Oh. Zoveel ruiken zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij aan je ex denkt terwijl je aan mij ruikt.
snap ik :squote:Op donderdag 15 september 2011 20:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij aan je ex denkt terwijl je mij rukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Helpen douches tegen spleetoogjes?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer lekker schoon en fris alles
Axequote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet alle flessen van Axe hebben.
Sorry cobanquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
snap ik :sWat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik ook maar dan beige.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
ok niet heul sexy maar ik vind dat ze wel kunnen onder een rokje. en ik sta toch achter een balie
[ afbeelding ]
Gewoon geen schoenen aan doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
ok niet heul sexy maar ik vind dat ze wel kunnen onder een rokje. en ik sta toch achter een balie
[ afbeelding ]
Naaaaaaaaaaaaisquote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
indd, die horen geen kleding aan te hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Dalando het volgende:
Vrouwen en kleding, nigger pleeeeeaaase.
wat voor zool?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Saisai het volgende:
heb een maat groter gekocht zodat er een mega dikke schuimzool in kan
lkkr diequote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had mijn ex vriendin altijd op, rook wel lekker.
Daar kun je vast wel een voorbeeld van geven.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
indd, die horen geen kleding aan te hebben
Die negert van old spice?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Hoe heet die gozer ook al weer van: 'Look at me, I'm on a horse.'?
Geen ideequote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Helpen douches tegen spleetoogjes?
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Rezania het volgende:
'Look at your husban, now look back to me.' Iets met douchegel. Weet iemand hoe dat filmpje heet?
Edit: Old Spice, dat was het!Bedankt Spouwerranger.
Die heb ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had mijn ex vriendin altijd op, rook wel lekker.
Die is niet alleen te gebruiken om deo te spuiten toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gebruikt mijn vriendin, ik word altijd vrolijk als ik die ruik.
Dat is vrees ik wel het enige juiste doeleinde.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die is niet alleen te gebruiken om deo te spuiten toch?
Moet je lenzen verkeerd om in je ogen doen, dan word je wel wakkerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg vandaag voelde ik me net coban smorgens
omdat je altijd zegt van omg ik kreeg m'n ogen niet open.
Ja dat had ik dus ook vandaag, ik moest echt vechten tegen m'n dichtvallende ogen.
Enige juiste doeleinde wil niet zeggen dat het gebruikt kan worden voor minder juiste doeleinden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is vrees ik wel het enige juiste doeleinde.
ik draag geen lenzen/brilquote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet je lenzen verkeerd om in je ogen doen, dan word je wel wakker
ik moet 8 uur staan (in dit geval voornamelijk stil staan) en zonder zooltje gaan mn voeten pijn doen. Als ik aal het werk ben ik de horeca loop ik steeds, dan heb ik daar minder geen last van (maar dan heb ik ook gympies aan)quote:Op donderdag 15 september 2011 20:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar waarvoor draag je die.Omdat dat lekkerder loopt?
ik ook nietquote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik draag geen lenzen/bril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |