Is wel speelgerechtigd. Marcelo en Bouma zijn gewoon de eerste keus.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap echt niet dat Derijek geen basisplek krijgt.
Edit: of is hij niet speelgerechtig door de EL voorronde met Ado?
Fred heeft doppen voor zn ogen. Labyad is beter dan Lens.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef Geo3kant het volgende:
Had liever Labyad gezien ipv Lens, maarja.
Godver, wat een faalhaas is die Rutten ookquote:Op donderdag 15 september 2011 17:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is wel speelgerechtigd. Marcelo en Bouma zijn gewoon de eerste keus.
twitter:PSVULTRAS twitterde op donderdag 15-09-2011 om 18:36:10Open brief aan Fred Rutten http://t.co/Dy2YMPiB #psv #psvnetwerk reageer retweet
Mooie,oprechte en glasheldere brief. Ben het hier volledig mee eens en het is voor jullie psv'ers te hopen dat fred er iets mee gaat doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
twitter:PSVULTRAS twitterde op donderdag 15-09-2011 om 18:36:10Open brief aan Fred Rutten http://t.co/Dy2YMPiB #psv #psvnetwerk reageer retweet
Dit soort brievenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
onzin? Misschien is dat stuk van de trainingen wat overdreven maar....quote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dit soort brieven![]()
Natuurlijk staan er wat punten in die kloppen, maar dit is weer typisch een supporter(sgroep) die het weer beter weet. Ik ben ook niet echt een fan van Rutten, maar wat een hoop onzin is zo'n brief zeg!
Wat kan je hier tegenin brengenquote:Wat moeten wij supporters nou met ‘dooddoeners’ als de volgende: ‘het team heeft uitstekend reactie getoond na de 3-2 van VVV’. Beste trainer, heeft u weleens een topteam onder uw hoede gehad die na een 3-2 achterstand tegen een veel minder elftal met nog 35 minuten op de klok, geen reactie getoond heeft een gelijkmaker te willen maken? U bent niet schuldig aan 3 tegendoelpunten in Venlo. U bent echter wel verantwoordelijk hoe een ploeg na rust de kleedkamer uitkomt. U bent ook verantwoordelijk voor de organisatie achterin, met name bij de 3-2 van VVV. U heeft geen verantwoording naar een spelersgroep toe, zoals u deze week wel stelt, maar u heeft de verantwoording naar de club PSV om de beste spelers op te stellen. Dus voor de organisatie achterin: Timothy Derijck. Zo simpel kan voetbal zijn!
Ik heb 'm niet helemaal doorgelezen maar wat ze zeggen over Manolev en Marcelo is natuurlijk geen onzin. Zeker niet met in het achterhoofd het vertrek van Marcellis, vóór dat Rutten trainer werd was die op weg naar het NL-elftal. Speelde een paar iets mindere wedstrijden en zat meteen voor eeuwig op de bank onder Fred. Ik heb me serieus afgevraagd of er persoonlijk iets niet goed zat tussen die 2, zo opvallend was het.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dit soort brieven![]()
Natuurlijk staan er wat punten in die kloppen, maar dit is weer typisch een supporter(sgroep) die het weer beter weet. Ik ben ook niet echt een fan van Rutten, maar wat een hoop onzin is zo'n brief zeg!
Yeah, was stuntelig, maar ook al weer wat goede acties laten zien. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hahahaha, Manolev die viel. Ik moest schateren van het lachen.Wat een kansloze drol.
Kan iemand aaaaalsjeeeeblieeeeeft een gifje maken van de val van Manolev?
Het is dat er een Roelvink rondloopt met dezelfde naam, anders zou je in Brabant toch aardig wat nieuwgeboren zonen met die naam tegenkomen de komende jaren...quote:
Ik zou die ook wel willen als gifje, lag hier bijna op de grond van t lachenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hahahaha, Manolev die viel. Ik moest schateren van het lachen.Wat een kansloze drol.
Kan iemand aaaaalsjeeeeblieeeeeft een gifje maken van de val van Manolev?
Je hoeft niet te herhalen op internet, we kunnen het gewoon nog een keer lezenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Alleen op een leeg stuk veld lopen en dan over je eigen benen struikelen, kan met zijn salaris en alle andere fouten die hij steeds maakt, niet, ik herhaal, niet gebeuren.
quote:
Die jongen verdient een vrije trapquote:
quote:
Viel mij ook al op, de Warschau supporters komen gewoon boven het thuispubliek uit als ze een fluitconcert gevenquote:
Er zitten er nog altijd 10.000 hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, de Warschau supporters komen gewoon boven het thuispubliek uit als ze een fluitconcert geven. Trouwe supporters daar in Eindhoven hoor!
Je mag dan wel hopen dat dit een incidentje is. Alle voorspellingen komen namelijk binnen de lijnen pijnlijk vaak en opvallend naar voren.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Buitendam het volgende:
Met het uitzicht op zondag kan ik hier wel mee leven. Het was allemaal niet flitsend en geweldig, maar in ieder geval is iedereen helemaal fit voor zondag.
Daar is het ook wel mee gezegdquote:
Ik vind voorspellingen zo dramatisch oninteressant. Daar kijk ik niet eens naar. De wedstrijd in aanloop naar de belangrijkere wedstrijd fit doorkomen is het enige wat vanavond telde. En een goed resultaat is wat dat betreft mooi meegenomen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:59 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Je mag dan wel hopen dat dit een incidentje is. Alle voorspellingen komen namelijk binnen de lijnen pijnlijk vaak en opvallend naar voren.
Het is inderdaad een echte koppert.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij kopte Matavz die ballen steeds over omdat, hij schok dat hij de bal kreeg van Manolev.
quote:ElfrinkRik Rik Elfrink
Matchwinnaar Mertens neemt bij #PSV uitgebreid de tijd voor de pers, mag gezegd worden. Mertens is in bloedvorm, Ajax zal vooral hem vrezen.
Ach, en anders hebben we Blackcard jwwzzzeelllufquote:Op donderdag 15 september 2011 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Mertens is ziiieeeekkkkeeelijk goed bezig, Ajax zal alleen hem vrezen.
quote:Vertonghen: "Gaan denk ik domineren bij PSV"
Gepubliceerd op donderdag 15 september 2011 om 21:52
Vier dagen na de belangrijke wedstrijd tegen Olympique Lyon in de Champions League (0-0) wacht Ajax zondag opnieuw een cruciaal duel. De Amsterdammers moeten op visite bij PSV. Captain Jan Vertonghen heeft hoge verwachtingen van de kraker met de Brabanders.
“Ik denk dat het een heel mooie wedstrijd wordt, een soort FC Twente- Ajax van vorig jaar. Dat was toen een clash tussen de kwalitatief twee beste teams van de Eredivisie”, zegt Vertonghen op Ajax.nl. “PSV heeft altijd een goed team. Ze zijn ook een stuk sterker dan vorig jaar. Ik denk dat de driehoek Toivonen-Wijnaldum-Mertens het gevaarlijkst is. Als die doorkomen heb je een probleem, maar als we de middenvelders met de rug naar ons doel kunnen houden zie ik het positief in.”
Vorig jaar eindigde PSV- Ajax in 0-0. Vertonghen: “Ik kan me herinneren dat ik toen echt boos was na de wedstrijd. Vooral omdat wij echt moesten winnen met het oog op het kampioenschap. Nu is het geloof wel anders en gaan wij domineren, denk ik.
Ik had het niet over voorspelde uitslagen, des te meer over problemen binnen het veld.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind voorspellingen zo dramatisch oninteressant. Daar kijk ik niet eens naar. De wedstrijd in aanloop naar de belangrijkere wedstrijd fit doorkomen is het enige wat vanavond telde. En een goed resultaat is wat dat betreft mooi meegenomen.
Wat ik zeg; die voorspellingen en de wedstrijd van vanavond vond ik tamelijk oninteressant. Het is slechts 'de wedstrijd naar...'quote:Op donderdag 15 september 2011 22:34 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik had het niet over voorspelde uitslagen, des te meer over problemen binnen het veld.
Dan zijn niet ineens de problemen weg, omdat die problemen structureel zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ik zeg; die voorspellingen en de wedstrijd van vanavond vond ik tamelijk oninteressant. Het is slechts 'de wedstrijd naar...'
Het is niet slechts vandaag, het is wederom vandaag.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ik zeg; die voorspellingen en de wedstrijd van vanavond vond ik tamelijk oninteressant. Het is slechts 'de wedstrijd naar...'
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan zijn niet ineens de problemen weg, omdat die problemen structureel zijn.
Neuh, dat vind ik niet. Ik vond PSV bijvoorbeeld uit bij ADO bijzonder sterk, dus dat structurele is overdreven.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het is niet slechts vandaag, het is wederom vandaag.
Of Ado bijzonder zwakquote:Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Neuh, dat vind ik niet. Ik vond PSV uit bij ADO bijzonder sterk, dus dat structurele is overdreven.
Zo kun je niet objectief oordelen.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kijk doorgaans alleen naar m'n eigen club.
Ik vond ze tegen AZ, Ried, RKC, VVV en tegen Legia matig tot zwak. Dan neig ik toch echt naar de zwakheid van ADO.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Neuh, dat vind ik niet. Ik vond PSV bijvoorbeeld uit bij ADO bijzonder sterk, dus dat structurele is overdreven.
Oké.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Zo kun je niet objectief oordelen.
Ook tegen Excelsior waren ze zwak. We hebben het over een degradatiekandidaat, dus je moet de normen niet zo laag leggen. Wanneer je alleen weet te scoren uit dodespelmomenten en individuele acties en niet uit uitgespeelde kansen, zelfs tegen een zwakke tegenstander, speel je gewoon een slechte wedstrijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vond ze tegen AZ, Ried, RKC, VVV en tegen Legia matig tot zwak. Dan neig ik toch echt naar de zwakheid van ADO.
quote:Strootman: ‘Dit is niet wat ik me had voorgesteld bij een thuiswedstrijd’
PSV liep vorig seizoen plaatsing voor de Champions League mis en moet het dit voetbaljaar dus doen in de Europa League. Tijdens de eerste wedstrijd in de groepsfase, donderdag tegen Legia Warschau, was het stadion nog niet voor de helft gevuld. Kevin Strootman had dan ook niet het idee dat hij in Eindhoven aan het voetballen was.
“Dit is niet wat ik me had voorgesteld bij een Europese thuiswedstrijd”, tekent persbureau ANP na afloop van het duel op uit de mond van de middenvelder. “Ik heb vooral die Polen gehoord.” Strootman hoopt op verbetering tijdens de andere twee groepswedstrijden. “Ik hoop dat er dan meer supporters komen en er een betere ambiance is.”
Je zegt hetzelfde als Rutten. Dat het eerst gepolijst moet worden hoor ik hem nu zeggen. Bullshit. Dat duurt al 2 jaar. Verder moet je niet zeuren in deze fase dat je moet bouwen. Er is veel geïnvesteerd en we moeten meedoen om het kampioenschap. Toch wordt er louter gewanpresteerd.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Doublepain het volgende:
Eerst moet het een team worden. Elke wedstrijd zie ik verbetering. Vooral bij strootman - mertens. Sinds marcelo weer speelt, vind ik het slechter gaan! (dit is het probleem!)
Inderdaad, zei dit ook al in het live verslag-topic:quote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, geef hem eens ongelijk.
"Alle polen zijn homo's" (Keeper is ook een pool)
En wat gefluit, dat is het enige wat ik van PSV kant heb gehoord.
Gefluit van een stel tomatenplukkers nam het hele stadion over bij de wissel van Lens. IN EINDHOVEN! Ik zou me schamen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:36 schreef msnk het volgende:
[..]
De enige keer dat jullie het wel waren [luid red.] zaten jullie je eigen keeper te beledigen
Gaat toch nergens over dit.
Wordt tijd om eens wat minder op anderen te letten en wat meer op de club zelf, ik denk dat dat als PSV zijnde slimmer is dan je druk maken om een fluitconcert.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:18 schreef msnk het volgende:
Gefluit van een stel tomatenplukkers nam het hele stadion over bij de wissel van Lens. IN EINDHOVEN! Ik zou me schamen.
Club niet nee. Spelers, wellicht wel. Maar ik doelde dan ook op de PSV-supporters. Zoiets pik je toch niet in eigen huis joh? Van een stel Polen nota bene.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wordt tijd om eens wat minder op anderen te letten en wat meer op de club zelf, ik denk dat dat als PSV zijnde slimmer is dan je druk maken om een fluitconcert.
En dan? Terugfluiten? Laat dat volk lekker, zij staan achter.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Club niet nee. Spelers, wellicht wel. Maar ik doelde dan ook op de PSV-supporters. Zoiets pik je toch niet in eigen huis joh? Van een stel Polen nota bene.
precies, was trouwens lang geleden dat ik vuurwerk hoordequote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan? Terugfluiten? Laat dat volk lekker, zij staan achter.
Ik dacht zelf aan oorverdovend applaus. Zo slecht was Lens nog niet eens vergeleken met sommige andere spelers.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan? Terugfluiten? Laat dat volk lekker, zij staan achter.
Ach, ja. Ik vind het allemaal wat overdreven. Daarnaast denk ik dat het aandeel van supporters wordt overschat en dat die mannen professioneel genoeg zijn om de wedstrijd uit te spelen. PSV moet de prijzen alleen wat laten dalen, zodat het stadion wat voller zit. Meer zoek ik er niet achter.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan oorverdovend applaus. Zo slecht was Lens nog niet eens vergeleken met sommige andere spelers.
Ik snap je punt wel, maar dit werkt ook op de psyche van de spelers. Straks staan ze ineens niet meer achter. Had zomaar kunnen gebeuren in de tweede helft.
Als het overschat is, waarom bestaat het thuisvoordeel dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, ja. Ik vind het allemaal wat overdreven. Daarnaast denk ik dat het aandeel van supporters wordt overschat en dat die mannen professioneel genoeg zijn om de wedstrijd uit te spelen. PSV moet de prijzen alleen wat laten dalen, zodat het stadion wat voller zit. Meer zoek ik er niet achter.
Er bestaat wel een voordeel, maar dat het echt overslaat op de spelers? Daar geloof ik geen hout van.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als het overschat is, waarom bestaat het thuisvoordeel dan?
Tuurlijk wel. Dan zou je dus net zo goed zonder publiek kunnen spelen zoals jij het stelt.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er bestaat wel een voordeel, maar dat het echt overslaat op de spelers? Daar geloof ik geen hout van.
Welke harde kern? Lighttown Madness staat er iedere wedstrijd, hoor. Evenals de andere groepen, maar wijzen naar anderen is makkelijker dan zelf het heft in eigen hand nemen. Dus bij deze; wat voeg jij toe?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:31 schreef Geo3kant het volgende:
maar de harde kern mag nu wel wat doen, steun, aanmoedigen etc.
Oké.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dan zou je dus net zo goed zonder publiek kunnen spelen zoals jij het stelt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er bestaat wel een voordeel, maar dat het echt overslaat op de spelers? Daar geloof ik geen hout van.
Al staat het PSV niet als hoogste aangeschreven over fansupport in het stadion. Als je het met een Twente of Feyenoord vergelijkt is het maar een tamme bende.quote:
Ongeacht kan ik toch een mening hebben dat het gefluit eerder nadelig is dan positief of niet? Van dat fluiten gaan ze niet beter spelen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welke harde kern? Lighttown Madness staat er iedere wedstrijd, hoor. Evenals de andere groepen, maar wijzen naar anderen is makkelijker dan zelf het heft in eigen hand nemen. Dus bij deze; wat voeg jij toe?
Dan zijn we het eens. Het gefluit moet afgelopen zijn en ook het gewijs naar elkaar. Inclusief jouw wijzing richting de harde kern, dat is wat ik wil zeggen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ongeacht kan ik toch een mening hebben dat het gefluit eerder nadelig is dan positief of niet? Van dat fluiten gaan ze niet beter spelen.
Wat voeg ik toe, verrekes weinig, heb geen seizoenskaart, mijn bijdragen is misschien wat PSV - fokkers overtuigen, is dat genoeg voor je?
25 euro goedkoopste kaart, 19:00 starttijd. 1+1=2quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel lullig, zij verwachten een volle Philips stadion...
Dat is toch geen argument? Zo een halfleeg stadion zie je niet bij Feyenoord op zo een tijdstip.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
25 euro goedkoopste kaart, 19:00 starttijd. 1+1=2
En toch is het gewoon fucking duur, klaar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is toch geen argument? Zo een halfleeg stadion zie je niet bij Feyenoord op zo een tijdstip.
Het was (voor mij althans) duidelijk dat dit geen mooie wedstrijd zou worden. Een poolse ploeg die zich zo verdedigend opstelt, het tijdstip, het hele Europa league gebeuren. Ik denk dat geen enkel stadion ramvol zal zitten in dit geval. Dus ook de kuip zal niet volzitten, ook al speelt Feyenoord vrij weinig europese wedstrijden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is toch geen argument? Zo een halfleeg stadion zie je niet bij Feyenoord op zo een tijdstip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |