abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101973722

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_101973735
Die is snel gemaakt...
  donderdag 15 september 2011 @ 13:14:00 #3
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101973746
Voor jou ben ik te jong ja, maar 18 is niet zo superjong :P
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_101973756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Minder dan die laatste hoor. Ze had nog een relatief platte buik (ik vind die pens van die rechter ronduit walgelijk, ik vind die van die daarnaast al niet aantrekkelijk meer) maar echt een enorme reet.

Ik snap die foto ook niet. Da's dik, dun, dik, dun, dun, dik, kamerolifant.
En dat in 2 jaar tijd? :o

Het is wel zo dat vrouwen met ronde vormen vaak meer aanleg hebben tot dik worden, maar dat is dan wel heel snel gegaan.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:15:35 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101973795
Ah, eindelijk weer een sub-TT zoals het hoort. :)

OT:

Ik heb één eis: een goed stel hersenen.
Meer doet er eigenlijk niet toe; uiterlijk is een van de meest obvious kenmerken dus bepaalt grotendeels al of ik überhaupt op een meisje afstap.
Je moeder is een hamster
pi_101973822
Eerlijk zijn vind ik naast een beetje brein wel belangrijk. Golddiggers niet welkom bij mij :P

Dyslectisch zijn vind ik ook niet erg trouwens :P
pi_101973826
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is wel zo dat vrouwen met ronde vormen vaak meer aanleg hebben tot dik worden, maar dat is dan wel heel snel gegaan.
Je wil niet weten hoeveel meiden en jongens in 2 jaar tijd zijn veranderd in vetklodders. Dat valt vaak samen met fase van afscheid middelbare en het eerste stuk van studentenleven.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:17:14 #8
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101973836
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoeveel meiden en jongens in 2 jaar tijd zijn veranderd in vetklodders. Dat valt vaak samen met fase van afscheid middelbare en het eerste stuk van studentenleven.
Ben ik blij dat ik dat eerste stuk voorbij ben.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:17:56 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101973859
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou....zelfs iemand die niet langer was dan ik lukte me al niet hehe :P
Tja. Als je me vraagt waar ik op val is het donker en lang, maar m'n vriendin is kort en blond :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

Tja. Veel eten en helemaal niet sporten. Krijg je dat.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101973895
Maar ik had geen ambitieuze eisen hoor. Ik viel op lang, breed, langer donker haar, bruine ogen.
Ehm.. ik heb nu breed en donker haar, als ik mijn zin krijg blijft t wel wat langer :+
Oh zie nu de eis van crutch, +1. Mijn ex heeft op zijn facebook staan dat hij werkt in de 'repro-produksi'. Ooit heb ik hem trouwens hypocriet genoemd en toen werd ie heeeel boos want hij had alles voor me over dus hoe durfde ik hem egoistisch te noemen :')
Detroit heeft HBO, dat merk je wel. (ook dat ik dat nog niet heb hahaha)

Overigens een tijd geleden wat wezen drinken met iemand die, toevallig, alles mee bleek te hebben op mijn eisenlijstje. Leuk om naar te kijken O+ Maar ik hoopte wel op een vriendschappelijk iets. Helaas bleek later toch wel dat hij niets van mij moest hebben ;( grmbl. :')
  donderdag 15 september 2011 @ 13:19:45 #11
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101973903
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja. Als je me vraagt waar ik op val is het donker en lang, maar m'n vriendin is kort en blond :)

[..]

Tja. Veel eten en helemaal niet sporten. Krijg je dat.
Ik val normaal op vrouwen met een alternatief uiterlijk (Niet te overdreven goth though :P)

en ik vind nu denk ik een blondine leuk, die beetje er beetje uitziet als een hipster. :') O+
  donderdag 15 september 2011 @ 13:20:08 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101973914
Ik heb twee eisen: niet enorm dik en ze moet leuk zijn.
Dat was het.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101973952
Niet een idee om gewoon een topic te maken met ieder z'n lijstje of zo? :P
  donderdag 15 september 2011 @ 13:21:41 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101973971
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
Ik val normaal op vrouwen met een alternatief uiterlijk (Niet te overdreven goth though :P)

en ik vind nu denk ik een blondine leuk, die beetje er beetje uitziet als een hipster. :') O+
Ik val weer op hockeymeisjes. Zo heeft ieder z'n voorkeuren. Maar je vindt iemand leuk of niet, zijn ook massa's hockeymeisjes die ik niet aantrekkelijk vind.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101973982
Maar wat is enorm dik?
Ik heb tot en met mijn 17e/18e 50 kg gewogen. Daarna in een keer een hele hoop aangekomen
Inmiddels, 6 jaar later, weeg ik tussen de 73 en 71. Niet overdreven dik, maar omdat ik altijd zo mager ben geweest voelt het wel als maatje zeekoe
  donderdag 15 september 2011 @ 13:22:31 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101973995
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat is enorm dik?
Ik heb tot en met mijn 17e/18e 50 kg gewogen. Daarna in een keer een hele hoop aangekomen
Inmiddels, 6 jaar later, weeg ik tussen de 73 en 71. Niet overdreven dik, maar omdat ik altijd zo mager ben geweest voelt het wel als maatje zeekoe
Ik vind dikker dan ik een mooie grens.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 13:23:52 #17
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101974037
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind dikker dan ik een mooie grens.
Lol :9

quote:
Maar wat is enorm dik?
Naja als je meer als 10 kilo overgewicht hebt ofso.
pi_101974103
Neuj volgens mij is 68 goed voor mij dus ik zit er iets boven. Je ziet t ook niet echt, tenzij ik zit. Of zonder kleding, maar misschien is dat vooral mijn eigenwaarde.
He t is moeilijk lijnen omdat ik erg lekker kan koken, gelukkig vind mn vriend dat ook :9 die is ook de nodige kilootjes aangekomen hihi dus ik maak me geen zorgen
pi_101974144
ik zie inderdaad dat ik een van de weinige ben met een tt de laatste tijd. Why's that?
  donderdag 15 september 2011 @ 13:27:22 #20
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101974157
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Neuj volgens mij is 68 goed voor mij dus ik zit er iets boven. Je ziet t ook niet echt, tenzij ik zit. Of zonder kleding, maar misschien is dat vooral mijn eigenwaarde.
He t is moeilijk lijnen omdat ik erg lekker kan koken, gelukkig vind mn vriend dat ook :9 die is ook de nodige kilootjes aangekomen hihi dus ik maak me geen zorgen
Wat meer is geen probleem hoor zolang het maar niet echt 20 kilo overgewicht is _O- eenvrouw moet wel wat vlees hebben wat je lkkr vast kan pakken :Y :9~
  donderdag 15 september 2011 @ 13:30:45 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101974261
Oh ja dik hoeft (voor mij in ieder geval) niet erg te zijn als het maar een beetje in verhouding is.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 13:46:18 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101974715
Voor de meeste hier, ga eerst maar eens praten met een vrouw voor je een lijstje gaat opstellen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 15 september 2011 @ 13:47:54 #23
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101974775
quote:
Maar wat is enorm dik?
Het ligt ook nogal aan de verhoudingen. Ik vind een echte buik bij meiden gewoon lelijk, maar een beetje brede heupen en goeie kont vind ik juist weer een pluspunt. Het gaat dus niet om je gewicht an sich. Bovendien wordt je als je veel sport ook zwaarder, iemand met veel spieren zal misschien zwaarder zijn maar ziet er veel slanker uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:46 schreef ook_gek het volgende:
Voor de meeste hier, ga eerst maar eens praten met een vrouw voor je een lijstje gaat opstellen :D
Je kan toch best voorkeuren hebben? Zolang je het maar niet gebruikt als reden om niet op iemand af te stappen.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:52:29 #24
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101974900
quote:
doe ik al regelmatig :') :Y, dus niet van toepassing :9
  donderdag 15 september 2011 @ 13:53:19 #25
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101974931
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:28 schreef Mpj het volgende:
Ik zou toch liever iets langer willen zijn maar ik moet het hiermee doen. :P Wat voor laarzen draag jij eigenlijk? :) Ik herken me trouwens wel in jouw verhaal. Tussen de 1.60 en de 1.75 is voor mij mooi qua lengte.

Hoe oppervlakkig dit ook mag klinken: uiterlijke verzorging vind ik heel belangrijk, dat gaan dan weer voor lichaamslengte. Daar bedoel ik mee; mooie kleding, goed lichaam (dus liever ook sporten) aangezien ik zelf ook erg met uiterlijk bezig ben qua kleding en lichaam. En natuurlijk 'n mooi hoofd, maar daar kan iemand niet zo heel veel aan doen (misschien met de juiste make-up :P).
Daar hou ik mijzelf ook erg mee bezig en ik sport ook vaak. Ik heb ook veel respect voor de dikke meisjes( en ook jongens ) op de sportschool die zich helemaal kapot zweten en aan hun lichaam werken. Door de sportschool zie ik dikke mensen ook als mensen die hun lichaam verwaarlozen en kan dat niet begrijpen. Een dikke vriendin zou ( hoe gek het ook klinkt ) niet echt een beloning zijn voor het harde sporten.

Dit soort:
( volgens mij zijn dit "moderne manboots" ) :P

A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:54:18 #26
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101974960
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:

[..]

Daar hou ik mijzelf ook erg mee bezig en ik sport ook vaak. Ik heb ook veel respect voor de dikke meisjes( en ook jongens ) op de sportschool die zich helemaal kapot zweten en aan hun lichaam werken. Door de sportschool zie ik dikke mensen ook als mensen die hun lichaam verwaarlozen en kan dat niet begrijpen. Een dikke vriendin zou ( hoe gek het ook klinkt ) niet echt een beloning zijn voor het harde sporten.

Dit soort:

[ afbeelding ]
dat is gay gast. :{
  donderdag 15 september 2011 @ 13:59:31 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101975114
Manboots uhm oke..... Hahah niks voor mij :D

Mooie leren schoenen, sneakers of all stars voor mij :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:22:04 #28
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101975839
Als je ze draagt onder een spijkerbroek en met een blouse, dan vind ik dat stijl hebben. Stijl moet je niet verwarren met gay :7
  donderdag 15 september 2011 @ 14:22:27 #29
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101975855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef kedge het volgende:
Als je ze draagt onder een spijkerbroek en met een blouse, dan vind ik dat stijl hebben. Stijl moet je niet verwarren met gay :7
nee dat blijft gewoon gay man _O-
pi_101976887
Net heb ik mijn "daygame" opgeschroeft. Net een drukke winkelstraat ingelopen (lijnbaan rotterdam) en de knapste meid aangesproken die daar rondliep. Ze begon gelijk al "indicators of interest" te geven, meer zelfs dan ik verwacht had. Normaal benader ik geen vrouwen in een overvolle winkelstraat. Wel om wat te vragen enzo uiteraard als openingszin, maar dat telt niet, ik bedoel dus met harde intentie.

Je grenzen verleggen, daar gaat het om. Het heeft niets met PUA te maken (voordat ik weer beschuldigt wordt), maar met het weten wat je allemaal kan. Op straat versieren is nooit echt mijn ding geweest, maar ik wil dat ook onder de knie krijgen dat ik haar meteen mee kan nemen naar mijn huis toe vanaf de winkelstraat. Dit gaat denk ik wel een tijd duren, maar het is niet onmogelijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:56:26 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101977080
Ah het zie mij eens wat ik allemaal kan ego streel momentje is begonnen.

Nou knul geweldige, helemaal top, perfect! Een dikke veer in dat poezelige kontje van je.

Kiss kiss
  donderdag 15 september 2011 @ 14:57:15 #32
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101977118
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:

Nou knul geweldige, helemaal top, perfect! Een dikke veer in dat poezelige kontje van je.

Kiss kiss
_O-
pi_101977153
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:

Kiss kiss
Leer er wat van, en verzet je grenzen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:58:40 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101977174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef kedge het volgende:
Hmm ik vind het zelf niet kunnen, in de zin van. Ik zal het zelf nooit doen :)

Dat is trouwens wel een hele dunne lijn inderdaad. Stijlvol gekleed gaan en als gay gezien worden.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:02:23 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101977303
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leer er wat van, en verzet je grenzen.
Sorry dit komt niet over als een tip of advies. Maar puur kijk mij eens wat ik kan. Oh pleas zeg me dat ik goed ben.

En dat is keer op keer met je "advies of tip" reacties.

Pssst klein tipje van mijn kant. Stop er mee want niemand zit er op te wachten.
Op "grote" verhalen.
pi_101977428
Terwijl jullie het hier over kleding hebben, kunnen jullie het ook hebben over wie er een vrouw benaderd heeft en wat de positieve en negatieve dingen zijn. Het best leer je van jezelf en van mensen die daadwerkelijk vrouwen benaderen.

Mijn positieve dingen
- Stapte op een knappe meid af en dacht even alle mensen weg in de omgeving
- Bleef in mijn gedachte dat ik haar toch wel kan hebben

Negatief
- Hardere escalatie nodig ( door de succes barriére heen die ik voor mezelf heb opgesteld)
- Struikelde over een woord toen ik aanliep (langzamer praten, niet met mijn eigen loop ritme)
- Ik moet nog harder praten (drukke winkelstraat)

Dus mijn doelstelling is om relaxter te kunnen praten onder het lopen en flink harder. Verder gaan voor de fuck-close bij mij thuis.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:06:57 #37
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101977459
Gewoon negeren. Als 'ie geen aandacht krijgt gaat 'ie vanzelf weg. Hij heeft een meid de weg gevraagd en dat ze vriendelijk antwoorde is zijn idee van succes.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:09:33 #38
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101977557
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef Catbert het volgende:
Gewoon negeren. Als 'ie geen aandacht krijgt gaat 'ie vanzelf weg. Hij heeft een meid de weg gevraagd en dat ze vriendelijk antwoorde is zijn idee van succes.
ik denk dat dat het het beste beschrijft ja.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:16:38 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101977841
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef Catbert het volgende:
Negeren heeft geen zin, weten we uit het verleden.

@firefly3
Er zijn ook mensen in tegenstelling tot jou wel van mening dat uiterlijk een rol speelt en graag verzorgt willen overkomen. Dus het onderwerp kleding is helemaal zo gek nog niet.

En ipv elke keer je oh zo geweldige verhalen te luk raak te plaatsen kan je die zelfde info ook anders gebruiken zonder patserig over te komen.

Bv als iemand het heeft over een vrouw benaderen kan jij bovenstaand verhaal verwerken door bv te melden dat je een keer in een drukke winkel straat een vrouw aangesproken hebt en op welke manier.

Ik kan je ook zo de gekste verhalen vertellen van wat ik allemaal mee gemaakt heb. Maar daar gaat niemand wat van leren. De gedachte is dan alleen maar patser opschepperte enz.

Jij bereikt nu precies het tegen over gestelde van wat je wilt.

En teven, je verhalen zijn echt niet zo heel speciaal of wat dan ook.

Dus neem nou een goede tip van me aan. Houd je aan bovenstaande :)
pi_101978153
Mijn beste verhalen hou ik voor mezelf want die zijn privé en alleen voor mezelf. De ego is de grootste vijand, dat besef ik erg goed.

Het gaat er niet om "wat je ooit hebt meegemaakt", maar het gaat om het nu.

Users moeten nu actie ondernemen. Als iedereen hier typt wat voor succes of geen succes diegene heeft gehad afgelopen weekend, dan kan er meteen feedback over gegeven worden. Het is geen versiertopic als niemand hier versiert. Het eeuwige excuus om niet te benaderen vanwege kleding of iets anders moet van de kaart geveegd worden. Met deze slowchat over kleding geef je mensen een excuus om niet te benaderen.

Dus mensen: onderneem actie, post je succes verhalen (ik lees ze met plezier, mits ze van de huidige tijd zijn), en leer van elkaar. Op deze manier van actief bezig zijn en feedback, wordt je zelf alsmaar beter.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:33:14 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101978489
Firefly3 begrijp je het nou niet of wil je het niet begrijpen.

Welk deel van, in tegenstelling tot jou zijn er wel users die uiterlijke verzorging of kleding belangrijk vinden.

Dat jij het er niet mee eens bent is prima, maar stop op dat punt ipv schreeuwen dat kleding een excuus is en direct van tafel geveegt dient te worden. Dat noemt men ook wel, elkaars mening respecteren.

En tevens is het hier geen lief dagboek topic waar je elke poging in moet gaan vermelden.
pi_101978523
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:

[..]

Dit soort:

[ afbeelding ]
En ik heb net twee uurtjes gesport in de sportschool. :P Sporten geeft mij gewoon voldoening, en al helemaal als ik dan naar m'n lichaam kijk. Voel ik me veel zekerder door.

Ik heb sowieso respect voor dikke mensen die afvallen e.d. Heb geen respect voor dikke mensen die er niks aan doen maar wel constant klagen en maar door blijven eten. Hoe moeilijk het ook kan zijn, zelfdiscipline is belangrijk vind ik.

Ja, dat model is modern :) . Die verkopen wij ook in de winkel (men at work). Ik vind het sowieso wel mooie laarzen, ook bij vrouwen staan die modellen soms mooi.
pi_101978694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Firefly3 begrijp je het nou niet of wil je het niet begrijpen.

Welk deel van, in tegenstelling tot jou zijn er wel users die uiterlijke verzorging of kleding belangrijk vinden.

Dat jij het er niet mee eens bent is prima, maar stop op dat punt ipv schreeuwen dat kleding een excuus is en direct van tafel geveegt dient te worden. Dat noemt men ook wel, elkaars mening respecteren.

En tevens is het hier geen lief dagboek topic waar je elke poging in moet gaan vermelden.
Is dit een versiertopic of niet? Het lijkt anders eerder een vrouwen forum van een schoonheidssalon waarbij men elkaar tips geeft over verzorging en kledingstijl.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:41:02 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101978804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef firefly3 het volgende:
Is dit een versiertopic of niet? Het lijkt anders eerder een vrouwen forum van een schoonheidssalon waarbij men elkaar tips geeft over verzorging en kledingstijl.
Er verzorgd bijlopen is ook belangrijk. Geen vrouw heeft interesse in een stinkende zwerver.

Daarbij; als je het niet eens bent over de inhoud, blijf dan lekker weg.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef ook_gek het volgende:
Negeren heeft geen zin, weten we uit het verleden.
Reageren ook niet, en dat vervuilt het topic alleen maar meer.
pi_101978953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er verzorgd bijlopen is ook belangrijk. Geen vrouw heeft interesse in een stinkende zwerver.

Daarbij; als je het niet eens bent over de inhoud, blijf dan lekker weg.

[..]

Reageren ook niet, en dat vervuilt het topic alleen maar meer.
Dat weet iedereen wel. Zelfs mijn neefje van 6 weet dat. Ontopic aub.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:44:48 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101978971
quote:
Ik praatte vandaag nog met een vrouw.
C'est la vie
pi_101979038
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik praatte vandaag nog met een vrouw.
Nice!!! Hoe ging het precies, en was ze leuk? (Als je het wilt vertellen tenminste, privacy respecteer ik)
  donderdag 15 september 2011 @ 15:47:31 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101979067
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit is een topic waar mensen moeite hebben met versieren op alle mogelijke manieren. Van heel simpel tot aan een vrouw niet eens aan durven te kijken.

En voor de laatste keer, mode zien sommige als onderdeel van versieren. Laat het lekker. Stop met jou mening door iemand zijn strot te duwen.

Jij hebt het elke keer over je zelf verbeteren. Maar ga dat dan ook eens hier doen. Je huidige aanpak faalt tot op het bot. Dus ga je zelf verbeteren en gaat het hier dan op een andere manier proberen.

Versieren kan je aan alles koppelen. Uit eindelijk wil je een bepaalt doel bereiken. Een bepaald succes behalen.

Dat kan met werk, solliciteren, sporten, communiceren, of versieren.

Dus stop met je huidige aanpak en verbeter je zelf.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:48:02 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101979088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nice!!! Hoe ging het precies, en was ze leuk? (Als je het wilt vertellen tenminste, privacy respecteer ik)
Gewoon op school dat wel maar goed.
Ik heb wel geprobeerd om oogcontact te maken in de bus het duurde even voordat ze terugkeek. Maar goed dat kan je het kind ook niet kwalijk nemen die ogen van mij staan twee kanten op. :')
C'est la vie
pi_101979176
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit is een topic waar mensen moeite hebben met versieren op alle mogelijke manieren. Van heel simpel tot aan een vrouw niet eens aan durven te kijken.

En voor de laatste keer, mode zien sommige als onderdeel van versieren. Laat het lekker. Stop met jou mening door iemand zijn strot te duwen.

Jij hebt het elke keer over je zelf verbeteren. Maar ga dat dan ook eens hier doen. Je huidige aanpak faalt tot op het bot. Dus ga je zelf verbeteren en gaat het hier dan op een andere manier proberen.

Versieren kan je aan alles koppelen. Uit eindelijk wil je een bepaalt doel bereiken. Een bepaald succes behalen.

Dat kan met werk, solliciteren, sporten, communiceren, of versieren.

Dus stop met je huidige aanpak en verbeter je zelf.
Mode heeft niets te maken met versieren. Mode is trouwens pas echt PUA, dress to impress :/
pi_101979302
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb wel geprobeerd om oogcontact te maken in de bus het duurde even voordat ze terugkeek. Maar goed dat kan je het kind ook niet kwalijk nemen die ogen van mij staan twee kanten op. :')
Gaaf! Je zelfspot is aan de ene kant ook een beetje zelfverzekerdheid. Het is niet mijn manier van humor (doe het zelf nooit), maar ik denk als je het op een grappige manier tegen een meid zegt dat ze er wel heel positief op reageert. Mits je er zelf niet onzeker over bent tenminste en niet constant erop hamert :)
  donderdag 15 september 2011 @ 15:54:51 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101979339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mode heeft niets te maken met versieren. Mode is trouwens pas echt PUA, dress to impress :/
Dat vind jij, andere denken er anders over.

Jij was trouwens de geen die uiterlijk niet belangrijk vond. Onverzorgt was prima zei je altijd.

En net zeg je opeens dat verzorgt uiterlijk er wel toe doet.
pi_101979473
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat vind jij, andere denken er anders over.

Jij was trouwens de geen die uiterlijk niet belangrijk vond. Onverzorgt was prima zei je altijd.

En net zeg je opeens dat verzorgt uiterlijk er wel toe doet.
Onverzorgd is heel wat anders dan bijvoorbeeld een grote neus hebben. Natuurlijk moet je jezelf verzorgen :/ Maar jezelf verzorgen versiert niet. Versieren is de handeling dat je naar haar toe stapt en actie onderneemt. Niet datgene wat je thuis doet voordat je weg gaat.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:03:46 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101979615
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:58 schreef firefly3 het volgende:

Versieren is de handeling dat je naar haar toe stapt en actie onderneemt. Niet datgene wat je thuis doet voordat je weg gaat.
Niet geheel met je eens. Versieren is inderdaad actie onder nemen. Actie is reactie. Dat klopt.

Maar voor die actie is er zelf vertrouwen voor nodig. Mensen halen zelf vertrouwen uit van alles.

Als er mensen zijn die zelf vertrouwen halen uit bv hun uiterlijk en kleding is dat wel degelijk belangrijk bij het versieren.
pi_101979787
Mode is iets wat extreem veel met PUA te maken heeft, een identiteit die je niet wilt aannemen. Je kleed je zelf aan, en probeerd een identiteit aan te maken met de kleding die je draagt. Dit is erg fout. Je moet kleding dragen die je zelf leuk vind, ongeacht wat een ander ervan denkt. Probeer geen indruk te maken op vrouwen met je kleding. Hoe minder je dit probeert, hoe natuurlijker je overkomt.

Je hebt het weleens, mensen die voor het eerst een pak dragen of iets dergelijks. Je ziet ze zelfverzekerd zijn, maar ook een beetje gemaakt. Het is dan nog steeds de kleding die de man maakt, inplaats van dat de man de kleding maakt. Zo'n pick up gedaante is het dan dat een "truukje" heeft. Zijn persoonlijkheid moet dan zelfs flink bijbenen met wat hij aan heeft, anders komt diegene zo fake over. Een nerd in een George Clooney pak, om het maar zo grof te zeggen.

Dit is niet congruent en onaantrekkelijk voor een vrouw. Ze zal je meer waarderen als je een simpel iets aan hebt omdat je het zelf een mooi iets vind, dan dat je indruk probeert te wekken.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:12:28 #56
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101979858
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:10 schreef firefly3 het volgende:
Mode is iets wat extreem veel met PUA te maken heeft, een identiteit die je niet wilt aannemen.
Wat een geblaat. Er goed uitzien heeft ook met je kleding te maken. En je voelt je beter over jezelf als je het gevoel hebt er goed uit te zien en je dat bovendien hoort van anderen. Dat heeft geen zak met PUA te maken afgezien van dat PUA vol staat met dingen die iedereen al weet.
pi_101979951
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een geblaat. Er goed uitzien heeft ook met je kleding te maken. En je voelt je beter over jezelf als je het gevoel hebt er goed uit te zien en je dat bovendien hoort van anderen. Dat heeft geen zak met PUA te maken afgezien van dat PUA vol staat met dingen die iedereen al weet.
Dit gevoel is iets wat je wilt kwijtraken. Het is erg PUA om te denken dat je er pas goed uit ziet als je netjes gekleed bent. Je moet je zelfvertrouwen niet verbinden aan een truukje.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:19:38 #58
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101980064
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:15 schreef firefly3 het volgende:
Dit gevoel is iets wat je wilt kwijtraken. Het is erg PUA om te denken dat je er pas goed uit ziet als je netjes gekleed bent. Je moet je zelfvertrouwen niet verbinden aan een truukje.
Ja joh, jij bent de enige op de wereld die gewoon hatseflats zelfvertrouwen uit het niets tovert ongeacht hoe je eruit ziet. Jij stapt doodleuk op zondag ongewassen in je trainingsbroek de AH in, spreekt daar een willekeurig topmodel aan, en staat binnen 3 minuten te snavelen. Kun je dit soort verhalen niet gewoon ff bundelen in een leuk boek? Misschien met "Het Spel" als titel, weet ook niet waarom ik daar opeens op kom, maar lijkt me wel passend.

Bewijs eerst maar eens dat wat je post niet gewoon een verzinsel is. Tot die tijd neemt niemand je hier serieus.
pi_101980209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja joh, jij bent de enige op de wereld die gewoon hatseflats zelfvertrouwen uit het niets tovert ongeacht hoe je eruit ziet. Jij stapt doodleuk op zondag ongewassen in je trainingsbroek de AH in, spreekt daar een willekeurig topmodel aan, en staat binnen 3 minuten te snavelen. Kun je dit soort verhalen niet gewoon ff bundelen in een leuk boek? Misschien met "Het Spel" als titel, weet ook niet waarom ik daar opeens op kom, maar lijkt me wel passend.

Bewijs eerst maar eens dat wat je post niet gewoon een verzinsel is. Tot die tijd neemt niemand je hier serieus.
Binnen 3 minuten in de Albert Heijn tongen met een topmodel in een ongewassen trainingsbroek kan ik nog niet denk ik. Maar het zou mogelijk moeten zijn na veel oefenen. (misschien jaren?)

Zelfvertrouwen moet je krijgen door veel vrouwen te benaderen, heel erg veel. Hierdoor is het na een tijdje heel gewoon voor je geworden. Daarna ga je een stapje verder, en probeer je daar weer een gewoonte van te maken. Zo bouw je dat op :)
  donderdag 15 september 2011 @ 16:26:08 #60
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101980268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:24 schreef firefly3 het volgende:
Zelfvertrouwen moet je krijgen door veel vrouwen te benaderen, heel erg veel. Hierdoor is het na een tijdje heel gewoon voor je geworden. Daarna ga je een stapje verder, en probeer je daar weer een gewoonte van te maken. Zo bouw je dat op :)
Dat spreekt niemand tegen. Maar er is niks mis met zorgen dat je er gewoon prima uitziet. Als je ruikt als een zwerver en er ook zo uitziet kun je proberen wat je wil maar d'r gaat erg weinig gebeuren.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:26:16 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101980271
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:10 schreef firefly3 het volgende:
Mode is iets wat extreem veel met PUA te maken heeft, een identiteit die je niet wilt aannemen. Je kleed je zelf aan, en probeerd een identiteit aan te maken met de kleding die je draagt. Dit is erg fout. Je moet kleding dragen die je zelf leuk vind, ongeacht wat een ander ervan denkt. Probeer geen indruk te maken op vrouwen met je kleding. Hoe minder je dit probeert, hoe natuurlijker je overkomt.

Identiteit aannemen? Waar haal je dat nou weer vandaan? Er is hier nooit gesproken over een identiteit aannemen door middel van kleding. Het gaat om verzorgt zijn, dat kan op zoveel mogelijk manieren.

Nergens staat ook dat je een bepaalde kledingstijl moet aanhouden. Tuurlijk moet je kleren dragen die jij zelf leuk vind. Dat kan iemand zekerder maken. Dat heeft niks met een truukje te maken.

En waarom niet over kleding hebben. Niks mis met kleding tips.

Ik laat me ook kleden in de winkel waar ik bijna alles koop. Ik zeg een bedrag en zij gaan van alles voor me zoeken en combineren. Zij weten gelukkig wat ik wel en niet leuk vind en koop dan ook kleding die ik zelf leuk vind. Ik ben slecht in combineren, en zij komen met de meest verrassende combinaties. Omdat ik weet dat ik dat niet kan.

Die kleding geeft mij onbewust een eigen stijl als ik me omgeving mag geloven. Hoe vaak ik niet te horen krijg van vrouwen dat er eindelijk een man is die zich wel goed kan kleden. Kennelijk kunnen vrouwen het wel waarderen.

Dit betekent niet direct dat ik het doet voor de vrouwen. Ik doe het omdat ik personelijk er graag naar mijn idee goed gekleed bij loopt, en durft te dragen wat ik wil. Ongeacht de reacties. Want wat andere mensen er van vinden boeit mij echt totaal niet.
pi_101980397
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik moest lachen maar hou nou eens op; je kleineert jezelf.
Je bent wie je bent en je kan veranderen met je ogen. O+

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gaaf! Je zelfspot is aan de ene kant ook een beetje zelfverzekerdheid. Het is niet mijn manier van humor (doe het zelf nooit), maar ik denk als je het op een grappige manier tegen een meid zegt dat ze er wel heel positief op reageert. Mits je er zelf niet onzeker over bent tenminste en niet constant erop hamert :)
Nee, vind ik niet want als hij zoiets zegt gaat die persoon er extra op letten. Maar als het toch al opvalt maakt dat ook geen reet uit. :')
  donderdag 15 september 2011 @ 16:29:56 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101980411
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is meer het totaal plaatje en uitstraling. Zorg dus dat alles in balans is.

Een man met de juiste uitstraling kan er in een hele oude spijkerbroek en oud verwassen polo er nog altijd heel goed uitzien.

Het gaat dus niet om alleen nette kleding, maar om het totaal plaatje
pi_101980461
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat spreekt niemand tegen. Maar er is niks mis met zorgen dat je er gewoon prima uitziet. Als je ruikt als een zwerver en er ook zo uitziet kun je proberen wat je wil maar d'r gaat erg weinig gebeuren.
Ik ga er vanuit dat iedereen hier wel een beetje verzorgt is :) Sterker nog, misschien dat de beginners zelfs al te ver hier in zijn gegaan en misschien al verschillende geurtjes geprobeerd hebben omdat ze een "quickfix" zochten.

Het enige wat er nog te doen staat is recente ervaringen delen zodat de beginners geïnspireerd raken en beseffen dat het normaal is om een vrouw te benaderen. Het is nu nog maar een enkeling die wat te vertellen heeft over een benadering, helaas. Kennis en ervaringen delen, iedereen kan knappe leuke en lieve vrouwen versieren. Alleen het besef is er nog niet bij de meesten.
pi_101980552
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Identiteit aannemen? Waar haal je dat nou weer vandaan? Er is hier nooit gesproken over een identiteit aannemen door middel van kleding. Het gaat om verzorgt zijn, dat kan op zoveel mogelijk manieren.

Nergens staat ook dat je een bepaalde kledingstijl moet aanhouden. Tuurlijk moet je kleren dragen die jij zelf leuk vind. Dat kan iemand zekerder maken. Dat heeft niks met een truukje te maken.

En waarom niet over kleding hebben. Niks mis met kleding tips.

Ik laat me ook kleden in de winkel waar ik bijna alles koop. Ik zeg een bedrag en zij gaan van alles voor me zoeken en combineren. Zij weten gelukkig wat ik wel en niet leuk vind en koop dan ook kleding die ik zelf leuk vind. Ik ben slecht in combineren, en zij komen met de meest verrassende combinaties. Omdat ik weet dat ik dat niet kan.

Die kleding geeft mij onbewust een eigen stijl als ik me omgeving mag geloven. Hoe vaak ik niet te horen krijg van vrouwen dat er eindelijk een man is die zich wel goed kan kleden. Kennelijk kunnen vrouwen het wel waarderen.

Dit betekent niet direct dat ik het doet voor de vrouwen. Ik doe het omdat ik personelijk er graag naar mijn idee goed gekleed bij loopt, en durft te dragen wat ik wil. Ongeacht de reacties. Want wat andere mensen er van vinden boeit mij echt totaal niet.
Je spreekt jezelf tegen. Je laat anderen combinaties maken, maar ondertussen beslis jij wat je leuk vind. Eerst zeg je dat het te maken heeft met versieren, en nu niet.
pi_101980579
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Je laat anderen combinaties maken, maar ondertussen beslis jij wat je leuk vind. Eerst zeg je dat het te maken heeft met versieren, en nu niet.
Doe jij aan internet daten enzovoort?
  donderdag 15 september 2011 @ 16:36:02 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101980608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat iedereen hier wel een beetje verzorgt is :) Sterker nog, misschien dat de beginners zelfs al te ver hier in zijn gegaan en misschien al verschillende geurtjes geprobeerd hebben omdat ze een "quickfix" zochten.

Het enige wat er nog te doen staat is recente ervaringen delen zodat de beginners geïnspireerd raken en beseffen dat het normaal is om een vrouw te benaderen. Het is nu nog maar een enkeling die wat te vertellen heeft over een benadering, helaas. Kennis en ervaringen delen, iedereen kan knappe leuke en lieve vrouwen versieren. Alleen het besef is er nog niet bij de meesten.
Het is denk ik meer een gezonde balans vinden bij je zelf in alles. Van humor tot kleding.

En weten wat jou nou net iets specialer maakt en daar gebruik van maken.

Kan bv door middel van humor. Heloef deed dat leuk over zijn ogen. Dat is een mooi voorbeeld. Maar houd dat in balans sla er niet in door. Net als luchtjes, kleding enz. En belangrijkste.... Geef je zelf de ruimte om fouten te maken. Maar leer dan ook van!
pi_101980637
Kleding doet niets. Als je net niet jezelf bent, maakt het niet uit hoe netjes je gekleed bent.

Ben je achterlijk gekleed en je bent totaal jezelf, kunnen ze alsnog allemaal gek op je zijn.

Kleding heeft dus niets met versieren te maken. Het is leuk voor je zelf, dat is alles.
pi_101980692
quote:
3s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:35 schreef Mpj het volgende:

[..]

Doe jij aan internet daten enzovoort?
Vroeger wel.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:42:27 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101980808
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik laat combineren ja. Ik ben er zeer slecht in. Echter bepaal ik zelf wat ik wel of niet leuk vind staan bij me zelf. Ik weet heel goed wat ik wel en niet leuk vind. En die verkoper heeft dat zeer goed door na al die tijd en komt met combies die je niet verwacht. Je kan het ook advies noemen. Hij is ook een stylist.

Je moet het niet zo zwart wit trekken. Ik heb gezegt dat kleding een combinatie kan zijn met versieren. Om actie te ondernemen moet je zelf vertrouwen hebben. Er zijn mensen die door middel van kleding meer zelf vertrouwen krijgen. Dan past kleding en versieren bij elkaar.

Ik krijg niet meer of minder zelf vertrouwen van kleding. Dus ik gebruik het niet tijdens versieren. Ik maak gebruik van bv brutaal zijn, spontaan zijn. scherp in opmerkingen en humor.
pi_101980815
Het is misschien zelfs beter om met een lelijke macdonalds shirt vrouwen te versieren. Daarbij kom je er snel genoeg achter dat vrouwen houden van jou, en niet om wat je draagt. En dat is de kern van zelfvertrouwen: Weten dat mensen houden van jou, niet om je kapsel of om je kleding.

Ik denk dat als ik met een beginneling 4 weken met zo'n macdonalds shirt op pad ga, dat hij op een gegeven moment belachelijk goede resultaten gaat krijgen omdat hij een bom van zelfvertrouwen heeft opgebouwd.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:45:57 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101980928
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:36 schreef firefly3 het volgende:
Kleding doet niets.
kleding kan iemand meer zelfvertrouwen geven. Kleding kan dus wel iets doen.
quote:
Kleding heeft dus niets met versieren te maken. Het is leuk voor je zelf, dat is alles.
kleding kan dus wel iets te maken hebben met versieren vind ik, en kennelijk velen met mij.
pi_101980963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:42 schreef firefly3 het volgende:
Het is misschien zelfs beter om met een lelijke macdonalds shirt vrouwen te versieren. Daarbij kom je er snel genoeg achter dat vrouwen houden van jou, en niet om wat je draagt. En dat is de kern van zelfvertrouwen: Weten dat mensen houden van jou, niet om je kapsel of om je kleding.

Ik denk dat als ik met een beginneling 4 weken met zo'n macdonalds shirt op pad gaat, dat hij op een gegeven moment belachelijk goede resultaten gaat krijgen omdat hij een bom van zelfvertrouwen heeft opgebouwd.
Het feit dat de pro's het ook kunnen als ze slecht gekleed zijn, neemt niet weg dat goede kleding heel belangrijk is, vooral voor beginners. Bovendien kleden de pro's zich ook gewoon goed als ze op stap gaan, want waarom zouden ze zichzelf een extra handicap geven?
pi_101980981
Je zelfvertrouwen halen uit kleding is de oude PUA mentaliteit. Een alter ego opbouwen.
pi_101981062
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef TheGame het volgende:

[..]

Het feit dat de pro's het ook kunnen als ze slecht gekleed zijn, neemt niet weg dat goede kleding heel belangrijk is, vooral voor beginners. Bovendien kleden de pro's zich ook gewoon goed als ze op stap gaan, want waarom zouden ze zichzelf een extra handicap geven?
Beginners moeten gewoon zoveel mogelijk vrouwen benaderen, niets meer dan dat. En niet eens denken over kleding.

Uiteraard moet je jezelf geen extra handicap geven, maar het is wel handig als mensen meer zelfvertrouwen nodig hebben. "Oh, ik kan met dit shirt ook vrouwen scoren". Dat is beter als "Ik heb met deze shirt vrouwen gescoort". Dat laatste is nep vertrouwen, het is vertrouwen in je kleding en niet in jezelf.

Het gaat immers over zelfvertrouwen.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:51:15 #76
118585 Crutch
pi_101981104
firefly, kap eens met overal commentaar op hebben.
Je hoeft jezelf niet steeds te verdedigen. Het beeld wat mensen van je hebben valt nu niet meer bij te draaien. Dat heb je te danken aan tegeltjeswijsheden en hosseltips.
Af en toe een tip geven is niet erg, maar dit is weer terugvallen in je oude patroon, welke zoals je ziet in dit topic averechts werkt.

ook_gek, meteen beginnen met uitdagen is ook nergens voor nodig. Je ziet wat voor effect dat heeft.
Je moeder is een hamster
pi_101981214
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:51 schreef Crutch het volgende:
Je hoeft jezelf niet steeds te verdedigen. Het beeld wat mensen van je hebben valt nu niet meer bij te draaien. Dat heb je te danken aan tegeltjeswijsheden en hosseltips.
Af en toe een tip geven is niet erg, maar dit is weer terugvallen in je oude patroon, welke zoals je ziet in dit topic averechts werkt.

ook_gek, meteen beginnen met uitdagen is ook nergens voor nodig. Je ziet wat voor effect dat heeft.
Je hebt gelijk.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:01:23 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101981449
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:51 schreef Crutch het volgende:

Oke :*
  donderdag 15 september 2011 @ 17:04:49 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101981569
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef firefly3 het volgende:
Je zelfvertrouwen halen uit kleding is de oude PUA mentaliteit. Een alter ego opbouwen.
Niet geheel ontopic maar ben er wel benieuwd naar.

Waarom de pua mentaliteit veranderen?
In dit geval eerst je op top kleden dat is de sleutel tot succes om het even zo te zeggen en nu de nieuwe pua is het opeens niet meer van belang.

Valt dat onder het stukje verbeteren? Heeft het te maken met verrandering in de maatschappij en dat vrouwen het nu minder belangrijk vinden dan vroeger.

Of iets anders?

Een heel lang antwoord is niet nodig, kort en duidelijk is genoeg en nop ga er niet op door.

Ik gaat er in dezen even van uit dat jij hier een antwoord op hebt.
pi_101982269
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In dit geval eerst je op top kleden dat is de sleutel tot succes om het even zo te zeggen en nu de nieuwe pua is het opeens niet meer van belang.

Valt dat onder het stukje verbeteren? Heeft het te maken met verrandering in de maatschappij en dat vrouwen het nu minder belangrijk vinden dan vroeger.

Of iets anders?

Een heel lang antwoord is niet nodig, kort en duidelijk is genoeg en nop ga er niet op door.

Het blijkt dus dat mensen die zo beginnen op een gegeven moment vaak weer bij stap 0 moeten beginnen met leren, omdat ze te verwikkeld zijn geraakt in truukjes/gadgets en quickfixes.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:27:09 #81
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101982363
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iedereen dressed to impress. Mode of geen mode.
pi_101982403
Om nog even terug te komen op het verhaal van firefly om zoveel mogelijk vrouwen te benaderen.
Niet dat ik het daar niet mee eens ben.

Maar ik heb bijvoorbeeld een paar meiden die ik leuk vindt en waar ik echt wat mee zou willen.
Dan zou je zeggen stap daar op af, maar door het gebrek aan ervaring wil het misschien niet lukken.

Dus dan zou je zeggen hou die in gedachte en probeer het eerst bij anderen?
Do what you love, love what you do!
pi_101982643
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of iets anders?

Ik ben maar even zo vrij om het antwoord te geven:

Het oude model uit het boek The Game maakt vooral gebruik van "button pushing". Men probeert vrouwen emotioneel te bespelen door bepaalde vooraf ingestudeerde opmerkingen en verhaaltjes. Op korte termijn bleek dit heel goed te werken, maar zodra je door je materiaal heen bent ben je gewoon dezelfde loser die je altijd bent geweest.

Nu is het meer gericht op zelfontplooiing. Niet meer verschuilen achter ingestudeerd materiaal, maar gewoon leren je eigen (door zelfontwikkeling versterkte) persoonlijkheid te laten zien. Er zijn enkel nog richtlijnen over wat het beste plan van actie is, die je zelf in zult moeten vullen.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:42:46 #84
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101982878
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:28 schreef kree het volgende:
Om nog even terug te komen op het verhaal van firefly om zoveel mogelijk vrouwen te benaderen.

Maar ik heb bijvoorbeeld een paar meiden die ik leuk vindt en waar ik echt wat mee zou willen.
Dan zou je zeggen stap daar op af, maar door het gebrek aan ervaring wil het misschien niet lukken.

Achteraf gezien met de meiden die ik de laatste tijd gedate heb, zou ik het bij de volgende wel anders aanpakken. Mijn aanpak nu was ook niet verkeerd, maar als het uit is, dan kijk je toch weer ff met een ander brilletje naar de situatie en evalueer je alles nog eens voor jezelf. Deze kennis kun je idd meenemen naar de volgende date, maar daar kun je ook niet 100% op bouwen, wel kun je beter ergens op in spelen.

Overigens als ik een meid echt leuk vind, dan ga ik er vol voor, ervaring of niet. Ik ga dan echt niet eerst met andere vrouwen daten om "ervaring" op te doen.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:43:12 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101982888
Is het eerste dan niet meer gericht op 1x sex

En de "nieuwe" richtlijnen gericht op verder dan 1x sex?

Zo lang je de juiste knopjes indruk krijg je zo beetje elke vrouw in bed en dan houd het echt vaak op.

Door je zelf en te zijn kan je veel verder komen dan 1x

Of ziet ik dat verkeerd?
pi_101982913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef TheGame het volgende:

[..]

Ik ben maar even zo vrij om het antwoord te geven:

Het oude model uit het boek The Game maakt vooral gebruik van "button pushing". Men probeert vrouwen emotioneel te bespelen door bepaalde vooraf ingestudeerde opmerkingen en verhaaltjes. Op korte termijn bleek dit heel goed te werken, maar zodra je door je materiaal heen bent ben je gewoon dezelfde loser die je altijd bent geweest.

Nu is het meer gericht op zelfontplooiing. Niet meer verschuilen achter ingestudeerd materiaal, maar gewoon leren je eigen (door zelfontwikkeling versterkte) persoonlijkheid te laten zien. Er zijn enkel nog richtlijnen over wat het beste plan van actie is, die je zelf in zult moeten vullen.
Beter kan ik het niet verwoorden ^O^
pi_101982982
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:27 schreef kedge het volgende:

[..]

Iedereen dressed to impress. Mode of geen mode.

Ik draag wat ik zelf leuk vind om mezelf in te zien. Dus niet om indruk te wekken.
pi_101983057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:28 schreef kree het volgende:

Het beste is om tegelijk met die meiden ook andere meiden te benaderen. Dus van beiden werelden wat zodat je het snelst leert. Dit dwingt jezelf ook om zo snel mogelijk ervaring op te doen :)
pi_101983100
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:43 schreef ook_gek het volgende:
Is het eerste dan niet meer gericht op 1x sex

En de "nieuwe" richtlijnen gericht op verder dan 1x sex?

Zo lang je de juiste knopjes indruk krijg je zo beetje elke vrouw in bed en dan houd het echt vaak op.

Door je zelf en te zijn kan je veel verder komen dan 1x

Of ziet ik dat verkeerd?
Klopt, met het oude model kon je (vrij gemakkelijk) een one night stand scoren, maar meer niet. Nu moet je zelf weten wat je ermee doet. Makkelijk one night stands scoren kan nog steeds, maar je kunt ook gewoon voor zoveel mogelijk dates gaan en daaruit het meisje selecteren dat het beste bij jou past.
pi_101983123
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het beste is om tegelijk met die meiden ook andere meiden te benaderen. Dus van beiden werelden wat zodat je het snelst leert. Dit dwingt jezelf ook om zo snel mogelijk ervaring op te doen :)
Ja ok, maar ik ben het ook wel met Kedge eens eigenlijk, dat als je iemand echt leuk vindt dat je voor die gene moet gaan.
En niet meerdere opties open houden bij verschillende meiden die je minder leuk vindt alleen voor de ervaring.
Denk ook niet dat de meid die je echt leuk vind dat kan waarderen.
pi_101983238
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ok, maar ik ben het ook wel met Kedge eens eigenlijk, dat als je iemand echt leuk vindt dat je voor die gene moet gaan.
En niet meerdere opties open houden bij verschillende meiden die je minder leuk vindt.
Denk ook niet dat de meid die je echt leuk vind dat kan waarderen.
Dan kom je vanuit een positie van schaarste, waardoor je zenuwachtig wordt dat het misschien gaat falen. Ik had vroeger dezelfde mindset, het werkt niet. Vrouwen voelen het aan of je in overvloed leeft of niet. Om die ene te hebben, moet je echt alle vrouwen kunnen hebben.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:54:44 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101983258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het beste is om tegelijk met die meiden ook andere meiden te benaderen.
Wel er voor zorgenndat zij dat niet weet, anders voelt zij zich 1 van de velen ipv speciaal.
pi_101983322
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wel er voor zorgenndat zij dat niet weet, anders voelt zij zich 1 van de velen ipv speciaal.
Tot een zekere grens eens en oneens.

Het komt ook vaak voor dat een vrouw zich juist nog meer aangetrokken voelt, omdat diegene niet zo makkelijk te krijgen is. Mensen houden in het algemeen van dingen die ze niet of moeilijk kunnen krijgen. Dus in principe komt eerder de vraag waar je eigen normen en waarden liggen.
pi_101983348
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan kom je vanuit een positie van schaarste, waardoor je zenuwachtig wordt dat het misschien gaat falen. Ik had vroeger dezelfde mindset, het werkt niet. Vrouwen voelen het aan of je in overvloed leeft of niet. Om die ene te hebben, moet je echt alle vrouwen kunnen hebben.
Maar dan heb je dus een date (weet ik veel zoenen/seks ofzo) met iemand die je eigenlijk minder leuk vindt.
En dan dat afbreken en over gaan naar iemand die je al eerder veel leuker vond?
Kweet niet hoor, misschien vallen die meiden daar wel op, maar voor mijn idee is dat toch niet de juiste mentaliteit.
pi_101983353
Iets anders; gaan er vanavond nog mensen uit? Proberen te versieren i.p.v. hier te discussiëren, levert meer op. :) Ik ben vanavond in Groningen te vinden met een paar vrienden.
pi_101983453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:57 schreef kree het volgende:

[..]

Maar dan heb je dus een date (weet ik veel zoenen/seks ofzo) met iemand die je eigenlijk minder leuk vindt.
En dan dat afbreken en over gaan naar iemand die je al eerder veel leuker vond?
Kweet niet hoor, misschien vallen die meiden daar wel op, maar voor mijn idee is dat toch niet de juiste mentaliteit.
Als het voor haar en jij duidelijk is dat je geen relatie hebt, dan heb je ook geen relatie en kan je doen wat je wilt. Heb je een relatie, dan ga je voor de relatie uiteraard. Zoals "jeffy" zegt van RSD: Je kunt geen halve gangster zijn. Wees vrij open, en je hoeft niet te vragen of je een relatie hebt, ze vraagt er zelf wel naar als het moment er is.
pi_101983493
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:57 schreef Mpj het volgende:
Iets anders; gaan er vanavond nog mensen uit? Proberen te versieren i.p.v. hier te discussiëren, levert meer op. :) Ik ben vanavond in Groningen te vinden met een paar vrienden.
Klinkt goed! Zaterdag ga ik weer uit.
pi_101983534
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als het voor haar en jij duidelijk is dat je geen relatie hebt, dan heb je ook geen relatie en kan je doen wat je wilt. Heb je een relatie, dan ga je voor de relatie uiteraard. Zoals "jeffy" zegt van RSD: Je kunt geen halve gangster zijn. Wees vrij open, en je hoeft niet te vragen of je een relatie hebt, ze vraagt er zelf wel naar als het moment er is.
Dan heb je het dus over een scharrel.
Eigenlijk wil ik dat niet. Is wat ik al eerder vertelde, ik wil eerst een relatie en dan verder gaan.
Het kan toch niet zo zijn dat de enige manier is om veel scharrels te vinden en dan voor de ware te gaan? (of gaat het zo wel volgens jou?)
pi_101983612
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:04 schreef kree het volgende:

[..]

Dan heb je het dus over een scharrel.
Eigenlijk wil ik dat niet. Is wat ik al eerder vertelde, ik wil eerst een relatie en dan verder gaan.
Het kan toch niet zo zijn dat de enige manier is om veel scharrels te vinden en dan voor de ware te gaan? (of gaat het zo wel volgens jou?)
Hoe relaxter je bent met de omgang met vrouwen, hoe groter de kans op succes met de ware. Je wilt liever dat ze de leuke, relaxte en gelukkige jij ziet, dan jouw robot versie.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:09:31 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101983682
quote:
Veel plezier.
Ik heb morgen gewoon weer school helaas.
C'est la vie
pi_101983687
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe relaxter je bent met de omgang met vrouwen, hoe groter de kans op succes met de ware. Je wilt liever dat ze de leuke, relaxte en gelukkige jij ziet, dan jouw robot versie.
Dat is niet wat ik vroeg ;)
  donderdag 15 september 2011 @ 18:12:22 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101983777
Maar even serieus ik ga echt niet oefenen op allerlei meiden die ik niet interessant vind om maar genoeg ervaring op te hebben gedaan bij de "ware".
C'est la vie
pi_101983890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:09 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik vroeg ;)
Er is inderdaad geen andere manier om je kansen te vergroten. Je kunt wel met een speer langs het water gaan staan en dan in 1 keer de hoofdprijs eruit proberen te vissen, maar dan wil je wel flink geoefend zijn. Uiteraard moet je het altijd proberen als ze voorbij zwemt, daar is geen twijfel over mogelijk, maar probeer het ook op andere vissen.
pi_101983907
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
Maar even serieus ik ga echt niet oefenen op allerlei meiden die ik niet interessant vind om maar genoeg ervaring op te hebben gedaan bij de "ware".
Uiteraard, wel meiden die je wel leuk vind. Ze hoeven niet het totaal pakket te hebben, maar er zijn genoeg leuke vrouwen :)
pi_101983938
@kree Je moet doen wat zelf goed voelt. Wat ik wel erbij wil zeggen is dat hoe meer ervaring je met vrouwen hebt, hoe objectiever je kan inschatten of zij echt de 'ware' is. Veel mannen gaan een relatie aan met de eerste de beste vrouw die hen aandacht geeft en de scheidingspercentages geven al aan dat dit vaak fout gaat op de lange termijn.

Overigens betekent dit niet dat je moet gaan daten met vrouwen die je onaantrekkelijk/niet interessant vindt. Er is niet maar 1 potentiële "de ware". Het zijn er duizenden.
pi_101983961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uiteraard, wel meiden die je wel leuk vind. Ze hoeven niet het totaal pakket te hebben, maar er zijn genoeg leuke vrouwen :)
Ik kan jou verhaal nog wel begrijpen als je niet eerst al een meid weet waarmee je echt verder wil gaan. (oh ja dat is dus niet een onbekende, maar iemand die je al veel langer kent en ook mee gepraat hebt, was ik er even vergeten bij te zetten)
Maar als je die nu al wel hebt, dan zeg jij ga toch eerst nog maar even "oefenen" met meid x of y voordat je voor degene gaat die je eigenlijk veel eerder al leuk vond.
pi_101984044
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef kree het volgende:

[..]

Ik kan jou verhaal nog wel begrijpen als je niet eerst al een meid weet waarmee je echt verder wil gaan.
Maar als je die nu al wel hebt, dan zeg jij ga toch eerst nog maar even "oefenen" met meid x of y voordat je voor degene gaat die je eigenlijk veel eerder al leuk vond.
Jouw situatie ken ik heel goed. Het gaat flink tegen je instinct in om ondertussen andere vrouwen te gaan ontmoeten inderdaad. Maar je zult merken dat als er andere vrouwen in het vizier komen, zoals TheGame het zegt, dat je nog objectiever gaat kijken waardoor je de leuke eigenschappen van een ander meid ook zult zien waar je eventueel daar ook verliefd op kunt worden. Hierdoor is het een stuk makkelijker om normaal met de leukste meid om te kunnen gaan.
pi_101984054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef kree het volgende:

[..]

Ik kan jou verhaal nog wel begrijpen als je niet eerst al een meid weet waarmee je echt verder wil gaan. (oh ja dat is dus niet een onbekende, maar iemand die je al veel langer kent en ook mee gepraat hebt, was ik er even vergeten bij te zetten)
Nee, alle vrouwen die je date zijn als het goed is potentieel relatiemateriaal, maar settelen voor de eerste de beste is vaak niet de beste optie.
pi_101984079
Ik begrijp jullie punt nog wel.
Maar het gaat gewoon zo in tegen mijn eigen gedachten.
Misschien heb ik teveel principes dan.
pi_101984260
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef kree het volgende:
Ik begrijp jullie punt nog wel.
Maar het gaat gewoon zo in tegen mijn eigen gedachten.
Misschien heb ik teveel principes dan.
Ik ken het :) . We zijn standaard opgevoed om netjes te blijven, niet te luid te praten, en zoveel mogelijk onopvallend te zijn in de massa.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:42:54 #111
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101984680
Hoe meer tijd mensen spenderen achter hun PC of achter hun PUA-boek, hoe minder ze aan het versieren zijn en daarmee ook minder aan het neuken zijn.

Slechte zaak dus.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  donderdag 15 september 2011 @ 18:43:54 #112
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101984712
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jouw situatie ken ik heel goed. Het gaat flink tegen je instinct in om ondertussen andere vrouwen te gaan ontmoeten inderdaad. Maar je zult merken dat als er andere vrouwen in het vizier komen, zoals TheGame het zegt, dat je nog objectiever gaat kijken waardoor je de leuke eigenschappen van een ander meid ook zult zien waar je eventueel daar ook verliefd op kunt worden. Hierdoor is het een stuk makkelijker om normaal met de leukste meid om te kunnen gaan.
Verliefdheid kun je niet plannen. Dat schiet je door je flikker. Niet herkenbaar? Dan ben je nog nooit echt verliefd geweest. :s)

Liefde is compleet irrationeel en niet in regels te vangen. Sure, regels zullen soms werken en in de selffulfilling prophecy passen die je ervoor opstelt, maar soms werkt ook het totaal tegenovergesteld doen van welk boek ook adviseert.

Het enige wat waar is, is dat je wel actie moet ondernemen. Nederlandse vrouwen zijn nu eenmaal zo passief als de neten. En als je actie onderneemt moet je geloof in jezelf hebben. Waar je dat vandaan haalt is volkomen irrelevant, maar zorg dat je het hebt.

Ik erger me wel aan zinnen als 'duizenden waren'. Maak dat de kat wijs. Voor de een wel, voor de ander niet. Gemiddeld gezien mag je blij zijn als je in je leven max 5 keer een echt bijzonder iemand tegenkomt. En daar is ook niets mis mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door DenWauwelaar op 15-09-2011 18:50:32 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 18:45:41 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101984769
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoe meer tijd mensen spenderen achter hun PC of achter hun PUA-boek, hoe minder ze aan het versieren zijn en daarmee ook minder aan het neuken zijn.

Slechte zaak dus.
Briljante constatering.
C'est la vie
pi_101984936
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:43 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Verliefdheid kun je niet plannen. Dat schiet je door je flikker. Niet herkenbaar? Dan ben je nog nooit echt verliefd geweest. :s)

Liefde is compleet irrationeel en niet in regels te vangen. Sure, regels zullen soms werken en in de selffulfilling prophecy passen die je ervoor opstelt, maar soms werkt ook het totaal tegenovergesteld doen van welk boek ook adviseert.

Het enige wat waar is, is dat je wel actie moet ondernemen. Nederlandse vrouwen zijn nu eenmaal zo passief als de neten. En als je actie onderneemt moet je geloof in jezelf hebben. Waar je dat vandaan haalt is volkomen irrelevant, maar zorg dat je het hebt.

Eens!
pi_101985813
quote:

[..]

Ik erger me wel aan zinnen als 'duizenden waren'. Maak dat de kat wijs. Voor de een wel, voor de ander niet. Gemiddeld gezien mag je blij zijn als je in je leven max 5 keer een echt bijzonder iemand tegenkomt. En daar is ook niets mis mee.

Zeg ik soms dat je liefde kunt plannen? Ik zeg alleen dat de kans op liefde er eerder is als je vrouwen ontmoet en dat je daar eventueel ook verliefd op kunt worden.
  donderdag 15 september 2011 @ 19:21:22 #116
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101986318
quote:
Ik ga vanavond in enske wat drinken met een Duits meisje.Overigens wel gewoon vriendschappelijk, tis echt een supermeid, maar niet voor mij. Donderdagavond in Groningen is echt super gezellig. Jammer dat ik daar niet meer woon, wat uitgaan betreft.

[ Bericht 4% gewijzigd door kedge op 15-09-2011 19:29:55 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 19:26:29 #117
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101986581
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zeg ik soms dat je liefde kunt plannen? Ik zeg alleen dat de kans op liefde er eerder is als je vrouwen ontmoet en dat je daar eventueel ook verliefd op kunt worden.
Je veronderstelt een soort maakbaarheid aan liefde. En dat is waar ik het moeilijk mee heb.
Waar ik het mee eens bent, is dat je moeite moet doen. Maar hoe je dat moet doen, verschillen we weer van mening over. Je moet ver weg blijven van trucendozen, maar vanuit je kracht gaan werken. Je moet dus jezelf eerst ontwikkelen. Dan kom je ook degene bij die bij je past tegen, in plaats van degene die je wil dat je aardig vindt.
pi_101986868
quote:

[..]

Als je puur op mensen afgaat in je eigen sociale cirkel zou dit getal inderdaad kunnen kloppen en daar is ook niks mis mee.
  donderdag 15 september 2011 @ 19:38:42 #119
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101987268
quote:
Als onder uitgaan valt niet leren, blowen en gamen dan wel. Maar anders niet.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_101987866
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als onder uitgaan valt niet leren, blowen en gamen dan wel. Maar anders niet.
Nee :6
Finally, someone let me out of my cage
  donderdag 15 september 2011 @ 20:18:19 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101989293
quote:
Deze keer vanavond niet, morgen twijfel ik nog en zaterdag alleen even kroeg.

De laatste tijd teveel op stap geweest en wat extra uitgavens moeten doen. Dus even de hand op de knip :{
pi_101989921
saaie vrienden die niet uit gaan :')
  donderdag 15 september 2011 @ 20:49:46 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101991052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef minibeer het volgende:
saaie vrienden die niet uit gaan :')
Ik heb ze.
C'est la vie
pi_101991142
Ik heb geen vrienden :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 15 september 2011 @ 20:56:14 #125
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101991480
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen vrienden :+
Ga naar een FOK! meet en je hebt er zo een paar bij en als je geluk hebt ook nog een vriendin.
C'est la vie
pi_101991548
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Ga naar een FOK! meet en je hebt er zo een paar bij en als je geluk hebt ook nog een vriendin.
haha goed plan :D wanneer is er een?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 15 september 2011 @ 21:00:42 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101991752
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

haha goed plan :D wanneer is er een?
Het meet seizoen is nu wel een beetje voorbij. _O-
Ze zijn vooral in de zomer. Maar er zal er vast nog wel een gepland worden.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 21:01:35 #128
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101991805
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef heloef het volgende:

[..]

het mateseason of het meetseizoen?
  donderdag 15 september 2011 @ 21:02:20 #129
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101991856
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

het mateseason of het meetseizoen?
Meetseizoen.
C'est la vie
pi_101991919
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Helaas geen voorbij zien komen waar ik naar toe ben kon door andere plannen
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 september 2011 @ 21:05:55 #131
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101992090
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas geen voorbij zien komen waar ik naar toe ben kon door andere plannen
Ik ben een keer naar een meet geweest.

Nee dank je.
  donderdag 15 september 2011 @ 21:07:21 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101992178
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben een keer naar een meet geweest.

Nee dank je.
De meeste vrouwen zijn inderdaad niet aantrekkelijk.
C'est la vie
pi_101992490
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is niet de reden dat ik naar meets ga. Mooie vrouwen zijn bijzaak :+
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 september 2011 @ 21:17:21 #134
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101992779
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Ook dat niet, al was dat niet waar ik op doelde. :')

Ik vind het serieus leuker om thuis te zitten dan met mensen met wie ik eigenlijk weinig heb. :')
En tussen internetpersoonlijkheid en echte persoonlijkheid zit bij veel mensen een hoop ruimte.
  donderdag 15 september 2011 @ 21:18:17 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101992833
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:17 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ook dat niet, al was dat niet waar ik op doelde. :')

Ik vind het serieus leuker om thuis te zitten dan met mensen met wie ik eigenlijk weinig heb. :')
Ja als je er niks mee hebt moet je het zeker niet doen nee.
Ik vind het wel leuk.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 21:18:39 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101992864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is niet de reden dat ik naar meets ga. Mooie vrouwen zijn bijzaak :+
Voor mooie vrouwen ga ik wel ergens anders heen.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 21:19:34 #137
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101992926
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Waar ga je daarvoor heen dan?

Ik ga altijd naar het buitenland daarvoor :')
pi_101992999
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Wie niet?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 september 2011 @ 21:20:48 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101993017
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:19 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Waar ga je daarvoor heen dan?

Ik ga altijd naar het buitenland daarvoor :')
Whehe _O-
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 21:25:10 #140
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101993355
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Whehe _O-
Zijn best mooie vrouwen hoor in NL, maar die berg hooi is zo groot en ik ben een lui mensch. :')
pi_101993724
Hoi allemaal, ik ben er ook weer vanavond... :W
Ik heb vandaag geprobeerd wat van jullie tips in uitvoering te brengen. Ik heb ook een vriend bij zijn arm gepakt (klinkt best normaal, maar voor mij een behoorlijke grens), en het voelt niet eens heel vreemd ofzo... Het is blijkbaar echt een kwestie van wennen. Ook met een best leuke jongen afgesproken morgen samen met de trein terug te reizen, maar ja, dat was ook niet echt het probleem, dat lukte me altijd al wel...
Hoe staat het met jullie versierkunsten vandaag?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_101993789
vandaag heb ik vrij :+
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 september 2011 @ 21:32:35 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101993892
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Edarrawen het volgende:
Hoi allemaal, ik ben er ook weer vanavond... :W
Ik heb vandaag geprobeerd wat van jullie tips in uitvoering te brengen. Ik heb ook een vriend bij zijn arm gepakt (klinkt best normaal, maar voor mij een behoorlijke grens), en het voelt niet eens heel vreemd ofzo... Het is blijkbaar echt een kwestie van wennen. Ook met een best leuke jongen afgesproken morgen samen met de trein terug te reizen, maar ja, dat was ook niet echt het probleem, dat lukte me altijd al wel...
Hoe staat het met jullie versierkunsten vandaag?
Ik heb oogcontact proberen te maken met een meisje in de bus.
Wat met horten en stoten ging omdat ik een lui oog heb. :')
C'est la vie
pi_101994245
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb oogcontact proberen te maken met een meisje in de bus.
Wat met horten en stoten ging omdat ik een lui oog heb. :')
Goed bezig! ^O^
Hoe reageerde ze op je? Heb je nog met haar gepraat?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  donderdag 15 september 2011 @ 21:39:50 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101994395
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Goed bezig! ^O^
Hoe reageerde ze op je? Heb je nog met haar gepraat?
Nee dat niet.
Volgens mij had ze ook lang niet door dat ik naar haar. _O-
Maar op een gegeven moment keek ze wel terug maar daar is het bij gebleven.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 21:45:11 #146
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101994745
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee dat niet.
Volgens mij had ze ook lang niet door dat ik naar haar. _O-
Maar op een gegeven moment keek ze wel terug maar daar is het bij gebleven.
Verhaal met een behoorlijke anti-climax. :')

Paar dagen geleden zat ik naar mooi meisje te kijken in de bus. Dat was al een wonder, want ik fiets alles in de stad. Vervolgens zit ik gebiologeerd te kijken. Vrouw tegenover begon opeens tegen me van 'sorry,... maar ken ik jou ergens van?'

Ik kijk haar en en schud mijn hoofd, klaar om me weer te focussen op interessantere zaken. Vervolgens zegt die mevrouw: 'waarom kijk je dan me de hele tijd aan?'

:')
pi_101994899
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Paar dagen geleden zat ik naar mooi meisje te kijken in de bus. Dat was al een wonder, want ik fiets alles in de stad. Vervolgens zit ik gebiologeerd te kijken. Vrouw tegenover begon opeens tegen me van 'sorry,... maar ken ik jou ergens van?'

Ik kijk haar en en schud mijn hoofd, klaar om me weer te focussen op interessantere zaken. Vervolgens zegt die mevrouw: 'waarom kijk je dan me de hele tijd aan?'

Je had moeten nee nog niet maar dat kan veranderen. Hoi ik ben ...
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 september 2011 @ 21:48:35 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101995029
quote:

[..]

Ach ja het is een stap vooruit he.
Je moet wat. :')
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 21:49:38 #149
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101995101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je had moeten nee nog niet maar dat kan veranderen. Hoi ik ben ...
Ik had zoveel moeten doen, maar ik moest er alleen maar om lachen. :')
pi_101995215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik had zoveel moeten doen, maar ik moest er alleen maar om lachen. :')
Ach ik zou hetzelfde doen
14 SHADES OF GREY
pi_101995320
Als mensen mij aankijken in de bus of trein, vind ik dat op zich wel leuk, maar een echt gesprek komt er meestal niet van... Het lijkt me niet echt de ideale plek, omdat je die mensen daarna waarschijnlijk toch nooit meer ziet, en bijvoorbeeld een telefoonnummer van een medereiziger vragen is ook zo apart door de korte tijd... Maar misschien lukt het, als je er genoeg zelfvertrouwen en lef voor hebt!
  donderdag 15 september 2011 @ 21:55:12 #152
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101995473
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef Edarrawen het volgende:
Als mensen mij aankijken in de bus of trein, vind ik dat op zich wel leuk, maar een echt gesprek komt er meestal niet van... Het lijkt me niet echt de ideale plek, omdat je die mensen daarna waarschijnlijk toch nooit meer ziet, en bijvoorbeeld een telefoonnummer van een medereiziger vragen is ook zo apart door de korte tijd... Maar misschien lukt het, als je er genoeg zelfvertrouwen en lef voor hebt!
Ik was eigenlijk gewoon benieuwd wat er zou gebeuren.
Had er verder niet zoveel van verwacht.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 21:55:56 #153
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101995519
Ik heb een keer een enorme flirt gehad met een meisje in een trein richting zwolle 's ochtends in 2001 ergens. Dat was echt niet normaal, we zaten elkaar met de ogen half uit te kleden. Gesprek gestart, onderbroken door conducteur. Toen stopte de trein in Wezep en ze liep weg, omkijkend van wtf...

Cynthia... dit is mijn oproep.... waar ben je gebleven?
pi_101995585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een keer een enorme flirt gehad met een meisje in een trein richting zwolle 's ochtends in 2001 ergens. Dat was echt niet normaal, we zaten elkaar met de ogen half uit te kleden. Gesprek gestart, onderbroken door conducteur. Toen stopte de trein in Wezep en ze liep weg, omkijkend van wtf...

Cynthia... dit is mijn oproep.... waar ben je gebleven?
En hoe groot acht jij de kans dat zij dit sowieso nog herinnert en hier zit? Minder dan 0,0000001 %
14 SHADES OF GREY
  donderdag 15 september 2011 @ 21:58:32 #155
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_101995685
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe groot acht jij de kans dat zij dit sowieso nog herinnert en hier zit? Minder dan 0,0000001 %
Een kans is een kans.

Zij een kans. U een kans.
pi_101995926
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Een kans is een kans.

Zij een kans. U een kans.
_O-
14 SHADES OF GREY
pi_101998149
quote:

[..]

Ik zou een kop als een tomaat krijgen :P
pi_101999526
Ik zou zeggen "Omdat je er leuk uit ziet" :P
  donderdag 15 september 2011 @ 23:34:40 #159
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102001277
Ohne dich kann ich nicht sein, mit dir bin ich auch allein, ohne dich...
pi_102005397
Rustig hier...
pi_102005571
Eisenlijstje FkTwkGs2012
- vrouwelijk
- menselijk
- geboren als vrouw
- tieten
- 18 jaar
- maagd
- lekker
- 1.68 m hoog
- 35 kilo
- slutty
- korte rokjes
- moet houden van
- anale seks
- seks
- schoonmaken
- koken
- wassen
- huishouden
- goeie job

^O^
pi_102006682
Realistisch lijstje. Ik vraag me trouwens af of er sletterige maagden zijn.. w/

Ik ben helaas niet in Groningen geweest maar bij mijn scharrel, tot afgrijzen van mijn vrienden. :P Ik heb haar net naar haar stage gebracht en ben nu pas thuis (weer niet geslapen :'( ). Alles goed uitgepraat en helaas (maar was te verwachten) is ze nog steeds zo ''onzeker'' door het feit dat ik naar Londen ga zometeen en ze heeft er naar eigen zeggen geen goed gevoel bij. En inderdaad, ik vermoed ook dat ik de fout inga omdat ik makkelijk te verleiden ben. Maar al gebeuren er dingen, komt zij het simpelweg niet te weten.

Een beetje de firefly en de klootzakken methode, maar ik vind haar toch te leuk om kwijt te raken en erachter komen doet ze toch niet.

Versierse dit weekend en hopelijk ondernemen jullie ook pogingen qua versieren. :)
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:31:39 #163
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102007220
Nooit oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt mpj :')
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:56:44 #164
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102007590
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 07:46 schreef Mpj het volgende:
Realistisch lijstje. Ik vraag me trouwens af of er sletterige maagden zijn.. w/

Ik ben helaas niet in Groningen geweest maar bij mijn scharrel, tot afgrijzen van mijn vrienden. :P Ik heb haar net naar haar stage gebracht en ben nu pas thuis (weer niet geslapen :'( ). Alles goed uitgepraat en helaas (maar was te verwachten) is ze nog steeds zo ''onzeker'' door het feit dat ik naar Londen ga zometeen en ze heeft er naar eigen zeggen geen goed gevoel bij. En inderdaad, ik vermoed ook dat ik de fout inga omdat ik makkelijk te verleiden ben. Maar al gebeuren er dingen, komt zij het simpelweg niet te weten.

Een beetje de firefly en de klootzakken methode, maar ik vind haar toch te leuk om kwijt te raken en erachter komen doet ze toch niet.

Versierse dit weekend en hopelijk ondernemen jullie ook pogingen qua versieren. :)
Dan vind je haar ook niet leuk genoeg. Als je haar echt leuk vindt en je verliefd op haar bent, dan doe je dat niet. Ik wil niet zeggen dat ik veel beter ben, maar wees voorzichtig op meisjes die je echt leuk vindt.

Je weet pas wat je mist, als je het niet meer hebt.
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:01:44 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102007697
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 01:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Eisenlijstje FkTwkGs2012
- vrouwelijk
- menselijk
- geboren als vrouw
- tieten
- 18 jaar
- maagd
- lekker
- 1.68 m hoog
- 35 kilo
- slutty
- korte rokjes
- moet houden van
- anale seks
- seks
- schoonmaken
- koken
- wassen
- huishouden
- goeie job

^O^
Je wil anorexia patient zie ik.
C'est la vie
pi_102007765
Ik vind haar heel leuk alleen er is nog geen relatie tussen ons, en ze is veel te onzeker/wantrouwend + onduidelijk. Dan heb ik drie keuzes: ik wacht op haar, ik wacht op haar en ik doe mijn eigen ding of ik wacht helemaal niet op haar. Na lang twijfelen tussen 2 en 3 heb ik gekozen voor 2: ik kan beter mijn eigen ding gaan doen zonder dat ze erachter komt want verdenken doet ze mij bij voorbaat al. Ik ben een klootzak, dat weet ik.
pi_102007834
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:05 schreef Mpj het volgende:
Ik ben een klootzak, dat weet ik.
Goed dat je dat zegt, dan hoef ik het niet meer te doen en kun je mij nog lief vinden :+
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:09:06 #168
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102007841
Mijn wensenlijstje.

1.58-1.64
48-54 kilo
Goede Kont
Iets van tieten
Zwart of bruin haar ( bij voorkeur)

De rest in overleg
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:15:10 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102007952
Ik heb geen lijstje haha
Echt van alles en nog wat vind ik leuk.
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:15:54 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102007968
Als ik een lijstje maak ben ik heilig van overtuigd dat ik verliefd word op precies het tegenovergestelde.
C'est la vie
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:16:45 #171
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102007984
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:15 schreef heloef het volgende:
Als ik een lijstje maak ben ik heilig van overtuigd dat ik verliefd word op precies het tegenovergestelde.
Sex vindt bij mij pas plaats naar overleg op hoog niveau :')

Verliefdheid doe ik bij voorkeur niet meer aan.
pi_102008041
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:16 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Sex vindt bij mij pas plaats naar overleg op hoog niveau :')
Op heuphoogte? *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door benzin op 16-09-2011 09:27:08 ]
pi_102008056
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:52 schreef Edarrawen het volgende:
OV is vooral handig om te oefenen. Oogcontact maken, flirten, dat soort dingen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_102008109
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:15 schreef heloef het volgende:
Ja, ik val op zwart haar met blauwe ogen :9~ , maar dat zie je haast nooit helaas. Nog nooit gehad, de meeste waren blond.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Goed dat je dat zegt, dan hoef ik het niet meer te doen en kun je mij nog lief vinden :+
Ik ben anders heel lief voor haar en als ik een relatie met haar heb, zou ik zoiets noooooit doen O+

[ Bericht 36% gewijzigd door Mpj op 16-09-2011 09:27:28 ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:23:18 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102008133
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:22 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja, ik val op zwart haar met blauwe ogen :9~ , maar dat zie je haast nooit helaas. Nog nooit gehad, de meeste waren blond.
Ik val in principe op blond.
Maar als ik kijk naar alle vrouwen die ik leuk vond, waren ze meestal niet blond. :')
C'est la vie
pi_102008198
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar als ik kijk naar alle vrouwen die ik leuk vond, waren ze meestal niet blond. :')
Ik val op donker haar, ben nog nooit op een blondje gevallen.
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:27:30 #177
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_102008215
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Ín principe, of uit principe?
WOS'ser for life.
pi_102008224
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik val op donker haar, ben nog nooit op een blondje gevallen.
:'(
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:30:38 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102008286
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:27 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Ín principe, of uit principe?
In principe.
Als je mij vraagt welke haarkleur vind je mooi bij een vrouw zeg ik blond.
Maar omdat het totaalplaatje voor mij belangrijker is het eigenlijk niet van belang.
C'est la vie
pi_102008320
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:19 schreef benzin het volgende:

[..]
SPOILER
Benzin niemand hoeft hier nare opmerkingen te plaatsen naar je hoor, doe je zelf al genoeg
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:34:57 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102008366
quote:

[..]

Op heuphoogte? *)

SPOILER
C'est la vie
pi_102008413
quote:
Dankjewel :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:32 schreef Cassandra87 het volgende:

Benzin niemand hoeft hier nare opmerkingen te plaatsen naar je hoor, doe je zelf al genoeg
Ja. En het ergste is dat ik die nare opmerkingen meestal denk zonder ze te zeggen.

Ik mag wel wat liever voor mezelf zijn.
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:50:24 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102008700
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mijn wensenlijstje.

1.58-1.64
48-54 kilo
Goede Kont
Iets van tieten
Zwart of bruin haar ( bij voorkeur)

De rest in overleg
Afgezien van het haar (ze is blond) beschrijf je m'n vriendin daar. En ze is in 8 maanden van cup B naar D gegaan, maargoed :)
pi_102008732
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Afgezien van het haar (ze is blond) beschrijf je m'n vriendin daar. En ze is in 8 maanden van cup B naar D gegaan, maargoed :)
Gefeliciteerd met je kind :) Jongen of meisje?
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:58:05 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102008897
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:51 schreef ValHallen het volgende:
Gefeliciteerd met je kind :) Jongen of meisje?
Ze is nog onderweg hoor, 5 weekjes nog. Maar we weten al wel dat het een meisje is :)
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:13:05 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102009248
Lichte sprekende ogen. Pffff daar kanneen vrouw me meteen mee inpakken :D
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:15:55 #187
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102012803
@ Heloef. Wat ben je ook een a-typische neger met je blonde vrouwen :') haha

Blonde vrouwen, sja ... meestal val ik er niet op. Tenzij ze er echt uitspringt door beetje quirky gezicht, moeilijk uit te leggen.
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:17:09 #188
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102012840
Ah blond

Dit in ieder geval totaal niet!

SPOILER
pi_102013220
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ah blond

Dit in ieder geval totaal niet!

SPOILER
Zo'n vrouw kan jij niet eens krijgen, anders zou je hier niet om tips vragen.
pi_102013413
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:56 schreef kedge het volgende:

[..]

Dan vind je haar ook niet leuk genoeg. Als je haar echt leuk vindt en je verliefd op haar bent, dan doe je dat niet. Ik wil niet zeggen dat ik veel beter ben, maar wees voorzichtig op meisjes die je echt leuk vindt.

Je weet pas wat je mist, als je het niet meer hebt.
Pas als je heel voorzichtig gaat doen met haar is er geen aantrekkingskracht meer. Je wordt dan te afhankelijk van haar en dat voelt ze. Op dat moment verlies je haar want je zit dan constant te graaien bij haar naar de dingen die je mist. Pas als er echt een relatie is hoeft hij trouw te zijn, maar als ze weet dat hij nu al belooft trouw te zijn heeft het voor haar geen meerwaarde om een relatie aan te gaan. Ze krijgt dan toch alles al.
pi_102013494
quote:

[..]

Op heuphoogte? *)

SPOILER
Ik vind hem wel droog _O-
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:43:17 #192
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102013560
@mpj

Ik vraag hier niet om tips, ik geef ze. :')

Ik zou die vrouw ook niet willen hebben en dat meen ik echt. Saai.
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:45:01 #193
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102013617
Hier heb ik tips voor nodig, omdat ik er echt verlegen van word[/spoiler]

SPOILER
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:48:34 #194
118585 Crutch
pi_102013740
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hier heb ik tips voor nodig, omdat ik er echt verlegen van word[/spoiler]

SPOILER
Ik zou wegrennen voor dat hoofd. Brrrrrr.
Je moeder is een hamster
pi_102013814
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:48 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik zou wegrennen voor dat hoofd. Brrrrrr.
Ja, is gewoon een soort van neppig hoofd (zo gemaakt) met zo'n brede slijmerige lach.
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:56:22 #196
118585 Crutch
pi_102013972
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:50 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ja, is gewoon een soort van neppig hoofd (zo gemaakt) met zo'n brede slijmerige lach.
Ik zou zeggen: leuke top, jij bent echt creatief met onderzetters.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:07:26 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102014322
Ik zou haar gewoon doen :D
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:46:25 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102015517
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:07 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou haar gewoon doen :D
Zak over der kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland.
C'est la vie
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:49:03 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102015611
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 12:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
@ Heloef. Wat ben je ook een a-typische neger met je blonde vrouwen :') haha

Blonde vrouwen, sja ... meestal val ik er niet op. Tenzij ze er echt uitspringt door beetje quirky gezicht, moeilijk uit te leggen.
Ja god ik weet niet wat het is. Ze zeggen soort zoekt soort.
Maar ik vind zwarte vrouwen meestal niet aantrekkelijk.
C'est la vie
pi_102016902
Voor het eerst net snelle fysieke escalatie uitgevoerd op mijn werk. Ze begon zichzelf te kwalificeren en daarna een half uur lopen praten en elkaars ogen staren. (Ja ik weet het, slecht, ik moet voor de zoen gaan en nog harder escaleren. f... close moest ook mogelijk zijn). Ik ben nog lang niet zo goed in daygame op mijn werk als met uitgaan.

In mijn hoofd kwamen er duizenden excuses om haar niet op deze manier te benaderen. Deze gedachtes worden minder naarmate je het vaker hebt gedaan. Omdat ik niet vrouwen fysiek benader op mijn werk komt het oude "excuus duivel" tevoorschijn.

Maar iniedergeval is het echt fijn om te weten dat fysiek contact aantrekkingskracht opwekt. Mijn hoofd had ik tijdens het aanraken geheel leeg gemaakt en gewoon lekker mijn instinct laten gaan. (dit is echt handig, gebruik dit ook en je zult zien dat ze ineens op jou gaat jagen). En dan is zij diegene die je probeerd te entertainen inplaats van andersom.

Tips kort samengevat:
- Fysieke escalatie wekt aantrekkingskracht op
- Entertain jezelf, zelfs in een saaie omgeving, zij begint de positieve vibe automatisch te voelen
pi_102017393
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Herinneren doet ze het vast wel. Of het moet haar wekelijks overkomen of zo.
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:47:19 #202
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102017677
Ze zal het wel lastig hebben, zo zonder mij. Arme Cynthia.
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:16:58 #203
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102018905
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:25 schreef firefly3 het volgende:
Voor het eerst net snelle fysieke escalatie uitgevoerd op mijn werk.
En? Binnen 3 minuten hete seks op het kopieerapparaat?
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:40:07 #204
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102019799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

_O_

Vanavond uit. Kijken of ik iemand kan versieren, maar zit waarschijnlijk met 3 leuke meisjes en n maat bij hem thuis te chillen dus weet niet of er wat van gaat komen. Hopen kan altijd.
pi_102019840
quote:

[..]

_O-
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:18:03 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102021156
quote:

[..]

Tuurlijk, want als dat voor jou normaal is, is dat voor haar ook normaal natuurlijk. Dan ligt ze zo met de beentjes wijd. :')
C'est la vie
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:22:41 #207
118585 Crutch
pi_102021342
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:25 schreef firefly3 het volgende:
Voor het eerst net snelle fysieke escalatie uitgevoerd op mijn werk.
- knip -
Gelieve je field reports ergens op een PUA-forum te plaatsen, maar niet hier.
Je moeder is een hamster
pi_102021419
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk, want als dat voor jou normaal is, is dat voor haar ook normaal natuurlijk. Dan ligt ze zo met de beentjes wijd. :')
:') _O-
pi_102021525
Wat een vermaak dit ook. Ik ging kapot om die opmerking van Carbert. Lekker ridiculiseren is zo fijn soms :)

SPOILER
pi_102021539
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Die theorie gaat wel op als je kijkt naar vrouwen > mannen. Als 'n vrouw een slet is, en het dus normaal voor haar is om met jan en alleman te neuken, gaan menig man snel akkoord om te seksen. Omdat die vrouw makkelijk is en het voor haar vanzelfsprekend is.

Hmm.
pi_102022071
Inplaats van te zeggen dat vrouwen sletten zijn als ze (snel?) met je naar bed willen (lage eigenwaarde?) of dat het aan de vrouwen ligt als ze je niet willen, kan je ook eens naar jezelf gaan kijken. Zoals Flepke zei, mensen blijven bezig met een excuus verzinnen voor hunzelf.

Je bent zelf de enige constante factor. En hoe gewoner fysiek contact is met een meid die je net kent, hoe fijner en natuurlijker het aanvoelt voor haar. Daarom gaat ze er ook sneller in mee. De mensen die nog maagd zijn, kunnen beter hunzelf afvragen: Waarom ben ik nog maagd? Waarom heb ik nog niet de juiste persoon gevonden? Inplaats van sarcastische opmerkingen te maken en huil smileys te plaatsen.
pi_102022310
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:41 schreef firefly3 het volgende:
Inplaats van te zeggen dat vrouwen sletten zijn als ze (snel?) met je naar bed willen (lage eigenwaarde?) of dat het aan de vrouwen ligt als ze je niet willen, kan je ook eens naar jezelf gaan kijken. Zoals Flepke zei, mensen blijven bezig met een excuus verzinnen voor hunzelf.

Je bent zelf de enige constante factor. En hoe gewoner fysiek contact is met een meid die je net kent, hoe fijner en natuurlijker het aanvoelt voor haar. Daarom gaat ze er ook sneller in mee. De mensen die nog maagd zijn, kunnen beter hunzelf afvragen: Waarom ben ik nog maagd? Waarom heb ik nog niet de juiste persoon gevonden? Inplaats van sarcastische opmerkingen te maken en huil smileys te plaatsen.
Daarom binnen een minuut naar iemands tiet grijpen :')
pi_102022316
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:41 schreef firefly3 het volgende:

Ik vind vrouwen die snel met je naar bed gaan sletterig én geen zelfrespect hebben en al helemaal als ze dat met meerdere mannen doen. Geldt ook voor mannen, uiteraard. ;)

Mensen hier blijven inderdaad bezig met excuses verzinnen, ben ik het volkomen mee eens. Daarom zijn hier ook haast geen vorderingen qua versieren bij de meeste mensen die om tips komen vragen (geldt niet voor iedereen!) aangezien ze het uitstellen met de domste smoesjes.

Maar dat heeft dan weer te maken met zelfvertrouwen, dus daar moeten die mensen eerst aan werken voordat ze gaan versieren, vind ik. Dus ja, waarom zou iemand moeten versieren als hij/zij daar nog niet klaar voor is en niet zelfverzekerd genoeg is? Je kan moeilijk iets aan jezelf gaan opdringen, dan ga je je juist weer opgejaagd voelen en dan gaat 't fout.
pi_102022354
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:48 schreef Mpj het volgende:

[..]

Mensen hier blijven inderdaad bezig met excuses verzinnen, ben ik het volkomen mee eens. Daarom zijn hier ook haast geen vorderingen qua versieren bij de meeste mensen die om tips komen vragen (geldt niet voor iedereen!) aangezien ze het uitstellen met de domste smoesjes.

Wie vind je goed bezig zijn dan?
pi_102022564
quote:

[..]

Ik vind vrouwen die snel met je naar bed gaan sletterig én geen zelfrespect hebben en al helemaal als ze dat met meerdere mannen doen. Geldt ook voor mannen, uiteraard. ;)

Maar dat heeft dan weer te maken met zelfvertrouwen, dus daar moeten die mensen eerst aan werken voordat ze gaan versieren, vind ik. Dus ja, waarom zou iemand moeten versieren als hij/zij daar nog niet klaar voor is en niet zelfverzekerd genoeg is? Je kan moeilijk iets aan jezelf gaan opdringen, dan ga je je juist weer opgejaagd voelen en dan gaat 't fout.
Ik vind het niet sletterig als je wederzijds ook een speciale band voelt buiten lust om. Verder kan ik ook mezelf op "slet" mode aanzetten, dat geef ik toe. Maar het betekend niet automatisch dat de vrouw het bij iedere man zo doet. Genoeg ervaring overigens om te weten wat voor type meid het is. Je leert steeds sneller gedragspatronen te herkennen.

Zelfvertrouwen met meiden leer je alleen maar door zoveel mogelijk vrouwen te ontmoeten. Dat leer je niet door iets anders te doen. Je kunt zo veel zelfvertrouwen hebben in de sport die je doet of je zit zelfs in het leger, er zijn zelfs soldaten die het slachtveld op gaan en alsnog bang zijn om een vrouw te benaderen.
pi_102022669
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wie vind je goed bezig zijn dan?
Die ene jongen die zondag een date had en binnenkort weer één heeft (voor de derde keer volgens mij). Ik weet de username niet meer.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:12:01 #217
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102023132
quote:
Als vrouwen de eerste avond met me naar bed gaan vinden ze me kennelijk erg leuk. Als ze dat elke week met een kerel doen vinden ze kennelijk iedereen erg snel erg leuk. Daar zit bij mij het verschil in. Ik vind het dus niet erg dat ze de eerste avond met me tussen de lakens belanden (integendeel), zolang ze dat maar niet elke week met een ander doen. Want dan heeft 't niks meer met mij te maken.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:15:45 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102023266
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

Die ene jongen die zondag een date had en binnenkort weer één heeft (voor de derde keer volgens mij). Ik weet de username niet meer.
Dyna
C'est la vie
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:29:14 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102023726
Vrouwen en mannen die zich een slag in de ronte neuken en elj weekend een ander hebben zijn gewoon sletjes. Daar hoeft niks mis mee te zijn. Is maar net waar je eigen grenzen liggen.

Om te roepen van, ja maar er is iets speciaals tussen ons buiten lust om is in mijn ogen een excuus om je eigen sletten gedrag goed te lullen.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:38:58 #220
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102024084
Als je een slet bent, probeer het dan tenminste niet goed te praten.
C'est la vie
pi_102024098
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:29 schreef ook_gek het volgende:
Vrouwen en mannen die zich een slag in de ronte neuken en elj weekend een ander hebben zijn gewoon sletjes. Daar hoeft niks mis mee te zijn. Is maar net waar je eigen grenzen liggen.

Om te roepen van, ja maar er is iets speciaals tussen ons buiten lust om is in mijn ogen een excuus om je eigen sletten gedrag goed te lullen.
Nee hoor, ik weet van mezelf heel goed wanneer ik in slet of relatie materiaal mode zit. Seks hoeft niet persé alleen lichamelijk te zijn, maar het kan wel. Met beiden is niets mis mee en valt niets goed/fout te lullen. Echter mensen die zeggen "een slag in de ronte neuken", geeft het een negatief ondertoon.
pi_102024138
Grappig hoe mensen mij hier op het forum in een rol proberen te stoppen :D
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:44:41 #223
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102024316
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik weet van mezelf heel goed wanneer ik in slet of relatie materiaal mode zit. Seks hoeft niet persé alleen lichamelijk te zijn, maar het kan wel. Met beiden is niets mis mee en valt niets goed/fout te lullen. Echter mensen die zeggen "een slag in de ronte neuken", geeft het een negatief ondertoon.
Die ondertoon geef je er zelf aan. In mijn ogen is het ook niet fout als je elk weekend iemand uit elkaar lig te trekken. Is wat je zelf wil.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:45:06 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102024333
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:40 schreef firefly3 het volgende:
Grappig hoe mensen mij hier op het forum in een rol proberen te stoppen :D
Nee hoor geen rol, gewoon 100% jezelf!
C'est la vie
pi_102024366
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die ondertoon geef je er zelf aan. In mijn ogen is het ook niet fout als je elk weekend iemand uit elkaar lig te trekken. Is wat je zelf wil.
Dit klinkt niet echt vriendelijk:

quote:
Vrouwen en mannen die zich een slag in de ronte neuken en elj weekend een ander hebben zijn gewoon sletjes.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:47:07 #226
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102024417
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee hoor geen rol, gewoon 100% jezelf!
_O-
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:53:30 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102024633
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Wie zegt dat het vriendelijk bedoeld is. Zoals ik net al zei, mannen en vrouwen die elk weekend een ander liggen aan te douwen zijn sletjes in mijn ogen. En dan zeggen van ja er was iets speciaals tussen ons. Of het is mogelijk relatie matriaal, is ook weer in mijn ogen een excuus op het sletten gedrag goed te praten.

Dat is allemaal prima. Iedereen moet dat zelf weten.

Maar kennelijk voel jij je enorm aangesproken en schiet je volledig in de verdediging.
pi_102024737
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wie zegt dat het vriendelijk bedoeld is. Zoals ik net al zei, mannen en vrouwen die elk weekend een ander liggen aan te douwen zijn sletjes in mijn ogen. En dan zeggen van ja er was iets speciaals tussen ons. Of het is mogelijk relatie matriaal, is ook weer in mijn ogen een excuus op het sletten gedrag goed te praten.

Dat is allemaal prima. Iedereen moet dat zelf weten.

Maar kennelijk voel jij je enorm aangesproken en schiet je volledig in de verdediging.
Omdat ik het woordje "speciale band" zei, en jij begon te zeggen over mensen die zeggen "dat het een speciale band is", voelde ik me inderdaad aangesproken.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:59:47 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102024845
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Omdat ik het woordje "speciale band" zei, en jij begon te zeggen over mensen die zeggen "dat het een speciale band is", voelde ik me inderdaad aangesproken.
Ja en wat is er zo erg aan dan? Het is maar een mening van mij.

Als jij je prettig voelt bij dat geen wat je doet. Wat boeit het je dan verder?

Je schiet direct zwaar in de verdediging. Ipv aangeven hoe jij er over denkt en klaar.

Vind je het zo erg wat mensen van je vinden dan?

Ik heb me vroeger ook een slag in de ronte geneukt, en zag ook in elke vrouw een mogelijke relatie. Alleen ik ben er over heen gegroeid. Dat noemen ze de pubertijd.

Maar ik ken genoeg mannen die het nog altijd doen. Nou prima toch, moeten ze zelf weten :)
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:01:44 #230
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102024916
Stuur die sletten mijn kant maar op hoor. Ik hoef geen maagd, ik heb liever iemand die weet waar de fuck ze mee bezig is.
pi_102025130
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja en wat is er zo erg aan dan? Het is maar een mening van mij.

Als jij je prettig voelt bij dat geen wat je doet. Wat boeit het je dan verder?

Je schiet direct zwaar in de verdediging. Ipv aangeven hoe jij er over denkt en klaar.

Vind je het zo erg wat mensen van je vinden dan?

Ik heb me vroeger ook een slag in de ronte geneukt, en zag ook in elke vrouw een mogelijke relatie. Alleen ik ben er over heen gegroeid. Dat noemen ze de pubertijd.

Maar ik ken genoeg mannen die het nog altijd doen. Nou prima toch, moeten ze zelf weten :)
Zoals Crutch laatst zei, je zit gewoon uit te dagen en mij proberen in een slechte rol te gooien. Zie ik in elke vrouw een mogelijke relatie? Wat is dat voor een onzin rol die je me geeft, misschien ben ik nog wel kieskeuriger dan jij. Het zal wel uit een plaats van een tekort zijn dat je zo doet. I rest my case.
pi_102025141
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Stuur die sletten mijn kant maar op hoor. Ik hoef geen maagd, ik heb liever iemand die weet waar de fuck ze mee bezig is.
:D
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:22:52 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102025712
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoals Crutch laatst zei, je zit gewoon uit te dagen en mij proberen in een slechte rol te gooien. Zie ik in elke vrouw een mogelijke relatie? Wat is dat voor een onzin rol die je me geeft, misschien ben ik nog wel kieskeuriger dan jij. Het zal wel uit een plaats van een tekort zijn dat je zo doet. I rest my case.
Ik daag je deze keer helemaal niet uit.

Ik gooi je ook helemaal niet in een slechte rol. Dat maak jij er van. Ik geef alleen een mening hoe ik een bepaalde situatie ziet. Of jij dat nou bent of wie dan ook. Mijn mening blijft het zelfde.

Maar vervolgens schiet jij direct in de verdediging over slechte rol dit dat.

Man wat boeit dat nou? Je maakt je opeens zo druk over hoe iemand je ziet op weg zet.

Nog 1x als jij je prettig voelt bij dat geen wat je doet. Dan is het toch prima? Het is maar een mening niets meer :)

En sorry er is geen te kort. Mag niet klagen, ik ben zelf prima tevreden :)
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:49:37 #234
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102026687
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:45 schreef firefly3 het volgende:
En het "Daar hoeft niks mis mee te zijn." laat je voor het gemak maar even weg?

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef ook_gek het volgende:
Ik daag je deze keer helemaal niet uit.
Joh, laat nou. Hij leest gewoon wat 'ie wil lezen.
pi_102027431
Oke hier even een vraagstuk wat ik nooit heb kunnen oplossen:

Dame A: Negerin, koningin van haar vriendinnen groep, leren kennen buiten het uitgaansleven, nooit avances gemaakt omdat negerin.
Dame B: 9+ halfbloedje. rawr.
Dame C: fatty.

Een (paar?) jaar geleden kwam ik A en haar vriendinnen B & C tegen bij ingang van een club. Ik had haar al een paar maanden niet fysiek gezien dus ik groette haar met een knuffel + 3 wangkussen.

Vervolgens haar bij het betreden uit het oog verloren maar onze paden werden wel een aantal keer gekruist in die club:

SPOILER: 1ste keer
SPOILER: 2de keer
SPOILER: 3de keer
Dame B had duidelijk interesse voor mijn gevoel op dat moment, wat later op de avond werd bevestigd door een kissclose.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze niet op mijn knie ging zitten, ieder beetje kennis wat ik over vrouwen/menselijk gedrag/acties heb schreeuwt dat ze plaats had moeten nemen.

Ik heb na al die jaren nog steeds geen enkel idee waarom mijn TV op dat moment niet aan ging, vond het toch maar eens tijd om het verhaal uit te typen.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:13:54 #236
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102027670
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:08 schreef Flepke het volgende:

Dame A: Negerin, koningin van haar vriendinnen groep, leren kennen buiten het uitgaansleven, nooit avances gemaakt omdat negerin.

Een (paar?) jaar geleden kwam ik A en haar vriendinnen B & C tegen bij ingang van een club. Ik had haar al een paar maanden niet fysiek gezien dus ik groette haar met een knuffel + 3 wangkussen.

Vervolgens haar bij het betreden uit het oog verloren maar onze paden werden wel een aantal keer gekruist in die club:

Dame B had duidelijk interesse voor mijn gevoel op dat moment, wat later op de avond werd bevestigd door een kissclose.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze niet op mijn knie ging zitten, ieder beetje kennis wat ik over vrouwen/menselijk gedrag/acties heb schreeuwt dat ze plaats had moeten nemen.

Ik heb na al die jaren nog steeds geen enkel idee waarom mijn TV op dat moment niet aan ging, vond het toch maar eens tijd om het verhaal uit te typen.
Een vrouw reageert niet volgens de regeltjes en meneer is van zijn stuk.
C'est la vie
pi_102027900
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Een vrouw reageert niet volgens de regeltjes en meneer is van zijn stuk.
"De regeltjes"?

Ik bedoel als je in een bioscoop gaat zitten en na 3 minuten valt er een meteoriet op de hoofdpersoon met een briefje "einde" donder je toch ook van je stoel af van verbazing?
pi_102027922
pi_102027924
quote:

Het kunnen 1001 redenen zijn. Bijvoorbeeld:
- Ze wilt Dame A niet in de weg zitten (zij is immer de "koningin", en dan zet je haar op gelijke hoogte ineens)
- Ze houdt niet van op schoot zitten
- Ze durft haar gevoelens niet open te stellen als er vriendinnen in de buurt zijn
- Ze had op dat moment gewoon geen zin om te zitten
- Ze ging je testen
- Ze had op dat moment heel even last van haar maag (vergezocht, maar het kunnen echt kleine dingen zijn)
- Ze was ongesteld
- Ze dacht niet lekker genoeg te ruiken
- Ze was even te verlegen
- Ze wist zelf niet eens waarom ze niet wilde, maar omdat ze al nee zei bleef het voor haar nee.

Hoe moeilijk het ook is, probeer er vrede mee te hebben om niet alles te kunnen weten, hoe erg graag je ook wilt rationaliseren :)

Ps: Hoe maak je kleur in je tekst?
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:19:35 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102027933
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:18 schreef Flepke het volgende:

[..]

"De regeltjes"?

Ik bedoel als je in een bioscoop gaat zitten en na 3 minuten valt er een meteoriet op de hoofdpersoon met een briefje "einde" donder je toch ook van je stoel af van verbazing?
Ja.
Maar dat is ook wel wat heel anders dan een meisje dat niet op je schoot gaat zitten he.
C'est la vie
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:20:34 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102027985
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kunnen 1001 redenen zijn.
*blablabla*
Dit dus, move on.
C'est la vie
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:22:29 #242
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102028082
Nogmaals, kan dat PUA geneuzel in een eigen topic? Thanks.
pi_102028365
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kunnen 1001 redenen zijn. Bijvoorbeeld:
- Ze wilt Dame A niet in de weg zitten (zij is immer de "koningin", en dan zet je haar op gelijke hoogte ineens)
Lijkt me gezien de situatie sterk
quote:
- Ze houdt niet van op schoot zitten
- Ze durft haar gevoelens niet open te stellen als er vriendinnen in de buurt zijn
Later op de avond (opeens?) wel
quote:
- Ze had op dat moment gewoon geen zin om te zitten
Waarom loop je anders naar het lounge area?
quote:
- Ze ging je testen
- Ze had op dat moment heel even last van haar maag (vergezocht, maar het kunnen echt kleine dingen zijn)
- Ze was ongesteld
- Ze dacht niet lekker genoeg te ruiken
- Ze was even te verlegen
Maar wel 3 seconde later gaan zitten als iemand een plaats 2 centimeter naast me aanbied?
quote:
- Ze wist zelf niet eens waarom ze niet wilde, maar omdat ze al nee zei bleef het voor haar nee.
Zou inderdaad kunnen & lijkt me het meest waarschijnlijk, thx.
quote:
Hoe moeilijk het ook is, probeer er vrede mee te hebben om niet alles te kunnen weten, hoe erg graag je ook wilt rationaliseren :)
Ik probeer altijd het maximale uit dingen/ervaringen/alles te halen, dit soort dingen word ik snachts om een uur of vier zwetend wakker van terwijl ik keihard WAAROM schreeuw met een ;( gezicht. (Je snapt wat ik bedoel)

quote:
Ps: Hoe maak je kleur in je tekst?
1[me=Flepke][/me]
pi_102028374
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:22 schreef Catbert het volgende:
Nogmaals, kan dat PUA geneuzel in een eigen topic? Thanks.
Je hebt gelijk. Alles wat met vrouwen ontmoeten te maken heeft is PUA. We kunnen het beter hebben over schoenen, sport en weer een slachtofferrol innemen. Hoeveel ben jij al afgevallen?
pi_102028491
quote:
Werkelijk niet? Firefly kwam al met een opsomming. Kon je dat zelf echt niet bedenken?

Ik snap niet dat je daar nú nog mee zit.
pi_102028549
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja.
Maar dat is ook wel wat heel anders dan een meisje dat niet op je schoot gaat zitten he.
Gezien de situatie op dat moment schatte ik de kans groter in dat er op dat moment een meteoriet mijn leven zou beëindigen dan dat ze niet op het aanbod in zou gaan.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:31:34 #247
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102028585
Dit topique was vroegah echt leuk.

Ik ga de verklaring voor jullie problemen met dames geven, flepke en vuurvliegje. Jullie zijn gewoon niet aantrekkelijk voor de dames. Verder wil ik jullie graag verwijzen naar meneer Schumacher.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:31:43 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102028594
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef Flepke het volgende:

[..]

Gezien de situatie op dat moment schatte ik de kans groter in dat er op dat moment een meteoriet mijn leven zou beëindigen dan dat ze niet op het aanbod in zou gaan.
Nou het leven loopt wel eens anders dan je verwacht.
C'est la vie
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:32:09 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102028616
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dit topique was vroegah echt leuk.
Dit is puur entertainment geworden.
C'est la vie
pi_102028641
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Werkelijk niet? Firefly kwam al met een opsomming. Kon je dat zelf echt niet bedenken?
Ik kan lijsten maken ter lengte van de eiffeltoren waarom ze het misschien niet wilde doen, de lijst waarom ze het wel zou moeten doen gaat vanaf hier tot de maan en terug.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:32:43 #251
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102028645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:28 schreef firefly3 het volgende:
Je hebt gelijk. Alles wat met vrouwen ontmoeten te maken heeft is PUA.
Zaken als kissclose e.d. zijn gewoon PUA termen en dat op de knie laten zitten (wat dus voor die meid op dat moment gewoon te intiem was) zijn PUA tactiekjes. Doe dat lekker in jullie eigen circlejerk topic.

Wat betreft dat afvallen: ik heb nu hockeytraining, gemengd, met 3 kerels en 3 dames totaal. Toedels!
pi_102028774
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:28 schreef Flepke het volgende:

[..]

Lijkt me gezien de situatie sterk

[..]

Later op de avond (opeens?) wel

[..]

Waarom loop je anders naar het lounge area?

[..]

Maar wel 3 seconde later gaan zitten als iemand een plaats 2 centimeter naast me aanbied?

[..]

Zou inderdaad kunnen & lijkt me het meest waarschijnlijk, thx.

[..]

Ik probeer altijd het maximale uit dingen/ervaringen/alles te halen, dit soort dingen word ik snachts om een uur of vier zwetend wakker van terwijl ik keihard WAAROM schreeuw met een ;( gezicht. (Je snapt wat ik bedoel)

[..]
[ code verwijderd ]

Ik ken het. Rationaliseren kan je helemaal gek maken, er komen dan negatieve gedachtes in je hoofd die zich alsmaar herhalen omdat je wilt weten waarom. Probeer je wereld meer te baseren op directe input van je omgeving, en niet wat je via via misschien weet.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:35:15 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102028794
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik kan lijsten maken ter lengte van de eiffeltoren waarom ze het misschien niet wilde doen, de lijst waarom ze het wel zou moeten doen gaat vanaf hier tot de maan en terug.
Maar waarom boeit jou dit zo? :')
Ze wou niet op je schoot zitten, leer er mee leven en ga door.
C'est la vie
pi_102028815
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zaken als kissclose e.d. zijn gewoon PUA termen
Hoe zal ik het dan omschrijven voor jou schat?, "de was doen"?
quote:
en dat op de knie laten zitten (wat dus voor die meid op dat moment gewoon te intiem was) zijn PUA tactiekjes.
Ja inderdaad je hebt me door, ik heb heel die club afgehuurd, iedereen die ik ken opgebeld en daarmee het lounge area vol geplemt. Alles en alleen om de kans te vergroten dat ze op mijn knie ging zitten op dat moment. Als je ook dit soort tactieken wil leren, bezoek zeker eens een pua forum.

quote:
Doe dat lekker in jullie eigen circlejerk topic.
:*
quote:
Wat betreft dat afvallen: ik heb nu hockeytraining, gemengd, met 3 kerels en 3 dames totaal. Toedels!
HOCKEY MET EEN STOCKEYY O+
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:36:00 #255
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102028836
Je moet ze ook gelijk op je lul zetten, die tussenstappen...dat schiet allemaal niet op. :')
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:38:24 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102028956
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Je moet ze ook gelijk op je lul zetten, die tussenstappen...dat schiet allemaal niet op. :')
Rok omhoog en er meteen in steken.
C'est la vie
pi_102029106
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Het meteoriet verhaal.

quote:
Ze wou niet op dat moment op je schoot zitten, leer er mee leven en ga door.
pi_102029227
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ah jij bent er zo een:
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:44:08 #259
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102029234
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Rok omhoog en er meteen in steken.
If you yell: 'Surprise!' it ain't rape.
pi_102029714
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze wou niet op je schoot zitten, leer er mee leven en ga door.
De handeling boeit hem niet, alleen de reden wilt hij weten. Hij had haar daarna toch al gezoent enzo.
pi_102029786
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De handeling boeit hem niet, alleen de reden wilt hij weten. Hij had haar daarna toch al gezoent enzo.
Is het ook een PUA-techniek om het haar te vragen?
pi_102029871
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is het ook een PUA-techniek om het haar te vragen?
Als hij het zou vragen zou hij wel heel onzeker overkomen, dan lijkt het alsof hij er zo veel waarde aan hechte (wat hij niet doet, alleen aan de reden, maar dat zal ze denk ik verkeerd opvatten)
pi_102029953
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als hij het zou vragen zou hij wel heel onzeker overkomen, dan lijkt het alsof hij er zo veel waarde aan hechte (wat hij niet doet, alleen aan de reden, maar dat zal ze denk ik verkeerd opvatten)
Iets met dat je de woorden uit mijn mond haalt. ^O^
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:02:45 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102030045
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom wil hij het zo graag weten?
Dat vraag ik me gewoon af, om je over zoiets nog druk te maken. :')
C'est la vie
pi_102030246
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Flepke het volgende:

[..]

Iets met dat je de woorden uit mijn mond haalt. ^O^
Dat is toch gewoon onzekerheid dat je onzeker overkomt. Dat is toch nergens voor nodig dan als ik jullie redeneringen zo volg. Als je dan een beetje sterk in je schoenen gaat kan je dat dan ook overbrengen lijkt me. Je hecht er waarde aan en dus kan je het vragen.
pi_102030263
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarom wil hij het zo graag weten?
Dat vraag ik me gewoon af, om je over zoiets nog druk te maken. :')
Het was ook een "drang" van mij geweest en heel af en toe ook nog heb. Als ik bijvoorbeeld de naam niet weet van een bepaalde acteur/actrice waar ik het over heb, moe(s)t ik het persé weten. Of als ik vergeet wat ik wilde zeggen. Of bijvoorbeeld als persoon 1 A zegt, en persoon 2 B, en ze lijken allebei de waarheid te spreken dan wilde ik het ook persé weten hoe dat kwam.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:09:36 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102030313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was ook een "drang" van mij geweest en heel af en toe ook nog heb. Als ik bijvoorbeeld de naam niet weet van een bepaalde acteur/actrice waar ik het over heb
Dit heb ik toevallig wel.
Ik pak altijd meteen Wikipedia erbij want ik kan er niet tegen als ik het niet weet. :')
C'est la vie
pi_102030338
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon onzekerheid dat je onzeker overkomt. Dat is toch nergens voor nodig dan als ik jullie redeneringen zo volg. Als je dan een beetje sterk in je schoenen gaat kan je dat dan ook overbrengen lijkt me. Je hecht er waarde aan en dus kan je het vragen.
Probeer maar tegen iemand te zeggen dat diegene scheel kijkt zonder diegene te beledigen. Kost gewoon veel energie om het goed over te brengen.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:10:43 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102030369
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Probeer maar tegen iemand te zeggen dat diegene scheel kijkt zonder diegene te beledigen. Kost gewoon veel energie om het goed over te brengen.
Nee hoor.
C'est la vie
pi_102030396
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee hoor.
Bij een vrouw dan :)
pi_102030528
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar dat je een wildvreemde in een tiet gaat knijpen, maar een meisje dat je zoent niks durft te vragen uit angst voor haar reactie; dat lijkt me nogal een tegenstelling. Dat is mijn punt.
pi_102030538
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Waarom zou ik me aan haar overmatig moeten lopen kwalificeren en de indruk wekken dat ik ook maar ene fuck geef om haar gedrag? Ik ga haar toch niet lopen achtervolgen en daar "een big issue" van maken?
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:15:38 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102030557
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waarom zou ik me aan haar overmatig moeten lopen kwalificeren en de indruk wekken dat ik ook maar ene fuck geef om haar gedrag? Ik ga haar toch niet lopen achtervolgen en daar "een big issue" van maken?
Nee.
Maar hier maak je er wel een big issue van dus ik heb het vermoeden dat je er toch mee zit.
C'est la vie
pi_102030604
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee.
Maar hier maak je er wel een big issue van dus ik heb het vermoeden dat je er toch mee zit.
Hierom dus:
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was ook een "drang" van mij geweest en heel af en toe ook nog heb. Als ik bijvoorbeeld de naam niet weet van een bepaalde acteur/actrice waar ik het over heb, moe(s)t ik het persé weten. Of als ik vergeet wat ik wilde zeggen. Of bijvoorbeeld als persoon 1 A zegt, en persoon 2 B, en ze lijken allebei de waarheid te spreken dan wilde ik het ook persé weten hoe dat kwam.
Gewoon een van die kleine irritaties.
pi_102030613
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee.
Dit dus. Kan je wel zeggen dat het je niet boeit, maar dat is niet waar. Je laat je tegenhouden door angsten.
pi_102030715
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar dat je een wildvreemde in een tiet gaat knijpen, maar een meisje dat je zoent niks durft te vragen uit angst voor haar reactie; dat lijkt me nogal een tegenstelling. Dat is mijn punt.
"Risico's" nemen is goed als je er echt iets voor terug krijgt. Maar zoiets kleins als dit waarbij het in principe niets oplevert zou ik geen "risico" voor nemen of moeite doen.

In principe is het goed om het vanaf de kern op te lossen: Die drang niet meer hebben om alles te moeten weten.
pi_102030878
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Risico's" nemen is goed als je er echt iets voor terug krijgt. Maar zoiets kleins als dit waarbij het in principe niets oplevert zou ik geen "risico" voor nemen of moeite doen.

In principe is het goed om het vanaf de kern op te lossen: Die drang niet meer hebben om alles te moeten weten.
Wat is er mis met authentiek zijn? In plaats van heel resultaatgericht te denken?
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:26:15 #278
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102030934
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ah jij bent er zo een:
[ afbeelding ]
Nee ik ben er een die geen boekjes nodig heeft om zeker genoeg van zichzelf te zijn.

En ook heb ik geen boekjes nodig om me het mannetje te voelen of me als vent te gedragen.
Wij noemen dat volwassenheid en dat staat niet in boekjes.
pi_102031168
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat is er mis met authentiek zijn? In plaats van heel resultaatgericht te denken?
Wow de moeilijkste vraag die ik ooit op dit forum heb gehad, nice.

Authentiek zijn is erg goed, daar moet je inderdaad naar toe werken. Maar ik geloof niet dat drang jezelf is, maar een ophoping van emoties die je zelf opgebouwd hebt op dat moment. Zodra je weet waar deze drang vandaan komt, is het een stapje dichterbij authenticiteit. (Al weet ik zelf vaak ook niet waar mijn eigen "drang" vandaan komt soms).

(vervolg)
En vanwege het feit dat hij het wilt weten alleen om zijn drang te stillen, denk ik niet dat hij zichzelf is op dat moment. Drang is een vervelende fictieve behoefte dat je wilt stillen alleen om rustig te voelen.
pi_102031174
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Net ofdat je op zo'n moment rationeel nadenkt "wat goed is"/"wat het optimaalste is".

Op zo'n moment denk je; "wat jij wilt schat"
Niet; ;( waarom doe je niet wat ik dacht dat je zou doen en hoe kan ik me verbeteren zodat je de volgende keer wel doet wat ik wil dat je doet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Nee ik ben er een die geen boekjes nodig heeft om zeker genoeg van zichzelf te zijn.
Wie in dit topic denkt daarvoor wel boekjes nodig te hebben dan?
Zelfvertrouwen krijg je door te oefenen & de keuze te hebben, niet door boekjes te lezen.

quote:
En ook heb ik geen boekjes nodig om me het mannetje te voelen of me als vent te gedragen.
Wij noemen dat volwassenheid en dat staat niet in boekjes.
pi_102031255
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef Flepke het volgende:

[..]

Net ofdat je op zo'n moment rationeel nadenkt "wat goed is".

Op zo'n moment denk je; "wat jij wilt schat"
Niet; ;( waarom doe je niet wat ik dacht dat je zou doen en hoe kan ik me verbeteren zodat je de volgende keer wel doet wat ik wil dat je doet.

[..]

Wie in dit topic heeft denkt daarvoor wel boekjes nodig te hebben dan?
Zelfvertrouwen krijg je te oefenen & de keuze te hebben, niet door boekjes te lezen.

[..]

Hij probeert je in een rol te duwen, dat je niet zelfverzekerd bent en zelfverzekerdheid uit boekjes haalt. Leuk he, deze (voor)oordelen :D
pi_102031386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij probeert je in een rol te duwen, dat je niet zelfverzekerd bent en zelfverzekerdheid uit boekjes haalt. Leuk he, deze (voor)oordelen :D
Gotta love close minded people
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:38:21 #283
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102031449
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik stop niemand in hoekjes, sommige mensen bevestigen alle vooroordelen gewoon.

Evangelisten.
pi_102031517
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:36 schreef Flepke het volgende:

[..]

Gotta love close minded people
Ikzelf ben al:
"Onzelfverzekerd", "PUA'er", "Iemand die niet weet wat liefde is", "maar een slet" genoemd. Ik verzamel ze allemaal en hang ze op de muur.
pi_102031630
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ikzelf ben al:
"Onzelfverzekerd", "PUA'er", "Iemand die niet weet wat liefde is", "maar een slet genoemd. Ik verzamel ze allemaal en hang ze op de muur.
Je snapt niet dat mensen het immoreel vinden dat je gelijk aan hun tieten zit en dat je volgens een vast stramien (zoveel mogelijk) vrouwen benaderd. Snap je niet dat mensen daar moeite mee hebben?
pi_102031642
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik stop niemand in hoekjes, sommige mensen bevestigen alle vooroordelen gewoon.

Evangelisten.
Weer een nieuwe rol :D Ik wil nu kerstman zijn.
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:42:59 #287
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102031693
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ikzelf ben al:
"Onzelfverzekerd", "PUA'er", "Iemand die niet weet wat liefde is", "maar een slet" genoemd. Ik verzamel ze allemaal en hang ze op de muur.
Wie weet kan je al die muurschilderingen eens aan een meisje laten zien als ze mee naar...

ow shit dat gebeurt natuurlijk alleen maar in je gedachten.
pi_102031765
Het zou me een worst wezen of hij wel of niet een meisje naar bed krijgt met deze trucen. Ik zou het 100% zeker niet doen, omdat ik respect heb voor vrouwen en daar naar handel. Daarnaast heb ik een hekel aan allerlei ingewikkelde spellen en trucen.
pi_102031951
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:42 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Wie weet kan je al die muurschilderingen eens aan een meisje laten zien als ze mee naar...

ow shit dat gebeurt natuurlijk alleen maar in je gedachten.
hi hi hi welles nietus, ik zou toch maar eens wat boekjes gaan lezen om je volwassenheid wat op te krikken :')
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:44 schreef debeterebob het volgende:
Het zou me een worst wezen of hij wel of niet een meisje naar bed krijgt met deze trucen.
Juiste attitude, duurde even maargoed.

quote:
Ik zou het 100% zeker niet doen, omdat ik respect heb voor vrouwen en daar naar handel.
Wie in dit topic heeft er geen respect voor vrouwen?

quote:
Daarnaast heb ik een hekel aan allerlei ingewikkelde spellen en trucen.
Dan zal je dus falen bij iedere shittest.
pi_102031984
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je snapt niet dat mensen het immoreel vinden dat je gelijk aan hun tieten zit en dat je volgens een vast stramien (zoveel mogelijk) vrouwen benaderd. Snap je niet dat mensen daar moeite mee hebben?
Toen ik het deed voelde ik alsof ik ook waarde aan haar gaf, dat ze het lekker zou vinden. Als ik het verkeerd deed had ze me wel de klap gegeven die ik verdiende. Maar dat gebeurd niet als je niet creepy bent, dan gaan ze eerder giechelen om je acties die buiten proporties zijn. En ik kan het begrijpen dat anderen het immoreel vinden, dat mogen ze vinden.

Hoe meer je oefent, hoe meer je kunt escaleren. "Evil stiffler" is denk ik de meest fysieke maniak van de wereld, hij heeft vingeren over de broek van vrouwen in het park als opening 8)7 8)7 Zo ver ga ik niet uiteraard.
pi_102032066
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:44 schreef debeterebob het volgende:
Het zou me een worst wezen of hij wel of niet een meisje naar bed krijgt met deze trucen. Ik zou het 100% zeker niet doen, omdat ik respect heb voor vrouwen en daar naar handel. Daarnaast heb ik een hekel aan allerlei ingewikkelde spellen en trucen.
Het zijn geen truukjes en spelletjes, dat is PUA waar je het over hebt. Mijn benadering staat er 180 graden tegenover.

Wat ik toepas is de natuurlijke benadering. Het tegenovergestelde van truukjes en routines. Gewoon heel relaxt mezelf vermaken met de meid die ik ontmoet.

Inplaats van een openingszin zeg ik wat er op dat moment in mijn hoofd op komt. En doe ik waar ik zin in heb op dat moment.
pi_102032111
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Toen ik het deed voelde ik alsof ik ook waarde aan haar gaf, dat ze het lekker zou vinden. Als ik het verkeerd deed had ze me wel de klap gegeven die ik verdiende. Maar dat gebeurd niet als je niet creepy bent, dan gaan ze eerder giechelen om je acties die buiten proporties zijn. En ik kan het begrijpen dat anderen het immoreel vinden, dat mogen ze vinden.

Hoe meer je oefent, hoe meer je kunt escaleren. "Evil stiffler" is denk ik de meest fysieke maniak van de wereld, hij heeft vingeren over de broek van vrouwen in het park als opening 8)7 8)7 Zo ver ga ik niet uiteraard.
Mijn punt is dat je bepaalde dingen hoe dan ook niet doet, ongeacht de uitwerking. Je blijft van tieten af, dat is moraal. Zo zijn er nog meer dingen. Ik vind het creepy.
pi_102032263
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inplaats van een openingszin zeg ik wat er op dat moment in mijn hoofd op komt. En doe ik waar ik zin in heb op dat moment.
Nou verrek dan zijn we het op dit punt eens. En als je iemand kent is het veel makkelijker natuurlijk.
pi_102032370
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je bepaalde dingen hoe dan ook niet doet, ongeacht de uitwerking. Je blijft van tieten af, dat is moraal. Zo zijn er nog meer dingen. Ik vind het creepy.
Het gaat er niet om of jij het creepy vind, maar of zij het creepy vind. Als ik negatieve reacties krijg dan hou ik er wel mee op. In totaal +3 positief en 0 negatief :D
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:58:03 #295
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102032421
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:48 schreef Flepke het volgende:

[..]

hi hi hi welles nietus, ik zou toch maar eens wat boekjes gaan lezen om je volwassenheid wat op te krikken :')

Je bedoelt dat je verbaal er niet tegenop kunt en dat je iets gemeens probeert te zeggen? Iets wat een beetje pijn probeert te doen? Iets wat ik niet verwacht?

Knap hoor, die enorme volwassenheid. Dat spreekt ook echt uit je maakbaarheidsideaal bij vrouwen. :')
pi_102032426
quote:
Juiste attitude, duurde even maargoed.
Wat jij wil

quote:
Wie in dit topic heeft er geen respect voor vrouwen?
Mensen die basale fatsoensnormen niet hanteren

quote:
Dan zal je dus falen bij iedere shittest.
De wat? En waarom is dat boeiend?
pi_102032497
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nou verrek dan zijn we het op dit punt eens. En als je iemand kent is het veel makkelijker natuurlijk.
Yep!
pi_102032513
Oh en mensen sorry als ik voor jullie het topic verpest
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:59:44 #299
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102032521
debeterebob.

Nu moet ik wel benadrukken dat alle vrouwen hoeren zijn.
pi_102032565
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
debeterebob.

Nu moet ik wel benadrukken dat alle vrouwen hoeren zijn.
:|W
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:01:20 #301
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102032599
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:|W
Blij dat er mensen zijn die alles serieus nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')