Ik zeg: Ja! Je bent door naar de volgende rondequote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef Bentley. het volgende:
Filmpje dat ik net effe snel opgenomen heb, hou er alsjeblieft rekening mee dat ik zo verkouden ben als een kreupele walvisvandaar dat ik ook een beetje simpel/laag nummer heb uitgekozen.
Hopen dat jullie t wat vinden
Haha, heel fijn!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik zeg: Ja! Je bent door naar de volgende ronde
Ben jij er dan ook?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef scrub_nurse het volgende:
leuk! dan hoop ik je te horen 5 november aanstaande
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef Bentley. het volgende:
Filmpje dat ik net effe snel opgenomen heb, hou er alsjeblieft rekening mee dat ik zo verkouden ben als een kreupele walvisvandaar dat ik ook een beetje simpel/laag nummer heb uitgekozen.
Hopen dat jullie t wat vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verklapt iets.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Dat is me dus nog nooit opgevallen!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[ afbeelding ] verklapt iets.
Geldt ook voor mij hoor.. Weer wat geleerd vanavondquote:Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is me dus nog nooit opgevallen!![]()
Haha een man? Moet inderdaad een verrassing zijn geweest danquote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
(en ik dacht in den beginne dat je een man was, geen idee waarom, maar was verrast om een vrouw te zien)
Dankjequote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef JK1982 het volgende:
Wat een on-tieg-lijk leuk aanbod van je! Ik zeg: goed bezig!![]()
En inderdaad, het klinkt nog lekker ook!
Superidee!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:56 schreef Bentley. het volgende:
[..]
Dankjeik hoop dat veel mensen er gebruik van willen maken
Ja, zoiets zei frederik ookal, is een hele handige tipquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:24 schreef GimmeGore het volgende:
Wat een ontzettend leuk idee!
Ik weet niet of je een Jumbo (je weet wel, de supermarkt) in de buurt hebt, maar daar hebben ze dagkaarten van de NS in de aanbieding. Dan kan je voor 13,50 heel Nederland door.
Ik zal even kijken, is iig best dichtbij, das wel fijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Hakna het volgende:
Wat een superleuk initiatief. Ik heb op 1 oktober een housewarming in Eindhoven.
Zou je dan evt. kunnen?
Ik heb TC_Artemis hier helemaal verkeerd begrepen; ik hoop dat hij / zij nog ff opnieuw komt posten!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:10 schreef TC_Artemis het volgende:
- edit: zo ontzettend helemaal niet grappig-
Wat had hij/zij gepost dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb TC_Artemis hier helemaal verkeerd begrepen; ik hoop dat hij / zij nog ff opnieuw komt posten!
Sorry Artemis; my bad
Ik hoor die naam zo vaak, nu ik in Tilburg woon.quote:
Pre-RB-Picknikquote:Op maandag 26 september 2011 02:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik hoor die naam zo vaak, nu ik in Tilburg woon.
Erg leuk idee, maar kan me eigenlijk zo snel geen situatie indenken waarbij ik je 'nodig zou hebben'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |