2 jaar geleden voor de eerste en enige keer gehaald bij het Kruidvat toen het voor de halve prijs in de winkel lag, en die bevielen prima, maar afgelopen jaar had het Kruidvat ze helaas niet meer...quote:
In NL!? Sinds wanneer!?!?quote:
AH vriend, AH.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:38 schreef Yi-Long het volgende:
2 jaar geleden voor de eerste en enige keer gehaald bij het Kruidvat toen het voor de halve prijs in de winkel lag, en die bevielen prima, maar afgelopen jaar had het Kruidvat ze helaas niet meer...
Yeah, maar daar hebben ze alleen die van Bolletje geloof ik, en volgens mij waren die nogal prijzig.quote:
¤2,19 Voor een Bolletje zak van 215 gram en ¤1,89 voor een AH zak van 250 gram volgens albert.nlquote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar daar hebben ze alleen die van Bolletje geloof ik, en volgens mij waren die nogal prijzig.
Ah, die van 1,89 zijn dan best te doen hopelijk. Binnenkort eens proberen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
¤2,19 Voor een Bolletje zak van 215 gram en ¤1,89 voor een AH zak van 250 gram volgens albert.nl.
Ik ben redelijk gierig wat dit soort zaken betreft idd. Komt dus ook omdat ik gewoon gewend was 89ct voor 350 gram te betalen destijds, en als je dan nu ziet dat je bijna het dubbele betaalt voor een zak van 250 gram tegenwoordig bij Kruidvat, dan wordt het ook gewoon een principekwestie.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Angel-Joy het volgende:
En TS, ben je gierig of moet je bezuinigen?
Euroshopper is toch niet te vreten, koop dan desnoods huismerk
En als je echt lkkre kruidnoten wil, dan kan je het best naar een bakker
Net bij Kruidvat geweest en chocolade kruidnoten waren ¤0,99quote:Op donderdag 15 september 2011 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
ik zag vanmiddag een kilo chocolade kruidnoten liggen bij de AH van Euroshopper, maar nog niet meegenomen...
Die van het Kruidvat waren jarenlang dagelijkse aanschaf toen ik nog in Utrecht op school zat, maar toen was een zak van 350 gram ook maar 90 eurocent, terwijl die prijs inmiddels een flink stuk hoger ligt helaas, dus die optie valt waarschijnlijk af...
Serieus? Vorig jaar waren ze geloof ik duurder dan voorgaande jaren. En ook in zo'n lullig zakje van 250 gram ipv 350 gram...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net bij Kruidvat geweest en chocolade kruidnoten waren ¤0,99
Ja serieus. Stond wel een van/voor prijs bij, maar dat stond ook bij de gewone kruidnoten en die waren ook gewoon iets van 59 cent zoals altijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Serieus? Vorig jaar waren ze geloof ik duurder dan voorgaande jaren. En ook in zo'n lullig zakje van 250 gram ipv 350 gram...
Die zijn idd lekker, maar wel is de anijs smaak iets te overheersend vind ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:49 schreef Bakkerd het volgende:
En de 'verse' van de bakkersafdeling van Appie vind ik de lekkerste naturel ever!
De enige die ik lekker vind al mag de anijs inderdaad wel iets minder.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zijn idd lekker, maar wel is de anijs smaak iets te overheersend vind ik.
Nooit bijster veel aangevonden.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
Ze zijn er weer, in steeds meer winkels komen we ze weer tegen, en straks na december zijn ze weer overal verdwenen. Heel NL is er gek op.
Ik heb contact opgenomen met het IND en ze komen je maandag uitzetten....quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:18 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Nooit bijster veel aangevonden.
Misschien dat ik vanmiddag even ga kijken danquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja serieus. Stond wel een van/voor prijs bij, maar dat stond ook bij de gewone kruidnoten en die waren ook gewoon iets van 59 cent zoals altijd.
Ik heb de hele zomer al een winterdipquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
Truffel kruidnoten.
De schrale troost voor de herfst/winter.
Ik doe altijd mijn best om mijn winterdip er in weg te vretem
Ergens wel herkenbaar, gelukkig weet ik dat suiker / veel koolhydraten mijn winterdip erger maken dus mag ik zelfs dat niet onbeperktquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
Truffel kruidnoten.
De schrale troost voor de herfst/winter.
Ik doe altijd mijn best om mijn winterdip er in weg te vretem
Waar zullen we dan heengaan? Of denk je dat jij wel mag blijven als aan het licht komt dat jij niet 7 dagen per week aardappelen met groente eet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb contact opgenomen met het IND en ze komen je maandag uitzetten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |