ze weten niet waar het vandaan komtquote:Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef Oneironaut het volgende:
Wie is Eline? En waarom zweef je zo? En wat is raar aan die geluiden?
Zou het geluid komen van het HagelKanon?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Laten we even serieus op dit topic in gaan. Geen rare opmerkingen graag
er is een hele simpele verklaring voor het geluid uit dit filmpje komt uit het andere filmpjequote:Op donderdag 22 september 2011 12:05 schreef Zweeffie het volgende:
luister eens naar het geluid...dat klinkt toch bijna het zelfde als bij het eerste filmpje die ik heb gepost
hoe zit het dan met de shadouw van dat ruimteschip?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:04 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
er is een hele simpele verklaring voor het geluid uit dit filmpje komt uit het andere filmpje
welke van de 4?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef maagzuur het volgende:
Kijk dit filmpje dan!
Je hoort gewoon de ongeloof van de mensen
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=aA7iAMTAWHM
Vriend van mij woont in Guangzhou, even skypen of hij hier van weetquote:Op donderdag 22 september 2011 12:05 schreef Zweeffie het volgende:
luister eens naar het geluid...dat klinkt toch bijna het zelfde als bij het eerste filmpje die ik heb gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |