Als die mensen vliegtuigen nou erg mooi vinden, of het geluid er van kunnen waarderen, zie ik niet in waarom ze niet lekker met een camera naast een vliegveld kunnen staan. Beter dan vissen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:18 schreef Dientje12 het volgende:
Serieus wat is er zo leuk aan vliegtuig sporten
Je staat heel de dag bij het vliegveld en staat met een verrekijker en fotocamera vliegtuigen te spotten.
Wat is het nut hiervan.
Ze mogen van mij er best staan.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Als die mensen vliegtuigen nou erg mooi vinden, of het geluid er van kunnen waarderen, zie ik niet in waarom ze niet lekker met een camera naast een vliegveld kunnen staan. Beter dan vissen.
Ik kijk geen sbs6 mijn moeder..quote:Op donderdag 15 september 2011 19:20 schreef LompeHork het volgende:
TS kijkt SBS6
Maar je hebt een punt. Toch is het machtig mooi stukje techniek.
Tuurlijk, elk fervent vliegtuigspotter moet bij de 'mile high club'quote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef mc-Piel het volgende:
Zouden vliegtuigspotters ook rukken in vliegtuigen zoals Socios doet in treinen?
Niks mis met vissen. Lekker dat primitieve mannelijke gedrag uiten!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Als die mensen vliegtuigen nou erg mooi vinden, of het geluid er van kunnen waarderen, zie ik niet in waarom ze niet lekker met een camera naast een vliegveld kunnen staan. Beter dan vissen.
Deze dusquote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Op Tweakers loopt zo'n draadje
Laat staan ik heb geen hobby'squote:Op donderdag 15 september 2011 19:20 schreef Spouwerranger het volgende:
Iedereen z'n hobby niet? Als die mensen zich daar mee vermaken en op die manier niemand kwaad doen, prima toch.
Maar mile high is toch als je geneukt hebt?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tuurlijk, elk fervent vliegtuigspotter moet bij de 'mile high club'
The mile high club voor singles danquote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar mile high is toch als je geneukt hebt?
Dan zou je dus bij de half-a-mile high club zitten?
Die linker hoort er niet tussen. Dat is een vliegtuigspotterspotter.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De Tweakers Spotters-meeting!!!
[ afbeelding ]
Hebben die mensen tijd teveel ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De Tweakers Spotters-meeting!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die linker hoort er niet tussen. Dat is een vliegtuigspotterspotter.
Ja, met een stokje met een touwtje er aan, op je plastic klapstoeltje in kaplaarzen (voor een meertje van 30 centimeter diep) wachten tot er een visje van 5 centimeter aan je haakje hangt. Dát is mannelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niks mis met vissen. Lekker dat primitieve mannelijke gedrag uiten!
Jagen moeten we, niet met adidas handtassen op Vespa's rijden.
Flikker dat je d'r rond loopt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die linker hoort er niet tussen. Dat is een vliegtuigspotterspotter.
Yep, eerste tweakers vliegtuigspotter is gespot.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Verklaar je huillach. Wat doen deze heren fout?
Jezelf verheven voelenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]_!!
Vrolijke boel daarzo
Oh. Alles wat ik zie is vier mannen die het schijnbaar naar hun zin hebben. Mooi voor ze.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yep, eerste tweakers vliegtuigspotter is gespot.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ho, er komt even een Cessna overvliegen!
[ afbeelding ]
Of de hobby van vliegtuigspotters afkraken op een internetforum, nóg erger.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Foto's maken van mensen die foto's maken van vliegtuigen als hobby, wat een hobby is dat.
Mensen afkraken op het internet die de hobby's van anderen op het internet afkraken..quote:Op donderdag 15 september 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de hobby van vliegtuigspotters afkraken op een internetforum, nóg erger.
Nou, ik ga wat biertjes drinken als je het goed vindt.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mensen afkraken op het internet die de hobby's van anderen op het internet afkraken..![]()
Ik raad je aan om even op de bank neer te ploffen met een lekker glas geconcentreerd zoutzuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |