Heb ook niet als een gek staan drukken tot dat 'ie scheurde ofzo. Gewoon een paar keer geduwd (wat ookal fout was.) in de hoop dat ie kapot ging.. Zat daar al een half uur met dat ding te pielen, was dood moe en wist ff niks anders meer..Klinkt inderdaad wel beetje apart als je het zo leest..quote:Op donderdag 15 september 2011 18:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb dit ook is gehad je gaat denken dat je lens onder je oogkas zit en probeert idd dat vlies eruit te plukken, dat met je nagel het vlies kapot maken is wel een heel aparte manier
Upload via imgur: www.imgur.comquote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef Akkerr het volgende:
http://farm7.static.flickr.com/6163/6150093621_d7860c0b58_z.jpg Plak die link ff. De tekst die je dan ziet geld voor mijn rechter oog.![]()
Naam van de oogzalf is trouwens: Fucithalmic.
Bedankt,quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Upload via imgur: www.imgur.com
Zie een voordeel daarvan. Er komen geen vliegjes in je oog tijdens het fietsenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef Dr..Evil het volgende:
Dat wordt dus maar weer aan de bril... En als je die een keer af wil doen en hij is al af, laat dan je neus er toch maar aan zitten.
Nee, hij gaat alleen maar last krijgen van smerig stof dat achter z'n beschadigde hoorvlies gaat zitten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Zie een voordeel daarvan. Er komen geen vliegjes in je oog tijdens het fietsen
Harde lenzen...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:38 schreef ounsciz het volgende:
Brrr..wat een verhaalKan me alleen niet voorstellen dat een lens vanzelf uit het oog valt.
![]()
Zelf ben ik ook een drager ervan en zal ze er toch echt uit moeten halen. Wat irritaties betreft: bovendien moet iemand altijd z'n poten wassen voordat iemand met lenzen in de weer gaat.
Als je het verhaal zo leest zal ik inderdaad overkomen als een halve gare mongol die z'n eigen ogen verneukt. Ik wist serieus niet beter dat er een lens in zat (aanstaande maandag waren ze toch al een maand oud) dus dacht: Pak die lens wat omhoog maak er een klein scheurtje in en haal hem er dan uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Mr.King het volgende:
Troll: ha-ha
Geen troll: Te dom voor woorden..
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef snakelady het volgende:
Ja is niet slim maar dat heb je al genoeg gelezen.
Heb zelf eens een beschadeging aan mijn hoornvlies gehad en dat is vrij pijnlijk ja, hopenlijk heelt het allemaal snel.
Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef Snever het volgende:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:00 schreef dakraam het volgende:
[..]
Het is goed dat je kanker zei want nu:
1. Weten we dat we niet met jou kunnen sollen.
2. Het versterkt je punt
3. Je lijkt er kankercool door.
Ik heb harde lenzen en die zijn zelfs nog nooit zomaar uit mijn oog gevallen. Zelfs niet in de achtbanen. Met water kijk ik echter wel uit en ze zijn wel eens in een hoek geschoven, maar dat was mijn eigen schuld. Maar ik heb dan ook geen lenzen van Hans Anders.quote:
om te laten zien dat het niet werktquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:36 schreef maxburger het volgende:
Waarom upload je dan ook een screenshot van een foutmelding?
Ik geloof er geen zak van. Geef nou maar toe dat je verhaal verzonnen is, TS, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef Akkerr het volgende:
Heb ik gister toch al geprobeerd te uploaden?![]()
[ afbeelding ]
Zal het straks nog 1 x proberen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |