Moeten ze maar geen kinderen nemenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef Q. het volgende:
Hoera, het kabinet gaat alleenverdieners nog even extra hard in de kont nemen, 2,25% koopkrachtverlies volgend jaar.
Dat moeten ze ook over laten aan professionals zoals kleuterleiders en bisschoppen!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moeten ze maar geen kinderen nemen
Griekenland moet toch ergens van betaald wordenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef Q. het volgende:
Hoera, het kabinet gaat alleenverdieners nog even extra hard in de kont nemen, 2,25% koopkrachtverlies volgend jaar.
Toch maar 1 aangeschaft?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
Jeuj, de interactieve recorder is er! Nu nog uitvinden hoe het werkt
Een tijd geleden al hoor, alleen is ie vandaag pas geleverd.quote:
Dat heeft dan lang geduurdquote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een tijd geleden al hoor, alleen is ie vandaag pas geleverd.
Ja nogalquote:
Er zit een gebruiksaanwijzing bij..... ik zou zeggen, lees die eens doorquote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nogal![]()
Maar goed, hij staat er nu. Alleen snap ik geen ruk van die afstandsbediening. Wtf zit dat video on demand?
Nou dat valt vies tegen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zit een gebruiksaanwijzing bij..... ik zou zeggen, lees die eens door
Snap je nu dat wij mannen gefrustreerd raken van vrouwen?quote:
* Spezza19 belt de krantquote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben het een keer met je eens.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snap je nu dat wij mannen gefrustreerd raken van vrouwen?
Jullie zijn vele malen ingewikkelder dan een media box en jullie HEBBEN NIET EENS een gebruiksaanwijzing![]()
als ze die wel hadden zou ie waarschijnlijk niet leesbaar, in een vreemde taal en overmatig complex zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snap je nu dat wij mannen gefrustreerd raken van vrouwen?
Jullie zijn vele malen ingewikkelder dan een media box en jullie HEBBEN NIET EENS een gebruiksaanwijzing![]()
Moet je lekker in een UPC regio gaan wonen... die heeft gewoon de On Demand knop op de afstandsbiedingquote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter geen gebruiksaanwijzing dan dit stomme ding. Er staat niks in over video on demand
Waarschijnlijk heb je een apart kanaal daarvoor, is tenminste bij upc welquote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter geen gebruiksaanwijzing dan dit stomme ding. Er staat niks in over video on demand
Poepelewoepsie!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik tenminste wat aan.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een apart kanaal daarvoor, is tenminste bij upc wel
1. dat had je zelf kunnen bedenkenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik tenminste wat aan.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1. dat had je zelf kunnen bedenken
2. dat staat ongetwijfeld in de gebruiksaanwijzing
quote:
Wat moet je nou met een gebruiksaanwijzing als je mij hebt.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, eigenwijze zeikstraal. Dat staat er dus niet. Het zijn 10 pagina's, die vooral over het aansluiten van het apparaat gaan. Wat hij dus al was.
de meeste hebben intussen wel wat bijgeleerdquote:Op donderdag 15 september 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Het verbaast mij dat half mannelijk singles zich niet aanbied om missB te helpen
Dat doen ze via PM tijn.....quote:Op donderdag 15 september 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Het verbaast mij dat half mannelijk singles zich niet aanbied om missB te helpen
Zit er geen On Demand knop op de afstandsbediening?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik voel me gewoon met de minuut blonder worden... Kan geen kanaal vinden ervoor.
Kijk goed naar de stekker en het gaatje en vind wat het beste bij elkaar pastquote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik voel me gewoon met de minuut blonder worden... Kan geen kanaal vinden ervoor.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik kom via het menu bij dingen als 'films' en 'tv gemist', maar als ik dat dan selecteer gebeurt er niks.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zit er geen On Demand knop op de afstandsbediening?
UPC heeft dat lekker wel
En heb je al gepmed?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]No you can'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
En wat zei Ziggo van dit alles?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom via het menu bij dingen als 'films' en 'tv gemist', maar als ik dat dan selecteer gebeurt er niks.
Bij jou misschien nietquote:
Ik ga toch eerst hier klagen voor ik me nóg blonder ga voelen en Ziggo bel?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wat zei Ziggo van dit alles?
Ff terugzetten naar fabrieksinstellingen, en als dat niet helpt even bellen met ziggo, dan kan het zijn dat je account nog niet goed geactiveerd isquote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom via het menu bij dingen als 'films' en 'tv gemist', maar als ik dat dan selecteer gebeurt er niks.
Gewoon je haar weer paars verven en zeggen dat het daar aan ligtquote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga toch eerst hier klagen voor ik me nóg blonder ga voelen en Ziggo bel?
Is je telefoon opgeladen?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
... voor ik me nóg blonder ga voelen en Ziggo bel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |