abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102001002
RIP BoerKa ;(

pi_102001044
Leuk topic. :')
pi_102001101
Ik ben 12, wat is dit? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_102001179
Dit is zo goddamn slecht dat ik in een staat van plaatsvervangende schaamte verkeer nu.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_102001180
Godverdomme wat slecht :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_102001204
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Godverdomme wat slecht :')
O-)
pi_102001317
Ik moet bijna huilen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102001917
:P
  vrijdag 16 september 2011 @ 07:11:11 #9
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_102006459
Kwaliteitspost TS!
Mandy & Lisa
pi_102006464
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102015631
_O- :') :') :') :') :') :') :') :')
→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
pi_102015786
Vrouwen die in Nederland op straat een boerka dragen, riskeren binnenkort een boete van 380 euro. *O* Maar ze kunnen de rekening sturen naar de Franse zakenman Rachid Nekkaz. -O- Die heeft eerder al zijn portemonnee getrokken voor boerkadraagsters in Frankrijk en België.

Nederland staat op het punt om het dragen van boerka's in het openbaar te verbieden. *O* Eerder deden Frankrijk en België dat al, en gingen er boerkadraagsters op de bon. Rachid Nekkaz, een moslim van Algerijnse afkomst, heeft in Frankrijk een fonds van een miljoen euro opgezet om die boetes te betalen.

Nekkaz vindt het verbod een schending van de Europese grondrechten en de fundamentele vrijheden. :|W Opvallend, omdat volgens zijn persoonlijke opvattingen een boerka niet bijdraagt aan de integratie van vrouwen.

De zakenman heeft na de invoering van het boerkaverbod in Frankrijk de organisatie Association Touche Pas à Mon Constitution opgericht. Die zal ook Nederlandse vrouwen te hulp schieten als het verbod op gezichtsbedekkende kleding er komt. ‘Nederlandse vrouwen die een boete krijgen, kunnen me bellen’, zegt Nekkaz. ‘Mijn telefoonnummer staat op internet.’ Overtreding van het verbod kost 380 euro.

Nekkaz maakt werk van zijn belofte. Eerder betaalde de steenrijke 38-jarige projectontwikkelaar de boetes van twee meisjes uit Brussel. Hij noemt het bedrag van 1 miljoen euro dat hij voor zijn fonds heeft uitgetrokken, weliswaar veel geld, maar een schijntje als daarmee de vrijheden van de burger kunnen worden verdedigd.

Inmiddels zijn de eerste initiatieven gelanceerd om de naderende wet te omzeilen. Een Nederlandse webwinkel in feestartikelen gaat boerka's en niqaabs verkopen als carnavalskostuum. :r Volgens initiatiefnemer José Cabrera y Charro valt feestkleding niet onder het verbod. :{w Als een vrouw haar sluier bij hem koopt en toch een boete krijgt, zorgt de webshop voor juridische bijstand en betaalt de bekeuring. }:|

'Normaal doe je dat niet uit respect voor de islam. Maar wij maken er een statement van: bemoei je niet met de vrijheid van mensen', zegt Cabrera y Charro. 'Je gaat homo's toch ook niet verbieden om roze kleding te dragen.' Via twitter roept hij op tot actie.

Het belangrijkste argument voor de boerkaboete is dat verhullende kleding normaal menselijk contact belemmert. Dat past niet in de Nederlandse samenleving, luidt het kabinetstandpunt. Ook de meeste werkgevers willen niet dat vrouwelijk personeel geheel bedekt is. Tegenstanders zeggen dat vrouwen die de kledij uit religieuze overtuiging dragen, zich niet door de wet laten tegenhouden. |:(

In Belgie loopt een procedure bij het zogeheten Gondwettelijk Hof tegen het boerkaverbod (dat in België ook de niqaab omvat). Een uitspraak wordt binnenkort verwacht.

Rachid Nekkaz gaat in eigen land nog een stapje verder. Hij heeft zich kandidaat gesteld voor de Franse presidentsverkiezingen in 2012. Zijn poging in 2007 mislukte.

bron.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_102016626
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef CyberJesus het volgende:
Dit is zo goddamn slecht dat ik in een staat van plaatsvervangende schaamte verkeer nu.
pi_102016999
Gemengde gevoelens :') :'( :D
okeokeoke
pi_102017249
Dat die boer nu verboden is wil niet zeggen dat hij is overleden.
pi_102023606
Die koe is baas.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_102026017
Die Ka is best mooi :)
pi_102026053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:31 schreef Pulzzar het volgende:
Die Ka is best mooi :)
Die usericon ook :@
pi_102048708
Gaar.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 11:57:21 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_102049464
Hhehe wat grappig, volgens mij snap ik hem.

Je hebt natuurlijk een boerka, zo'n ding wat het complete vrouwenlichaam bedekt. En nu post jij een picture van een boer, en de auto van een ford Ka.

Dus dan krijg je BoerKa. :) hahaha wat grappig.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_102049587
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:57 schreef onlogisch het volgende:

Je hebt natuurlijk een boerka, zo'n ding wat het complete vrouwenlichaam bedekt. En nu post jij een picture van een boer, en de auto van een ford Ka.

Jezus,ontleed de hele (kut)grap even :')
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_102049711
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2011 11:57 schreef onlogisch het volgende:

Daar kom je nu pas achter? Jij bent de grootste spuit elf van FOK!
pi_102049948
Stom paard
pi_102050183
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')