Oh ja, Toca Boca heeft altijd leuke apps. Mijn 2-jarige kan zich prima vermaken met Toca Train.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Toca Boca!
Dokter, muziek, kapper, monsters voeren. Allerlei versies, mijn driejarige vindt het leuk, maar mijn nichtjes van rond de 10 kunnen zich ook nog steeds vermaken met m.n. de kapper.
Whoooo dat is slim! Mijn oudste verslindt die activiteitsboeken. Ik heb een apple pencil dus dan kan de zo invullen in procreate ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:35 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben een aantal dr panda apps en digitale legpuzzels, die app heet gewoon legpuzzels: jigsaw puzzles. En wat hij ook heel leuk vindt zijn werkbladen die ik download invullen op de tablet (ik vind die dingen printen voor eenmalig gebruik zo zonde). Werkbladen a la Bobo met ‘omcirkel woorden met een B’, kleuren op nummer en doolhoven. Werkt vooral goed met een stylus of pencil erbij.
Het meerendeel is pdf, dus dat kun je ook gewoon met een willekeurige pdf reader openen. Zwijsen heeft veel gratis (Nederlandse) werkbladen en kleurplaten op hun website. En via pinterest kun je heel veel vinden. Er zijn veel kleuterleraren die dergelijke werkbladen maken en gratis beschikbaar stellen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:50 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Whoooo dat is slim! Mijn oudste verslindt die activiteitsboeken. Ik heb een apple pencil dus dan kan de zo invullen in procreate ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |