SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het nu heel erg als ik TL;DR zeg?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:41 schreef Dimens het volgende:
I will alwas return , Spirit I hear the wind call your name It calls me back home again It sparks up the fire A flame that still burns Oh it's to you, I'll always return Yeah! I still feel your breath, On my skin I hear your voice deep within The sound of my lover A feelin so strong Oh, it's to you i'll always belong Now i know its true Yeah! My every road leads to you. And in the hour of darkness darlin, Your light gets me through. I wanna swim in your river. Be warmed by your sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Yes I'm on my way home. I'm on my way. OH! I hear the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. OH! Its to you, I will always return. Wanna swim in your river. Be warmed by the sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Cuz I'm on my way home. OH! Here the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. Yeah! Im on my way! I will always return. Yes I will always return. I've seen every sunset. And with all that i've learned. Oh! It's to you I will always, Always, Return I hear the wind call your name It calls me back home again It sparks up the fire A flame that still burns Oh it's to you, I'll always return Yeah! I still feel your breath, On my skin I hear your voice deep within The sound of my lover A feelin so strong Oh, it's to you i'll always belong Now i know its true Yeah! My every road leads to you. And in the hour of darkness darlin, Your light gets me through. I wanna swim in your river. Be warmed by your sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Yes I'm on my way home. I'm on my way. OH! I hear the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. OH! Its to you, I will always return. Wanna swim in your river. Be warmed by the sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Cuz I'm on my way home. OH! Here the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. Yeah! Im on my way! I will always return. Yes I will always return. I've seen every sunset. And with all that i've learned. Oh! It's to you I will always, Always, Return
tl;drquote:Op donderdag 15 september 2011 13:41 schreef Dimens het volgende:
I will alwas return , Spirit I hear the wind call your name It calls me back home again It sparks up the fire A flame that still burns Oh it's to you, I'll always return Yeah! I still feel your breath, On my skin I hear your voice deep within The sound of my lover A feelin so strong Oh, it's to you i'll always belong Now i know its true Yeah! My every road leads to you. And in the hour of darkness darlin, Your light gets me through. I wanna swim in your river. Be warmed by your sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Yes I'm on my way home. I'm on my way. OH! I hear the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. OH! Its to you, I will always return. Wanna swim in your river. Be warmed by the sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Cuz I'm on my way home. OH! Here the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. Yeah! Im on my way! I will always return. Yes I will always return. I've seen every sunset. And with all that i've learned. Oh! It's to you I will always, Always, Return I hear the wind call your name It calls me back home again It sparks up the fire A flame that still burns Oh it's to you, I'll always return Yeah! I still feel your breath, On my skin I hear your voice deep within The sound of my lover A feelin so strong Oh, it's to you i'll always belong Now i know its true Yeah! My every road leads to you. And in the hour of darkness darlin, Your light gets me through. I wanna swim in your river. Be warmed by your sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Yes I'm on my way home. I'm on my way. OH! I hear the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. OH! Its to you, I will always return. Wanna swim in your river. Be warmed by the sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Cuz I'm on my way home. OH! Here the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. Yeah! Im on my way! I will always return. Yes I will always return. I've seen every sunset. And with all that i've learned. Oh! It's to you I will always, Always, Return
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
morgenEcht waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wist ik niet.
Hallon btw.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Jaquote:Op donderdag 15 september 2011 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vind je het nu heel erg als ik TL;DR zeg?
Ik heb vrij in verband met vergaderingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
Moeten jullie niet naar school of hebben jullie ook een uitkering net als ik?
Vrij en ziek.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
oke nice, en nee dat is geen uitkering. Eckte krijgen dikke uitkering en zitten de hele dag te teren op andermans belastingsgeldquote:Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb vrij in verband met vergaderingen.En is een tegemoetkoming van DUO ook een uitkering?
Ah kut man, beterschapquote:
Ga eens werken dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
oke nice, en nee dat is geen uitkering. Eckte krijgen dikke uitkering en zitten de hele dag te teren op andermans belastingsgeld
[..]
Ah kut man, beterschap
Sorry manquote:Op donderdag 15 september 2011 13:48 schreef Dimens het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan desmiley.
Nee man ons hele gezin leeft op moment van uitkering. Mijn ouders hebben 5 kinderen waarvan 4 volwassen. 1 krijgt nog geen uitkering maar word binnen paar weken 18. Dan hebben we 7 uitkeringen, dus echt veel geld man. Af en toe speel ik ook nog tuinman en bezorgt de oudste pakketjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee man ons hele gezin leeft op moment van uitkering. Mijn ouders hebben 5 kinderen waarvan 4 volwassen. 1 krijgt nog geen uitkering maar word binnen paar weken 18. Dan hebben we 7 uitkeringen, echt vet veel geld man. Af en toe speel ik ook nog tuinman en bezorgt de oudste pakketjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:48 schreef Dimens het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan desmiley.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
u jelly?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers verdienen emogif.
Gozer.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Wij teren o jullie belastinggeld
dat is niet jouw geld vriendquote:Op donderdag 15 september 2011 14:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Wij teren op jullie belastingsgeld
Ik krijg een tegemoetkoming van DUO, dat is het dichtste wat ik ooit bij een uitkering wil komen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Haha je bent gewoon jaloer, stiekem zou je ook gratis geld willen hebben
haha daar kon ik ook voor kiezen maar uitkering was meer geldquote:Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik krijg een tegemoetkoming van DUO, dat is het dichtste wat ik ooit bij een uitkering wil komen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Roburtt het volgende:
En dan gaan ze nog stoer doen ook.
Bommen er op.
They see you trolling, they hating.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
haha daar kon ik ook voor kiezen maar uitkering was meer geld
huhquote:Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
They see you trolling, they hating.
GOED ENGELS ENSO OK GROETENquote:Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
They see you trolling, they hating.
Tanks, mie englisch is vary goed!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
GOED ENGELS ENSO OK GROETEN
Ja, mensen werken hard voor hun geld, en zijn verplicht het aan luie kk flikkers te geven, die dan nog stoer gaan doen ook.quote:
ik niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, mensen werken hard voor hun geld, en zijn verplicht het aan luie kk flikkers te geven, die dan nog stoer gaan doen ook.
Ik hoop dat ze het snel afschaffen.
Armin.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
It's down to love tonight
This is where we are
As we turn into the light
Let's make it last
IT LOOPS VAN GEEN KENT!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tanks, mie englisch is vary goed!
Was er wat fout aan dan?
oke man, bedankt voor je postquote:Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
It's down to love tonight
This is where we are
As we turn into the light
Let's make it last
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
Gij snapt hem.quote:
Je capslock staat aan.quote:
Maar dan ga ik niet stoer doen dat ik een uitkering hebquote:Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef FreezePop het volgende:
Wedden dat als jullie zelf ook geen baan hebben jullie ook om een uitkering staan te janken?
We hebben het dan ook niet over mensen die een uitkering tussen banen in hebben, we hebben het over die mensen die kunnen werken, maar niet willen werken en dus maar van een uitkering leven.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef FreezePop het volgende:
Wedden dat als jullie zelf ook geen baan hebben jullie ook om een uitkering staan te janken?
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef Desiler het volgende:
[..]
Maar dan ga ik niet stoer doen dat ik een uitkering heb
Jij nietquote:
OK IK HAD NIET DOOR DAT HIJ AAN STOND SORRY MAN OKquote:
Waarom nee zeggen tegen gratis geldquote:Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben het dan ook niet over mensen die een uitkering tussen banen in hebben, we hebben het over die mensen die kunnen werken, maar niet willen werken en dus maar van een uitkering leven.
En dit:
[..]
mensen met een kapotte capslockquote:Op donderdag 15 september 2011 14:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
OK IK HAD NIET DOOR DAT HIJ AAN STOND SORRY MAN OK
ALLES GOED VERDER BEDANKT VOOR HET ZEGGEN MAAR VOLGENS MIJ IS MIJN CAPSLOCK KAPOT OFZOW IK SNAP ER NIET VAN GROETJES :s
Succesfull Troll is succesfullquote:Op donderdag 15 september 2011 14:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen met een kapotte capslock
eckte kopen dann nieuwe laptop
Dit dus, Nederland is krom wat dat betreft. Maar in andere landen word je gewoon op straat gezet dus tja.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom nee zeggen tegen gratis geld
Omdat het niet gratis is!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom nee zeggen tegen gratis geld
Ga ik ook doen binnenkortquote:Op donderdag 15 september 2011 14:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
mensen met een kapotte capslock
eckte kopen dann nieuwe laptop
Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus, Nederland is krom wat dat betreft. Maar in andere landen word je gewoon op straat gezet dus tja.
Je hebt mooie muziek op je foboquote:Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Kan je heel niet weten
Het is niet gratis maar je krijgt het wel relatief makkelijk en daar wordt misbruik van gemaakt.quote:
wel ik hoef er niks voor te doen behalve af en toe gesprek met UWVquote:
Nicequote:Op donderdag 15 september 2011 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ga ik ook doen binnenkort
Inspiron 15 of XPS 15
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Menen die niet kunnen werken verdienen het, maar mensen die te lui zijn om te werken..
Dit dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is niet gratis maar je krijgt het wel relatief makkelijk en daar wordt misbruik van gemaakt.
Jij was toch 11?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wel ik hoef er niks voor te doen behalve af en toe gesprek met UWV
[..]
Nice
Ja weet alleen nog niet welke en zulksquote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wel ik hoef er niks voor te doen behalve af en toe gesprek met UWV
[..]
Nice
13.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
[..]
Jij was toch 11?
Obvious troll is obvious.quote:
wel in mijn geval wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:23 schreef Patje1987 het volgende:
En af en toe gesprek met UWV is niet voldoende
XPSquote:Op donderdag 15 september 2011 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ga ik ook doen binnenkort
Inspiron 15 of XPS 15
In dat geval hoef je überhaupt niet naar het UWV toe.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wel in mijn geval wel.
Ik ben afgekeurd voor alle vormen van werk dus hoef geen werk te zoeken.
duh net zo dom als alle andere Nederlanders die werken voor hun geldquote:Op donderdag 15 september 2011 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious.
Je verveelde je gewoon hè?
Wat is daar mee ?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:24 schreef Rezania het volgende:
Mensen die een spatie voor een vraagteken doen.
Gozer, ga nu maar weer even ergens anders trollen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
duh net zo dom als alle andere Nederlanders die werken voor hun geld
wel ik moet om de zoveel tijd laten kijken of ik toch niet kan werkenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In dat geval hoef je überhaupt niet naar het UWV toe.
ik vind het best gezellig hier, behalve de reacties van jaloerse mensen die te dom zijn om te poepenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, ga nu maar weer even ergens anders trollen.Open een topic of zo, maar laten we het hier gezellig houden.
Hoezo, als hij de waarheid zegt kun je toch gewoon in discussie gaan? Heeft niets met de gezelligheid van het topic te maken. Als is het niet waar kun je toch alsnog discussiëren?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, ga nu maar weer even ergens anders trollen.Open een topic of zo, maar laten we het hier gezellig houden.
Nu ben je gewoon uit op haatreacties.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik vind het best gezellig hier, behalve de reacties van jaloerse mensen die te dom zijn om te poepen
Uitzondering op de regel ja dat klopt, groeten aan je 'werkcoach'quote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wel ik moet om de zoveel tijd laten kijken of ik toch niet kan werken
Wat?quote:
nee ik zeg wat ik vindquote:Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon uit op haatreacties.
ik heb geen werk coach ik moet alleen om de zoveel tijd een keuring doen. En aangezien ik daar toch niet doorheen kom stroomt het geld gratis binnenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel ja dat klopt, groeten aan je 'werkcoach'
De markt van Sassem, ik heb er zo veel zin in.quote:
Waar heb je last van dan dat je telkens gekeurd moet worden maar er toch niet doorheen komt?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee ik zeg wat ik vind
[..]
ik heb geen werk coach ik moet alleen om de zoveel tijd een keuring doen. En aangezien ik daar toch niet doorheen kom stroomt het geld gratis binnen
Ooquote:Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
vis kook je niet dan valt het uit elkaar íets met dom en poepen enzo
Sassemquote:Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
De markt van Sassem, ik heb er zo'n zin in.
Last van aambeien.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar heb je last van dan dat je telkens gekeurd moet worden maar er toch niet doorheen komt?
als je het niet erg vindt houd ik dat liever privéquote:Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar heb je last van dan dat je telkens gekeurd moet worden maar er toch niet doorheen komt?
Vind ik niet erg, ik was alleen benieuwd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
als je het niet erg vindt houd ik dat liever privé
We snappen hetquote:Op donderdag 15 september 2011 14:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
als je het niet erg vindt houd ik dat liever privé
Ook zin in gratis geld?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, ik was alleen benieuwd.
Nee dankje, ik kom niets te kort.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
JONGENS HOU EENS OP DE KANKEREN OVER EEN GODSVERGETEN UITKERINGTREKKER, LAAT DIE KANKERLIJER GEWOON
oke dankjewel
Ik ook niet, maar gratis geld is nooit wegquote:Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dankje, ik kom niets te kort.
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
JONGENS HOU EENS OP DE KANKEREN OVER EEN GODSVERGETEN UITKERINGTREKKER, LAAT DIE KANKERLIJER GEWOON
oke dankjewel
Ik zou dat niet uit kunnen geven.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gratis geld is nooit weg
[..]
[ afbeelding ]
Waarom nietquote:Op donderdag 15 september 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet uit kunnen geven.
Omdat het vlaai is?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:36 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp.
Wat is jullie favoriete gebak? Die van mij appelkruimeltaart.
PS: Hoezo krijgt appelkruimeltaart een rood streepje en appelkruimelvaart en appelkruimelkaart niet?
kersentaartquote:Op donderdag 15 september 2011 14:36 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp.
Wat is jullie favoriete gebak? Die van mij appelkruimeltaart.
PS: Hoezo krijgt appelkruimeltaart een rood streepje en appelkruimelvaart en appelkruimelkaart niet?
Dit!quote:
Lees nog eens goed.quote:
Kwarktaart!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:38 schreef Boterbartje het volgende:
Of gewoon een frisse limoen/mandarijn kwarktaart
Geen goede vergelijking.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom niet
Mensen gooien hun geld in het putje in Nederland
Ik raap het enkel en alleen op
Dus je moet eerst niet kunnen werken voordat je het geld uit de put kan halen?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
het is ook geen vergelijking
Ja want als je werk hebt krijg je geen uitkeringquote:Op donderdag 15 september 2011 14:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dus je moet eerst niet kunnen werken voordat je het geld uit de put kan halen?
Ik heb het over kunnen werken, dus als je bijvoorbeeld door een handicap niet kunt werken.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja want als je werk hebt krijg je geen uitkering
Niet te hard rijden dan krijg je een bekeuring die voor een deel weer op mijn bankrekening komt te staanquote:
ja want als je wel kan werken krijg je geen uitkeringquote:Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het over kunnen werken, dus als je bijvoorbeeld door een handicap niet kunt werken.
-doe even normaal-quote:Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet te hard rijden dan krijg je een bekeuring die voor een deel weer op mijn bankrekening komt te staan
Dit is niet waar.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja want als je wel kan werken krijg je geen uitkering
WW noem ik geen uitkeringquote:
Ja maar dat is het wel, hoe kan ik nu weten dat jij dat geen uitkering noemt?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
WW noem ik geen uitkering
krijg je maar 2 jaar ofzo
en je moet blijven solliciteren
Oke het is wel een uitkering maar je krijgt het niet als je lui op de bank hangt dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 september 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar dat is het wel, hoe kan ik nu weten dat jij dat geen uitkering noemt?
Sommige mensen wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oke het is wel een uitkering maar je krijgt het niet als je lui op de bank hangt dat bedoel ik
Ohh jawel hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oke het is wel een uitkering maar je krijgt het niet als je lui op de bank hangt dat bedoel ik
je kan niet 2 jaar lang thuis niks zitten doen, je wordt effectief begeleid om werk te zoeken, doe je dit niet of heb je geen werk binnen 2 jaar krijg je niks meer.quote:
Ik kan daar ook niet tegen, 1 maand in de WW gezeten wegens faillissement ontslag. Bah wat had ik er een hekel aan om naar het UWV te gaan. Maarja je betaalt wel voor je WW hè en als je er recht op hebt zeker aannemen. Maar ik begrijp precies wat je bedoelt.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sommige mensen wel.
Persoonlijk heb ik de tyfus aan in de WW zitten
Hier moest ik even lachenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je kan niet 2 jaar lang thuis niks zitten doen, je wordt effectief begeleid om werk te zoeken, doe je dit niet of heb je geen werk binnen 2 jaar krijg je niks meer.
Ik zit er nu in, wegens werkomstandigheden en financiele situatie door de werkgever. Je moet inderdaad wel wat (zelf heb ik ook nog een hypotheek), en technisch gezien heb je er inderdaad voor gewerkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen, 1 maand in de WW gezeten wegens faillissement ontslag. Bah wat had ik er een hekel aan om naar het UWV te gaan. Maarja je betaalt wel voor je WW hè en als je er recht op hebt zeker aannemen. Maar ik begrijp precies wat je bedoelt.
Dit is echt bullshit. Daarnaast ben je een knappe jongen als je twee jaar lang WW weet los te peuteren.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je kan niet 2 jaar lang thuis niks zitten doen, je wordt effectief begeleid om werk te zoeken, doe je dit niet of heb je geen werk binnen 2 jaar krijg je niks meer.
Ik ben verzekerd tegen werkeloosheid bij mijn bank ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Klopt indd je bent verzekerd voor werkloosheid daar betaal je dus voor als je werk
Een uitkering krijg je van de staat zonder daar ooit geld voor te hebben uitgegeven (jaja misschien belasting enzulks)
Je krijgt echt helemaal niks gratis van de staat, niks.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Klopt indd je bent verzekerd voor werkloosheid daar betaal je dus voor als je werkt
Een uitkering krijg je van de staat zonder daar ooit geld voor te hebben uitgegeven (jaja misschien belasting enzulks)
Als je recht op een uitkering hebt is er ook niets mis mee, als je niet kunt werken kun je gewoon niet hè, maar snap niet hoe jij daar zo over kunt praten omdat mijn vader echt als geen ander wil werken maar die kan gewoon echt niet. Die zul je nooit horen zeggen: Haha gratis geld. Daar ben ik het dus niet met je eens.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Klopt indd je bent verzekerd voor werkloosheid daar betaal je dus voor als je werkt
nee want niks is gratisquote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je krijgt echt helemaal niks gratis van de staat, niks.
Dit dus. Als de sector waar je in werkt bijvoorbeeld ook niet meewerkt houdt het ook vrij snel op, heel frustrerend.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je recht op een uitkering hebt is er ook niets mis mee, als je niet kunt werken kun je gewoon niet hè, maar snap niet hoe jij daar zo over kunt praten omdat mijn vader echt als geen ander wil werken maar die kan gewoon echt niet. Die zul je nooit horen zeggen: Haha gratis geld. Daar ben ik het dus niet met je eens.
Ja, nou dan, jij dan met je 'gratis geld'.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee want niks is gratis_!
dat staat er.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben verzekerd tegen werkeloosheid bij mijn bank ja.
Een uitkering krijg je niet zomaar, je mag wel fijn allemaal ongein invullen en alles op tafel liggen. Daarnaast betaalde ik daar zeker wel belasting voor ja.
Dag Dimens!![]()
misschien ben ik ook een beetje aan het trollenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je recht op een uitkering hebt is er ook niets mis mee, als je niet kunt werken kun je gewoon niet hè, maar snap niet hoe jij daar zo over kunt praten omdat mijn vader echt als geen ander wil werken maar die kan gewoon echt niet. Die zul je nooit horen zeggen: Haha gratis geld. Daar ben ik het dus niet met je eens.
Een beetje?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dat staat er.
[..]
misschien ben ik ook een beetje aan het trollen
Nee, dat staat er niet.quote:
Verre van grappig.quote:[..]
Die kans is groot, en het werkte ook bij boterbartje of hoe heet die knakkerquote:Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dat staat er.
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zojuist een vos onthoofd.
Vanavond vossentepels in een rode wijn saus.
Lekker hoor.
Dude, wtf?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zojuist een vos onthoofd.
Vanavond vossentepels in een rode wijn saus.
Lekker hoor.
ik vond het wel grappig met al die kindjes die meteen boze reacties geven zonder te vragen waarom.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet.
[..]
Verre van grappig.
Ach, jij kunt het wellicht grappig vinden, zelf zie ik er de humor niet van in. Walgelijk zelfs, omdat ik verdomde hard mijn best doe om wel iets te vinden op korte termijn en mensen denken dat het leven lekker simpel in elkaar zit. Wellicht is het je leeftijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig met al die kindjes die meteen boze reacties geven zonder te vragen waarom.
Ook geprobeerd, ik paste niet in het profiel, ik werd te licht bevondenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga solliciteren als kapitein van de berenboot.
klopt ik vind dat er op dit moment veel mis is met uitkeringen. Mensen die het niet nodig hebben kunnen er aanspraak op maken en mensen die het wel echt nodig hebben krijgen het soms niet of heel moeilijk en worden met de nek aangekeken.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die kans is groot, en het werkte ook bij boterbartje of hoe heet die knakker
Maar neemt niet weg dat dit best een interessant onderwerp is.
Dit dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
klopt ik vind dat er op dit moment veel mis is met uitkeringen. Mensen die het niet nodig hebben kunnen er aanspraak op maken en mensen die het wel echt nodig hebben krijgen het soms niet of heel moeilijk en worden met de nek aangekeken.
dat kun jij denken maar denk niet dat ik niet weet hoe het in elkaar zit en wat je ervoor moet doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, jij kunt het wellicht grappig vinden, zelf zie ik er de humor niet van in. Walgelijk zelfs, omdat ik verdomde hard mijn best doe om wel iets te vinden op korte termijn en mensen denken dat het leven lekker simpel in elkaar zit. Wellicht is het je leeftijd.
[..]
Ook geprobeerd, ik paste niet in het profiel, ik werd te licht bevonden
Doei.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik ga nu wat nuttigs doen.
daag
Die van de lidl is wel baas.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
Oké, welke kaas vinden jullie het lekkerste? Ik vind Old Amsterdam de lekkerste kaas.
Jong belegen, merk maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 15 september 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
Oké, welke kaas vinden jullie het lekkerste? Ik vind Old Amsterdam de lekkerste kaas.
Jong belegen is ook wel lekker, maar een bruine boterham met roomboter en Old Amsterdam is gewoon hemels.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jong belegen, merk maakt niet zoveel uit
Doeg Pim
Het liefst haal ik de kaas bij de boer zelfquote:Op donderdag 15 september 2011 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jong belegen is ook wel lekker, maar een bruine boterham met roomboter en Old Amsterdam is gewoon hemels.En heel erg Nederlands.
Kaas bij de boer is ook heel erg lekker, maar ik blij Old Amsterdam het lekkerste vinden, kaas bij de boer staat op twee. En Old Amsterdam hoort pittig te zijn, het is oude kaas.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het liefst haal ik de kaas bij de boer zelfsuperlekker en je betaald er hier ook bijna niets voor.
Old Amsterdam...mwah, vond hem net even te..ja..eh..pittig? Kaas op roggebrood met wat boter
Daarom misschien mijn voorkeur voor Jong Belegenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas bij de boer is ook heel erg lekker, maar ik blij Old Amsterdam het lekkerste vinden, kaas bij de boer staat op twee. En Old Amsterdam hoort pittig te zijn, het is oude kaas.
quote:
En je kan er natuurlijk ook gewoon peper op gooien.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking binnen de kaas-scene.
Dat is een andere manier van pittig jaquote:Op donderdag 15 september 2011 15:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
En je kan er natuurlijk ook gewoon peper op gooien.
De kaas-scenequote:Op donderdag 15 september 2011 15:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking binnen de kaas-scene.
Brie vond ik vroeger zo lekker, maar tegenwoordig moet ik er niet aan denken om het te eten, ik vind het nu gewoon smerig.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom misschien mijn voorkeur voor Jong Belegen
Ik moet zeggen dat ik Franse kazen dan weer echt helemaal niets vind, brie en dat soort dingen zijn niet aan mij besteed. Enkel de koe die lacht is wel lekker.
Bij mij werkt het gewoon.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:13 schreef ConscienceNL het volgende:
hey waarom doet de auto refresh het niet?![]()
![]()
![]()
Het werkt gewoon ?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:13 schreef ConscienceNL het volgende:
hey waarom doet de auto refresh het niet?![]()
![]()
![]()
Jij was toch een film aan het kijken?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:14 schreef Roburtt het volgende:
jahoor, is die kut user er ook weer.
Kaas met sambal, wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een andere manier van pittig ja
Kaas met sambal trouwens!
Welke kaas vindt jij het lekkerste?quote:
Voor eckte bazen!quote:
Ik houd er zelf ook niet van, mijn vrouw vindt het daarintegen geweldig! La Vache Qui Rit inderdaad, lekker is die!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brie vond ik vroeger zo lekker, maar tegenwoordig moet ik er niet aan denken om het te eten, ik vind het nu gewoon smerig.
En over die kaas met die koe; dat is geloof ik La vache Qui Rit.
[ afbeelding ]
Serieus! Een beetje sambal erop smeren, lekker is dat.quote:
Ik vind vele soorten lekker, oude kaas, jonge kaas, etcquote:Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was toch een film aan het kijken?
[..]
Kaas met sambal, wat?
[..]
Welke kaas vindt jij het lekkerste?
was niet echt een leuken film.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was toch een film aan het kijken?
[..]
Kaas met sambal, wat?
[..]
Welke kaas vindt jij het lekkerste?
Moet ik dan maar eens proberen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor eckte bazen!
[..]
Ik houd er zelf ook niet van, mijn vrouw vindt het daarintegen geweldig! La Vache Qui Rit inderdaad, lekker is die!
[..]
Serieus! Een beetje sambal erop smeren, lekker is dat.
Ik ook, maar ik heb nog wel een voorkeur, jij niet dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind vele soorten lekker, oude kaas, jonge kaas, etc
Welke film?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
was niet echt een leuken film.
Graskaas.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb nog wel een voorkeur, jij niet dan?
season of the witch, moes tik voor mn pa downloaden.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik dan maar eens proberen.
[..]
Ik ook, maar ik heb nog wel een voorkeur, jij niet dan?
[..]
Welke film?
Die heb ik een maand geleden gedownload en ik moet hem nog steeds kijken, is hij niet leuk dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:21 schreef Roburtt het volgende:
[..]
season of the witch, moes tik voor mn pa downloaden.
Als je met een biertje (of iets anders in jouw geval) op de bank zitten met de frituurpan aan sowieso welquote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die heb ik een maand geleden gedownload en ik moet hem nog steeds kijken, is hij niet leuk dan?
Kaas op het randje.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Monopoly het volgende:
Harde mensen in de kaas scene.
Gevaarlijke kaas smokkelaars. Vooral de smokkel van kaasachtige substantie in het gevangeniswezen.
Leven op het randje.
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:24 schreef Rezania het volgende:
Ik heb jong belegen en pindakaas, is dat een goede combinatie voor op brood?
Ik kan dit op twee manier opvatten.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Classificeert dat zich als aanrandkaas?
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan dit op twee manier opvatten.
Oké, even proberen. Wit of bruin brood?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook prima te doen, wel eerst de pindakaas smeren natuurlijk!
Kaasknabbelaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Classificeert dat zich als aanrandkaas?
Je moet je wat verder verdiepen in de kaas-scene, dan wordt alles duidelijk!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan dit op twee manier opvatten.
Wit, het beleg vult meer dan genoeg!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, even proberen. Wit of bruin brood?
Willem Elsschot?quote:
Dat zei mijn opa ook in '45 HAHAHAHIHIHIHOHOHOquote:Op donderdag 15 september 2011 15:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wit, het beleg vult meer dan genoeg!
jezelf quotenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zei mijn opa ook in '45 HAHAHAHIHIHIHOHOHO
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
Eventjes ib de opmerking zijn. Begrijpelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 15:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt.![]()
Ik dacht; ik maak hem alvast.
Zie je? Er zijn wel mensen die mij begrijpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eventjes ib de opmerking zijn. Begrijpelijk
Gelukkig maar anders hadden de gevolgen enorm kunnen wezen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie je? Er zijn wel mensen die mij begrijpen.
Exact, Joran van der Sloot dit dat.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders hadden de gevolgen enorm kunnen wezen.
Dan wil ik niet de rol van Natalee Holloway spelen hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, Joran van der Sloot dit dat.
Is een complot.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact, Joran van der Sloot dit dat.
Houd je kop stomme trollquote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is een
complot.
Joran is onschuldig
Nee precies, je zou je schoenen maar kwijt raken!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wil ik niet de rol van Natalee Holloway spelen hoor.
Eens met deze stelling.quote:
Houd die (complot)theorieën nou eens voor je. Als je ze zo graag wil bespreken ga je maar naar TRU.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is een complot.
Joran is onschuldig
quote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee precies, je zou je schoenen maar kwijt raken!
[..]
Eens met deze stelling.
Als ik die zou kwijtraken zou ik echt janken.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee precies, je zou je schoenen maar kwijt raken!
[..]
Eens met deze stelling.
Dit heeft niets met haat te maken, ik haat niemand, zolang ze zich normaal gedragen.quote:
TRU is voor mensen die denken dat ze speciale krachten hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Houd die (complot)theorieën nou eens voor je. Als je ze zo graag wil bespreken ga je maar naar TRU.
Ja, ik ben gelijk verslaafd.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit heeft niets met haat te maken, ik haat niemand, zolang ze zich normaal gedragen.
@Rez: Zei het toch?
Houd die (complot)theorieën dan maar gewoon voor je.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
TRU is voor mensen die denken dat ze speciale krachten hebbenBNW is voor complottheorieën maar daar post ik liever niet omdat iedereen daar op een lijst wordt gezet
Houd je daar dan ook gewoon aan.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef Dalando het volgende:
Ik had gezegd dat ik vandaag meer zou gaan FOK!ken.
Goeden liedjen wel, haddemal gezienquote:
Dat ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Houd je daar dan ook gewoon aan.
Gaar, in een goeie manier, of slechte?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
Laatste tijd vind ik hardstyle echt gaar, alleen op feestjes maar thuis luister ik het niet zoveel meer.
Die oude stijl die ze in de UK draaide vond ik altijd wel tof.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
Laatste tijd vind ik hardstyle echt gaar, alleen op feestjes maar thuis luister ik het niet zoveel meer.
Slechte wel, nummers die op een feest vet klinken omdat daar gewoon sfeer is. En dan luister je hem thuis en dan denk je van WTF heb ik zojuist beluisterd?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gaar, in een goeie manier, of slechte?
goeien woordgarp gr grquote:Op donderdag 15 september 2011 15:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit schijnt wel een harde step te zijn!
Dat is toch ook geen hardstyle manquote:
quote:
Te makkelijk dit dat.quote:
Echt dit is gewoon troep hahaquote:Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen hardstyle manMeer harddub
Ik moest van de week aan je denken zag een reclame over muziek maken en dan kon je iets winnen ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Echt dit is gewoon troep haha
Oja dat had ik ook gezien, van pepsi toch? Wilde nog kijken maar nog niet gedaan.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest van de week aan je denken zag een reclame over muziek maken en dan kon je iets winnen ofzo.
Ik vond dat wel iets voor jou
Dit is hardstyle:quote:Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Echt dit is gewoon troep haha
Niet alleen bij jouw routinequote:Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stop niet, jou haten hoort een beetje bij mijn dagelijkse routine
Ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja dat had ik ook gezien, van pepsi toch? Wilde nog kijken maar nog niet gedaan.
die tijd van de maandquote:Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stop niet, jou haten hoort een beetje bij mijn dagelijkse routine
Zitten wel leuke nummers bij maar trekt me ook niet echt.quote:
Tja, ieder zijn smaak.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zitten wel leuke nummers bij maar trekt me ook niet echt.
Klopt, verder ook niets mis met die nummers hoor behalve die dubstep troep door hardstyle heen. Dubstep zelf is wel goed te nassen hoor. Maar dit is hardstylequote:
+1 omdat frontlinerquote:Op donderdag 15 september 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt, verder ook niets mis met die nummers hoor behalve die dubstep troep door hardstyle heen. Dubstep zelf is wel goed te nassen hoor. Maar dit is hardstyle
Ja nu heb ik weer zin in een feestjequote:
Qlimax is over niet al te lange tijd.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja nu heb ik weer zin in een feestje
Ga eerst nog naar Coone & The gang denk ik, Qlimax ga ik sowieso weer naar toe als ik kaartjes kan krijgen. En met Flippiee naar hardbassquote:Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Qlimax is over niet al te lange tijd.
Ga je echt met flips naar HB?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga eerst nog naar Coone & The gang denk ik, Qlimax ga ik sowieso weer naar toe als ik kaartjes kan krijgen. En met Flippiee naar hardbass
Ja dat ook trouwens. Ik wil overal naar toe maar weinig tijd of geldquote:Op donderdag 15 september 2011 16:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga je echt met flips naar HB?
Wat ik me ook bedenk is dat ik eigenlijk naar Qountdown wil.
Nou tijd heb ik wel, maar geld dat is nog een 2e, of ik moet tijd inleveren voor meer geld.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat ook trouwens. Ik wil overal naar toe maar weinig tijd of geld
Je telt voor 2?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou tijd heb ik wel, maar geld dat is nog een 2e, of ik moet tijd inleveren voor meer geld.
Maar eerst ook nog sparen voor 2 tickets Qountdown.
Maar het meisje thuis laten?quote:
Die kan zelf niet betalen?quote:
<< "Kom we gaan samen naar Qountdownquote:
Zuigen voor een ticket naar wat dan ook?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
<< "Kom we gaan samen naar Qountdown"
>> "Joepiee" *geeft kus*
<< "Maar je moet wel zelf je betalen"
>> ""
Of je gaat:
>> "Joepiee" *geeft kus*
<< *geeft ticket*
>> *Ze trekt mijn broek naar beneden*
Wat een hoerquote:Op donderdag 15 september 2011 16:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
>> "Joepiee" *geeft kus*
<< "Maar je moet wel zelf je betalen"
>> ""
Of je gaat:
>> "Joepiee" *geeft kus*
<< *geeft ticket*
>> *Ze trekt mijn broek naar beneden*
Scheld je mijn vriendin nu uit voor hoer?quote:
Dat meende jij heus welquote:
Tuurlijk niet, je doet je vriendin een plezier en ze geeft je een plezier terug.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuigen voor een ticket naar wat dan ook?
Hell no!
Ja dat deed hijquote:Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Scheld je mijn vriendin nu uit voor hoer?
Hmmquote:Op donderdag 15 september 2011 16:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je doet je vriendin een plezier en ze geeft je een plezier terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |