quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben heel lenig, buig zo in Matrix-stijl achterover
Ben wat ouder, dus kraken doet het wel...quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zonder iets te breken/af te scheuren?
Eens!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:06 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoorde Mysterious Times van Sash. Die is goehoed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:52 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kon Einstein geen muurtje bouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:52 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kon Einstein geen muurtje bouwen?En de beatles konden nooit klaverjassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Durf ik te vragen waarom niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En de beatles konden nooit klaverjassen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Welke was het?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:47 schreef minthy het volgende:
Deze van Blof vind ik best mooi![]()
*duikt weg voor de haters*
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snapte hem ook niet![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blinkt uit in slechtheid
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Niets dan dit geloof ik, maar weet de titel niet zeker... Ben geen fanquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben best goed in flauwe grappen
Waarom heb jij daarvoor een diploma gekregen??quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:07 schreef Sersjee het volgende:
Als rechtgeaard ouwe lul met diploma ben ik even naar de buren van Radio 2 gehobbeld. Heroes van Bowie, fijn!
Jij bent nog geen 36.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom heb jij daarvoor een diploma gekregen??
Heb zeker de oproep voor de uitreiking gemist
Nee, kon niet horen wie er wel zit. Zal Annemiek wel zijnquote:
Bahquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, kon niet horen wie er wel zit. Zal Annemiek wel zijn
Weet het niet zeker hoor, maar het lijkt eropquote:
Gelukkig niet neequote:
Maar wel relevant. Doelgroep 3FM is zeg maar van 15 t/m 35, daarna ben je een ouwe lul met diploma. Kijk maar naar Againzender, die rijgt tegenwoordig de verzoekjes aaneen op Radio 2.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Miereneukerij, nog maar een maand of 9
Oi! Als we zo gaan beginnen... Ik ook niet meer voor jou!!quote:
Ja en het wordt alleen nog maar later... Over een paar uur is er weer een dag voorbijquote:
Moet ik dan verplicht naar Sky gaan luisteren? Kut... Wat een rotleven gaat dat wordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar wel relevant. Doelgroep 3FM is zeg maar van 15 t/m 35, daarna ben je een ouwe lul met diploma. Kijk maar naar Againzender, die rijgt tegenwoordig de verzoekjes aaneen op Radio 2.
Zeker niet! Radio 2 is best leuk, hoor...quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet ik dan verplicht naar Sky gaan luisteren? Kut... Wat een rotleven gaat dat worden
Heel af en toe zap ik er per ongeluk langs wanneer 3fm weer eens kuren heeft qua ontvangst, frequenties zitten naast elkaar hier. Wordt me teveel geluld tussen de platen door...quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker niet! Radio 2 is best leuk, hoor...
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel af en toe zap ik er per ongeluk langs wanneer 3fm weer eens kuren heeft qua ontvangst, frequenties zitten naast elkaar hier. Wordt me teveel geluld tussen de platen door...
Ik ga zo wel naar Slam luisteren, houdt me jong![]()
Leon Polman?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:38 schreef themauster het volgende:
Wie is eigenlijk die sidekick bij claudia/annemieke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |