ze mailt me dat ik geld terug mag of iets anders mag kiezen dus ik denk dat het goed zit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:31 schreef Mirjam het volgende:
Ninjaninha heeft een ban tot ze haar zaakjes met younailedit geregeld heeft.
Wacht maar tot je je geld hebtquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:36 schreef younailedit het volgende:
[..]
ze mailt me dat ik geld terug mag of iets anders mag kiezen dus ik denk dat het goed zit.
Precies, misschien mag je ook een maand wachten totdat je (de helft van) je geld hebtquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je geld hebt
Daarom heeft het ook zo de schijn op dat het niet per ongeluk zo gaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef expiratorial het volgende:
ik snap dat niet he,ben je zo'n actief lid voor een tijdje en dan ineens poef,shit changed
En vooral dat het niet de eerste keer is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:44 schreef expiratorial het volgende:
ik snap dat niet he,ben je zo'n actief lid voor een tijdje en dan ineens poef,shit changed
Ik zal es gaan graven, heb wel iets soortgelijks maar of het die DIE is...quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:18 schreef annelotje het volgende:
Wat een leuk topic!!
Ik zoek al een tijdje deze nagellak:
[ afbeelding ]
Is er iemand die deze heeft liggen en m niet zo mooi vind als ik m vind
Die van mij is helemaal vernuekt. Droge meuk geworden, heel dik en slecht op de nagel te krijgen. Jammer want kan hem zelfs met verdunner niet echt goed krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:45 schreef Diconnected het volgende:
Wie o wie kan mij gelukkig maken met Mad as a Hatter van OPI?Ik wil hem echt heel graag, dus als iemand wil swappen ofzo, heb vast wel wat te ruilen. Wil ook best overkopen
Woops, en deze had ik weer gemist.. Het lakje met alleen sterretjes wil ik dan wel, ik pm strax evenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:11 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Ohwww gossie ik zie echt nu pas deze reactieSorry sorry!
Het ging om dit doorzichtige lakje met sterretjes en hartjes.
[ afbeelding ]
De sterretjes zijn roze, de hartjes zijn geel.
Het flesje met alleen sterretjes heeft roze en gele sterretjes.
2,50 incl verzenden, mocht je 'm nog willen hebben...
Linnie in the housequote:Op woensdag 16 november 2011 21:38 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Die van mij is helemaal vernuekt. Droge meuk geworden, heel dik en slecht op de nagel te krijgen. Jammer want kan hem zelfs met verdunner niet echt goed krijgen.
Dit was even een waarschuwing mocht je die overkopen, weet niet of het vaker voorkomt met glitterlakjes die al wat ouder zijn.
Pm voor Opi last friday night en Zoya ivankaquote:Op zondag 20 november 2011 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe weg:
OPI planks a lot
OPI The show must go on!
OPI Last Friday night
Zoya Ivanka
Color club Revvvolution
Misa toxic seduction
China Glaze Let's groove
Bourjois Magenta show
Sephora midnight crawl
Aub een dm/pm met wat je voor het lakje zou willen geven. Alleen verkopen niet ruilen want iPad
Alles is max 1x gebruikt
quote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Arwyn het volgende:
In de aanbieding:
Urban Decay Rollergirl setje
CG Ingrid
CG I Wanna Lei-Ya
CG Atelier Tulle
CG Tantalize Me
CG Adore
Liefst ruilen voor centjes, maar als je iets leuks te ruil hebt sta ik daar ook voor open
+ china glaze some like it hautequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef expiratorial het volgende:
te koop / te ruil:
kleancolor chunky holo purple
koh bronzation
opi its a grape fit
essence crackling topcoat silver
essence crackling topcoat crack me! blue
gosh yellow bombay
h&m check me out
alles is nieuw
cg haute is voor arwynquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:56 schreef expiratorial het volgende:
[..]
+ china glaze some like it haute
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:12 schreef Arwyn het volgende:
Nieuw lijstje
China Glaze Tantalize Me
China Glaze Atellier Tule
China Glaze I Wanna Lei Ya
China Glaze IV
Barry M Raspberry
Barry M Neon Pink
Kiko nr. 234
Kiko nr 256