens last van
wel poisonierquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor kok ben jij eigenlijk? Toch geen poissonnier
Vergeleken met al die nepkoks toch welquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nou, de enige, dan geef je zelfs hem wel iets teveel eer hoor. Wel een echte
Vergeleken met al die wanne-be-chefkoks wélquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vergeleken met al die nepkoks toch welzo bedoelde ik het tenminste
bij mij echt niet hoorquote:
kun je uitleggen wat dat betekent?quote:
Iemand die vissen vergiftigdquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kun je uitleggen wat dat betekent?
poisonier is gifmengerquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kun je uitleggen wat dat betekent?
vis is lekkuhquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe je het ook schrijft het blijft een aanslag op je maag-darm stelsel. :p
Heb je de schijterij DK ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe je het ook schrijft het blijft een aanslag op je maag-darm stelsel. :p
quote:
Ja, en dat moet je echt proberen en niet elke vis smaakt hetzelfde. Water-voer! Ben toch zelf geen visquote:
Als je poepspetters op je voorhoofd hebt dan is dat een ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je de schijterij DK ?
quote:
Dus jij bent goed in het bereiden van vis. Dat is jouw specialiteit???quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
poisonier is gifmenger
poissonier is visboer/viskok
Tja dan is Vis dus geen optie voor jou ...quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je poepspetters op je voorhoofd hebt dan is dat een ja.
Kardinaal eet ook geen garnaal of andere schaal of schelpdieren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja dan is Vis dus geen optie voor jou ...
zullen we effe verder gaan op camquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoef alleen de kunsten van de rôtisseur te proeven. Lekker frituren en braden!
Nee joh! Mijn vrouw zit op de bank!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zullen we effe verder gaan op cam![]()
ik ga op de stop volgen knop drukken
heb geen specialiteit, ben allround, maar warme bereidingen zijn wel mijn sterkste kant qua koken. daarnaast planning en organisatiequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
Dus jij bent goed in het bereiden van vis. Dat is jouw specialiteit???
moet ik het zo zien??
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Mijn vrouw zit op de bank!
Ow.... is ze thuis ???quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Mijn vrouw zit op de bank!
En dat laatste is heel belangrijk, begrijp ik als ik die kookprogramma's bekijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen specialiteit, ben allround, maar warme bereidingen zijn wel mijn sterkste kant qua koken. daarnaast planning en organisatie
die termen kom je tegenwoordig niet meer zo vaak tegen. zijn de brigades te klein voor.Tegenwoordig doet de rotiseur alle vis en vleesbereidingen en daarnaast de sauzen. vroeger was daar een saucier voorquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoef alleen de kunsten van de rôtisseur te proeven. Lekker frituren en braden!
Mijn specialiteit is toch grillen. Ik kan alles egaal zwart krokant bakken. Meeste keukens hebben volgens mij niet alles in huis van braaier tot pannengraaier. Alleen grote keukens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen specialiteit, ben allround, maar warme bereidingen zijn wel mijn sterkste kant qua koken. daarnaast planning en organisatie
Veel van de Valk hebben nog echt partis. Rotiseur, entremetier, grilleur, enz. staan daar een man of 6 rond de kachel met ieder hun eigen ding. Als daar alleen gebakken vlees besteld wordt op een avond, heeft de rest het rustigquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is toch grillen. Ik kan alles egaal zwart krokant bakken. Meeste keukens hebben volgens mij niet alles in huis van braaier tot pannengraaier. Alleen grote keukens.
Wil best cammen hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow.... is ze thuis ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb niks gezegd![]()
![]()
klik ''stop volgen''
Waar betalen ze dat dan van? Is goedkoop voer, dus als daar x man een avond staan te nietsenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
Veel van de Valk hebben nog echt partis. Rotiseur, entremetier, grilleur, enz. staan daar een man of 6 rond de kachel met ieder hun eigen ding. Als daar alleen gebakken vlees besteld wordt op een avond, heeft de rest het rustig
Serieus? Het smaakt er doorgaans alsof er één keukenhulp staat met een blikopener en een magnetron.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
Veel van de Valk hebben nog echt partis. Rotiseur, entremetier, grilleur, enz. staan daar een man of 6 rond de kachel met ieder hun eigen ding. Als daar alleen gebakken vlees besteld wordt op een avond, heeft de rest het rustig
gaat om de massa.en de hotelkamers.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar betalen ze dat dan van? Is goedkoop voer, dus als daar x man een avond staan te nietsen
Dan moet je het ook wel van de grote omzet hebben. Na hoeveel man draaien jullie quitte?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat om de massa.en de hotelkamers.
bij vd valk duiven werken 25 koks. Maar daar draaien ze op vrijdag en zaterdag ook een man of 500 per dag
ligt wel aan welke je hebt. vd valk is verdeeld in groepen. Zo horen duiven harderwijk en zwolle bij dezelfde groep, en die richten zich ook meer op de zakelijke markt. dat is te zien in de uitstraling maar ook wel in het a la carte restaurant. Je moet niet denken dat je sterren zit te eten, maar valt niet tegen. Bij de buffetten weet ik niet hoe de kwaliteit is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Serieus? Het smaakt er doorgaans alsof er één keukenhulp staat met een blikopener en een magnetron.
ik werk niet bij vd valk, dus kan het je niet zeggen. oud collega van mij is chef bij vd Valk duiven en mnijn oude sous chef is daar sous gewordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je het ook wel van de grote omzet hebben. Na hoeveel man draaien jullie quitte?
Ik ben niet zo gek op vd valk. Paar jaar terug nog in Breukelen geweest. Ga dan toch liever voor hetzelfde geld bij de cantine aan de overkant eten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat om de massa.en de hotelkamers.
bij vd valk duiven werken 25 koks. Maar daar draaien ze op vrijdag en zaterdag ook een man of 500 per dag
ah, de televaag. Doet het ook goed in de kattenbak hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
Ned2 nu, kan je alles horen over het stukje pleepapier
Tijdens het schilderen werkt hij ook heel goedquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ah, de televaag. Doet het ook goed in de kattenbak hoor
Arme meidquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben kapot![]()
ben schor van 't praten
jullie mogen me opvrolijken effe
heb je ook een nieuw telefoon abboquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben kapot![]()
ben schor van 't praten
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je ook een nieuw telefoon abbo
Deze dan voor je?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben kapot![]()
ben schor van 't praten
quote:
quote:
Sterkte, en sorry voor deze 100001 keerquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vandaag effe wel
kreeg vandaag te horen dat mijn vader tijdens zijn vakantie opgenomen is in 't ziekenhuis met een geperforeerde darm. Heeft 2 weken IC achter de rug en ligt nu al weer bijna een week op een gewone zaal. Hebben ons niks gezegd zodat we ons niet ongerust zouden maken. Maar 't was wel kantje boord. En nu mocht ik de familie vandaag inlichten. En die is nogal groot.
En buiten dat ik me rot geschrokken ben, ben ik nu moe van 100000 keer hetzelfde verhaal vertellen
Apart. Dat lijkt me toch wel iets dat je even doorgeeft ondanks alles.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vandaag effe wel
kreeg vandaag te horen dat mijn vader tijdens zijn vakantie opgenomen is in 't ziekenhuis met een geperforeerde darm. Heeft 2 weken IC achter de rug en ligt nu al weer bijna een week op een gewone zaal. Hebben ons niks gezegd zodat we ons niet ongerust zouden maken. Maar 't was wel kantje boord. En nu mocht ik de familie vandaag inlichten. En die is nogal groot.
En buiten dat ik me rot geschrokken ben, ben ik nu moe van 100000 keer hetzelfde verhaal vertellen
geeft niks, maar deze kon ik typen, dus die telt nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sterkte, en sorry voor deze 100001 keer
Vanaf 5 oktober in 3D in de bioscoopquote:
wat een verhaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vandaag effe wel
zo zijn mijn ouders, ik krijg 't er niet uit, mag van geluk spreken dat ze nu bellen, doen ze ook gerust pas als ze weer thuis zijn, en ik moet effe zien te voorkomen dat ze nu zelf terug naar huis rijdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apart. Dat lijkt me toch wel iets dat je even doorgeeft ondanks alles.
Sterkte voor je paps!
Laat de verzekering ze maar repatrieren zou ik zeggen. Daar betaal je toch een reisverzekering voor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo zijn mijn ouders, ik krijg 't er niet uit, mag van geluk spreken dat ze nu bellen, doen ze ook gerust pas als ze weer thuis zijn, en ik moet effe zien te voorkomen dat ze nu zelf terug naar huis rijden
Ik heb Der Artzt schon gesprochen. Ze zitten in Duitsland, aan de Bodensee. Es geht ihren Vater sehr gut, aber er hat sehr viel Glück gehabt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat een verhaaldus je gaat ze opzoeken op het vakantie adres en even stevig ruzie maken met je moeder
Dit weekend mag je pa toch nog niet weg? Moet toch eerst nog aansterken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik heb Der Artzt schon gesprochen. Ze zitten in Duitsland, aan de Bodensee. Es geht ihren Vater sehr gut, aber er hat sehr viel Glück gehabt.
Ik ken ze, die ouwelui, stronteigenwijs zijn ze. Mijn vader stapt ook gerust in de auto om terug te rijden. Dus ik heb de eigenaresse van 't pension waar ze logeren ook gebeld, die licht mij in zodra ze dreigen uit te checken zodat ik er een stokje voor kan steken. Dit weekend gaat het niet lukken om op en neer te rijden. Maar volgende week moeten we even kijken wanneer we weg kunnen
ik weet er alles van. Jaar of 10 geleden werd mijn moeder aangereden op haar fiets in Knokke. Brak haar rug. Vier weken ziekenhuis, in een harnas, mocht alleen liggend vervoerd worden. Wilden ze gewoon samen in hun eigen auto terug naar huis rijdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat de verzekering ze maar repatrieren zou ik zeggen. Daar betaal je toch een reisverzekering voor.
sorry dat ik het zeg, maar ik was al weg geweestquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik heb Der Artzt schon gesprochen. Ze zitten in Duitsland, aan de Bodensee. Es geht ihren Vater sehr gut, aber er hat sehr viel Glück gehabt.
Ik ken ze, die ouwelui, stronteigenwijs zijn ze. Mijn vader stapt ook gerust in de auto om terug te rijden. Dus ik heb de eigenaresse van 't pension waar ze logeren ook gebeld, die licht mij in zodra ze dreigen uit te checken zodat ik er een stokje voor kan steken. Dit weekend gaat het niet lukken om op en neer te rijden. Maar volgende week moeten we even kijken wanneer we weg kunnen
Is misschien voor je pa toch prettiger om terug te vliegen ipv ruim 700 km in een auto te zitten?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik weet er alles van. Jaar of 10 geleden werd mijn moeder aangereden op haar fiets in Knokke. Brak haar rug. Vier weken ziekenhuis, in een harnas, mocht alleen liggend vervoerd worden. Wilden ze gewoon samen in hun eigen auto terug naar huis rijden![]()
Ik heb de reisverzekering al ingeschakeld. We mogen ze zelf op gaan halen als de arts dat toelaat, en anders regelen ze vliegreizen voor pa en ma en wordt de auto teruggereden voor ze
ja, hij moet daar verplicht minimaal nog een week blijven en zich komende week ook weer melden in het ziekenhuis (gelukkig). Mark had zoiets van: we rijden erheen morgenochtend, overnachten daar en rijden zondagmiddag weer naar huis. Maarja, ten eerste kinderpartijtje van Britt, ik vind ook dat dat door moet gaan, ten tweede kunnen we daar momenteel toch niks voor pa doen. Wilde ma even een beetje steunen zeg maarquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit weekend mag je pa toch nog niet weg? Moet toch eerst nog aansterken?
Dus toch jullie die even op en neer moeten rijden
dat heb ik de vorige keer ook gedaan, maar deze keer lukt het door omstandigheden zo maar niet effe snelquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar ik was al weg geweest
Snap ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, hij moet daar verplicht minimaal nog een week blijven en zich komende week ook weer melden in het ziekenhuis (gelukkig). Mark had zoiets van: we rijden erheen morgenochtend, overnachten daar en rijden zondagmiddag weer naar huis. Maarja, ten eerste kinderpartijtje van Britt, ik vind ook dat dat door moet gaan, ten tweede kunnen we daar momenteel toch niks voor pa doen. Wilde ma even een beetje steunen zeg maar
Maar, mijn moeder komt haar huis bijna niet meer uit, laat staan dat ze op vakantie gaat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar ik was al weg geweest
is een lastig dilemma ja. Vooral voor ivm je dochterquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, hij moet daar verplicht minimaal nog een week blijven en zich komende week ook weer melden in het ziekenhuis (gelukkig). Mark had zoiets van: we rijden erheen morgenochtend, overnachten daar en rijden zondagmiddag weer naar huis. Maarja, ten eerste kinderpartijtje van Britt, ik vind ook dat dat door moet gaan, ten tweede kunnen we daar momenteel toch niks voor pa doen. Wilde ma even een beetje steunen zeg maar
ik denk het wel, maar zoals al gezegd: ze zijn stronteigenwijs. Ik zou daar niet eens meer een week willen blijven, maar me met een medische vlucht naar NL laten vervoeren om thuis uit te zieken. Mijn ouders zijn wat veel dingen betreft niet "alledaags" en hebben soms een vreemde kijk op dingen. Druk ik toch netjes uit, niet dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is misschien voor je pa toch prettiger om terug te vliegen ipv ruim 700 km in een auto te zitten?
Dat heb je idd heel netjes gezegd. Ik herken dat eigenwijze wel hoor. Heeft mijn moeder ook last vanquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar zoals al gezegd: ze zijn stronteigenwijs. Ik zou daar niet eens meer een week willen blijven, maar me met een medische vlucht naar NL laten vervoeren om thuis uit te zieken. Mijn ouders zijn wat veel dingen betreft niet "alledaags" en hebben soms een vreemde kijk op dingen. Druk ik toch netjes uit, niet dan?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
maareeeeeeeeh, kunnen we 't effe over wat anders hebben, begin me anders alleen maar schuldiger en schuldiger te voelen, en ik weet al niet wat ik ermee moet.
quote:
je moet dan wat jij denkt dat het beste is, en je niet door ons laten beïnvloeden. Ik geef aan wat ik zou doen, maar respecteer alle beslissingen die je neemt. jij kent jezelf en je familie het beste dus zal je de juiste afweging maken denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
maareeeeeeeeh, kunnen we 't effe over wat anders hebben, begin me anders alleen maar schuldiger en schuldiger te voelen, en ik weet al niet wat ik ermee moet.
Heb belegen geitenkaas gekocht voor morgenavond, ga ik mijn broertje voorzetten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
dat vinnik zelf ook. De eerste pot is d'r al bijna doorheen hier thuis. NIet alleen op brood, maar ook bij oude kaas vind ik 'm lekker
Wist je dat Robert de Duivel, een kind verwekt had buiten het huwelijk en dat deze bastaardzoon genaamd Willem later Engeland zou veroveren?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik denk dat ik ruzie heb met mijn vader als ik morgen daar aan z'n bed zou staan. Hij wil het niet, vind het onzin, gedoe, onnodig, hij mankeert helemaal niks, ze overdrijven alles. Als mijn vader zo gaat reageren kun je maar beter uit de buurt blijven en op afstand alles in goede banen proberen te leiden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
je moet dan wat jij denkt dat het beste is, en je niet door ons laten beïnvloeden. Ik geef aan wat ik zou doen, maar respecteer alle beslissingen die je neemt. jij kent jezelf en je familie het beste dus zal je de juiste afweging maken denk ik
oja, daar had ik nog niet bij nagedacht, maar dat kan ook denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb belegen geitenkaas gekocht voor morgenavond, ga ik mijn broertje voorzetten.
En iets opgewarmd denk ik ook erg lekker als een saus bij vlees
quote:
ik moet verplicht topgear kijken tot mijn man z'n nest in duikt. en dat duurt gelukkig niet lang meerquote:
Juist door de gember lijkt het mij wel lekker bij varkensvlees met rijstquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oja, daar had ik nog niet bij nagedacht, maar dat kan ook denk ik
Die familie vind ik niets.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van mij ook, denk dat het een strijd wordt tussen Opera Familia en Boy
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wist je dat Robert de Duivel, een kind verwekt had buiten het huwelijk en dat deze bastaardzoon genaamd Willem later Engeland zou veroveren?
Zo.
ik vind ze een beetje EO-erigquote:
Ik ook niet, maar de afgelopen jaren waren de opera-gasten altijd wel populair.quote:
En ik zit vol met deze onzin.quote:
Ik vind ze een beetje Cowboy en westernquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind ze een beetje EO-erig
goh, als je daar een H voor zou zetten
H-ik vind ze een beetje EO-erigquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind ze een beetje EO-erig
goh, als je daar een H voor zou zetten
maar dat zijn (hier in de buurt dan, in 't zwarte land dan) meestal ook EO-ers, die aan dat line dancen doen enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje Cowboy en western
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
van mij mag belinda vermeer winnen
ow bahquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar dat zijn (hier in de buurt dan, in 't zwarte land dan) meestal ook EO-ers, die aan dat line dancen doen enzo
Het zwarte land? Je woont in Angola?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar dat zijn (hier in de buurt dan, in 't zwarte land dan) meestal ook EO-ers, die aan dat line dancen doen enzo
quote:
Je weet dat ik streng orthodox protestants ben?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
de schijnheilige hoek noemen wij dat hier, ze hebben er wel iets van weg. Maar om dat precies te beoordelen zouden ze even een paar zwarte kousen moeten aantrekken en een zwart hoedje moeten opzetten
Trusten Laysaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Laysa het volgende:
Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond...Duik zo dadelijk vast mn bedje in
en Ceetje sterkte
nee, erger, in de buurt van een aantal dorpen waar ze enorm gereformeerd protestant "wij mogen op zondag niks anders als de heer loven" en ons huis niet uitkomen enzo. STelletje schijnheiligenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het zwarte land? Je woont in Angola?
dan mag je op de sabbath avond niet fok!kenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je weet dat ik streng orthodox protestants ben?
Thankx Laysaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Laysa het volgende:
Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond...Duik zo dadelijk vast mn bedje in
en Ceetje sterkte
en op zondag mag je ook niks, alleen kinderen verwekken bij je vrouw en dochtersquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan mag je op de sabbath avond niet fok!ken
Dan mag ik niet eens internetten, want das des duivels!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan mag je op de sabbath avond niet fok!ken
je mag eigenlijk helemaal niet internetten, want ook doordeweek is dat Des Duivelsquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mag ik niet eens internetten, want das des duivels!
De EO? Die zijn ook veel te tolerant geworden! De Schrift lezen moet de jeugd!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je mag eigenlijk helemaal niet internetten, want ook doordeweek is dat Des Duivels
En geen TV kijken, zeker al geen commerciële zenders. Als 't dan toch moet, alleen de EO
Dat zal dan wel snel afgelopen zijn als de KRO met de EO gaat fuserenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je mag eigenlijk helemaal niet internetten, want ook doordeweek is dat Des Duivels
En geen TV kijken, zeker al geen commerciële zenders. Als 't dan toch moet, alleen de EO
kinky.nl?quote:
Ach, ja Arie Boomsma mocht bij de EO ook uit de kast komenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De EO? Die zijn ook veel te tolerant geworden! De Schrift lezen moet de jeugd!
ik heb nog wel een oud schoolschriftje wat ze mogen lenenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De EO? Die zijn ook veel te tolerant geworden! De Schrift lezen moet de jeugd!
schattig meisje met een aardige stem..... zou eigenlijk een 18+ leeftijdsgrens moeten komen. Schattige kindjes hebben een hoog win-gehaltequote:
Gaat nog veranderen als ze de baard in de keel krijgtquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat nog veranderen als ze de baard in de keel krijgt
net als witnie zelf, die dacht dat dat witte poeder wel zou helpenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze heeft idd een erg goede stem, maar de kans is groot dat die nog gaat veranderen als ze tiener wordt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
net als witnie zelf, die dacht dat dat witte poeder wel zou helpen
maar voor een kind van die leeftijd heeft ze wel een goeie stem moet ik zeggen. De meesten van die leeftijd hebben niet zo'n stem, maar meer het kinderen voor kinderen stemmetje
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
volgens mij heb je daar bij meisjes een stuk minder kans op als jongens. Enneeeeeeh, met Jan Smit is 't ook goed gekomenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze heeft idd een erg goede stem, maar de kans is groot dat die nog gaat veranderen als ze tiener wordt.
Maar Jan Smit is géén Farinelliquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij heb je daar bij meisjes een stuk minder kans op als jongens. Enneeeeeeh, met Jan Smit is 't ook goed gekomen
Maar Jan Smit heeft daarentegen wel meer ballenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar Jan Smit is géén Farinelli
Lijkt mij wel, anders is zijn kind ook een bastaardquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar Jan Smit heeft daarentegen wel meer ballen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
Voor iemand die het hier vanavond gezellig zou maken is Drassss wel erg stilletjes
Ach, ik vind de hip-hop acts altijd wel aardig. Maar uiteindelijk is het altijd dans en zang wat HGT domineert.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Saaie finale van HGT. Veel te veel dansacts.
Krijg je als je naar de televaag gaat zitten kijkenquote:
Vond het wel schokkendquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je als je naar de televaag gaat zitten kijken
Wel wakker blijven hèquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
Maar hijg hijg hier ben ik Muisie en Ceetjuh.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Krijg je als je naar de televaag gaat zitten kijken
Zembla, ging over de lul-verhalen in de telegraaf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is dat op TV dan? Het moet niet gekker worden
Zal eens kijken of die op uitzending gemist terug te zien is. Wil wel eens zien welke complete onwaarheden ze publiceren. (Anders dan dat ze over een epischcentrum spreken bij een aardbevinkje)quote:
ja, maar dat was toch ook epischquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal eens kijken of die op uitzending gemist terug te zien is. Wil wel eens zien welke complete onwaarheden ze publiceren. (Anders dan dat ze over een epischcentrum spreken bij een aardbevinkje)
Dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar dat was toch ook episch
Hehe er is inderdaad een verschil in lulverhalen of het grote falen van medewerkers die nog verliezen van een visstick tijdens een potje dammen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal eens kijken of die op uitzending gemist terug te zien is. Wil wel eens zien welke complete onwaarheden ze publiceren. (Anders dan dat ze over een epischcentrum spreken bij een aardbevinkje)
ik verlies alleen van een visstick bij schaken (snap d'r geen zak van)quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe er is inderdaad een verschil in lulverhalen of het grote falen van medewerkers die nog verliezen van een visstick tijdens een potje dammen.
Bah vissticksquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe er is inderdaad een verschil in lulverhalen of het grote falen van medewerkers die nog verliezen van een visstick tijdens een potje dammen.
ik vind ze ook niet te vreten, maar mijn kids zijn er gek op, krijgen ze wel eens tussen de middag op de boterham bij mijn ouders als ze daar etenquote:
Bah, wat saaiquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Drassss het volgende:
Morgen gewoon droog in het zuiden, hooguit savonds regen
Ik zou dan toch liever een paar maanden gratis stroom als welkomsgeschenk krijgenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Krijg je een welkomsgeschenk bij Eneco. Een HD video/fotocamera. Moet je er alsnog geheugen bij kopen.
Maar wat een kwaliteit zeg...
jij ook een vrolijk pasen en een gelukkig en gezegend nieuwjaarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga mij terug trekken in de koninklijke kwartieren. Mensen ik wens u allen een gezegend kerstmaal.
Amenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga mij terug trekken in de koninklijke kwartieren. Mensen ik wens u allen een gezegend kerstmaal.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
IN Amsterdam gaat het speciaal voor jou vanaf 12.00 regenen
Recht boven mijn appartement heb ik er nog weinig plezier vanquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
alleen bij jou dan hè, recht boven je appartement
Nog meerquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje regen is wel welkom, heb weer nieuwe planten in de tuin.
Ik heb niets aan gratis stroom. Ik zit op een hometrainer en fiets een dynamo aan, is veel goedkoper en je blijft lekker in beweging.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou dan toch liever een paar maanden gratis stroom als welkomsgeschenk krijgen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:24 schreef Drassss het volgende:
Als het maar in de avond droog is omgeving Woerden
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb niets aan gratis stroom. Ik zit op een hometrainer en fiets een dynamo aan, is veel goedkoper en je blijft lekker in beweging.
Potver, dat word ik zeiknatquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt een aardig frontje van de andere kant van de noordzee onze kant op. Volgens verwachting rond 20:00 uur in Woerden
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, het laatste telefoongesprek voor vanavond gevoerd met de familie en vrienden, ik trek nu de stekker van de huistelefoon eruit, m'n mobielnr weten ze toch niet, effe rust nu
Vind ze allemaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind die donkere en die kerel met die lange grijze haren van die engerds
![]()
nja, ik vind het eigenlijk allemaal niks die Los Angeles the Voices, maar die twee zijn 't engst
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lach maar. Heb ook aandelen bij een bruine bonenfabriek.
I.v.m. windenergie.
Lijnen zijn nu dicht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
hoe laat krijgen we die uitslag, ik heb 't er eigenlijk al wel mee gehad weer met die finale
Volgens de tv gids zo'n 10 minuten geledenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
hoe laat krijgen we die uitslag, ik heb 't er eigenlijk al wel mee gehad weer met die finale
Boyquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van mij mag die vent met die grote hoelahoep winnen.
Ach het zijn vast toch weer inholland studenten die nu gaan tellenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
nu zeker het bekende "rek-werk"
Ja, ze draaien nu rondjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
nu zeker het bekende "rek-werk"
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach het zijn vast toch weer inholland studenten die nu gaan tellen
Net5quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dacht dat dat alleen bij SBS was
quote:
quote:
Neu, had ie roze voor moeten zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
die jurk van die opera familia dochter kan zo in gypsy weddings
zeg ik iets geks als ik zeg dat het wel weer erg voorspelbaar isquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, had ie roze voor moeten zijn
vooral de "buitenlanders" hier in 't dorp grabbelen er hier bij de walnoten, kastanjes en hazelnoten lustig op los,quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weten jullie wat ook lekker is?
Verse hazelnoten.
Staat hier op de dijk voor mijn huis een hazelnootboom en komen ze nu vanaf vallen.
Alleen jammer dat een voorbijganger vanmiddag al druk aan het snaaien was.
Dat mens woont hier niet eens.
Morgen in de blender een lekkere milkshake maken met verse hazelnoten erin.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeg ik iets geks als ik zeg dat het wel weer erg voorspelbaar is
Komen hazelnoten van een boomquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weten jullie wat ook lekker is?
Verse hazelnoten.
Staat hier op de dijk voor mijn huis een hazelnootboom en komen ze nu vanaf vallen.
Alleen jammer dat een voorbijganger vanmiddag al druk aan het snaaien was.
Dat mens woont hier niet eens.
Morgen in de blender een lekkere milkshake maken met verse hazelnoten erin.
Dat is een ander programma, waar je moet afvallen.quote:
bij jullie is alles over de dijk buitenlanderquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vooral de "buitenlanders" hier in 't dorp grabbelen er hier bij de walnoten, kastanjes en hazelnoten lustig op los,
stemmen kloppen nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
ik dacht al wel dat dat kind zou winnen
wel lullig voor die boy dat ie 't moet afleggen tegen een 11-jarige
nee hoor, hier bedoel ik de turkse en marokkaanse medemens die ook woonachtig zijn in ons schone dorp mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij jullie is alles over de dijk buitenlander
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
ik dacht al wel dat dat kind zou winnen
wel lullig voor die boy dat ie 't moet afleggen tegen een 11-jarige
Toch inhollandquote:
Erg he?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vooral de "buitenlanders" hier in 't dorp grabbelen er hier bij de walnoten, kastanjes en hazelnoten lustig op los,
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoop dat 't kind goed begeleid gaat worden en ze een goeie rij-instructeur krijgt
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Erg he?
Hier zijn in het voorjaar de krokusvelden niet eens veilig. Als ze in volle bloei staan "koppen" ze die 's nachts, om de stampers, wat safraan bevat.
doont wurry ik stee nog even heerquote:
ik was aan het meezingen met alaaiijaaaaaa eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
doont wurry ik stee nog even heer
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een ontsteking op mijn tandvlees, in het hoekje waar ooit een verstandskiez heeft gezeten.
Dus ik spoel dat met wodka, wat ik nooit drink. Wijntje op z'n tijd is wel lekker.
En Smirnoff doet rare dingen met je. Ik wilde mijn sigaret aansteken met een usb-stick.
Ik heb een ontsteking op mijn tandvlees, in het hoekje waar ooit een verstandskiez heeft gezeten.
Dus ik spoel dat met wodka, wat ik nooit drink. Wijntje op z'n tijd is wel lekker.
En Smirnoff doet rare dingen met je. Ik wilde mijn sigaret aansteken met een usb-stick.
krijg je mooie witte tanden vanquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook spoelen met waterstofperoxide
Ik betrap ze altijd wel, omdat ik heel laat mijn hondje nog uitlaat. En die zwartgeklede "dames" zie je ook niet, maar mijn hondje dus wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
Hier is zelfs een speciale "pliesie" in 't leven geroepen om dat tegen te gaan
Doet me altijd denken aan een ex-vriendin van me. Was al in de 50, maar gedroeg zich ook als een 20'er.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
daar hebben we de geflipte moeders weer![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
krijg je mooie witte tanden van
Het goedkoopste huismiddeltje is om 1x per maand je tanden te poetsen met bakpoeder.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
krijg je mooie witte tanden van
Spoelen met bleek kan misschien ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het goedkoopste huismiddeltje is om 1x per maand je tanden te poetsen met bakpoeder.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Yessss, lampje van de camera is groen, dus batterij is opgeladen.
Zal ik ff foto plaatsen hier, als primeur?
ja, ze hoest nog wel veel, maar voor de rest gaat het gelukkig al een stuk beter. Ze heeft er helemaal zin inquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje hoe is het nu met je zeehondje? Is die weer opgeknapt voor haar feesie?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ze hoest nog wel veel, maar voor de rest gaat het gelukkig al een stuk beter. Ze heeft er helemaal zin in
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef Drassss het volgende:
Soms sta ik op de tennisbaan met mijn lunch ( broodje ) etc. Sla ik in plaats van een bal mijn broodje weg.... Dan denk je toch wel eens "Misschien is dit niet de juiste dag om te gaan sporten".
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik win er geen schoonheidsprijs mee, hahahaha
Kwaliteit valt me tegen. Maar heb de gebruiksaanwijzing ook nog niet gelezen...quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ach scheelt dat je geen filtersigaretten rookt, en het filter aangestoken hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |