En zo is het. Nog altijd jammer dat 2 verhaaltechnisch zo weinig om het lijf heeft, ik ben bang dat ze daardoor een deel tekort gaan komen (trilogie enzo) om het hele verhaal goed uit de doeken te doen. Nu moet alles in 3 gebeuren, kan bijna niet als je ziet hoeveel shit er nog gaande is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Truth.
Als je niet van dudebro houdt doe je femshep en paragon. Daarnaast is het verhaal van deel 1 veel beter dan deel 2, dus als je bij 2 begint (zelfs al leggen ze het uit), dan speel je het inderdaad alleen voor de gameplay (die wel weer stukken beter is dan deel 1).
Gefeliciteerd met je Gamecube, wel een beetje laat, ik had 'm al in 2002.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef Yachiru het volgende:
Yaaaaaaaay ik heb eindelijk een Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!![]()
![]()
Wii Sports en Wii Sports Resort zaten bij de Wii zelf, en verder heb ik Xenoblade Chronicles, Animal Crossing, Twilight Princess (wel gespeeld op m'n oude GC maar wil 'em ook weleens met de Wii Remote en Nunchuk spelen en volgens mij had ik 'em toen ook niet helemaal uit gespeeld omdat WoW..) en Super Paper Mario. En heb nog een behoorlijke lijst met games die ik graag wil spelen, maar ga eerst deze maar eens spelen, anders heb ik meteen weer een mega backlog zoals bij m'n PS3 het geval is..quote:
Huh? Ik snap de grap denk ik niet..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je Gamecube, wel een beetje laat, ik had 'm al in 2002.
Haha, wow, meteen een enorme lijst games, dat houdt je de komende tijd wel van de straatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:25 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Wii Sports en Wii Sports Resort zaten bij de Wii zelf, en verder heb ik Xenoblade Chronicles, Animal Crossing, Twilight Princess (wel gespeeld op m'n oude GC maar wil 'em ook weleens met de Wii Remote en Nunchuk spelen en volgens mij had ik 'em toen ook niet helemaal uit gespeeld omdat WoW..) en Super Paper Mario. En heb nog een behoorlijke lijst met games die ik graag wil spelen, maar ga eerst deze maar eens spelen, anders heb ik meteen weer een mega backlog zoals bij m'n PS3 het geval is..
M'n zusje heeft ook een aantal games die ik kan/ ga lenen, zoals Kirby's Epic Yarn (hebben we gisteren samen gespeeld, wat is dat een leuke game!) en New Super Mario Bros. en verder nog games als Wii Party en Mario Kart die we eigenlijk alleen maar samen spelen.
Of je moet de komende drie weken echt niks te doen hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je Skyward Sword op release wil gaan kopen/spelen zou ik nog niet aan Xenoblade beginnen. Die is simpelweg te groots. FFXIII zit er de komende tijd ook niet meer in denk ik?
Tja dat probleem heb ik ook: Xenoblade (op dit moment mee begonnen) en ook de nieuwe Zelda op de rol eind deze maand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je Skyward Sword op release wil gaan kopen/spelen zou ik nog niet aan Xenoblade beginnen. Die is simpelweg te groots. FFXIII zit er de komende tijd ook niet meer in denk ik?
Ben nu met de N64-versie bezig. TTYD vind ik toch meer humor hebben idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en Paper Mario: TTYD is echt geniaal inderdaad, wat heb ik me daar onmogelijk lang mee vermaakt. Misschien wel beter dan de eerste.
Niet eens een gouden Wiimote joh!quote:
TTYD was leuk en tof tot de laatste eindbaas, die heb ik nog steeds niet verslagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Ben nu met de N64-versie bezig. TTYD vind ik toch meer humor hebben idd.
Makkelijker dan die uit SPM.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Niet eens een gouden Wiimote joh!
[..]
TTYD was leuk en tof tot de laatste eindbaas, die heb ik nog steeds niet verslagen
De GC heeft nog zoveel pareltjes die ik nog niet gespeeld hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
TTYD heb ik nog nooit gespeeldSamen met Eternal Darkness en Killer 7 de overgebleven backlog GameCube-titels...
Wat weet jij nou weer van gamesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Ik vond TTYD echt verschrikkelijk saai.
Nou, ik heb voorlopig op zich best wel veel tijd, dus wie weet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oooooh okeej, dat bedoel je.. Nja, voor de graphics heb ik m'n PS3 en als de Wii me net zoveel gameplezier gaat bezorgen als de GC deed dan ben ik al blij hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wii = opgevoerde Gamecube. Slecht en oud grapje, maar helaas wel waar.
Aaaah ik las dit en bedacht me ineens dat ik die eindbaas ook nog nooit heb verslagen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
TTYD was leuk en tof tot de laatste eindbaas, die heb ik nog steeds niet verslagen
Saai?! Weet je zeker dat je de goede game voor je hebt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef speknek het volgende:
Ik vond TTYD echt verschrikkelijk saai.
Oh, ik kan me daar echt niks bij voorstellen haha! Vond het echt een geweldige game, en ik weet nog dat ik er zo vaak om moest lachen! Vooral dat stukje met die kleine dingetjes met oogjes was echt super leuk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef speknek het volgende:
Ja man, ging nergens naartoe en dat verschrikkelijke eeuwige backtracken. En de eindeloze gevechten gingen veel te langzaam. Ik heb het tot en met dat collosseum achtige ding volgehouden (die ik geloof ik nog wel interessant vond), maar daarna kwamen er zoals nomar zei betere spellen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |