In de platen kan je op van alles drukken en dan ontstaat er vuur of zit de kat in de boom of valt de koe in de plomp en rukt de brandweer uit. Idem voor politie. Wij hebben ook de anderen met stad, dierentuin, circus. Volgens mij is er van die anderen een gratis versie met maar 1 zoekplaat. Kan je het principe bekijken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:58 schreef DJMomo het volgende:
oei, die ziet er leuk uit! Wat voor spelletjes zitten er allemaal in?
Alleen vandaag gratis, ivm kinderboekenweek: nippertje. in de apple app store.
Oh die is leuk! Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:33 schreef laziness het volgende:
O. en ik ontdekten net dat wunderkind waar we al meer leuke apps van hebben nu een brandweermannetjes app heeft.
Kost ¤1,99 maar mijn kind is in de zevende hemel. In de app kan je kiezen tussen brandweer en politie.
[ link | afbeelding ]
Goed idee! Go your gang.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:29 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Helemaal mooi zou een opsomming van alle apps in dit topic (inclusief informatie genoemd in mijn vorige reactie) in de OP te plaatsen.
Er is toch een wiki op fok die we kunnen gebruiken om een list te maken?
Goed idee! Ik zet 'm wel in de OP als je zover bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:29 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Helemaal mooi zou een opsomming van alle apps in dit topic (inclusief informatie genoemd in mijn vorige reactie) in de OP te plaatsen.
Er is toch een wiki op fok die we kunnen gebruiken om een list te maken?
Dora!quote:Op donderdag 16 april 2015 17:49 schreef miss_sly het volgende:
Kick!
S is inmiddels bijna 6 (5,5 maar ze wil zelf graag zeggen dat ze bijna 6 is) en ze wil heel erg graag wat Engels leren. Op school hebben ze dat (nog) niet, dus ik was op zoek naar iets anders. Is er wellicht een app voor echt beginners-Engels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, Toca Boca heeft altijd leuke apps. Mijn 2-jarige kan zich prima vermaken met Toca Train.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Toca Boca!
Dokter, muziek, kapper, monsters voeren. Allerlei versies, mijn driejarige vindt het leuk, maar mijn nichtjes van rond de 10 kunnen zich ook nog steeds vermaken met m.n. de kapper.
Whoooo dat is slim! Mijn oudste verslindt die activiteitsboeken. Ik heb een apple pencil dus dan kan de zo invullen in procreate ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:35 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben een aantal dr panda apps en digitale legpuzzels, die app heet gewoon legpuzzels: jigsaw puzzles. En wat hij ook heel leuk vindt zijn werkbladen die ik download invullen op de tablet (ik vind die dingen printen voor eenmalig gebruik zo zonde). Werkbladen a la Bobo met ‘omcirkel woorden met een B’, kleuren op nummer en doolhoven. Werkt vooral goed met een stylus of pencil erbij.
Het meerendeel is pdf, dus dat kun je ook gewoon met een willekeurige pdf reader openen. Zwijsen heeft veel gratis (Nederlandse) werkbladen en kleurplaten op hun website. En via pinterest kun je heel veel vinden. Er zijn veel kleuterleraren die dergelijke werkbladen maken en gratis beschikbaar stellen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:50 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Whoooo dat is slim! Mijn oudste verslindt die activiteitsboeken. Ik heb een apple pencil dus dan kan de zo invullen in procreate ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |