abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101973722

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_101973735
Die is snel gemaakt...
  donderdag 15 september 2011 @ 13:14:00 #3
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101973746
Voor jou ben ik te jong ja, maar 18 is niet zo superjong :P
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_101973756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Minder dan die laatste hoor. Ze had nog een relatief platte buik (ik vind die pens van die rechter ronduit walgelijk, ik vind die van die daarnaast al niet aantrekkelijk meer) maar echt een enorme reet.

Ik snap die foto ook niet. Da's dik, dun, dik, dun, dun, dik, kamerolifant.
En dat in 2 jaar tijd? :o

Het is wel zo dat vrouwen met ronde vormen vaak meer aanleg hebben tot dik worden, maar dat is dan wel heel snel gegaan.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:15:35 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101973795
Ah, eindelijk weer een sub-TT zoals het hoort. :)

OT:

Ik heb één eis: een goed stel hersenen.
Meer doet er eigenlijk niet toe; uiterlijk is een van de meest obvious kenmerken dus bepaalt grotendeels al of ik überhaupt op een meisje afstap.
Je moeder is een hamster
pi_101973822
Eerlijk zijn vind ik naast een beetje brein wel belangrijk. Golddiggers niet welkom bij mij :P

Dyslectisch zijn vind ik ook niet erg trouwens :P
pi_101973826
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is wel zo dat vrouwen met ronde vormen vaak meer aanleg hebben tot dik worden, maar dat is dan wel heel snel gegaan.
Je wil niet weten hoeveel meiden en jongens in 2 jaar tijd zijn veranderd in vetklodders. Dat valt vaak samen met fase van afscheid middelbare en het eerste stuk van studentenleven.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:17:14 #8
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101973836
quote:
17s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoeveel meiden en jongens in 2 jaar tijd zijn veranderd in vetklodders. Dat valt vaak samen met fase van afscheid middelbare en het eerste stuk van studentenleven.
Ben ik blij dat ik dat eerste stuk voorbij ben.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:17:56 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101973859
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou....zelfs iemand die niet langer was dan ik lukte me al niet hehe :P
Tja. Als je me vraagt waar ik op val is het donker en lang, maar m'n vriendin is kort en blond :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

Tja. Veel eten en helemaal niet sporten. Krijg je dat.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101973895
Maar ik had geen ambitieuze eisen hoor. Ik viel op lang, breed, langer donker haar, bruine ogen.
Ehm.. ik heb nu breed en donker haar, als ik mijn zin krijg blijft t wel wat langer :+
Oh zie nu de eis van crutch, +1. Mijn ex heeft op zijn facebook staan dat hij werkt in de 'repro-produksi'. Ooit heb ik hem trouwens hypocriet genoemd en toen werd ie heeeel boos want hij had alles voor me over dus hoe durfde ik hem egoistisch te noemen :')
Detroit heeft HBO, dat merk je wel. (ook dat ik dat nog niet heb hahaha)

Overigens een tijd geleden wat wezen drinken met iemand die, toevallig, alles mee bleek te hebben op mijn eisenlijstje. Leuk om naar te kijken O+ Maar ik hoopte wel op een vriendschappelijk iets. Helaas bleek later toch wel dat hij niets van mij moest hebben ;( grmbl. :')
  donderdag 15 september 2011 @ 13:19:45 #11
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101973903
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja. Als je me vraagt waar ik op val is het donker en lang, maar m'n vriendin is kort en blond :)

[..]

Tja. Veel eten en helemaal niet sporten. Krijg je dat.
Ik val normaal op vrouwen met een alternatief uiterlijk (Niet te overdreven goth though :P)

en ik vind nu denk ik een blondine leuk, die beetje er beetje uitziet als een hipster. :') O+
  donderdag 15 september 2011 @ 13:20:08 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101973914
Ik heb twee eisen: niet enorm dik en ze moet leuk zijn.
Dat was het.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101973952
Niet een idee om gewoon een topic te maken met ieder z'n lijstje of zo? :P
  donderdag 15 september 2011 @ 13:21:41 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101973971
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
Ik val normaal op vrouwen met een alternatief uiterlijk (Niet te overdreven goth though :P)

en ik vind nu denk ik een blondine leuk, die beetje er beetje uitziet als een hipster. :') O+
Ik val weer op hockeymeisjes. Zo heeft ieder z'n voorkeuren. Maar je vindt iemand leuk of niet, zijn ook massa's hockeymeisjes die ik niet aantrekkelijk vind.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101973982
Maar wat is enorm dik?
Ik heb tot en met mijn 17e/18e 50 kg gewogen. Daarna in een keer een hele hoop aangekomen
Inmiddels, 6 jaar later, weeg ik tussen de 73 en 71. Niet overdreven dik, maar omdat ik altijd zo mager ben geweest voelt het wel als maatje zeekoe
  donderdag 15 september 2011 @ 13:22:31 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101973995
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat is enorm dik?
Ik heb tot en met mijn 17e/18e 50 kg gewogen. Daarna in een keer een hele hoop aangekomen
Inmiddels, 6 jaar later, weeg ik tussen de 73 en 71. Niet overdreven dik, maar omdat ik altijd zo mager ben geweest voelt het wel als maatje zeekoe
Ik vind dikker dan ik een mooie grens.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 13:23:52 #17
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101974037
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind dikker dan ik een mooie grens.
Lol :9

quote:
Maar wat is enorm dik?
Naja als je meer als 10 kilo overgewicht hebt ofso.
pi_101974103
Neuj volgens mij is 68 goed voor mij dus ik zit er iets boven. Je ziet t ook niet echt, tenzij ik zit. Of zonder kleding, maar misschien is dat vooral mijn eigenwaarde.
He t is moeilijk lijnen omdat ik erg lekker kan koken, gelukkig vind mn vriend dat ook :9 die is ook de nodige kilootjes aangekomen hihi dus ik maak me geen zorgen
pi_101974144
ik zie inderdaad dat ik een van de weinige ben met een tt de laatste tijd. Why's that?
  donderdag 15 september 2011 @ 13:27:22 #20
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101974157
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Neuj volgens mij is 68 goed voor mij dus ik zit er iets boven. Je ziet t ook niet echt, tenzij ik zit. Of zonder kleding, maar misschien is dat vooral mijn eigenwaarde.
He t is moeilijk lijnen omdat ik erg lekker kan koken, gelukkig vind mn vriend dat ook :9 die is ook de nodige kilootjes aangekomen hihi dus ik maak me geen zorgen
Wat meer is geen probleem hoor zolang het maar niet echt 20 kilo overgewicht is _O- eenvrouw moet wel wat vlees hebben wat je lkkr vast kan pakken :Y :9~
  donderdag 15 september 2011 @ 13:30:45 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101974261
Oh ja dik hoeft (voor mij in ieder geval) niet erg te zijn als het maar een beetje in verhouding is.
C'est la vie
  donderdag 15 september 2011 @ 13:46:18 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101974715
Voor de meeste hier, ga eerst maar eens praten met een vrouw voor je een lijstje gaat opstellen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 15 september 2011 @ 13:47:54 #23
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101974775
quote:
Maar wat is enorm dik?
Het ligt ook nogal aan de verhoudingen. Ik vind een echte buik bij meiden gewoon lelijk, maar een beetje brede heupen en goeie kont vind ik juist weer een pluspunt. Het gaat dus niet om je gewicht an sich. Bovendien wordt je als je veel sport ook zwaarder, iemand met veel spieren zal misschien zwaarder zijn maar ziet er veel slanker uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:46 schreef ook_gek het volgende:
Voor de meeste hier, ga eerst maar eens praten met een vrouw voor je een lijstje gaat opstellen :D
Je kan toch best voorkeuren hebben? Zolang je het maar niet gebruikt als reden om niet op iemand af te stappen.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:52:29 #24
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101974900
quote:
doe ik al regelmatig :') :Y, dus niet van toepassing :9
  donderdag 15 september 2011 @ 13:53:19 #25
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101974931
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 11:28 schreef Mpj het volgende:
Ik zou toch liever iets langer willen zijn maar ik moet het hiermee doen. :P Wat voor laarzen draag jij eigenlijk? :) Ik herken me trouwens wel in jouw verhaal. Tussen de 1.60 en de 1.75 is voor mij mooi qua lengte.

Hoe oppervlakkig dit ook mag klinken: uiterlijke verzorging vind ik heel belangrijk, dat gaan dan weer voor lichaamslengte. Daar bedoel ik mee; mooie kleding, goed lichaam (dus liever ook sporten) aangezien ik zelf ook erg met uiterlijk bezig ben qua kleding en lichaam. En natuurlijk 'n mooi hoofd, maar daar kan iemand niet zo heel veel aan doen (misschien met de juiste make-up :P).
Daar hou ik mijzelf ook erg mee bezig en ik sport ook vaak. Ik heb ook veel respect voor de dikke meisjes( en ook jongens ) op de sportschool die zich helemaal kapot zweten en aan hun lichaam werken. Door de sportschool zie ik dikke mensen ook als mensen die hun lichaam verwaarlozen en kan dat niet begrijpen. Een dikke vriendin zou ( hoe gek het ook klinkt ) niet echt een beloning zijn voor het harde sporten.

Dit soort:
( volgens mij zijn dit "moderne manboots" ) :P

A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  donderdag 15 september 2011 @ 13:54:18 #26
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101974960
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:

[..]

Daar hou ik mijzelf ook erg mee bezig en ik sport ook vaak. Ik heb ook veel respect voor de dikke meisjes( en ook jongens ) op de sportschool die zich helemaal kapot zweten en aan hun lichaam werken. Door de sportschool zie ik dikke mensen ook als mensen die hun lichaam verwaarlozen en kan dat niet begrijpen. Een dikke vriendin zou ( hoe gek het ook klinkt ) niet echt een beloning zijn voor het harde sporten.

Dit soort:

[ afbeelding ]
dat is gay gast. :{
  donderdag 15 september 2011 @ 13:59:31 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101975114
Manboots uhm oke..... Hahah niks voor mij :D

Mooie leren schoenen, sneakers of all stars voor mij :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:22:04 #28
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101975839
Als je ze draagt onder een spijkerbroek en met een blouse, dan vind ik dat stijl hebben. Stijl moet je niet verwarren met gay :7
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:22:27 #29
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101975855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef kedge het volgende:
Als je ze draagt onder een spijkerbroek en met een blouse, dan vind ik dat stijl hebben. Stijl moet je niet verwarren met gay :7
nee dat blijft gewoon gay man _O-
pi_101976887
Net heb ik mijn "daygame" opgeschroeft. Net een drukke winkelstraat ingelopen (lijnbaan rotterdam) en de knapste meid aangesproken die daar rondliep. Ze begon gelijk al "indicators of interest" te geven, meer zelfs dan ik verwacht had. Normaal benader ik geen vrouwen in een overvolle winkelstraat. Wel om wat te vragen enzo uiteraard als openingszin, maar dat telt niet, ik bedoel dus met harde intentie.

Je grenzen verleggen, daar gaat het om. Het heeft niets met PUA te maken (voordat ik weer beschuldigt wordt), maar met het weten wat je allemaal kan. Op straat versieren is nooit echt mijn ding geweest, maar ik wil dat ook onder de knie krijgen dat ik haar meteen mee kan nemen naar mijn huis toe vanaf de winkelstraat. Dit gaat denk ik wel een tijd duren, maar het is niet onmogelijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:56:26 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101977080
Ah het zie mij eens wat ik allemaal kan ego streel momentje is begonnen.

Nou knul geweldige, helemaal top, perfect! Een dikke veer in dat poezelige kontje van je.

Kiss kiss
  donderdag 15 september 2011 @ 14:57:15 #32
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101977118
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:

Nou knul geweldige, helemaal top, perfect! Een dikke veer in dat poezelige kontje van je.

Kiss kiss
_O-
pi_101977153
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:

Kiss kiss
Leer er wat van, en verzet je grenzen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 15 september 2011 @ 14:58:40 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101977174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef kedge het volgende:
Hmm ik vind het zelf niet kunnen, in de zin van. Ik zal het zelf nooit doen :)

Dat is trouwens wel een hele dunne lijn inderdaad. Stijlvol gekleed gaan en als gay gezien worden.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:02:23 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101977303
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leer er wat van, en verzet je grenzen.
Sorry dit komt niet over als een tip of advies. Maar puur kijk mij eens wat ik kan. Oh pleas zeg me dat ik goed ben.

En dat is keer op keer met je "advies of tip" reacties.

Pssst klein tipje van mijn kant. Stop er mee want niemand zit er op te wachten.
Op "grote" verhalen.
pi_101977428
Terwijl jullie het hier over kleding hebben, kunnen jullie het ook hebben over wie er een vrouw benaderd heeft en wat de positieve en negatieve dingen zijn. Het best leer je van jezelf en van mensen die daadwerkelijk vrouwen benaderen.

Mijn positieve dingen
- Stapte op een knappe meid af en dacht even alle mensen weg in de omgeving
- Bleef in mijn gedachte dat ik haar toch wel kan hebben

Negatief
- Hardere escalatie nodig ( door de succes barriére heen die ik voor mezelf heb opgesteld)
- Struikelde over een woord toen ik aanliep (langzamer praten, niet met mijn eigen loop ritme)
- Ik moet nog harder praten (drukke winkelstraat)

Dus mijn doelstelling is om relaxter te kunnen praten onder het lopen en flink harder. Verder gaan voor de fuck-close bij mij thuis.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:06:57 #37
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101977459
Gewoon negeren. Als 'ie geen aandacht krijgt gaat 'ie vanzelf weg. Hij heeft een meid de weg gevraagd en dat ze vriendelijk antwoorde is zijn idee van succes.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:09:33 #38
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_101977557
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef Catbert het volgende:
Gewoon negeren. Als 'ie geen aandacht krijgt gaat 'ie vanzelf weg. Hij heeft een meid de weg gevraagd en dat ze vriendelijk antwoorde is zijn idee van succes.
ik denk dat dat het het beste beschrijft ja.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:16:38 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101977841
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef Catbert het volgende:
Negeren heeft geen zin, weten we uit het verleden.

@firefly3
Er zijn ook mensen in tegenstelling tot jou wel van mening dat uiterlijk een rol speelt en graag verzorgt willen overkomen. Dus het onderwerp kleding is helemaal zo gek nog niet.

En ipv elke keer je oh zo geweldige verhalen te luk raak te plaatsen kan je die zelfde info ook anders gebruiken zonder patserig over te komen.

Bv als iemand het heeft over een vrouw benaderen kan jij bovenstaand verhaal verwerken door bv te melden dat je een keer in een drukke winkel straat een vrouw aangesproken hebt en op welke manier.

Ik kan je ook zo de gekste verhalen vertellen van wat ik allemaal mee gemaakt heb. Maar daar gaat niemand wat van leren. De gedachte is dan alleen maar patser opschepperte enz.

Jij bereikt nu precies het tegen over gestelde van wat je wilt.

En teven, je verhalen zijn echt niet zo heel speciaal of wat dan ook.

Dus neem nou een goede tip van me aan. Houd je aan bovenstaande :)
pi_101978153
Mijn beste verhalen hou ik voor mezelf want die zijn privé en alleen voor mezelf. De ego is de grootste vijand, dat besef ik erg goed.

Het gaat er niet om "wat je ooit hebt meegemaakt", maar het gaat om het nu.

Users moeten nu actie ondernemen. Als iedereen hier typt wat voor succes of geen succes diegene heeft gehad afgelopen weekend, dan kan er meteen feedback over gegeven worden. Het is geen versiertopic als niemand hier versiert. Het eeuwige excuus om niet te benaderen vanwege kleding of iets anders moet van de kaart geveegd worden. Met deze slowchat over kleding geef je mensen een excuus om niet te benaderen.

Dus mensen: onderneem actie, post je succes verhalen (ik lees ze met plezier, mits ze van de huidige tijd zijn), en leer van elkaar. Op deze manier van actief bezig zijn en feedback, wordt je zelf alsmaar beter.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:33:14 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101978489
Firefly3 begrijp je het nou niet of wil je het niet begrijpen.

Welk deel van, in tegenstelling tot jou zijn er wel users die uiterlijke verzorging of kleding belangrijk vinden.

Dat jij het er niet mee eens bent is prima, maar stop op dat punt ipv schreeuwen dat kleding een excuus is en direct van tafel geveegt dient te worden. Dat noemt men ook wel, elkaars mening respecteren.

En tevens is het hier geen lief dagboek topic waar je elke poging in moet gaan vermelden.
pi_101978523
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:

[..]

Dit soort:

[ afbeelding ]
En ik heb net twee uurtjes gesport in de sportschool. :P Sporten geeft mij gewoon voldoening, en al helemaal als ik dan naar m'n lichaam kijk. Voel ik me veel zekerder door.

Ik heb sowieso respect voor dikke mensen die afvallen e.d. Heb geen respect voor dikke mensen die er niks aan doen maar wel constant klagen en maar door blijven eten. Hoe moeilijk het ook kan zijn, zelfdiscipline is belangrijk vind ik.

Ja, dat model is modern :) . Die verkopen wij ook in de winkel (men at work). Ik vind het sowieso wel mooie laarzen, ook bij vrouwen staan die modellen soms mooi.
pi_101978694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Firefly3 begrijp je het nou niet of wil je het niet begrijpen.

Welk deel van, in tegenstelling tot jou zijn er wel users die uiterlijke verzorging of kleding belangrijk vinden.

Dat jij het er niet mee eens bent is prima, maar stop op dat punt ipv schreeuwen dat kleding een excuus is en direct van tafel geveegt dient te worden. Dat noemt men ook wel, elkaars mening respecteren.

En tevens is het hier geen lief dagboek topic waar je elke poging in moet gaan vermelden.
Is dit een versiertopic of niet? Het lijkt anders eerder een vrouwen forum van een schoonheidssalon waarbij men elkaar tips geeft over verzorging en kledingstijl.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:41:02 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101978804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef firefly3 het volgende:
Is dit een versiertopic of niet? Het lijkt anders eerder een vrouwen forum van een schoonheidssalon waarbij men elkaar tips geeft over verzorging en kledingstijl.
Er verzorgd bijlopen is ook belangrijk. Geen vrouw heeft interesse in een stinkende zwerver.

Daarbij; als je het niet eens bent over de inhoud, blijf dan lekker weg.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef ook_gek het volgende:
Negeren heeft geen zin, weten we uit het verleden.
Reageren ook niet, en dat vervuilt het topic alleen maar meer.
pi_101978953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er verzorgd bijlopen is ook belangrijk. Geen vrouw heeft interesse in een stinkende zwerver.

Daarbij; als je het niet eens bent over de inhoud, blijf dan lekker weg.

[..]

Reageren ook niet, en dat vervuilt het topic alleen maar meer.
Dat weet iedereen wel. Zelfs mijn neefje van 6 weet dat. Ontopic aub.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:44:48 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101978971
quote:
Ik praatte vandaag nog met een vrouw.
C'est la vie
pi_101979038
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik praatte vandaag nog met een vrouw.
Nice!!! Hoe ging het precies, en was ze leuk? (Als je het wilt vertellen tenminste, privacy respecteer ik)
  donderdag 15 september 2011 @ 15:47:31 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101979067
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit is een topic waar mensen moeite hebben met versieren op alle mogelijke manieren. Van heel simpel tot aan een vrouw niet eens aan durven te kijken.

En voor de laatste keer, mode zien sommige als onderdeel van versieren. Laat het lekker. Stop met jou mening door iemand zijn strot te duwen.

Jij hebt het elke keer over je zelf verbeteren. Maar ga dat dan ook eens hier doen. Je huidige aanpak faalt tot op het bot. Dus ga je zelf verbeteren en gaat het hier dan op een andere manier proberen.

Versieren kan je aan alles koppelen. Uit eindelijk wil je een bepaalt doel bereiken. Een bepaald succes behalen.

Dat kan met werk, solliciteren, sporten, communiceren, of versieren.

Dus stop met je huidige aanpak en verbeter je zelf.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:48:02 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101979088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nice!!! Hoe ging het precies, en was ze leuk? (Als je het wilt vertellen tenminste, privacy respecteer ik)
Gewoon op school dat wel maar goed.
Ik heb wel geprobeerd om oogcontact te maken in de bus het duurde even voordat ze terugkeek. Maar goed dat kan je het kind ook niet kwalijk nemen die ogen van mij staan twee kanten op. :')
C'est la vie
pi_101979176
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit is een topic waar mensen moeite hebben met versieren op alle mogelijke manieren. Van heel simpel tot aan een vrouw niet eens aan durven te kijken.

En voor de laatste keer, mode zien sommige als onderdeel van versieren. Laat het lekker. Stop met jou mening door iemand zijn strot te duwen.

Jij hebt het elke keer over je zelf verbeteren. Maar ga dat dan ook eens hier doen. Je huidige aanpak faalt tot op het bot. Dus ga je zelf verbeteren en gaat het hier dan op een andere manier proberen.

Versieren kan je aan alles koppelen. Uit eindelijk wil je een bepaalt doel bereiken. Een bepaald succes behalen.

Dat kan met werk, solliciteren, sporten, communiceren, of versieren.

Dus stop met je huidige aanpak en verbeter je zelf.
Mode heeft niets te maken met versieren. Mode is trouwens pas echt PUA, dress to impress :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')