Als je het verhaal zo leest zal ik inderdaad overkomen als een halve gare mongol die z'n eigen ogen verneukt. Ik wist serieus niet beter dat er een lens in zat (aanstaande maandag waren ze toch al een maand oud) dus dacht: Pak die lens wat omhoog maak er een klein scheurtje in en haal hem er dan uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Mr.King het volgende:
Troll: ha-ha
Geen troll: Te dom voor woorden..
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef snakelady het volgende:
Ja is niet slim maar dat heb je al genoeg gelezen.
Heb zelf eens een beschadeging aan mijn hoornvlies gehad en dat is vrij pijnlijk ja, hopenlijk heelt het allemaal snel.
Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef Snever het volgende:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:00 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het is goed dat je kanker zei want nu:
1. Weten we dat we niet met jou kunnen sollen.
2. Het versterkt je punt
3. Je lijkt er kankercool door.
Ik heb harde lenzen en die zijn zelfs nog nooit zomaar uit mijn oog gevallen. Zelfs niet in de achtbanen. Met water kijk ik echter wel uit en ze zijn wel eens in een hoek geschoven, maar dat was mijn eigen schuld. Maar ik heb dan ook geen lenzen van Hans Anders.quote:
om te laten zien dat het niet werktquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:36 schreef maxburger het volgende:
Waarom upload je dan ook een screenshot van een foutmelding?
Ik geloof er geen zak van. Geef nou maar toe dat je verhaal verzonnen is, TS, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef Akkerr het volgende:
Heb ik gister toch al geprobeerd te uploaden?![]()
[ afbeelding ]
Zal het straks nog 1 x proberen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |