ja, die digitale tv met hddrecorders zijn echt makkelijk. zelfs mijn pa, die nog nooit een computer heeft bediend en nog nooit een vhsrecorder heeft geprogrammeerd, kan op z'n upc medibox programma's opnemenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:27 schreef Sersjee het volgende:
Mijn ouders zijn eerder dit jaar van een 51cm. 4:3-toestel en VHS-recorder overgegaan naar een big ass LCD-tv en HD-recorder. Echt, de cultuurschok... Ik vind het nog steeds knap dat m'n behoorlijk technofobe moeder al na 2x uitleggen snapte hoe ze programma's moet opnemen.
mijn moeder zit na 4 jaar nog steeds in de overgangsfase.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:27 schreef Sersjee het volgende:
Mijn ouders zijn eerder dit jaar van een 51cm. 4:3-toestel en VHS-recorder overgegaan naar een big ass LCD-tv en HD-recorder. Echt, de cultuurschok... Ik vind het nog steeds knap dat m'n behoorlijk technofobe moeder al na 2x uitleggen snapte hoe ze programma's moet opnemen.
Ik zit nog niet eens in de fase, heb alleen een bak van een tv en een simpele surroundset/dvdspelerquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mijn moeder zit na 4 jaar nog steeds in de overgangsfase.
Sander!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:51 schreef themauster het volgende:
Ik miste Giel en Stenders in de clip trouwens.
Veenstra zit er zoals te verwachten viel ook niet in, hij is vervangen door Guis (achter de drums bij Greenday).quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:51 schreef themauster het volgende:
Ik miste Giel en Stenders in de clip trouwens.
Zit hier met 2 bazentelefoons te proberen (beide SGS), afspelen lukt nietquote:
Zeg, begin jij nou ook al?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veenstra zit er zoals te verwachten viel ook niet in, hij is vervangen door Guis (achter de drums bij Greenday).
Paul Rabbering, wat een koningquote:
Die haat zit zo diep, dus ik hoop dat je goed bent in duikenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:47 schreef minthy het volgende:
Deze van Blof vind ik best mooi![]()
*duikt weg voor de haters*
Ik ben heel lenig, buig zo in Matrix-stijl achteroverquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die haat zit zo diep, dus ik hoop dat je goed bent in duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |