Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:36 schreef Salatrel het volgende:
vanmorgen geslaagd voor AVBmoest langzame slalom en vertraging over doen maar uiteindelijk alles goed
Balen man!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik ben helaas gezakt voor m'n AVD... Ik heb gewoon een onvergeeflijke fout gemaakt, en dat werd direct door de examinator bestraft met een enkeltje CBR... Hij had verder niet veel op te merken, maar hij vond dat ik m'n eigen veiligheid in het geding had gebracht, en terugblikkend ben ik het met hem eens. Ik heb geen idee wat ik dacht toen ik die manoeuvre ging uitvoeren.
Ik reed vanaf het Gelredome richting Nijmegen, en op het stuk dat je 100 mag, wilde ik langs een vrachtwagen waarbij ik mezelf tussen twee auto's had gepropt. Ik werd gelijk de eerste afslag eraf gehaald en terug naar het CBR geleid.
* WhiteJoker gaat zichzelf nu eens afbeulen in de sportschool... Hopelijk kom ik zo van m'n frustraties af
Vanochtend weer les gehad... Altijd leuk om te horen dat als ik die fout niet had gemaakt ik zou zijn geslaagd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Balen man!Geduld is het allerbelangrijkste - alleen gebruik maken van je snelheid als het ook daadwerkelijk veilig is. Voor de rest geldt veelal rustig blijven (het hoeft niet in een gezette tijd
) en het overzicht bewaren - voorbereidend handelen vinden examinatoren altijd prettig om te zien.
en gefeliciteerd Salatrel!
zal voor je duimen dat het asap weer magquote:Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Vanochtend weer les gehad... Altijd leuk om te horen dat als ik die fout niet had gemaakt ik zou zijn geslaagd.Examen wordt weer aangevraagd, en hopelijk hoor ik volgende week de datum al. Volgens m'n instructeur zou het op vrij korte termijn al moeten kunnen.
I feel your pain, ik had dat ook bij m'n eerste AVDquote:Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Vanochtend weer les gehad... Altijd leuk om te horen dat als ik die fout niet had gemaakt ik zou zijn geslaagd.Examen wordt weer aangevraagd, en hopelijk hoor ik volgende week de datum al. Volgens m'n instructeur zou het op vrij korte termijn al moeten kunnen.
quote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef t0sti het volgende:
mag ik er ook bij?![]()
eerste les: 28-07-2011
theorie: 27-07-2011
AVB: 24-10-2011
AVD: nnb![]()
rijschool: rijschool Peek, fijnaart
lesmotor: Honda CBF 500 ABS(25 kw)
Ha, ik rijd dezelfde motor met het lessen.quote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef t0sti het volgende:
mag ik er ook bij?![]()
eerste les: 28-07-2011
theorie: 27-07-2011
AVB: 24-10-2011
AVD: nnb![]()
rijschool: rijschool Peek, fijnaart
lesmotor: Honda CBF 500 ABS(25 kw)
Bij mij was de truc: Vooruit kijken, niet naar de pionnen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:57 schreef Skv het volgende:
Net derde AVB les gehad.
Zo, die langzame slalom met slippendr koppeling, redelijk wat gas en voetrem is kut. Iemand tips hoe ik die beter kan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |