ooooh, jammer dat je zoveel moet missen! dat wordt veuuuuul lurcken hier in het topicquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh ik ga de komende week (weken ben ik bang) heel veel ATWT missen![]()
We zijn aan het klussen in ons nieuwe huisjeen ik denk dat er 'savonds weinig van komt om te kijken, en overdag al helemaal niet
![]()
Nou ja dan moeten jullie maar veel neerzetten hier, dan heb ik het gevoel toch een beetje gekeken te hebben
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja dat ga ik ook doen, ik kan het toch niet laten![]()
Gelukkig is het gratis op RTLgemist, dan kan ik het mooi op een later tijdstip allemaal achter elkaar terugkijken, want ik moet natuurlijk wel weten hoe het verder gaat tussen Luke en Reid
jahquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef Madame_Paon het volgende:
WTF. Holland's Got Talent is net afgelopen en ATWT blijkbaar ook al.
al geweestquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef Madame_Paon het volgende:
WTF. Holland's Got Talent is net afgelopen en ATWT blijkbaar ook al.
Ja ik moet alleen die vanavond nog kijken, dat ga ik zo nog even snel doen, en dan ben ik voor deze week wel bijquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef Miam het volgende:
[..]weet ik toch
Heb je de laatste 2 uitgezonden afleveringen wel gezien? die waren echt wel tof wat dat betreft.
netjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja ik moet alleen die vanavond nog kijken, dat ga ik zo nog even snel doen, en dan ben ik voor deze week wel bij
En met een hoofdwond ook al gelijk zo rondsjouwen, geen lidteken, geen verband meerquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Correct me if I'm wrong maaruuh als je chemo hebt (gehad) en je haren vallen uit, vallen je wenkbrauwen dan ook niet uit??
Niet echt geloofwaardig dan..
Ja inderdaad ook zoiets, hij rukt dat verband eraf, geen wond te zien, geen haren weggeschoren, niks!?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En met een hoofdwond ook al gelijk zo rondsjouwen, geen lidteken, geen verband meer
niksquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja inderdaad ook zoiets, hij rukt dat verband eraf, geen wond te zien, geen haren weggeschoren, niks!?
quote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
Dat is waar ! Ik kan niet stoppen met vooruit kijken, het wordt weer leuk menson !!
hangt er vanaf welke :p pm maar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |