SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
En dat in 2 jaar tijd?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Minder dan die laatste hoor. Ze had nog een relatief platte buik (ik vind die pens van die rechter ronduit walgelijk, ik vind die van die daarnaast al niet aantrekkelijk meer) maar echt een enorme reet.
Ik snap die foto ook niet. Da's dik, dun, dik, dun, dun, dik, kamerolifant.
Je wil niet weten hoeveel meiden en jongens in 2 jaar tijd zijn veranderd in vetklodders. Dat valt vaak samen met fase van afscheid middelbare en het eerste stuk van studentenleven.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat in 2 jaar tijd?
Het is wel zo dat vrouwen met ronde vormen vaak meer aanleg hebben tot dik worden, maar dat is dan wel heel snel gegaan.
Ben ik blij dat ik dat eerste stuk voorbij ben.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel meiden en jongens in 2 jaar tijd zijn veranderd in vetklodders. Dat valt vaak samen met fase van afscheid middelbare en het eerste stuk van studentenleven.
Tja. Als je me vraagt waar ik op val is het donker en lang, maar m'n vriendin is kort en blondquote:Op donderdag 15 september 2011 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou....zelfs iemand die niet langer was dan ik lukte me al niet hehe
Tja. Veel eten en helemaal niet sporten. Krijg je dat.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
En dat in 2 jaar tijd?
Het is wel zo dat vrouwen met ronde vormen vaak meer aanleg hebben tot dik worden, maar dat is dan wel heel snel gegaan.
Ik val normaal op vrouwen met een alternatief uiterlijk (Niet te overdreven goth thoughquote:Op donderdag 15 september 2011 13:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Als je me vraagt waar ik op val is het donker en lang, maar m'n vriendin is kort en blond
[..]
Tja. Veel eten en helemaal niet sporten. Krijg je dat.
Ik val weer op hockeymeisjes. Zo heeft ieder z'n voorkeuren. Maar je vindt iemand leuk of niet, zijn ook massa's hockeymeisjes die ik niet aantrekkelijk vind.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:19 schreef stefanhaan het volgende:
Ik val normaal op vrouwen met een alternatief uiterlijk (Niet te overdreven goth though)
en ik vind nu denk ik een blondine leuk, die beetje er beetje uitziet als een hipster.![]()
Ik vind dikker dan ik een mooie grens.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat is enorm dik?
Ik heb tot en met mijn 17e/18e 50 kg gewogen. Daarna in een keer een hele hoop aangekomen
Inmiddels, 6 jaar later, weeg ik tussen de 73 en 71. Niet overdreven dik, maar omdat ik altijd zo mager ben geweest voelt het wel als maatje zeekoe
Lolquote:Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dikker dan ik een mooie grens.
Naja als je meer als 10 kilo overgewicht hebt ofso.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat is enorm dik?
Ik heb tot en met mijn 17e/18e 50 kg gewogen. Daarna in een keer een hele hoop aangekomen
Inmiddels, 6 jaar later, weeg ik tussen de 73 en 71. Niet overdreven dik, maar omdat ik altijd zo mager ben geweest voelt het wel als maatje zeekoe
Wat meer is geen probleem hoor zolang het maar niet echt 20 kilo overgewicht isquote:Op donderdag 15 september 2011 13:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Neuj volgens mij is 68 goed voor mij dus ik zit er iets boven. Je ziet t ook niet echt, tenzij ik zit. Of zonder kleding, maar misschien is dat vooral mijn eigenwaarde.
He t is moeilijk lijnen omdat ik erg lekker kan koken, gelukkig vind mn vriend dat ookdie is ook de nodige kilootjes aangekomen hihi dus ik maak me geen zorgen
Het ligt ook nogal aan de verhoudingen. Ik vind een echte buik bij meiden gewoon lelijk, maar een beetje brede heupen en goeie kont vind ik juist weer een pluspunt. Het gaat dus niet om je gewicht an sich. Bovendien wordt je als je veel sport ook zwaarder, iemand met veel spieren zal misschien zwaarder zijn maar ziet er veel slanker uit.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat is enorm dik?
Je kan toch best voorkeuren hebben? Zolang je het maar niet gebruikt als reden om niet op iemand af te stappen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:46 schreef ook_gek het volgende:
Voor de meeste hier, ga eerst maar eens praten met een vrouw voor je een lijstje gaat opstellen
doe ik al regelmatigquote:Op donderdag 15 september 2011 13:46 schreef ook_gek het volgende:
Voor de meeste hier, ga eerst maar eens praten met een vrouw voor je een lijstje gaat opstellen
Daar hou ik mijzelf ook erg mee bezig en ik sport ook vaak. Ik heb ook veel respect voor de dikke meisjes( en ook jongens ) op de sportschool die zich helemaal kapot zweten en aan hun lichaam werken. Door de sportschool zie ik dikke mensen ook als mensen die hun lichaam verwaarlozen en kan dat niet begrijpen. Een dikke vriendin zou ( hoe gek het ook klinkt ) niet echt een beloning zijn voor het harde sporten.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:28 schreef Mpj het volgende:
Ik zou toch liever iets langer willen zijn maar ik moet het hiermee doen.Wat voor laarzen draag jij eigenlijk?
Ik herken me trouwens wel in jouw verhaal. Tussen de 1.60 en de 1.75 is voor mij mooi qua lengte.
Hoe oppervlakkig dit ook mag klinken: uiterlijke verzorging vind ik heel belangrijk, dat gaan dan weer voor lichaamslengte. Daar bedoel ik mee; mooie kleding, goed lichaam (dus liever ook sporten) aangezien ik zelf ook erg met uiterlijk bezig ben qua kleding en lichaam. En natuurlijk 'n mooi hoofd, maar daar kan iemand niet zo heel veel aan doen (misschien met de juiste make-up).
dat is gay gast.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Daar hou ik mijzelf ook erg mee bezig en ik sport ook vaak. Ik heb ook veel respect voor de dikke meisjes( en ook jongens ) op de sportschool die zich helemaal kapot zweten en aan hun lichaam werken. Door de sportschool zie ik dikke mensen ook als mensen die hun lichaam verwaarlozen en kan dat niet begrijpen. Een dikke vriendin zou ( hoe gek het ook klinkt ) niet echt een beloning zijn voor het harde sporten.
Dit soort:
( volgens mij zijn dit "moderne manboots" )![]()
[ afbeelding ]
nee dat blijft gewoon gay manquote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef kedge het volgende:
Als je ze draagt onder een spijkerbroek en met een blouse, dan vind ik dat stijl hebben. Stijl moet je niet verwarren met gay
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Ah het zie mij eens wat ik allemaal kan ego streel momentje is begonnen.
Nou knul geweldige, helemaal top, perfect! Een dikke veer in dat poezelige kontje van je.
Kiss kiss
Leer er wat van, en verzet je grenzen.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Ah het zie mij eens wat ik allemaal kan ego streel momentje is begonnen.
Nou knul geweldige, helemaal top, perfect! Een dikke veer in dat poezelige kontje van je.
Kiss kiss
Hmm ik vind het zelf niet kunnen, in de zin van. Ik zal het zelf nooit doenquote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef kedge het volgende:
Als je ze draagt onder een spijkerbroek en met een blouse, dan vind ik dat stijl hebben. Stijl moet je niet verwarren met gay
Sorry dit komt niet over als een tip of advies. Maar puur kijk mij eens wat ik kan. Oh pleas zeg me dat ik goed ben.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leer er wat van, en verzet je grenzen.
ik denk dat dat het het beste beschrijft ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef Catbert het volgende:
Gewoon negeren. Als 'ie geen aandacht krijgt gaat 'ie vanzelf weg. Hij heeft een meid de weg gevraagd en dat ze vriendelijk antwoorde is zijn idee van succes.
Negeren heeft geen zin, weten we uit het verleden.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:06 schreef Catbert het volgende:
Gewoon negeren. Als 'ie geen aandacht krijgt gaat 'ie vanzelf weg. Hij heeft een meid de weg gevraagd en dat ze vriendelijk antwoorde is zijn idee van succes.
En ik heb net twee uurtjes gesport in de sportschool.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef kedge het volgende:
[..]
Daar hou ik mijzelf ook erg mee bezig en ik sport ook vaak. Ik heb ook veel respect voor de dikke meisjes( en ook jongens ) op de sportschool die zich helemaal kapot zweten en aan hun lichaam werken. Door de sportschool zie ik dikke mensen ook als mensen die hun lichaam verwaarlozen en kan dat niet begrijpen. Een dikke vriendin zou ( hoe gek het ook klinkt ) niet echt een beloning zijn voor het harde sporten.
Dit soort:
( volgens mij zijn dit "moderne manboots" )![]()
[ afbeelding ]
Is dit een versiertopic of niet? Het lijkt anders eerder een vrouwen forum van een schoonheidssalon waarbij men elkaar tips geeft over verzorging en kledingstijl.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
Firefly3 begrijp je het nou niet of wil je het niet begrijpen.
Welk deel van, in tegenstelling tot jou zijn er wel users die uiterlijke verzorging of kleding belangrijk vinden.
Dat jij het er niet mee eens bent is prima, maar stop op dat punt ipv schreeuwen dat kleding een excuus is en direct van tafel geveegt dient te worden. Dat noemt men ook wel, elkaars mening respecteren.
En tevens is het hier geen lief dagboek topic waar je elke poging in moet gaan vermelden.
Er verzorgd bijlopen is ook belangrijk. Geen vrouw heeft interesse in een stinkende zwerver.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef firefly3 het volgende:
Is dit een versiertopic of niet? Het lijkt anders eerder een vrouwen forum van een schoonheidssalon waarbij men elkaar tips geeft over verzorging en kledingstijl.
Reageren ook niet, en dat vervuilt het topic alleen maar meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef ook_gek het volgende:
Negeren heeft geen zin, weten we uit het verleden.
Dat weet iedereen wel. Zelfs mijn neefje van 6 weet dat. Ontopic aub.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er verzorgd bijlopen is ook belangrijk. Geen vrouw heeft interesse in een stinkende zwerver.
Daarbij; als je het niet eens bent over de inhoud, blijf dan lekker weg.
[..]
Reageren ook niet, en dat vervuilt het topic alleen maar meer.
Ik praatte vandaag nog met een vrouw.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:46 schreef ook_gek het volgende:
Nice!!! Hoe ging het precies, en was ze leuk? (Als je het wilt vertellen tenminste, privacy respecteer ik)quote:Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik praatte vandaag nog met een vrouw.
Dit is een topic waar mensen moeite hebben met versieren op alle mogelijke manieren. Van heel simpel tot aan een vrouw niet eens aan durven te kijken.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is dit een versiertopic of niet? Het lijkt anders eerder een vrouwen forum van een schoonheidssalon waarbij men elkaar tips geeft over verzorging en kledingstijl.
Gewoon op school dat wel maar goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nice!!! Hoe ging het precies, en was ze leuk? (Als je het wilt vertellen tenminste, privacy respecteer ik)
Mode heeft niets te maken met versieren. Mode is trouwens pas echt PUA, dress to impress :/quote:Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit is een topic waar mensen moeite hebben met versieren op alle mogelijke manieren. Van heel simpel tot aan een vrouw niet eens aan durven te kijken.
En voor de laatste keer, mode zien sommige als onderdeel van versieren. Laat het lekker. Stop met jou mening door iemand zijn strot te duwen.
Jij hebt het elke keer over je zelf verbeteren. Maar ga dat dan ook eens hier doen. Je huidige aanpak faalt tot op het bot. Dus ga je zelf verbeteren en gaat het hier dan op een andere manier proberen.
Versieren kan je aan alles koppelen. Uit eindelijk wil je een bepaalt doel bereiken. Een bepaald succes behalen.
Dat kan met werk, solliciteren, sporten, communiceren, of versieren.
Dus stop met je huidige aanpak en verbeter je zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |