Volgens mij ben jij ad beurt trouwens, PRquote:The death of the Pope is verified by the Cardinal Camerlengo, or Chamberlain, who traditionally performed the task by gently striking the Pope's head with a small silver hammer and calling out his Christian (not papal) name three times. During the twentieth century the use of the hammer in this ritual has been abandoned
Punten in deel 2410quote:
Punten in deel 2410quote:
Alleen stieren worden jak genoemd. koeien noemen ze nakquote:
Een schutter? Nederland heeft nog nooit een medaille op dat onderdeel gewonnenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:26 schreef ß het volgende:
Dat was een schutter toch? Ik weet niet meer hoe hij heet.
die wilde ik al noemen na de afkeuringquote:
#?quote:
#5quote:
#1 Bingo!quote:
Punten in deel 2410 (Dubbele punten, jeweetzelf)quote:
En wat is die bejaarde belg een enorme klapjosti zegquote:Op donderdag 15 september 2011 21:38 schreef Baszh het volgende:
Die laatste seizoenen exp robinson kun je geen survivor noemen
(Gewoon hutjes op het eiland nu)
Ben het toevallige momenteel aan het kijken
Nog nooit een aflevering van gezienquote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Alleen al dat er echt mensen zijn die dit volgen
Ik vind de Amerikaanse versie erg vermakelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Sorry mensen! Ik heb hier een fout gemaakt. Zowel Anky als Inge hebben 8 medailles gehaald. Dus B heeft ook recht op 2 punten.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:34 schreef ß het volgende:
Ik was in de war met Eric Swinkels hij is degene die met de meeste deelnames aan de olympische spelen.(hij was een schutter en heeft een zilveren medaille gewonnen).
Wat is je bron trouwens; wikipedia zegt dat Anky en Inge beide 8 medailles hebben
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_gewonnen_medailles
Wie is B?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry mensen! Ik heb hier een fout gemaakt. Zowel Anky als Inge hebben 8 medailles gehaald. Dus B heeft ook recht op 2 punten.
Iedereen mee eens dat zowel TradeMarkie als B 2 punten krijgen?
Eerste 2 woorden zijn goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
Nederlands instituut voor filmkeuring?
quote:
Ik vind het ook een kutprogramma.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Over het hoofd gezien door die nieuwe stand, excuses.quote:
Dat zou ik jammer vinden.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien door die nieuwe stand, excuses.
Andere vraag maar laten vervallen dan?
maar wel terechtquote:
Of specie. maar geen cement zoals veel mensen zeggen.quote:
Niet oostenrijks, ze spreken er wel Duits.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef ß het volgende:
Lech? Lijkt mij in ieder geval oostenrijks.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef ß het volgende:
Waarom zijn alle luiken dan rood-wit-rood?
Nope. Ringweg wordt o.a. Gebruikt voor het testen van auto's.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nope. Ringweg wordt o.a. Gebruikt voor het testen van auto's.
Dit was em dus. Hele mooie aldtstad te zien in Nurnburg.quote:
Ik ken Duitsland redelijk goed en kan maar twee relatief bekende ringwegen bedenken. Munchen en Keulen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
faal van mij, bovenstaande gat over de Nurburgring, niet de Nurnburgring, en ligt heel ergens anders. Ik kom er net voor het eerst achter
Genauquote:
bijnaquote:
Nee, wel degelijk op het Afrikaanse vasteland.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:52 schreef ß het volgende:
een stuk zuidpool dat geclaimed wordt door Zuid Afrika.
ja wat moet ik dan zeggen? Ik weet nix andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk, ik bedenk een andere. Momentje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:00 schreef ß het volgende:
Ik denk niet dat dit zo makkelijk geraden gaat worden. nogal flauw om ons met zo'n moeilijke vraag achter te laten.
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog net op tijd!quote:
quote:De(Spaans voor dubbele stap) is omstreeks 1920 is ontstaan in Spanje. Wegens het opmerkelijke ritme en stijl van dansen wordt de
tot de Latijns-Amerikaanse dansen gerekend.In Mexico en Panama is deze dans zeer geliefd, maar ook in Frankrijk. Veel populaire figuren hebben dan ook een Franse naam. De passen komen vooral uit de Flamenco, maar in tegenstelling tot veel andere (latin) dansen is de man de leider. Hij speelt de rol van "matador" (stierenvechter) en de dame is de rode lap die de stier moet opjagen. Oorspronkelijk was de
echter rustiger waarbij gewoon gestapt werd.
quote:Deis een Latijns-Amerikaanse stijldans die uit Europa afkomstig is.
quote:
si señor. Dos puntos para El Sumanorquote:
je had de polonaise nog niet gehadquote:
Neequote:Op vrijdag 16 september 2011 01:51 schreef Wasknijper21 het volgende:
gebruikten ze houten rackets daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Je zit in de goede richting, wie wel en wie niet?quote:
Ziiiiiiiiiiiiingquote:
Als je het nu nog noemt bij de namen die daarvoor in de sport gebruikelijk zijn ben je erquote:Op vrijdag 16 september 2011 02:33 schreef Wasknijper21 het volgende:
daarvoor mocht iedereen meedoen, daarna alleen nog maar tennissers
Ben je meligquote:Op vrijdag 16 september 2011 02:34 schreef Wasknijper21 het volgende:
erna mochten ook mensen zonder armen meedoen
Good enoughquote:Op vrijdag 16 september 2011 02:35 schreef lubje25 het volgende:
Alleen profs mochten meedoen? amateurs niet?
Punten in deel 2410 (Dubbele punten, jeweetzelf)quote:Open era is de Engelse term waarmee de periode wordt beschreven van het professionele tennis en die duurt van 1968 tot en met nu.
In 1968 leidde de commerciële druk tot een einde aan de scheiding tussen de tennisamateurs en professionals, die tot dan toe in aparte toernooien speelden. Dientengevolge begon de open era in het tennis in 1968, toen de grandslamtoernooien, zoals Wimbledon, de regels veranderden en professionals toelieten tot hun tot dan toe alleen voor amateurs toegankelijke toernooien. Het eerste grandslamtoernooi dat "open" ging was het Franse Roland Garros.
Om te schrobben. Met stugge korte haren.quote:
quote:
quote:
nee antwerpen.quote:
een van de 2, anders heb ik nog wel een kansloze maar die zeg ik niet want je mag er maar 1 tegelijkertijd noemen. Balen dat al m'n suske & wiske albums bij mn ouders liggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 02:59 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
nee antwerpen.
Oh, dat zegt summoner al, doe dan maar weer Gent
Gent
ik gaf toch ook één antwoord: gentquote:Op vrijdag 16 september 2011 03:00 schreef theSummoner het volgende:
[..]
een van de 2, anders heb ik nog wel een kansloze maar die zeg ik niet want je mag er maar 1 tegelijkertijd noemen. Balen dat al m'n suske & wiske albums bij mn ouders liggen
Fotofinishquote:
Ik had het dan ook over mezelfquote:Op vrijdag 16 september 2011 03:03 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
ik gaf toch ook één antwoord: gent
correctquote:
Songtekst door een vertaalmachine gegooid. Titel + artiest?quote:Beeld jezelf in een boot op een rivier
Met mandarijn bomen en marmelade luchten
Iemand roept je, je antwoord heel langzaam
Een meisje met caleidoscoop ogen
Ruk nee, wel beatles/lennon maar ik kom niet op de naam :-|quote:
Yepquote:
Die net nog geluisterd, dat en DRUGSquote:Op vrijdag 16 september 2011 03:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
YepOnlangs nog aan gerefereerd door De Jeugd van Tegenwoordig in Sterrenstof.
Punten in deel 2410 (Dubbele punten, jeweetzelf)
2 outtayourleague
2 banaantjeEE
10 ß
2 FireFox1
2 TradeMarkie
8 Flitspaal
2 Ofyles2
2 DragonFodder
12 Wasknijper21
2 Nico_S.
4 theSummoner
2 lubje25
4 ScottTracy
Laatst nog opgetreden op een feest van m'n vereniging, enige wattie deed was een beetje rondlopen op het podium en roepen "waar is het feestje?!"quote:
quote:
Zou voor de hand liggen, maar nee. Ze stapten eruit omdat ze het niet eens waren met de destalinisatie die de Sovjet-Unie wilde doorvoeren en zochten hun heil bij China en het maoïsme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Morgen!quote:
Kloptquote:
quote:
Ah, OK. Had gezocht op een plaatje en toen kwam hij hiermeequote:Op vrijdag 16 september 2011 08:26 schreef Bart het volgende:
Die trein heet trouwens niet officieel Hondekop, de Hondekop was de Mat '54, op de foto staat een Mat '64 (lijkt er heel erg op, maar is niet dezelfde trein).
quote:
Is wel een Mat '64, kijk maar naar de ribbels in het midden van de grijze balk op de neus, dat is typisch '64. De '54 heeft dat niet, zie de foto's op Wikiquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Ah, OK. Had gezocht op een plaatje en toen kwam hij hiermee
Edit: volgens mij is het geen Mat '64 op het plaatje?
Vulcanoquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:35 schreef Mark het volgende:
Wie zongen er ook al weer Als je haar maar goed zit?
Berkery +2quote:
En daarachter meneer Gabriel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:56 schreef belsen het volgende:
Ik herkende ineens Phil Collins ergens verstopt onder een kapsel.
quote:
en Nieuw-Zeeland en Israëlquote:
4 outtayourleaguequote:
quote:
Stand deel 2410quote:
had je "komeet" nog zien staan? Ach zo is t ook wel goed eigenlijkquote:
Nee, maar ik dacht laat ik even tempo maken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
had je "komeet" nog zien staan? Ach zo is t ook wel goed eigenlijk
Stand deel 2410quote:
Stand deel 2410quote:
Daleks kan ik niet echt goedrekenen, das niet echt 1 karakterquote:
Das waarquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:40 schreef slaveloos het volgende:
okay, shakespeare is ook een keertje langsgekomen herinner ik me
de slag om de blauwbrug inderdaadquote:
van de gelijknamige kraterquote:
Stand deel 2410quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:10 schreef outtayourleague het volgende:
jason statham
snatch
the italian job
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |