daarom heb ik er geen een gekekenquote:Op woensdag 2 november 2011 08:20 schreef Borizzz het volgende:
Er zijn zoveel Zelda trailers dat je het spel al bijna niet meer hoeft te kopen...
TP saai ?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:21 schreef Deceit het volgende:
sinds jaren dat ik me op een (one-player) spel verheug!!! laatste keer was TP.. Die heb ik geeneens uitgespeeld.. Vond het eigenlijk een saaie versie van OOT. Nu sinds jaren dus weer getriggerd voor een gameKan niet wachten op Skyward Sword!
Hoe is Disney Universe eigenlijk?
http://uk.wii.ign.com/articles/121/1211616p1.htmlquote:I've spent enough time with The Legend of Zelda: Skyward Sword now to realise that this may very well be the best Zelda game ever made. There's no aspect of series tradition that hasn't been revisited and reassessed, and the way that it uses motion control is so effortless and enjoyable that it makes you really mourn for what the Wii could have done if more developers had only made the effort.
It's more than that, though. It's got a feel about it, a kind of magic, that only the best games have. The Legend of Zelda: Skyward Sword is a serious contender for Ocarina of Time's crown, and here are the reasons why.
De 'nieuwe' Kirby speelt als de klassieke Kirby NES. Epic Yarn is meer een standaard platformer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:21 schreef nomar83 het volgende:
Wel lastig als je Epic Yarn nog niet hebt: Welke Kirby halen?
Ja, en wat dat betreft zou ik toch eerder naar Epic Yarn nijgen. Nah, ik denk dat ik ze toch beiden doorschuif naar die dode periode tussen Wii en Wii U die onherroepelijk nog gaat volgen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:26 schreef Aether het volgende:
[..]
De 'nieuwe' Kirby speelt als de klassieke Kirby NES. Epic Yarn is meer een standaard platformer.
Hoe weet jij dat nou?quote:
Nee, klopt. Ik zit op het punt waar die dude begint met z'n video. Krijg wel weer zin om verder gaan als ik dat zo ziequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef speknek het volgende:
Je had hem nog niet uitgespeeld toch? (en het lijkt me niet dat je een pseudoniem voert)
gare britse accenten bij elke charquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:17 schreef Aether het volgende:
Roy, je video!
De winnaar van de Let's Play Xenoblade Chronicles-videowedstrijd.
Er zijn er meer?!quote:
Vond het wel wat hebben. Verademing na al die Amerikaanse stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gare britse accenten bij elke char
ben blij dat ik voor de japanse stemmen heb gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |