Oh. Zoveel ruiken zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij aan je ex denkt terwijl je aan mij ruikt.
snap ik :squote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij aan je ex denkt terwijl je mij rukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Helpen douches tegen spleetoogjes?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer lekker schoon en fris alles
Axequote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet alle flessen van Axe hebben.
Sorry cobanquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
snap ik :sWat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik ook maar dan beige.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
ok niet heul sexy maar ik vind dat ze wel kunnen onder een rokje. en ik sta toch achter een balie
[ afbeelding ]
Gewoon geen schoenen aan doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
ok niet heul sexy maar ik vind dat ze wel kunnen onder een rokje. en ik sta toch achter een balie
[ afbeelding ]
Naaaaaaaaaaaaisquote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
indd, die horen geen kleding aan te hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Dalando het volgende:
Vrouwen en kleding, nigger pleeeeeaaase.
wat voor zool?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Saisai het volgende:
heb een maat groter gekocht zodat er een mega dikke schuimzool in kan
lkkr diequote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had mijn ex vriendin altijd op, rook wel lekker.
Daar kun je vast wel een voorbeeld van geven.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
indd, die horen geen kleding aan te hebben
Die negert van old spice?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Hoe heet die gozer ook al weer van: 'Look at me, I'm on a horse.'?
Geen ideequote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Helpen douches tegen spleetoogjes?
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Rezania het volgende:
'Look at your husban, now look back to me.' Iets met douchegel. Weet iemand hoe dat filmpje heet?
Edit: Old Spice, dat was het!Bedankt Spouwerranger.
Die heb ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had mijn ex vriendin altijd op, rook wel lekker.
Die is niet alleen te gebruiken om deo te spuiten toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gebruikt mijn vriendin, ik word altijd vrolijk als ik die ruik.
Dat is vrees ik wel het enige juiste doeleinde.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die is niet alleen te gebruiken om deo te spuiten toch?
Moet je lenzen verkeerd om in je ogen doen, dan word je wel wakkerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg vandaag voelde ik me net coban smorgens
omdat je altijd zegt van omg ik kreeg m'n ogen niet open.
Ja dat had ik dus ook vandaag, ik moest echt vechten tegen m'n dichtvallende ogen.
Enige juiste doeleinde wil niet zeggen dat het gebruikt kan worden voor minder juiste doeleinden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is vrees ik wel het enige juiste doeleinde.
ik draag geen lenzen/brilquote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet je lenzen verkeerd om in je ogen doen, dan word je wel wakker
ik moet 8 uur staan (in dit geval voornamelijk stil staan) en zonder zooltje gaan mn voeten pijn doen. Als ik aal het werk ben ik de horeca loop ik steeds, dan heb ik daar minder geen last van (maar dan heb ik ook gympies aan)quote:Op donderdag 15 september 2011 20:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar waarvoor draag je die.Omdat dat lekkerder loopt?
ik ook nietquote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik draag geen lenzen/bril
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet je lenzen verkeerd om in je ogen doen, dan word je wel wakker
Iszo, maar in tegenstelling tot mijn ex ruikt/smaakt ze niet naar gerookte paling daar beneden. Dus het is vrees ik overbodig om hem voor andere doeleinden te gebruikenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Enige juiste doeleinde wil niet zeggen dat het gebruikt kan worden voor minder juiste doeleinden.
Ik heb lessen gemistquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja dat had ik dus ook vandaag, ik moest echt vechten tegen m'n dichtvallende ogen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Iszo, maar in tegenstelling tot mijn ex ruikt/smaakt ze niet naar gerookte paling daar beneden. Dus het is vrees ik overbodig om hem voor andere doeleinden te gebruiken
Had ik ook vandaag op school, tijdens Burgerschap viel ik bijna in slaapquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ooh oke wel nice danquote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik moet 8 uur staan (in dit geval voornamelijk stil staan) en zonder zooltje gaan mn voeten pijn doen. Als ik aal het werk ben ik de horeca loop ik steeds, dan heb ik daar minder geen last van (maar dan heb ik ook gympies aan)
Draag je diamanten lenzen?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:20 schreef Saisai het volgende:
lenzen ftw. alleen zijn die van mij dan weer tyfesduur
Ik dacht dat jij daarstraks vond dat vrouwen altijd hun kleding uit moesten houden.quote:
Hahah nieteens tijd ofzo voor gehadquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Rezania het volgende:
Coban, heb je nou eigenlijk nog een Wake-up Light gekocht?
Welke opleiding doe je SV?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Had ik ook vandaag op school, tijdens Burgerschap viel ik bijna in slaap
haha denk je dat ik een vrouw ben?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daarstraks vond dat vrouwen altijd hun kleding uit moesten houden.
Welke?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ookzal ik een zak chips opentrekken?
Phineas en Ferbquote:
1; je profiel. 2; link in je sig:quote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
haha denk je dat ik een vrouw ben?
En niks tegen homo's, maar volgensmij zitten die dan in de homo SC. Dusssssquote:Sinds kort zijn ik en mijn vriend afgestudeerd.
Koop er nou gewoon eens eentje, ben je niet meer zo brak 's ochtends.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah nieteens tijd ofzo voor gehad. Komt nog wel ooit
ajaquote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
1; je profiel. 2; link in je sig:
[..]
En niks tegen homo's, maar volgensmij zitten die dan in de homo SC. Dusssss
wat is dienquote:
qftquote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Phineas en Ferb. Wat een bazenserie is dat.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef mc-Piel het volgende:
Quote dit als je het geluid van perry het vogelbekdier als ringtone hebt
Dat heb ik als msn geluidquote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef mc-Piel het volgende:
linksachter, 3e straat rechts, dan eerste links en dan 3e deur aan je rechterhandquote:
MHBO Journalistiek & Communicatiequote:Op donderdag 15 september 2011 20:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je SV?
Omg.. dat ga ik nu ook regelen. Dat is zo vet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef mc-Piel het volgende:
origineel welquote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb totally spies als smsdinges
dat geluidje wat die makeup doos maakt als die man eruit komtquote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb totally spies als smsdinges
Open maken die hap, en beter geef jij mij ook watquote:
jaquote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
dat geluidje wat die makeup doos maakt als die man eruit komt
Ik heb gewoon dat Nokia deuntje, mijn mobiel staat toch meestal op stil.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Dimens het volgende:
Ik heb standaard iPhone ringtone, zo weet iedereen dat ik een iPhone heb als ik gebeld word.
leuk nmmr.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef aight1 het volgende:
ik heb kanye west - homecoming als ringtone maja hij staat altijd op trillen
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef aight1 het volgende:
Mijne gaat nooit af dus ook standaard nokia ringtonequote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dat Nokia deuntje, mijn mobiel staat toch meestal op stil.
Ik heb em ook altijd op trillen staanquote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef aight1 het volgende:
alleen dat begin is leukquote:
Ik nu dus niet meerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb em ook altijd op trillen staan
Ik vind het hele lied goud.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
alleen dat begin is leukpdiddy
Oke papaquote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koop er nou gewoon eens eentje, ben je niet meer zo brak 's ochtends.
Ik ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb em ook altijd op trillen staan
die hebbik voor msnquote:
zeer hardquote:
IK wist niet eens dat dat de ringtone voor de iphone was.quote:
nahquote:
Dit.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
IK wist niet eens dat dat de ringtone voor de iphone was.Ik snapte al niet waarom sommige mensen dat als ringtone hadden
Gaan we nou serieus een discussie over muziek hebben?quote:
interestingquote:Op donderdag 15 september 2011 20:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
MHBO Journalistiek & Communicatie
Jawel, Nujabes was een baasquote:
Geen goed planquote:Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaan we nou serieus een discussie over muziek hebben?
Engelse rap/hiphop is ook wel goed.quote:
Ohja, en jij bent de enige hier zeker?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:31 schreef Saisai het volgende:
nu ff kappen met die filmpjes. ik ga die shit heus niet allemaal kijken
Je moet jamaicaanse nemen..quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Engelse rap/hiphop is ook wel goed.Tinie Tempah.
Nederlandstalige muziek.![]()
IMO!
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:31 schreef Saisai het volgende:
nu ff kappen met die filmpjes. ik ga die shit heus niet allemaal kijken
Ik doe met je meequote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Nou, beste mensen, ik ga aan het bier. Vanaf hier af aan gaat het bergafwaarts
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja, en jij bent de enige hier zeker?Bitch please
quote:
Zo slecht?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Halverwege in slaap gevallen
Niet geil?quote:
Ik ken alleen maar dat nummer van hem met Lady Gaga.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef mc-Piel het volgende:
Dit is ook een lekker nummertje jongens, lekker zomers:
Ik kan em eigenlijk niet meer herinneren, alleen dat ik halverwege in slaap ben gevallen, dus echt een mening heb ik niet. Kan goed een goeie film zijn.quote:
Dan ga ik hem alsnog kijken.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan em eigenlijk niet meer herinneren, alleen dat ik halverwege in slaap ben gevallen, dus echt een mening heb ik niet. Kan goed een goeie film zijn.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet geil?
[..]
Ik ken alleen maar dat nummer van hem met Lady Gaga.
Als je em gekeken hebt, kun je dat even zeggen of ie tof is of niet?quote:
Die sun in my pocket gasten toch?quote:
Voetbalquote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef aight1 het volgende:
gwn niemand die psv kijkt, schandalig dit
Wat is dat voor neukmuziekquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:35 schreef Saisai het volgende:
pff morgen weer werken en zaterdag ook
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Die sun in my pocket gasten toch?
Klopt ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de zon in mijn zak en de maan in mijn hand.
AHUM.. Hallo?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef aight1 het volgende:
gwn niemand die psv kijkt, schandalig dit
Nee, gewoon neequote:Op donderdag 15 september 2011 20:34 schreef coban het volgende:
[..]
JE BENT KEIHARD GEDISSSSSST, BITCH.
mijn foreveralone muziekquote:Op donderdag 15 september 2011 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat is dat voor neukmuziek
foreverfap muziekquote:Op donderdag 15 september 2011 20:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn foreveralone muziek
die is wel dope jaquote:
Ik ookquote:
Ik ben tegenwoordig alleen nog maar op zondag vrij.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
klote. ik ben deze week alleen komende zondag en maandag vrij.
Hee, dat nummer ken ikquote:
Omg haha raap me op.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:36 schreef LompeHork het volgende:
Nou, dan zal ik die eckte hip hop nog maar even posten dan![]()
Klootzakken. Het is mijn straat.
Wat de neuk is ditquote:Op donderdag 15 september 2011 20:36 schreef LompeHork het volgende:
dat suckt.. wat doe je dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig alleen nog maar op zondag vrij.
Die met dat "Italia shirt"? Daar heb ik bij op school gezetenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg haha raap me op.![]()
!!!
Die sjaak op 0:15 dan
nee groengele shirtquote:Op donderdag 15 september 2011 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die met dat "Italia shirt"? Daar heb ik bij op school gezeten
Daarnaast is dat gedeelte ook nog serieus in mijn straat geschotenvet burgerlijke wijk!
Nee, die kerel in dat gele vestquote:Op donderdag 15 september 2011 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die met dat "Italia shirt"? Daar heb ik bij op school gezeten
Daarnaast is dat gedeelte ook nog serieus in mijn straat geschotenvet burgerlijke wijk!
HAHAHA APPELFLAPquote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, die kerel in dat gele vestWat een appelflap
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee groengele shirt
omgg wat een wangsters man
Die gast is nog wel baas, hij heeft een toffe hond! Verder een triest zooitje dat op een redelijk elitaire middelbare school heeft gezeten.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, die kerel in dat gele vestWat een appelflap
Waarom die pittbull? zeker van de buren geleendquote:Op donderdag 15 september 2011 20:36 schreef LompeHork het volgende:
Als dat de elite is wil ik niet weten hoe de middenklasse er daar uitziet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Die gast is nog wel baas, hij heeft een toffe hond! Verder een triest zooitje dat op een redelijk elitaire middelbare school heeft gezeten.
Overvecht is hier een tuincentrum.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
Groeten uit Overvecht, waar die Marokkanen heersen. Dit is die echte rauwe pokoe van de straat nieg.
Shab Utreg
Holland in da hood figurenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
Groeten uit Overvecht, waar die Marokkanen heersen. Dit is die echte rauwe pokoe van de straat nieg.
Shab Utreg
Nee, dat is wel een tof beest, luistert erg goedquote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom die pittbull? zeker van de buren geleend
youssef & kamalquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als dat de elite is wil ik niet weten hoe de middenklasse er daar uitziet.
Waarom werd die ontslagen??quote:Op donderdag 15 september 2011 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat is wel een tof beest, luistert erg goed
Die andere gast die Engels rapt is trouwens zelfs ontslagen bij de lokale snackbar (waar ze ook voor staan te "rappen" trouwens)
OMFGGquote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Die gast is nog wel baas, hij heeft een toffe hond! Verder een triest zooitje dat op een redelijk elitaire middelbare school heeft gezeten.
ja maar woensel is half eindhovenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
aightt
veel marokkanen daar?
Geen flauw idee, patat bakken kon die jongen wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom werd die ontslagen??
Serieus is dit echt in jou straat?
ooh okequote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja maar woensel is half eindhovenbij mij weinig
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
OMFGG. Als die andere kerel begint te rappen op 1:13. Wat the fuck heeft hij met zn stem gedaan
. Istie oraal verkracht door drie 3 negers of wat?
GESTELquote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja maar woensel is half eindhovenbij mij weinig
Nee, stuur hem maar naar mij met de post of zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een appelflap, zal ik hem opeten?
Van mijn school krijg je hoofdpijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Saisai het volgende:
[..]
school is wel ietsje anders dan werk
DM.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had je een ban dan?Waarom dan?
Een sporthal met een snackbar, dat werkt vast goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef LompeHork het volgende:
Die "clip" is hier opgenomen:
[ afbeelding ]
Wat je ziet is een sporthal met aangebouwde snackbar, Daar achter woon ik(in die normale rijtjeshuizen die je daar ziet, maar dan wat verder de wijk in)
Ook zondequote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, stuur hem maar naar mij met de post of zo.
Nu ga ik je stalkenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef LompeHork het volgende:
Die "clip" is hier opgenomen:
[ afbeelding ]
Wat je ziet is een sporthal met aangebouwde snackbar, Daar achter woon ik(in die normale rijtjeshuizen die je daar ziet, maar dan wat verder de wijk in)
Steekt met kop en schouders boven de rest uit imo.quote:
Zeker wel! Beste patat van 0229quote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een sporthal met een snackbar, dat werkt vast goed.
Jij mag dat dan ookquote:Op donderdag 15 september 2011 20:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu ga ik je stalken
en je vrouw
omdat haar trouwjurk mooi is
dankje liefquote:
Dat liedquote:Op donderdag 15 september 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
En oké, ook nog even mijn hood representen
Tevens shoutout aan mn boi Oceanview, die nog steeds in de FOK!-jilla zit.
OH YESquote:
Zekerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Steekt met kop en schouders boven de rest uit imo.
Die taal!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat lied
Berberpride represent
SwJ!quote:
Nederlandse jongens moeten stoppen met proberen..quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef Rezania het volgende:
Wij hebben hier alleen Renzo die muziek maakt.En nee, ik ben hem niet.
SwJ vrindquote:
quote:
In de opel zafira van mama lekker rollen, eckte gangsters dit.quote:
Spot ik daar een Clio op de achtergrond?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
en plaatsvervangende schaamte voelen, jezus
Het is nog niet eens rap.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nederlandse jongens moeten stoppen met proberen..
Ver komen ze toch nooit
Ik had zeg maar dat op mijn toetsenbord zo een knopje zit met signaal. En die had ik niet ingedrukt.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
Waarom wil mijn laptop geen draadloze verbindingen vinden.
you madquote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
Beter zoeken.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
Stomme laptop.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
Oh, niet eens moeite gedaan om te kijken omdat NL flop is, ik dacht dat het rap wasquote:
dag meesterquote:
Daar was ik 10 jaar geleden al achter.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, niet eens moeite gedaan om te kijken omdat NL flop is, ik dacht dat het rap was
Bij deze NL rap is flop
Ja dat had ik eerst ook, maar er stond windows xp op dit ding en nu heb ik windows 7 erop gezet en nu kan ie helemaal geen internet meer vinden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik had zeg maar dat op mijn toetsenbord zo een knopje zit met signaal. En die had ik niet ingedrukt.
SwJ is leraar.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klas?
Onze SwJ zit nog op school?
Hij geef nask.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klas?
Ik ook daarom zeg ik hetquote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar was ik 10 jaar geleden al achter.
Ah, het is wachten op de rellen dusquote:
Nee gekkie!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klas?
Bij deze, mijn zoon.quote:
Je stoorde je zeker wel aan die spelfout, ofniet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |