http://www.hiflow.nl/extr(...)nit-pc-v2-black.htmlquote:
quote:Beide systemen zullen volgens AMD vergelijkbaar zijn qua prijs, waarmee men wil aantonen dat AMD een betere prijs/prestatieverhouding biedt. Dat mag dan het geval zijn, maar wie er met een negatievere blik naar kijkt zal concluderen dat AMD een dubbel aantal cores nodig heeft om nog geen 20% betere prestaties te bieden.
Vertel dan ook ff welk mobo je überhaupt hebtquote:
Minimaal met Dual bios, genoeg PCI-E voor Dual-slot SLI en ook nog een PCI-E x1 lane voor mijn Soundcard ^^. Ook met genoeg aansluitingen voor fans en Sata600.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We hebben het hier eigenlijk nauwelijks over moederborden. Gaat iedereen gewoon voor de goedkoopste plank hier?
Deze;quote:Op donderdag 15 september 2011 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vertel dan ook ff welk mobo je überhaupt hebt
Ik vind hem niet echt moi ome erlijk te zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, heeft er iemand her een Corsair Obsidian 600D?
Ik vind hem wel strak, niet mooier dna mijn Cosmos S die ik nu heb, maar ik ga hem denk ik wel kopen door de hoeveelheid ruimte die de kast biedt.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt moi ome erlijk te zijn,..
Wel mooier dan ik nu heb, maar die is zo heerlijk functioneel
heb jij die ik wil die ook hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:04 schreef Kandijfijn het volgende:
http://www.corsair.com/pc(...)ian-series-650d.html
![]()
![]()
Oew, je hebt dus wel smaakquote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef Smoofie het volgende:
Zie edit, ik bedoelde natuurlijk 800d
ik zie ze vrij weinig nog uefi borden..quote:Op donderdag 15 september 2011 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
uefi is voor mij ook een must bij de volgende plank.
Vrijwel alle populaire z68 borden volgens mij. Hoe het met P67 en de AMD-bordjes zit weet ik niet. Gigabyte is één van de weinigen die nog geen uefi gebruikt in zijn z68-lijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie ze vrij weinig nog uefi borden..
Ja dan zet je er natuurlijk wel zelf windows opquote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef Kandijfijn het volgende:
Linux 10.04 LTS, en je betaald 25 euro voor installatie Windows ook als ze Linux op zetten
ze installeren een OS, waar ze dus geld voor rekenen...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef Kandijfijn het volgende:
^
Dat doe ik sowieso zelf wel, maar waarom geld rekenen om Windows te installeren als ze er geen Windows opzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |