abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101974481
UDOWU staat voor: Users die overal worden uitgekotst.

Vrolijk Verder *O*

De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Niet huilen
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Geen naamtopics voor jezelf openen.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
pi_101974486
Duurde lang
pi_101974512
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:38 schreef Dimens het volgende:
Duurde lang
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101974563
I will alwas return , Spirit I hear the wind call your name It calls me back home again It sparks up the fire A flame that still burns Oh it's to you, I'll always return Yeah! I still feel your breath, On my skin I hear your voice deep within The sound of my lover A feelin so strong Oh, it's to you i'll always belong Now i know its true Yeah! My every road leads to you. And in the hour of darkness darlin, Your light gets me through. I wanna swim in your river. Be warmed by your sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Yes I'm on my way home. I'm on my way. OH! I hear the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. OH! Its to you, I will always return. Wanna swim in your river. Be warmed by the sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Cuz I'm on my way home. OH! Here the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. Yeah! Im on my way! I will always return. Yes I will always return. I've seen every sunset. And with all that i've learned. Oh! It's to you I will always, Always, Return I hear the wind call your name It calls me back home again It sparks up the fire A flame that still burns Oh it's to you, I'll always return Yeah! I still feel your breath, On my skin I hear your voice deep within The sound of my lover A feelin so strong Oh, it's to you i'll always belong Now i know its true Yeah! My every road leads to you. And in the hour of darkness darlin, Your light gets me through. I wanna swim in your river. Be warmed by your sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Yes I'm on my way home. I'm on my way. OH! I hear the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. OH! Its to you, I will always return. Wanna swim in your river. Be warmed by the sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Cuz I'm on my way home. OH! Here the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. Yeah! Im on my way! I will always return. Yes I will always return. I've seen every sunset. And with all that i've learned. Oh! It's to you I will always, Always, Return
pi_101974581
morgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101974585
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:41 schreef Dimens het volgende:
I will alwas return , Spirit I hear the wind call your name It calls me back home again It sparks up the fire A flame that still burns Oh it's to you, I'll always return Yeah! I still feel your breath, On my skin I hear your voice deep within The sound of my lover A feelin so strong Oh, it's to you i'll always belong Now i know its true Yeah! My every road leads to you. And in the hour of darkness darlin, Your light gets me through. I wanna swim in your river. Be warmed by your sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Yes I'm on my way home. I'm on my way. OH! I hear the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. OH! Its to you, I will always return. Wanna swim in your river. Be warmed by the sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Cuz I'm on my way home. OH! Here the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. Yeah! Im on my way! I will always return. Yes I will always return. I've seen every sunset. And with all that i've learned. Oh! It's to you I will always, Always, Return I hear the wind call your name It calls me back home again It sparks up the fire A flame that still burns Oh it's to you, I'll always return Yeah! I still feel your breath, On my skin I hear your voice deep within The sound of my lover A feelin so strong Oh, it's to you i'll always belong Now i know its true Yeah! My every road leads to you. And in the hour of darkness darlin, Your light gets me through. I wanna swim in your river. Be warmed by your sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Yes I'm on my way home. I'm on my way. OH! I hear the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. OH! Its to you, I will always return. Wanna swim in your river. Be warmed by the sun. Bathe in your waters. Cuz you are the one! I can't stand the distance. I can't dream alone. I can't wait to see you, Cuz I'm on my way home. OH! Here the wind, Call your name. The sound that leads me home again. It sparks up the fire. A flame that still burns. Yeah! Im on my way! I will always return. Yes I will always return. I've seen every sunset. And with all that i've learned. Oh! It's to you I will always, Always, Return
Vind je het nu heel erg als ik TL;DR zeg? :P
pi_101974592
Ja ik heb het zwaar, 2 dagen werken.. pff
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_101974606
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:41 schreef Dimens het volgende:
tl;dr
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_101974607
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
morgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waar? :o Dat wist ik niet. :o

Hallon btw. :W
pi_101974609
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Vind je het nu heel erg als ik TL;DR zeg? :P
Ja
pi_101974631
quote:
8s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:42 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ja
Oké, dan zeg ik het niet. :)
pi_101974637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:42 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

tl;dr
:(
pi_101974657
Moeten jullie niet naar school of hebben jullie ook een uitkering net als ik?
pi_101974680
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb vrij in verband met vergaderingen. :D En is een tegemoetkoming van DUO ook een uitkering? :P
pi_101974683
quote:
Vrij en ziek.
pi_101974720
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb vrij in verband met vergaderingen. :D En is een tegemoetkoming van DUO ook een uitkering? :P
oke nice, en nee dat is geen uitkering. Eckte krijgen dikke uitkering en zitten de hele dag te teren op andermans belastingsgeld :7
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:45 schreef Dimens het volgende:

[..]

Vrij en ziek.
Ah kut man, beterschap
pi_101974754
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:46 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

oke nice, en nee dat is geen uitkering. Eckte krijgen dikke uitkering en zitten de hele dag te teren op andermans belastingsgeld :7

[..]

Ah kut man, beterschap
Ga eens werken dan. }:| o|O

:P
pi_101974788
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan de :P smiley.
pi_101974815
Ik heb een jaartje tussen middelbare en uni genomen, werk alleen zondagmiddag tot een uur of 10 's avonds en krijg daar 350 euro per maand voor, genoeg voor mij woont toch thuis :P

Tevens werk voor morgen en maandag gekregen a 7 euro per uuur *O*

Zoek wel rustig naar werk voor 40 uur in de week, even hard cashen om laptopje enzo te kopen ;)
pi_101974818
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:48 schreef Dimens het volgende:
Sorry man

pi_101974832
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ga eens werken dan. }:| o|O

Nee man ons hele gezin leeft op moment van uitkering. Mijn ouders hebben 5 kinderen waarvan 4 volwassen. 1 krijgt nog geen uitkering maar word binnen paar weken 18. Dan hebben we 7 uitkeringen, dus echt veel geld man. Af en toe speel ik ook nog tuinman en bezorgt de oudste pakketjes.
SPOILER
pi_101974834
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:49 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Sorry man

Het is niet erg. ;)
pi_101974898
Roburtt, al film aan het kijken? gr
pi_101974982
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:50 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Nee man ons hele gezin leeft op moment van uitkering. Mijn ouders hebben 5 kinderen waarvan 4 volwassen. 1 krijgt nog geen uitkering maar word binnen paar weken 18. Dan hebben we 7 uitkeringen, echt vet veel geld man. Af en toe speel ik ook nog tuinman en bezorgt de oudste pakketjes.
SPOILER
:')
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:48 schreef Dimens het volgende:
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
pi_101975027
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:55 schreef Rezania het volgende:

[..]

[..]

waarom emogif?
pi_101975042
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:56 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

waarom emogif?
Uitkeringstrekkers verdienen emogif.
pi_101975071
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Uitkeringstrekkers verdienen emogif.
u jelly?
pi_101975118
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:58 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

u jelly?
Nee, niet echt. :P :P :P :P :P
pi_101975137
Uitkeringtrekkers :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_101975181
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, niet echt. :P :P :P :P :P
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:00 schreef Roburtt het volgende:
Uitkeringtrekkers :')
Wij teren op jullie belastingsgeld :7
pi_101975189
quote:
16s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:01 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

[..]

Wij teren o jullie belastinggeld :7
Gozer. :')
pi_101975196
quote:
16s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:01 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

[..]

Wij teren op jullie belastingsgeld :7
dat is niet jouw geld vriend
pi_101975205
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gozer. :')
Haha je bent gewoon jaloers, stiekem zou je ook gratis geld willen hebben
pi_101975213
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:01 schreef Roburtt het volgende:

[..]

dat is niet jouw geld vriend
het staat op mijn rekening vriend
pi_101975247
En dan gaan ze nog stoer doen ook.
Bommen er op.
pi_101975251
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:02 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Haha je bent gewoon jaloer, stiekem zou je ook gratis geld willen hebben
Ik krijg een tegemoetkoming van DUO, dat is het dichtste wat ik ooit bij een uitkering wil komen. :{w
pi_101975287
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik krijg een tegemoetkoming van DUO, dat is het dichtste wat ik ooit bij een uitkering wil komen. :{w
haha daar kon ik ook voor kiezen maar uitkering was meer geld
pi_101975308
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:03 schreef Roburtt het volgende:
En dan gaan ze nog stoer doen ook.
Bommen er op.
pi_101975327
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:04 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

haha daar kon ik ook voor kiezen maar uitkering was meer geld
They see you trolling, they hating. :')
pi_101975343
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef Rezania het volgende:

[..]

huh
pi_101975357
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef Rezania het volgende:

[..]

GOED ENGELS ENSO OK GROETEN
pi_101975359
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

huh
Wat?
pi_101975371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:06 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

GOED ENGELS ENSO OK GROETEN
Tanks, mie englisch is vary goed! :D

Was er wat fout aan dan? :@
pi_101975374
quote:
Ja, mensen werken hard voor hun geld, en zijn verplicht het aan luie kk flikkers te geven, die dan nog stoer gaan doen ook.

Ik hoop dat ze het snel afschaffen.
pi_101975398
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ja, mensen werken hard voor hun geld, en zijn verplicht het aan luie kk flikkers te geven, die dan nog stoer gaan doen ook.

Ik hoop dat ze het snel afschaffen.
ik niet.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:07:42 #46
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_101975405
It's down to love tonight
This is where we are
As we turn into the light
Let's make it last
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_101975439
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
This is where we are
Let's make it last
Armin. _O_
pi_101975441
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Tanks, mie englisch is vary goed! :D

Was er wat fout aan dan? :@
IT LOOPS VAN GEEN KENT!
pi_101975442
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
This is where we are
Let's make it last
oke man, bedankt voor je post
pi_101975444
quote:
pi_101975454
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:08 schreef Desiler het volgende:

[..]

gast wat emogif je nou :') :')
  donderdag 15 september 2011 @ 14:09:40 #52
141104 Patje1987
pi_101975460
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

Armin. _O_
Gij snapt hem.
pi_101975461
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:08 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

IT LOOPS VAN GEEN KENT!
Je capslock staat aan. :P En ik begrijp je post niet. :@
pi_101975462
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:09 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

gast wat emogif je nou :') :')
Mensen zoals jij verdienen die :')
pi_101975478
Wedden dat als jullie zelf ook geen baan hebben jullie ook om een uitkering staan te janken?
pi_101975484
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef FreezePop het volgende:
Wedden dat als jullie zelf ook geen baan hebben jullie ook om een uitkering staan te janken?
Maar dan ga ik niet stoer doen dat ik een uitkering heb :')
pi_101975502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef FreezePop het volgende:
We hebben het dan ook niet over mensen die een uitkering tussen banen in hebben, we hebben het over die mensen die kunnen werken, maar niet willen werken en dus maar van een uitkering leven.

En dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef Desiler het volgende:

[..]

Maar dan ga ik niet stoer doen dat ik een uitkering heb :')
pi_101975543
stoer
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_101975557
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:12 schreef aight1 het volgende:
stoer
Aight. :W

Of was je er al? :@
pi_101975589
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Aight. :W

Of was je er al? :@
ik ben er half
en nu weer weg
:D
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_101975614
Kankersaai hier op school :{
pi_101975643
Jij bent saai :{
pi_101975662
Beide :{
pi_101975673
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:13 schreef aight1 het volgende:

[..]

ik ben er half
en nu weer weg
:D
Oké, later. :W
pi_101975675
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:15 schreef Flippiee het volgende:
Jij niet O+
pi_101975684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:15 schreef Flippiee het volgende:
Jij ook :)
pi_101975687
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oké, later. :W
OK IK HAD NIET DOOR DAT HIJ AAN STOND SORRY MAN OK
ALLES GOED VERDER BEDANKT VOOR HET ZEGGEN MAAR VOLGENS MIJ IS MIJN CAPSLOCK KAPOT OFZOW IK SNAP ER NIET VAN GROETJES :s
pi_101975740
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:16 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Jij niet O+
Dankje :*
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:16 schreef Desiler het volgende:

[..]

Jij ook :)
Kan je heel niet weten :o
pi_101975749
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

We hebben het dan ook niet over mensen die een uitkering tussen banen in hebben, we hebben het over die mensen die kunnen werken, maar niet willen werken en dus maar van een uitkering leven.

En dit:

[..]

Waarom nee zeggen tegen gratis geld :?
pi_101975788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:16 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

OK IK HAD NIET DOOR DAT HIJ AAN STOND SORRY MAN OK
ALLES GOED VERDER BEDANKT VOOR HET ZEGGEN MAAR VOLGENS MIJ IS MIJN CAPSLOCK KAPOT OFZOW IK SNAP ER NIET VAN GROETJES :s
mensen met een kapotte capslock :')
eckte kopen dann nieuwe laptop
pi_101975802
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:20 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Succesfull Troll is succesfull :')
  donderdag 15 september 2011 @ 14:20:59 #72
141104 Patje1987
pi_101975805
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Dit dus, Nederland is krom wat dat betreft. Maar in andere landen word je gewoon op straat gezet dus tja.
pi_101975817
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Omdat het niet gratis is! :|W Hoe zou jij het vinden als ik van jouw belastinggeld ging leven?
pi_101975820
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:20 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Ga ik ook doen binnenkort :)
Inspiron 15 of XPS 15 :D
pi_101975835
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:20 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Dit dus, Nederland is krom wat dat betreft. Maar in andere landen word je gewoon op straat gezet dus tja.
Zo hoort het ook.
Menen die niet kunnen werken verdienen het, maar mensen die te lui zijn om te werken.. :r
pi_101975838
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:18 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dankje :*

[..]

Kan je heel niet weten :o
Je hebt mooie muziek op je fobo O+
John Mayer O+ (soberso natuurlijk Where the light is _O_)
  donderdag 15 september 2011 @ 14:22:04 #77
141104 Patje1987
pi_101975840
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Omdat het niet gratis is! :|W
Het is niet gratis maar je krijgt het wel relatief makkelijk en daar wordt misbruik van gemaakt.
pi_101975844
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Omdat het niet gratis is! :|W
wel ik hoef er niks voor te doen behalve af en toe gesprek met UWV
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:21 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nice
pi_101975865
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Zo hoort het ook.
Menen die niet kunnen werken verdienen het, maar mensen die te lui zijn om te werken.. :r
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Het is niet gratis maar je krijgt het wel relatief makkelijk en daar wordt misbruik van gemaakt.
Dit dus.

quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

[..]

Nice
Jij was toch 11? :')
pi_101975866
quote:

[..]

[..]

Nice
Ja weet alleen nog niet welke en zulks
pi_101975880
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

[..]

Dit dus.

[..]

Jij was toch 11? :')
13.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:23:14 #82
141104 Patje1987
pi_101975890
En af en toe gesprek met UWV is niet voldoende :')
pi_101975916
quote:

[..]

13.
Obvious troll is obvious.

Je verveelde je gewoon hè? :P
pi_101975930
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:23 schreef Patje1987 het volgende:
En af en toe gesprek met UWV is niet voldoende :')
wel in mijn geval wel.
Ik ben afgekeurd voor alle vormen van werk dus hoef geen werk te zoeken.
pi_101975932
Mensen die een spatie voor een vraagteken doen. :')
pi_101975939
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:21 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

XPS :')
  donderdag 15 september 2011 @ 14:25:09 #87
141104 Patje1987
pi_101975945
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:24 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

wel in mijn geval wel.
Ik ben afgekeurd voor alle vormen van werk dus hoef geen werk te zoeken.
In dat geval hoef je überhaupt niet naar het UWV toe.
pi_101975947
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious.

Je verveelde je gewoon hè? :P
duh net zo dom als alle andere Nederlanders die werken voor hun geld :')
pi_101975956
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:24 schreef Rezania het volgende:
Mensen die een spatie voor een vraagteken doen. :')
Wat is daar mee ?
pi_101975973
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

duh net zo dom als alle andere Nederlanders die werken voor hun geld :')
Gozer, ga nu maar weer even ergens anders trollen. :6 Open een topic of zo, maar laten we het hier gezellig houden. :)
pi_101975978
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

In dat geval hoef je überhaupt niet naar het UWV toe.
wel ik moet om de zoveel tijd laten kijken of ik toch niet kan werken
pi_101975979
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Wat is daar mee ?
Ja dat snap ik ook niet ?
pi_101975994
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Wat is daar mee ?
Dat het niet klopt. :'(
pi_101976001
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gozer, ga nu maar weer even ergens anders trollen. :6 Open een topic of zo, maar laten we het hier gezellig houden. :)
ik vind het best gezellig hier, behalve de reacties van jaloerse mensen die te dom zijn om te poepen
  donderdag 15 september 2011 @ 14:26:42 #95
141104 Patje1987
pi_101976007
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoezo, als hij de waarheid zegt kun je toch gewoon in discussie gaan? Heeft niets met de gezelligheid van het topic te maken. Als is het niet waar kun je toch alsnog discussiëren?
pi_101976024
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:26 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

ik vind het best gezellig hier, behalve de reacties van jaloerse mensen die te dom zijn om te poepen
Nu ben je gewoon uit op haatreacties. :{w
pi_101976025
Heerlijk, douche met muziek. _O_
  donderdag 15 september 2011 @ 14:27:14 #98
141104 Patje1987
pi_101976031
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

wel ik moet om de zoveel tijd laten kijken of ik toch niet kan werken
Uitzondering op de regel ja dat klopt, groeten aan je 'werkcoach' :')
pi_101976047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:24 schreef Dimens het volgende:

[..]

XPS :')
Wat? :?
pi_101976066
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nu ben je gewoon uit op haatreacties. :{w
nee ik zeg wat ik vind
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Uitzondering op de regel ja dat klopt, groeten aan je 'werkcoach' :')
ik heb geen werk coach ik moet alleen om de zoveel tijd een keuring doen. En aangezien ik daar toch niet doorheen kom stroomt het geld gratis binnen :)
pi_101976070
Vis een optie?
pi_101976075
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef Desiler het volgende:
Vis een optie?
gebakken of gefrituurd?
pi_101976084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Neem dan gewoon een desktop.
pi_101976086
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

gebakken of gefrituurd?
Gekookt
pi_101976091
quote:
Vis een optie?
Morgen, dan is er weer markt.
pi_101976097
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

hij heeft zelf een apple :')
pi_101976103
er is vandaag markt
pi_101976106
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

hij heeft zelf een apple :')
Mensen die niet weten. :')
pi_101976112
quote:

[..]

Gekookt
vis kook je niet dan valt het uit elkaar íets met dom en poepen enzo
pi_101976122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Dimens het volgende:

[..]

Mensen die niet weten. :')
ok.
pi_101976124
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Roburtt het volgende:
er is vandaag markt
De markt van Sassem, ik heb er zo veel zin in. :')
  donderdag 15 september 2011 @ 14:29:59 #112
141104 Patje1987
pi_101976133
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:28 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

nee ik zeg wat ik vind

[..]

ik heb geen werk coach ik moet alleen om de zoveel tijd een keuring doen. En aangezien ik daar toch niet doorheen kom stroomt het geld gratis binnen :)
Waar heb je last van dan dat je telkens gekeurd moet worden maar er toch niet doorheen komt?
pi_101976134
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

vis kook je niet dan valt het uit elkaar íets met dom en poepen enzo
Oo :{
pi_101976141
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

De markt van Sassem, ik heb er zo'n zin in. :')
Sassem :')
pi_101976146
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Waar heb je last van dan dat je telkens gekeurd moet worden maar er toch niet doorheen komt?
Last van aambeien.
pi_101976153
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:30 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Sassem :')
De rest van het land. :')
pi_101976158
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

als je het niet erg vindt houd ik dat liever privé
pi_101976169
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

De rest van het land. :')
_O-
  donderdag 15 september 2011 @ 14:31:06 #119
141104 Patje1987
pi_101976177
quote:

[..]

Vind ik niet erg, ik was alleen benieuwd.
pi_101976184
quote:

[..]

We snappen het :*
pi_101976189
Gewoon zelf zalmmoten op een plankje cederhout op de bbq :9~
pi_101976193
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Vind ik niet erg, ik was alleen benieuwd.
Ook zin in gratis geld? :P
pi_101976208
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef Desiler het volgende:

[..]

We snappen het :*
pi_101976213
Zoek maar op internet, genoeg mensen die hetzelfde doen.
pi_101976221
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Waarom emogif je mij :{
  donderdag 15 september 2011 @ 14:32:59 #126
141104 Patje1987
pi_101976228
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:31 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Ook zin in gratis geld? :P
Nee dankje, ik kom niets te kort.
pi_101976248
JONGENS HOU EENS OP DE KANKEREN OVER EEN GODSVERGETEN UITKERINGTREKKER, LAAT DIE KANKERLIJER GEWOON

oke dankjewel :)
pi_101976258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
JONGENS HOU EENS OP DE KANKEREN OVER EEN GODSVERGETEN UITKERINGTREKKER, LAAT DIE KANKERLIJER GEWOON

^O^
pi_101976272
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nee dankje, ik kom niets te kort.
Ik ook niet, maar gratis geld is nooit weg
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:33 schreef Boterbartje het volgende:

donderdag 15 september 2011 @ 14:36:07 #130
141104 Patje1987
pi_101976335
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:34 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar gratis geld is nooit weg

[..]

[ afbeelding ]
Ik zou dat niet uit kunnen geven.
pi_101976339
Oké, ander onderwerp.

Wat is jullie favoriete gebak? Die van mij appelkruimeltaart. :9~

PS: Hoezo krijgt appelkruimeltaart een rood streepje en appelkruimelvaart en appelkruimelkaart niet? :')
pi_101976374
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik zou dat niet uit kunnen geven.
Waarom niet :?
Mensen gooien hun geld in het putje in Nederland
Ik raap het enkel en alleen op
pi_101976381
Ik heb weer eens zin om te gamen.
pi_101976385
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:36 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp.

PS: Hoezo krijgt appelkruimeltaart een rood streepje en appelkruimelvaart en appelkruimelkaart niet? :')
Omdat het vlaai is?
pi_101976392
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:36 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp.

kersentaart :9~
pi_101976396
Tevens vind ik vruchtenvlaai altijd lekker of kersen met krokante bodem :D
pi_101976399
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:37 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

kersentaart :9~
Dit! :D
pi_101976415
Of gewoon een frisse limoen/mandarijn kwarktaart :D
pi_101976442
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:37 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Omdat het vlaai is?
Lees nog eens goed.

Appelkruimeltaart krijgt een rood streepje, maar appelkruimelvaart en appelkruimelkaart niet.
pi_101976453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:38 schreef Boterbartje het volgende:
Of gewoon een frisse limoen/mandarijn kwarktaart :D
Kwarktaart! _O_
  donderdag 15 september 2011 @ 14:39:37 #141
141104 Patje1987
pi_101976458
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:37 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Waarom niet :?
Mensen gooien hun geld in het putje in Nederland
Ik raap het enkel en alleen op
Geen goede vergelijking.
pi_101976459
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:38 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Dit! :D
ik koop het van andermans belastinggeld, dan smaakt het nog lekkerder :9~ :9~
pi_101976475
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:39 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Geen goede vergelijking.
het is ook geen vergelijking 8)7
  donderdag 15 september 2011 @ 14:40:47 #144
141104 Patje1987
pi_101976506
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:39 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

het is ook geen vergelijking 8)7
Dus je moet eerst niet kunnen werken voordat je het geld uit de put kan halen?
pi_101976508
HIIIIIIGHWAAAYY TO HEEEEEELLLL
pi_101976533
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:40 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Dus je moet eerst niet kunnen werken voordat je het geld uit de put kan halen?
Ja want als je werk hebt krijg je geen uitkering |:(
  donderdag 15 september 2011 @ 14:42:02 #147
141104 Patje1987
pi_101976562
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:41 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Ja want als je werk hebt krijg je geen uitkering |:(
Ik heb het over kunnen werken, dus als je bijvoorbeeld door een handicap niet kunt werken.
pi_101976564
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:40 schreef Roburtt het volgende:
HIIIIIIGHWAAAYY TO HEEEEEELLLL
Niet te hard rijden dan krijg je een bekeuring die voor een deel weer op mijn bankrekening komt te staan ;)
pi_101976585
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik heb het over kunnen werken, dus als je bijvoorbeeld door een handicap niet kunt werken.
ja want als je wel kan werken krijg je geen uitkering
pi_101976592
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Niet te hard rijden dan krijg je een bekeuring die voor een deel weer op mijn bankrekening komt te staan ;)
-doe even normaal-

[ Bericht 15% gewijzigd door remlof op 15-09-2011 14:45:32 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 14:43:15 #151
141104 Patje1987
pi_101976599
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:42 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

ja want als je wel kan werken krijg je geen uitkering
Dit is niet waar.
pi_101976608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:43 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

-weg-

let op je woorden :{w

[ Bericht 16% gewijzigd door remlof op 15-09-2011 14:45:49 ]
pi_101976618
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:43 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Dit is niet waar.
WW noem ik geen uitkering ;)
krijg je maar 2 jaar ofzo
en je moet blijven solliciteren
anders krijg je niks
enzo
pi_101976637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:43 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

-weg-
Nou nou.

[ Bericht 20% gewijzigd door remlof op 15-09-2011 14:46:00 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 14:44:42 #155
141104 Patje1987
pi_101976640
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:43 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

WW noem ik geen uitkering ;)
krijg je maar 2 jaar ofzo
en je moet blijven solliciteren
Ja maar dat is het wel, hoe kan ik nu weten dat jij dat geen uitkering noemt?
pi_101976680
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ja maar dat is het wel, hoe kan ik nu weten dat jij dat geen uitkering noemt?
Oke het is wel een uitkering maar je krijgt het niet als je lui op de bank hangt dat bedoel ik
pi_101976695
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:45 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Oke het is wel een uitkering maar je krijgt het niet als je lui op de bank hangt dat bedoel ik
Sommige mensen wel.

Persoonlijk heb ik de tyfus aan in de WW zitten :X
  donderdag 15 september 2011 @ 14:46:00 #158
141104 Patje1987
pi_101976696
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:45 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Ohh jawel hoor.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:46:20 #159
104871 remlof
Europees federalist
pi_101976712
ej
ben
er
weer

:%
pi_101976720
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:46 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ohh jawel hoor.
je kan niet 2 jaar lang thuis niks zitten doen, je wordt effectief begeleid om werk te zoeken, doe je dit niet of heb je geen werk binnen 2 jaar krijg je niks meer.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:47:01 #162
141104 Patje1987
pi_101976725
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:46 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Sommige mensen wel.

Persoonlijk heb ik de tyfus aan in de WW zitten :X
Ik kan daar ook niet tegen, 1 maand in de WW gezeten wegens faillissement ontslag. Bah wat had ik er een hekel aan om naar het UWV te gaan. Maarja je betaalt wel voor je WW hè en als je er recht op hebt zeker aannemen. Maar ik begrijp precies wat je bedoelt.
pi_101976747
quote:
18s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
*kuch*
Gezondheid.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:48:25 #164
141104 Patje1987
pi_101976771
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:46 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

je kan niet 2 jaar lang thuis niks zitten doen, je wordt effectief begeleid om werk te zoeken, doe je dit niet of heb je geen werk binnen 2 jaar krijg je niks meer.
Hier moest ik even lachen :')
pi_101976780
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:47 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik kan daar ook niet tegen, 1 maand in de WW gezeten wegens faillissement ontslag. Bah wat had ik er een hekel aan om naar het UWV te gaan. Maarja je betaalt wel voor je WW hè en als je er recht op hebt zeker aannemen. Maar ik begrijp precies wat je bedoelt.
Ik zit er nu in, wegens werkomstandigheden en financiele situatie door de werkgever. Je moet inderdaad wel wat (zelf heb ik ook nog een hypotheek), en technisch gezien heb je er inderdaad voor gewerkt.
Het ergste vind ik nog het "niets kunnen doen" omdat er gewoon niets te doen valt, dan de hele dag een beetje thuis zitten. Solliciteren heb je na een dag ook wel gezien (mits je goed zoekt natuurlijk).
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:46 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Dit is echt bullshit. Daarnaast ben je een knappe jongen als je twee jaar lang WW weet los te peuteren.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2011 14:49:16 ]
pi_101976795
Klopt indd je bent verzekerd voor werkloosheid daar betaal je dus voor als je werkt
Een uitkering krijg je van de staat zonder daar ooit geld voor te hebben uitgegeven (jaja misschien belasting enzulks)
pi_101976826
Even gamen, daaahaaag. :W
pi_101976835
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Klopt indd je bent verzekerd voor werkloosheid daar betaal je dus voor als je werk
Een uitkering krijg je van de staat zonder daar ooit geld voor te hebben uitgegeven (jaja misschien belasting enzulks)
Ik ben verzekerd tegen werkeloosheid bij mijn bank ja.
Een uitkering krijg je niet zomaar, je mag wel fijn allemaal ongein invullen en alles op tafel liggen. Daarnaast betaalde ik daar zeker wel belasting voor ja.

Dag Dimens! :W

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2011 14:50:30 ]
pi_101976836
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:49 schreef Dimens het volgende:
:W
pi_101976838
quote:
Klopt indd je bent verzekerd voor werkloosheid daar betaal je dus voor als je werkt
Je krijgt echt helemaal niks gratis van de staat, niks.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:50:37 #171
141104 Patje1987
pi_101976849
quote:
Als je recht op een uitkering hebt is er ook niets mis mee, als je niet kunt werken kun je gewoon niet hè, maar snap niet hoe jij daar zo over kunt praten omdat mijn vader echt als geen ander wil werken maar die kan gewoon echt niet. Die zul je nooit horen zeggen: Haha gratis geld. Daar ben ik het dus niet met je eens.
pi_101976854
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:49 schreef Dimens het volgende:
Welk spel?
pi_101976861
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je krijgt echt helemaal niks gratis van de staat, niks.
nee want niks is gratis :')_!
pi_101976879
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Als je recht op een uitkering hebt is er ook niets mis mee, als je niet kunt werken kun je gewoon niet hè, maar snap niet hoe jij daar zo over kunt praten omdat mijn vader echt als geen ander wil werken maar die kan gewoon echt niet. Die zul je nooit horen zeggen: Haha gratis geld. Daar ben ik het dus niet met je eens.
Dit dus. Als de sector waar je in werkt bijvoorbeeld ook niet meewerkt houdt het ook vrij snel op, heel frustrerend.
pi_101976885
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

nee want niks is gratis :')_!
Ja, nou dan, jij dan met je 'gratis geld'. :')
pi_101976896
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik ben verzekerd tegen werkeloosheid bij mijn bank ja.
Een uitkering krijg je niet zomaar, je mag wel fijn allemaal ongein invullen en alles op tafel liggen. Daarnaast betaalde ik daar zeker wel belasting voor ja.

Dag Dimens! :W
dat staat er.
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

misschien ben ik ook een beetje aan het trollen :@
pi_101976913
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:51 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

dat staat er.

[..]

Een beetje? }:|
pi_101976940
quote:

[..]

dat staat er.
Nee, dat staat er niet.
quote:
[..]

Verre van grappig.
pi_101976952
Ik heb zojuist een vos onthoofd.
Vanavond vossentepels in een rode wijn saus.

Lekker hoor.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:53:32 #180
141104 Patje1987
pi_101976972
quote:

[..]

dat staat er.

[..]

Die kans is groot, en het werkte ook bij boterbartje of hoe heet die knakker :')
Maar neemt niet weg dat dit best een interessant onderwerp is.
pi_101976975
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef Monopoly het volgende:

Lekker hoor.
:9~ Stuur er mij wat toe in een bubbeltjesenvelop!
pi_101976985
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef Monopoly het volgende:

Lekker hoor.
Dude, wtf? _O-
pi_101976990
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:52 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Nee, dat staat er niet.

[..]

Verre van grappig.
ik vond het wel grappig met al die kindjes die meteen boze reacties geven zonder te vragen waarom.
pi_101977035
Ik ga solliciteren als kapitein van de berenboot.
pi_101977051
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

ik vond het wel grappig met al die kindjes die meteen boze reacties geven zonder te vragen waarom.
Ach, jij kunt het wellicht grappig vinden, zelf zie ik er de humor niet van in. Walgelijk zelfs, omdat ik verdomde hard mijn best doe om wel iets te vinden op korte termijn en mensen denken dat het leven lekker simpel in elkaar zit. Wellicht is het je leeftijd.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga solliciteren als kapitein van de berenboot.
Ook geprobeerd, ik paste niet in het profiel, ik werd te licht bevonden ;(
pi_101977054
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:53 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Die kans is groot, en het werkte ook bij boterbartje of hoe heet die knakker :')
Maar neemt niet weg dat dit best een interessant onderwerp is.
klopt ik vind dat er op dit moment veel mis is met uitkeringen. Mensen die het niet nodig hebben kunnen er aanspraak op maken en mensen die het wel echt nodig hebben krijgen het soms niet of heel moeilijk en worden met de nek aangekeken.
pi_101977078
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:55 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

klopt ik vind dat er op dit moment veel mis is met uitkeringen. Mensen die het niet nodig hebben kunnen er aanspraak op maken en mensen die het wel echt nodig hebben krijgen het soms niet of heel moeilijk en worden met de nek aangekeken.
Dit dus. ;)
pi_101977085
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:55 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ach, jij kunt het wellicht grappig vinden, zelf zie ik er de humor niet van in. Walgelijk zelfs, omdat ik verdomde hard mijn best doe om wel iets te vinden op korte termijn en mensen denken dat het leven lekker simpel in elkaar zit. Wellicht is het je leeftijd.

[..]

Ook geprobeerd, ik paste niet in het profiel, ik werd te licht bevonden ;(
dat kun jij denken maar denk niet dat ik niet weet hoe het in elkaar zit en wat je ervoor moet doen.
pi_101977109
ik ga nu wat nuttigs doen.
daag :W
pi_101977193
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik ga nu wat nuttigs doen.
daag :W
Doei. :W
pi_101977207
Oké, welke kaas vinden jullie het lekkerste? Ik vind Old Amsterdam de lekkerste kaas. :9
pi_101977245
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
Oké, welke kaas vinden jullie het lekkerste? Ik vind Old Amsterdam de lekkerste kaas. :9
Die van de lidl is wel baas.
pi_101977254
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
Jong belegen, merk maakt niet zoveel uit ;)

Doeg Pim :W
pi_101977375
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:01 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Jong belegen, merk maakt niet zoveel uit ;)

Doeg Pim :W
Jong belegen is ook wel lekker, maar een bruine boterham met roomboter en Old Amsterdam is gewoon hemels. :D En heel erg Nederlands. w/
pi_101977469
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:04 schreef Rezania het volgende:

[..]

Jong belegen is ook wel lekker, maar een bruine boterham met roomboter en Old Amsterdam is gewoon hemels. :D En heel erg Nederlands. w/
Het liefst haal ik de kaas bij de boer zelf _O_ superlekker en je betaald er hier ook bijna niets voor.

Old Amsterdam...mwah, vond hem net even te..ja..eh..pittig? Kaas op roggebrood met wat boter :9~
pi_101977524
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Het liefst haal ik de kaas bij de boer zelf _O_ superlekker en je betaald er hier ook bijna niets voor.

Old Amsterdam...mwah, vond hem net even te..ja..eh..pittig? Kaas op roggebrood met wat boter :9~
Kaas bij de boer is ook heel erg lekker, maar ik blij Old Amsterdam het lekkerste vinden, kaas bij de boer staat op twee. En Old Amsterdam hoort pittig te zijn, het is oude kaas. :P
pi_101977579
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

Kaas bij de boer is ook heel erg lekker, maar ik blij Old Amsterdam het lekkerste vinden, kaas bij de boer staat op twee. En Old Amsterdam hoort pittig te zijn, het is oude kaas. :P
Daarom misschien mijn voorkeur voor Jong Belegen :P

Ik moet zeggen dat ik Franse kazen dan weer echt helemaal niets vind, brie en dat soort dingen zijn niet aan mij besteed. Enkel de koe die lacht is wel lekker. ^O^
pi_101977634
Hoe kan kaas pittig zijn :') ?
pi_101977662
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Dat is een uitdrukking binnen de kaas-scene.
pi_101977697
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:12 schreef LompeHork het volgende:

[..]

En je kan er natuurlijk ook gewoon peper op gooien. :P
pi_101977720
hey waarom doet de auto refresh het niet? :? :? :?

pi_101977746
jahoor, is die kut user er ook weer.
pi_101977753
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

[..]

En je kan er natuurlijk ook gewoon peper op gooien. :P
Dat is een andere manier van pittig ja :P

Kaas met sambal trouwens! _O_
  donderdag 15 september 2011 @ 15:14:45 #204
141104 Patje1987
pi_101977765
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:12 schreef LompeHork het volgende:

[..]

De kaas-scene _O_
pi_101977785
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Daarom misschien mijn voorkeur voor Jong Belegen :P

Ik moet zeggen dat ik Franse kazen dan weer echt helemaal niets vind, brie en dat soort dingen zijn niet aan mij besteed. Enkel de koe die lacht is wel lekker. ^O^
Brie vond ik vroeger zo lekker, maar tegenwoordig moet ik er niet aan denken om het te eten, ik vind het nu gewoon smerig.

En over die kaas met die koe; dat is geloof ik La vache Qui Rit.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:13 schreef ConscienceNL het volgende:

Bij mij werkt het gewoon.
pi_101977796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:13 schreef ConscienceNL het volgende:

Het werkt gewoon ?
pi_101977825
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:14 schreef Roburtt het volgende:
jahoor, is die kut user er ook weer.
Jij was toch een film aan het kijken? :P
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:14 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat is een andere manier van pittig ja :P

Kaas met sambal trouwens! _O_
Kaas met sambal, wat? :P

quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:14 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

De kaas-scene _O_
Welke kaas vindt jij het lekkerste? :)
pi_101977858
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:14 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

De kaas-scene _O_
Voor eckte bazen! _O_
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Brie vond ik vroeger zo lekker, maar tegenwoordig moet ik er niet aan denken om het te eten, ik vind het nu gewoon smerig.

En over die kaas met die koe; dat is geloof ik La vache Qui Rit.
[ afbeelding ]

Ik houd er zelf ook niet van, mijn vrouw vindt het daarintegen geweldig! La Vache Qui Rit inderdaad, lekker is die!
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Serieus! Een beetje sambal erop smeren, lekker is dat. :9~
  donderdag 15 september 2011 @ 15:17:17 #209
141104 Patje1987
pi_101977863
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik vind vele soorten lekker, oude kaas, jonge kaas, etc
pi_101977883
quote:

[..]

[..]

[..]

was niet echt een leuken film.
pi_101977987
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Voor eckte bazen! _O_

[..]

Ik houd er zelf ook niet van, mijn vrouw vindt het daarintegen geweldig! La Vache Qui Rit inderdaad, lekker is die!

[..]

Serieus! Een beetje sambal erop smeren, lekker is dat. :9~
Moet ik dan maar eens proberen. :)

quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik vind vele soorten lekker, oude kaas, jonge kaas, etc
Ik ook, maar ik heb nog wel een voorkeur, jij niet dan? :P

quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef Roburtt het volgende:

[..]

was niet echt een leuken film.
Welke film?
  donderdag 15 september 2011 @ 15:21:03 #212
141104 Patje1987
pi_101978015
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Graskaas.
pi_101978021
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Moet ik dan maar eens proberen. :)

[..]

[..]

Welke film?
season of the witch, moes tik voor mn pa downloaden.
pi_101978041
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:21 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Graskaas.
Ah, dat is ook wel lekker ja.
pi_101978054
Harde mensen in de kaas scene.
Gevaarlijke kaas smokkelaars. Vooral de smokkel van kaasachtige substantie in het gevangeniswezen.

Leven op het randje.
pi_101978059
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:21 schreef Roburtt het volgende:

[..]

season of the witch, moes tik voor mn pa downloaden.
Die heb ik een maand geleden gedownload en ik moet hem nog steeds kijken, is hij niet leuk dan?
pi_101978077
Je hebt nu ook kaas zonder dierlijke vetten of zo, het heet Kees. :')
pi_101978106
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die heb ik een maand geleden gedownload en ik moet hem nog steeds kijken, is hij niet leuk dan?
Als je met een biertje (of iets anders in jouw geval) op de bank zitten met de frituurpan aan sowieso wel :P. Maar niet op school.
pi_101978150
Ik heb jong belegen en pindakaas, is dat een goede combinatie voor op brood?
  donderdag 15 september 2011 @ 15:24:48 #220
141104 Patje1987
pi_101978164
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef Monopoly het volgende:
Harde mensen in de kaas scene.
Gevaarlijke kaas smokkelaars. Vooral de smokkel van kaasachtige substantie in het gevangeniswezen.

Leven op het randje.
Kaas op het randje.
pi_101978171
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:24 schreef Rezania het volgende:
Ik heb jong belegen en pindakaas, is dat een goede combinatie voor op brood?
:Y Ook prima te doen, wel eerst de pindakaas smeren natuurlijk!
pi_101978193
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Kaas op het randje.
Classificeert dat zich als aanrandkaas?
pi_101978206
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:25 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik kan dit op twee manier opvatten. :')
pi_101978258
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

pi_101978260
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:24 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:Y Ook prima te doen, wel eerst de pindakaas smeren natuurlijk!
Oké, even proberen. Wit of bruin brood?
  donderdag 15 september 2011 @ 15:27:56 #226
141104 Patje1987
pi_101978277
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:25 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Kaasknabbelaar.
pi_101978303
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je moet je wat verder verdiepen in de kaas-scene, dan wordt alles duidelijk!
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oké, even proberen. Wit of bruin brood?
Wit, het beleg vult meer dan genoeg!
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:27 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Kaasknabbelaar.
Willem Elsschot?
pi_101978334
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:28 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Wit, het beleg vult meer dan genoeg!
Dat zei mijn opa ook in '45 HAHAHAHIHIHIHOHOHO
pi_101978371
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:29 schreef LompeHork het volgende:

[..]

jezelf quoten :')
pi_101978395
quote:

[..]

quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:30 schreef Flippiee het volgende:

[..]

pi_101978451
quote:

[..]

Ja klopt. -O-

Ik dacht; ik maak hem alvast.
pi_101978465
quote:

[..]

quote:

[..]

pi_101978505
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:32 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja klopt. -O-

Ik dacht; ik maak hem alvast.
Eventjes ib de opmerking zijn. Begrijpelijk :)
  donderdag 15 september 2011 @ 15:34:21 #234
141104 Patje1987
pi_101978530
Niets mis met jezelf quoten.
pi_101978533
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:33 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Eventjes ib de opmerking zijn. Begrijpelijk :)
Zie je? Er zijn wel mensen die mij begrijpen.
pi_101978563
She said, Marshall you ain't really like that, oh oh oh
Your putting on a show, where's your mic at?
Cause you're breaking my heart, you're breaking my heart
She said, Marshall you ain't really like that, oh oh oh
Your putting on a show, where's your mic at?
Cause you're breaking my heart, you're breaking my heart
pi_101978633
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:34 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Zie je? Er zijn wel mensen die mij begrijpen.
Gelukkig maar anders hadden de gevolgen enorm kunnen wezen.
pi_101978648
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Gelukkig maar anders hadden de gevolgen enorm kunnen wezen.
Exact, Joran van der Sloot dit dat.
pi_101978708
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dan wil ik niet de rol van Natalee Holloway spelen hoor.
pi_101978726
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Is een complot.

Joran is onschuldig :(
pi_101978755
Dat was lachen.
pi_101978761
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Is een
complot.

Houd je kop stomme troll
pi_101978805
quote:
9s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dan wil ik niet de rol van Natalee Holloway spelen hoor.
Nee precies, je zou je schoenen maar kwijt raken!
quote:
16s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:40 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Houd je kop stomme troll
Eens met deze stelling.
pi_101978870
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:39 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Is een complot.

Houd die (complot)theorieën nou eens voor je. Als je ze zo graag wil bespreken ga je maar naar TRU.
pi_101978881
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

Eens met deze stelling.
pi_101978885
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[..]

Eens met deze stelling.
Als ik die zou kwijtraken zou ik echt janken.

En dankje, fijn om medestanders te hebben.
pi_101978890
Omg, broodje jong belegen met pindakaas! :D *G* :~
pi_101978920
quote:
pi_101978921
quote:
Dit heeft niets met haat te maken, ik haat niemand, zolang ze zich normaal gedragen.

@Rez: Zei het toch? ;)
pi_101978924
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Houd die (complot)theorieën nou eens voor je. Als je ze zo graag wil bespreken ga je maar naar TRU.
TRU is voor mensen die denken dat ze speciale krachten hebben :') BNW is voor complottheorieën maar daar post ik liever niet omdat iedereen daar op een lijst wordt gezet :'(
pi_101978990
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:43 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit heeft niets met haat te maken, ik haat niemand, zolang ze zich normaal gedragen.

@Rez: Zei het toch? ;)
Ja, ik ben gelijk verslaafd. :D _O-

quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:43 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

TRU is voor mensen die denken dat ze speciale krachten hebben :') BNW is voor complottheorieën maar daar post ik liever niet omdat iedereen daar op een lijst wordt gezet :'(
Houd die (complot)theorieën dan maar gewoon voor je.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:50:35 #252
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_101979177
Ik had gezegd dat ik vandaag meer zou gaan FOK!ken.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
  donderdag 15 september 2011 @ 15:50:51 #253
298746 Dalando
pi_101979195
Hoi btw :W
pi_101979198
quote:
Ik stop niet, jou haten hoort een beetje bij mijn dagelijkse routine
pi_101979202
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef Dalando het volgende:
Ik had gezegd dat ik vandaag meer zou gaan FOK!ken.
Houd je daar dan ook gewoon aan.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:51:01 #256
141104 Patje1987
pi_101979203
  donderdag 15 september 2011 @ 15:51:52 #257
298746 Dalando
pi_101979236
quote:
Goeden liedjen wel, haddemal gezien
  donderdag 15 september 2011 @ 15:52:02 #258
298746 Dalando
pi_101979241
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef Dimens het volgende:

[..]

Houd je daar dan ook gewoon aan.
Dat ga ik zeker doen.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:54:56 #259
141104 Patje1987
pi_101979342
Laatste tijd vind ik hardstyle echt gaar, alleen op feestjes maar thuis luister ik het niet zoveel meer.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:56:06 #260
298746 Dalando
pi_101979381
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
Laatste tijd vind ik hardstyle echt gaar, alleen op feestjes maar thuis luister ik het niet zoveel meer.
Gaar, in een goeie manier, of slechte? -O-
pi_101979407
quote:
2s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
Die oude stijl die ze in de UK draaide vond ik altijd wel tof.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:57:11 #262
141104 Patje1987
pi_101979414
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:56 schreef Dalando het volgende:

[..]

Gaar, in een goeie manier, of slechte? -O-
Slechte wel, nummers die op een feest vet klinken omdat daar gewoon sfeer is. En dan luister je hem thuis en dan denk je van WTF heb ik zojuist beluisterd? :') Vooral hardstyle gemixt met dubstep klinkt gewoon van geen kant.
pi_101979448
Hardstep
pi_101979482
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:58 schreef FreezePop het volgende:
Hardstep

Dit schijnt wel een harde step te zijn!
  donderdag 15 september 2011 @ 15:59:17 #265
141104 Patje1987
pi_101979486
Hier wat is dit voor poep?

donderdag 15 september 2011 @ 15:59:41 #266
298746 Dalando
pi_101979503
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:59 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit schijnt wel een harde step te zijn!
goeien woordgarp gr gr
  donderdag 15 september 2011 @ 16:00:16 #267
298746 Dalando
pi_101979527
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:59 schreef Patje1987 het volgende:

Dat is toch ook geen hardstyle man :') Meer harddub :')
pi_101979540
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:59 schreef Patje1987 het volgende:

:') Ze hadden van dat nummer af moeten blijven. :N

Wat een bagger.
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:59 schreef Dalando het volgende:

[..]

goeien woordgarp gr gr
Te makkelijk dit dat. ;)
  donderdag 15 september 2011 @ 16:00:49 #269
141104 Patje1987
pi_101979543
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Dalando het volgende:

[..]

Dat is toch ook geen hardstyle man :') Meer harddub :')
Echt dit is gewoon troep haha :D
  donderdag 15 september 2011 @ 16:01:41 #270
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_101979562
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Echt dit is gewoon troep haha :D
Ik moest van de week aan je denken zag een reclame over muziek maken en dan kon je iets winnen ofzo.
Ik vond dat wel iets voor jou :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:02:22 #271
141104 Patje1987
pi_101979578
quote:
16s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik moest van de week aan je denken zag een reclame over muziek maken en dan kon je iets winnen ofzo.
Ik vond dat wel iets voor jou :D
Oja dat had ik ook gezien, van pepsi toch? Wilde nog kijken maar nog niet gedaan.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:02:38 #272
298746 Dalando
pi_101979584
  donderdag 15 september 2011 @ 16:03:00 #273
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_101979593
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Niet alleen bij jouw routine :)
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:03:27 #274
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_101979605
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Oja dat had ik ook gezien, van pepsi toch? Wilde nog kijken maar nog niet gedaan.
Ja.
Ga eens meedoen!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_101979651
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef Flippiee het volgende:

[..]

die tijd van de maand
  donderdag 15 september 2011 @ 16:05:05 #276
298746 Dalando
pi_101979658
  donderdag 15 september 2011 @ 16:05:12 #277
141104 Patje1987
pi_101979659
  donderdag 15 september 2011 @ 16:05:31 #278
298746 Dalando
pi_101979668
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:05 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Zitten wel leuke nummers bij maar trekt me ook niet echt.
Tja, ieder zijn smaak.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:06:52 #279
141104 Patje1987
pi_101979706
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:05 schreef Dalando het volgende:

[..]

Tja, ieder zijn smaak.
Klopt, verder ook niets mis met die nummers hoor behalve die dubstep troep door hardstyle heen. Dubstep zelf is wel goed te nassen hoor. Maar dit is hardstyle :D

donderdag 15 september 2011 @ 16:07:19 #280
298746 Dalando
pi_101979717
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Klopt, verder ook niets mis met die nummers hoor behalve die dubstep troep door hardstyle heen. Dubstep zelf is wel goed te nassen hoor. Maar dit is hardstyle :D

+1 omdat frontliner _O_
  donderdag 15 september 2011 @ 16:09:30 #281
141104 Patje1987
pi_101979771
  donderdag 15 september 2011 @ 16:09:37 #282
298746 Dalando
pi_101979774
maaa-gic bam bam bam bam bam
  donderdag 15 september 2011 @ 16:11:52 #283
141104 Patje1987
pi_101979843
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:09 schreef Dalando het volgende:
maaa-gic bam bam bam bam bam
Ja nu heb ik weer zin in een feestje :')
  donderdag 15 september 2011 @ 16:12:45 #284
298746 Dalando
pi_101979869
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:11 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ja nu heb ik weer zin in een feestje :')
Qlimax is over niet al te lange tijd.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:14:42 #285
141104 Patje1987
pi_101979919
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef Dalando het volgende:

[..]

Qlimax is over niet al te lange tijd.
Ga eerst nog naar Coone & The gang denk ik, Qlimax ga ik sowieso weer naar toe als ik kaartjes kan krijgen. En met Flippiee naar hardbass O+
  donderdag 15 september 2011 @ 16:15:35 #286
298746 Dalando
pi_101979949
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:14 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ga eerst nog naar Coone & The gang denk ik, Qlimax ga ik sowieso weer naar toe als ik kaartjes kan krijgen. En met Flippiee naar hardbass O+
Ga je echt met flips naar HB? :D
Wat ik me ook bedenk is dat ik eigenlijk naar Qountdown wil. :P
  donderdag 15 september 2011 @ 16:17:24 #287
141104 Patje1987
pi_101979993
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:15 schreef Dalando het volgende:

[..]

Ga je echt met flips naar HB? :D
Wat ik me ook bedenk is dat ik eigenlijk naar Qountdown wil. :P
Ja dat ook trouwens. Ik wil overal naar toe maar weinig tijd of geld :')
  donderdag 15 september 2011 @ 16:18:31 #288
298746 Dalando
pi_101980025
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ja dat ook trouwens. Ik wil overal naar toe maar weinig tijd of geld :')
Nou tijd heb ik wel, maar geld dat is nog een 2e, of ik moet tijd inleveren voor meer geld. :{
Maar eerst ook nog sparen voor 2 tickets Qountdown. :P
  donderdag 15 september 2011 @ 16:19:56 #289
141104 Patje1987
pi_101980071
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:18 schreef Dalando het volgende:

[..]

Nou tijd heb ik wel, maar geld dat is nog een 2e, of ik moet tijd inleveren voor meer geld. :{
Maar eerst ook nog sparen voor 2 tickets Qountdown. :P
Je telt voor 2?
  donderdag 15 september 2011 @ 16:20:24 #290
298746 Dalando
pi_101980084
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Je telt voor 2?
Maar het meisje thuis laten? :P
  donderdag 15 september 2011 @ 16:20:53 #291
141104 Patje1987
pi_101980098
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:20 schreef Dalando het volgende:

[..]

Maar het meisje thuis laten? :P
Die kan zelf niet betalen?
pi_101980141
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:20 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Dit dus, mits er geen overeenkomst is waarin staat dat je alles moet delen. :+
  donderdag 15 september 2011 @ 16:24:08 #293
298746 Dalando
pi_101980200
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:20 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

<< "Kom we gaan samen naar Qountdown :D"
>> "Joepiee" *geeft kus*
<< "Maar je moet wel zelf je betalen"
>> " :{ "

Of je gaat:

>> "Joepiee" *geeft kus*
<< *geeft ticket*
>> *Ze trekt mijn broek naar beneden*

donderdag 15 september 2011 @ 16:25:16 #294
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_101980235
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:24 schreef Dalando het volgende:

[..]

>> "Joepiee" *geeft kus*

Of je gaat:

>> "Joepiee" *geeft kus*
<< *geeft ticket*

Zuigen voor een ticket naar wat dan ook?
Hell no!
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 15 september 2011 @ 16:26:27 #295
141104 Patje1987
pi_101980277
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:24 schreef Dalando het volgende:

[..]

>> "Joepiee" *geeft kus*

Of je gaat:

>> "Joepiee" *geeft kus*
<< *geeft ticket*

Wat een hoer :D
  donderdag 15 september 2011 @ 16:26:40 #296
141104 Patje1987
pi_101980288
Grapje hè Dalando :*
  donderdag 15 september 2011 @ 16:26:58 #297
298746 Dalando
pi_101980301
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Wat een hoer :D
Scheld je mijn vriendin nu uit voor hoer?
  donderdag 15 september 2011 @ 16:27:20 #298
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_101980315
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef Patje1987 het volgende:
Grapje hè Dalando :*
Dat meende jij heus wel :6
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 15 september 2011 @ 16:27:31 #299
298746 Dalando
pi_101980323
quote:
16s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Zuigen voor een ticket naar wat dan ook?
Hell no!
Tuurlijk niet, je doet je vriendin een plezier en ze geeft je een plezier terug.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:27:38 #300
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_101980325
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef Dalando het volgende:

[..]

Scheld je mijn vriendin nu uit voor hoer?
Ja dat deed hij :Y

*stook stook stook*
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 15 september 2011 @ 16:27:51 #301
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_101980333
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:27 schreef Dalando het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, je doet je vriendin een plezier en ze geeft je een plezier terug.
Hmm :N
[b]AirwiN schreef [/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')