EN een minuut eerder moest hij ook al vol in de sprint omdat hij bij het uitverdedigen de bal de verkeerde kant op schootquote:
Ik vind het ook niets al dat joden gedoe, maar is superjoden zingen en "wie niet springt is geen jood" antisemitisch?quote:
Volgens mij valt dat wel mee. Maar die stichting gaat het toch niet voor elkaar krijgen dat er niet meer van dit soort liedjes gezongen worden. Tenminste, dat is mijn gedachtegang.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet al dat joden gedoe, maar is superjoden zingen en "wie niet springt is geen jood" antisemitisch>?
Die mensen snappen er écht hélemaal niks vanquote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef Smoofie het volgende:
En gaan we winnen jongens? Kan sjek fappen bij Studio voetbal of zal het Waterreus worden?
Ik denk dat sjek emmers zal komenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:49 schreef Smoofie het volgende:
En gaan we winnen jongens? Kan sjek fappen bij Studio voetbal of zal het Waterreus worden?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk dat sjek emmers zal komen
4 weken zelfsquote:Sulejmani mist in dat geval niet alleen de duels met PSV, Noordwijk (beker) en FC Twente, maar wellicht ook de wedstrijden tegen Real Madrid, FC Groningen uit, AZ thuis en uit bij Dinamo Zagreb. De Serviër maakte vier doelpunten in de eerste vijf competitieduels.
Hoe is het met Serero eigenlijk, is ie geblesseerd ofzo ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:34 schreef Enchanter het volgende:
Onze communistische vriend in de basis volgens de Telegraaf
Had liever Lukoki gezien.quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:34 schreef Enchanter het volgende:
Onze communistische vriend in de basis volgens de Telegraaf
Hij heeft maandag nog gespeeld tegen Jong NECquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe is het met Serero eigenlijk, is ie geblesseerd ofzo ?
Onze Russische vriend in de basis gaat 'm niet worden, heeft nog amper wedstrijdritme en hij is toch al niet zo snel.
Lekker Ziggy in de spits laten staan en een vervanger voor Sulejmani en verder niets veranderen aan de opstelling.
Opstellingen omgooien door een blessure werkt bijna altijd contraproduktief.
Nee. 1 kaart per CC.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:56 schreef Idioteque het volgende:
Ik wil tickets proberen te regelen voor Ajax - Feyenoord. Een vriend van me wil ook komen kijken en komt dan vanuit Engeland. Ik zie echter dat het niet mogelijk is om meer dan 1 kaart te kopen. Blijft dit zo, of is er wel een mogelijkheid om 2 kaarten (naast elkaar) te regelen?
Da's klote! Ik heb wel een collega met 2 CC's, ik zou dus wellicht kunnen regelen dat ik dan 2 losse kaarten fix en die naast elkaar weet te krijgen? Dat zou dus de enige mogelijkheid zijn?quote:
Als je meerdere barcode's (van verschillende CC's dus) tegelijk invoert op de kaartverkoop site, dan krijg je plaatsen naast elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:59 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Da's klote! Ik heb wel een collega met 2 CC's, ik zou dus wellicht kunnen regelen dat ik dan 2 losse kaarten fix en die naast elkaar weet te krijgen? Dat zou dus de enige mogelijkheid zijn?
Beide 45 minuten, beginnen met Serero.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Serero en Lukoki dus bij de selectie.
Ik hoop het, zodat Sigthorsson in de spits kan blijven. Essentieel voor je veldspel. Buly kan er, helaas, nog altijd in als men denkt dat het nodig is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beide 45 minuten, beginnen met Serero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |