Oh. Zoveel ruiken zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij aan je ex denkt terwijl je aan mij ruikt.
snap ik :squote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij aan je ex denkt terwijl je mij rukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Helpen douches tegen spleetoogjes?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer lekker schoon en fris alles
Axequote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet alle flessen van Axe hebben.
Sorry cobanquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
snap ik :sWat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik ook maar dan beige.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
ok niet heul sexy maar ik vind dat ze wel kunnen onder een rokje. en ik sta toch achter een balie
[ afbeelding ]
Gewoon geen schoenen aan doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
ok niet heul sexy maar ik vind dat ze wel kunnen onder een rokje. en ik sta toch achter een balie
[ afbeelding ]
Naaaaaaaaaaaaisquote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
indd, die horen geen kleding aan te hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Dalando het volgende:
Vrouwen en kleding, nigger pleeeeeaaase.
wat voor zool?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Saisai het volgende:
heb een maat groter gekocht zodat er een mega dikke schuimzool in kan
lkkr diequote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had mijn ex vriendin altijd op, rook wel lekker.
Daar kun je vast wel een voorbeeld van geven.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
indd, die horen geen kleding aan te hebben
Die negert van old spice?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Hoe heet die gozer ook al weer van: 'Look at me, I'm on a horse.'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |