Ik heb nog wel een paspoort, maar die heb ik nooit bij mequote:Op donderdag 15 september 2011 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ie verlopen is, is ie toch dringend nodig? anders kan jij je niet aan je identificatieplicht voldoen
Als ik uitga neem ik nooit id mee, gelukkig ook nog nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 15 september 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wel een paspoort, maar die heb ik nooit bij meNou ja, had ik maar op moeten letten. Jammer alleen dat ik ervoor naar Ede moet, anders had ik hem gelijk aangevraagd toen ik zagd at hij was verlopen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Door die mentaliteit zijn jullie nog nooit kampioen geweest.wij zijn kampioen geweest als DOS hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee ik troll niet, denk oprecht dat het niet haalbaar meer is, zie jullie niet stunten in Lyon, zeker niet tegen Real, en winnen van Zagreb is ook echt niet makkelijk.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Maandagochtend denk ik. Even kijken of die luie donders dan wel open zijn trouwens, toen ik vorig jaar m'n paspoort wilde regelen waren ze ook steeds dicht.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik uitga neem ik nooit id mee, gelukkig ook nog nooit problemen mee gehad
Dus komt vast wel goed, alleen wel even binnnekort gaan regelen jij
Hier moet je er een afspraak voor maken zelfs. En op maandag doen ze allene maar op afspraak zaken. Dus idd even online kijken!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandagochtend denk ik. Even kijken of die luie donders dan wel open zijn trouwens, toen ik vorig jaar m'n paspoort wilde regelen waren ze ook steeds dicht.
de kansen waren er gisteren, dus die komen er ook in Lyon... maar inderdaad, dit zal een hele lastige kllus worden..quote:Op donderdag 15 september 2011 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
wij zijn kampioen geweest als DOS hoor.
En nee ik troll niet, denk oprecht dat het niet haalbaar meer is, zie jullie niet stunten in Lyon, zeker niet tegen Real, en winnen van Zagreb is ook echt niet makkelijk.
Hier zijn ze volgens mij nog niet zo geavanceerdquote:Op donderdag 15 september 2011 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier moet je er een afspraak voor maken zelfs. En op maandag doen ze allene maar op afspraak zaken. Dus idd even online kijken!
Je leest wel heel letterlijk nuquote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik neem 2 boeken mee op vakantie en als dat niet genoeg is, koop ik er daar nog één bij. Wat moet ik in hemelsnaam met 20 of 300 boeken??
Daar heb ik eigenlijk nooit last van. Ik pak een boek uit de kast waar ik zin in heb, en die lees ik dan uit. Dat verandert bij mij niet na 4 dagen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je leest wel heel letterlijk nuDan heb ik iets te kiezen, bij 2 boeken zijn dat altijd nét de boeken waar ik op dat moment geen zin in heb.
Het kan natuurlijk tegenvallen zo'n boek en dan is dat gewoon jammer op vakantie. Ik heb in mijn vakantie minimaal 5 boeken uitgelezen dus was blij dat ik ze niet fysiek hoefde mee te nemenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Daar heb ik eigenlijk nooit last van. Ik pak een boek uit de kast waar ik zin in heb, en die lees ik dan uit. Dat verandert bij mij niet na 4 dagen.
Mag je eerst nog even aangifte doenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt, moet nog afspraak maken om nieuw rijbewijs op te halen. Is in juni gejat en heb sindsdien ook echt geen auto meer gereden hoor, echt niet!
Bovendien zie ik al tegenop dat al mijn troep in een backpack moet, laat staan die boeken er nog bijquote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Daar heb ik eigenlijk nooit last van. Ik pak een boek uit de kast waar ik zin in heb, en die lees ik dan uit. Dat verandert bij mij niet na 4 dagen.
O, geen paniek: het staat in de mailquote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Afspraak gemaakt, wat is de gemeente toch geavanceerd
En hoe werkt dat eigenlijk, ik hoef toch niet alsnog een nummertje te trekken?
Als het goed is niet nee, want je afspraak heb je op een bepaald tijdstip neem ik aan.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Als je bij de dokter een afspraak hebt, moet je ook wachten tot ie klaar voor jou is toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef CherryLips het volgende:
En waarom denk je dat ik dat nog niet heb gedaanquote:Op donderdag 15 september 2011 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mag je eerst nog even aangifte doen
Ja okéquote:Op donderdag 15 september 2011 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je bij de dokter een afspraak hebt, moet je ook wachten tot ie klaar voor jou is toch?
Tsja.. weet nietquote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Hoe zou het toch komen dat ik dacht dat babs geen rijbewijs zou hebben?
Ja tuurlijk, het kan uitlopen. Maar dat betekend niet dat je per definitie de laatste bent als de andere vroeg zijn binnengekomenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je bij de dokter een afspraak hebt, moet je ook wachten tot ie klaar voor jou is toch?
Chris en Lisandro zijn tegen die tijd terug, dan is Lyon zeker sterker, maar gisteren was het echt huilen met de pet op hoe verdedigend ze speelden. Zonder enige intentie aan te vallen, zij mogen dan ook meer tevreden zijn dan wij, want Ajax domineerde gisteren grotendeels van de wedstrijd en hadden moeten scoren, maar helaas.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
de kansen waren er gisteren, dus die komen er ook in Lyon... maar inderdaad, dit zal een hele lastige kllus worden..
In Zwolle moet je wel een nummer pakken. Zodat je weet naar welke balie je moet.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het goed is niet nee, want je afspraak heb je op een bepaald tijdstip neem ik aan.
Owja .. dat is hier wss ook zoquote:Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
In Zwolle moet je wel een nummer pakken. Zodat je weet naar welke balie je moet.
"Bij aankomst in de hal van Publiekszaken kunt u zich melden bij de balie"quote:Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Zwolle moet je wel een nummer pakken. Zodat je weet naar welke balie je moet.
"en ontvangt u een nummertje"quote:Op donderdag 15 september 2011 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Bij aankomst in de hal van Publiekszaken kunt u zich melden bij de balie"
welke balie eig? de receptie of gelijk DE balie?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. of zit er niemand achter de balie
argh!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
welke balie eig? de receptie of gelijk DE balie?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Boudibou het volgende:
En iedereen weet natuurlijk dat wanneer je een goed boek wilt lezen, je er een van Malcolm Gladwell moet lezen.
Ik ben zo oudquote:Op donderdag 15 september 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja.. weet niet
Toch als sinds begin mei 1997. Ben zelfs 1,5 jaar koerier geweest
Inderdaad, ik lees voor de lol, niet om moeilijk te doenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Even ge-wiki-ed. Klinkt meer als werkstukken als dat werkelijk verhalen. Kut dus.
Ik officieel 4 jaar geleden dus al. Officieel, als ik toen nog mijn eerste had. Maar ik heb nu 2x papier gehad en 1x plastic. Papieren versie ging bij mij vrij snel stuk.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben zo oudIk moet mijn rijbewijs vernieuwen
Ik heb hem netquote:Op donderdag 15 september 2011 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat niet?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik officieel 4 jaar geleden dus al. Officieel, als ik toen nog mijn eerste had. Maar ik heb nu 2x papier gehad en 1x plastic. Papieren versie ging bij mij vrij snel stuk.
Ik had niet alleen een kentekenbewijs in drie delen, maar ook een rijbewijs in drie delenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat niet?
Jij bent dus de reden dat ze pasjes in hebben gevoerdquote:Op donderdag 15 september 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had niet alleen een kentekenbewijs in drie delen, maar ook een rijbewijs in drie delen
You're welcome!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent dus de reden dat ze pasjes in hebben gevoerd
Als het geen Harry Potter-verhaaltjes zijn is het kutquote:Op donderdag 15 september 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Even ge-wiki-ed. Klinkt meer als werkstukken als dat werkelijk verhalen. Kut dus.
Ik heb dat bij The Vampire Chronicles (iets voor CL?). Daar kom ik niet door deel 5 heen, maar ik "MOET" er doorheen want deel 6 schijnt erg leuk te zijn en er zijn er maar liefst 10.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het met de Aardkinderenserie, goed, eigenlijk alleen boek 3, maar dan wel HEEL boek 3.
Harry Potterquote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als het geen Harry Potter-verhaaltjes zijn is het kut![]()
Zeer boeiend, en informatief. Niets voor niets twee nr.1-bestsellers.
Die interview with a vampire is al redelijk oud of niet (de film (en dus ook het boek hehe) ? Ooit wel eens half de film gezien voglens mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat bij The Vampire Chronicles (iets voor CL?). Daar kom ik niet door deel 5 heen, maar ik "MOET" er doorheen want deel 6 schijnt erg leuk te zijn en er zijn er maar liefst 10.
Waarvan trouwens deel 1 en 3 verfilmd zijn.
Deel 1 heel goed (Interview with the Vampire) en deel 3 heel slecht (Queen of the Damned)
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds een keer lezenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat bij The Vampire Chronicles (iets voor CL?). Daar kom ik niet door deel 5 heen, maar ik "MOET" er doorheen want deel 6 schijnt erg leuk te zijn en er zijn er maar liefst 10.
Deel 1 heel goed (Interview with the Vampire) en deel 3 heel slecht (Queen of the Damned)
Die heb ik allemaal al gelezenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het boek stamt uit 1976 geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2011 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die interview with a vampire is al redelijk oud of niet (de film (en dus ook het boek hehe) ? Ooit wel eens half de film gezien voglens mij.
Jij hebt het nog gehaald in de tijd dat je al geslaagd was als je een auto kon starten.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker moeten doen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt het nog gehaald in de tijd dat je al geslaagd was als je een auto kon starten.
Zeg nee!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, boss man wil schuiven met mijn uren en ik ben er nog niet uit of ik dat tof vind.
Je kent me inmiddels een beetje toch?quote:
Dan moet je het niet doenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, boss man wil schuiven met mijn uren en ik ben er nog niet uit of ik dat tof vind.
Zoek dan maar eens een willekeurige recensie op van Outliers of Blink!. Zie je hoe hij dat overbrengt in zijn boeken.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Harry Potter
Als ik informatie wil vergaren, dan kijk ik wel op het internet, waar ik het ook nog eens uit verschillende oogpunten kan bekijken en waar het ook wordt ge-update als er nieuwe ontwikkelingen zijn.
Net nu je vrij zou nemenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Pff.. ik begin een minibeetje wakkerder te worden
Ja die is van toen ik op de middelbare school zatquote:Op donderdag 15 september 2011 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die interview with a vampire is al redelijk oud of niet (de film (en dus ook het boek hehe) ? Ooit wel eens half de film gezien voglens mij.
Dude, blijf je bezig met HP of DD opmerkingen. Als je op had gelet, had je gelezen dat ik over de 100 boeken heb. Nog even niet meegeteld wat ik allemaal heb gelezen via de bieb.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoek dan maar eens een willekeurige recensie op van Outliers of Blink!. Zie je hoe hij dat overbrengt in zijn boeken.
Of je kan uiteraard de Donald Duck blijven lezen, ook bueno.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:38 schreef Evie het volgende:
oooh koffietijd! wie wil er een kopje meedrinken?
koffie is voor plebsquote:Op donderdag 15 september 2011 12:38 schreef Evie het volgende:
nee bedankt.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:38 schreef Evie het volgende:
Ja lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 12:38 schreef Evie het volgende:
Aan de tiet is even drinken.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
eraan zitten of moedermelk drinken?
mweh alles kan beter! haha met jou??quote:Op donderdag 15 september 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, lang niet gezien! Alles goed?
quote:
quote:
quote:
melk of suiker?quote:
Gewoon zwartquote:Op donderdag 15 september 2011 12:49 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh alles kan beter! haha met jou??
[..]
[..]
[..]
niemand komt aan mijn tieten!
[..]
melk of suiker?
Das gemeen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kunnen we dr naar Afrika sturen
Ik ga straks al wegquote:Op donderdag 15 september 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ik ietsjes eerder wegga en morgen later ga beginnen ofzo
Nog steeds niets?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
Ik ga straks al weg![]()
Ik denk dat ik ga stoppen met schoonmaakster zoeken via hun trouwens.
Weer een match en nu is ze nog jonger. Nu zit ik echt in dubio.quote:
18quote:Op donderdag 15 september 2011 13:07 schreef Godtje het volgende:
Weer een match en nu is ze nog jonger. Nu zit ik echt in dubio.
18 .... ja ja voordeel van de twijfel.
Maar die eerdere twee jonkies namen niet eens op.
op marktplaats staan er ook een heleboel....quote:Op donderdag 15 september 2011 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weer een match en nu is ze nog jonger. Nu zit ik echt in dubio.
18 .... ja ja voordeel van de twijfel.
Maar die eerdere twee jonkies namen niet eens op.
Taltos is van "Lives of the Mayfair Witches" inderdaad. Maar die moet je in principe wel lezen als je Vampire Chronicles gaat lezen, want bij Merrick worden die 2 series in elkaar geschoven. Maar jij hebt ze gelezen, dus weet niet of je heel erg veel zou missen als je dat niet doet?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gelezenMis alleen Taltos, maar dat hoort meer bij de heksen-reeks? Vond Lasher namelijk niet boeiend.
Van de chronicles vond ik de eerste drie goed, en daarna The Vampire Armand en Blood & Gold vond ik erg goed. Blood Canticle vond ik ook nog wel goed, Merrick en Blackwood Farm ook maar iets minder, memnoch en Tale of the Body Thief vond ik niet zo boeiend.
Ze staat op facebook ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
18zitten daar alleen vrouwelijke studentes/scholieren op ofzo
via facebook/hyves kan je ze vast wel bereiken
Ligt eraan, is ze lekker?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
Ze staat op facebook ja.
Maar 18... en 12,50 pu voor een 18 jarige
Zit me beide gevoelsmatig niet heel lekker.
Ligt dat aan mij?
wat voelt niet goed dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze staat op facebook ja.
Maar 18... en 12,50 pu voor een 18 jarige
Zit me beide gevoelsmatig niet heel lekker.
Ligt dat aan mij?
De vraag of je waar voor je geld krijgt.. 18 is jong, dus (vaak) spring in t veld, hoe goed te vertrouwen, dat soort zaken. (zou ik hebben)quote:
Ik dus ook. Daarbij vind ik het goed betaald voor iemand van 28 plus (even een dwars straat) en wel erg hoog voor 18.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag of je waar voor je geld krijgt.. 18 is jong, dus (vaak) spring in t veld, hoe goed te vertrouwen, dat soort zaken. (zou ik hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |