Nee hoor, vind dat dat best moet kunnen.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hehehe ze willen het wel direct weten maar als ze me leuk vinden ga ik sowieso bedenktijd vragen omdat ik nog andere supertoffe dingen heb lopen. Of is dat raar?
Men will never understandquote:Op donderdag 15 september 2011 07:56 schreef Incantrix het volgende:
Zou ik ook doen, zeker omdat zij jóu vragen
Ik zit me er al helemaal op te verheugen dat ik vanavond weer kan lakkenMijn lief begon al over een intervention binnenkort
+1quote:Op donderdag 15 september 2011 07:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee hoor, vind dat dat best moet kunnen.
Mjah, gelukkig wel. Ben niet meer misselijk. Alleen nog verkouden. Ik moet vandaag sowieso naar de uni.quote:
Over 5 daagjes zorg- en huurtoeslag.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
He, het is al de 15e! Nog 9 daagjes en dan een klein beetje geld(nadeel van 3 weken vrij).
Dus ik kan wel nagellakjes kopenDacht namelijk dat ik zuinig aan moest doen, maar dat hoeft dus niet echt
![]()
Ow op de uni kun je rustig aan doen meestalSucces!
Daarom moet ik mijn bed uit om de wekker uit te zetten. Anders kan ik zo een uur snoozen.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had niet 2x moeten snoozen want nu moet ik haasten
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga naar t station fietsen. Ik laat van me horen live vanuit de collegezaal
Sorry, ik wist niet dat ik zo besmettelijk was.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:50 schreef Diconnected het volgende:
pff volgens mij word ik ook ziek, ben strontverkoudenen vandaag les tot half 5 urgh.
Ik heb maar anderhalf uur college dus dat is ook zo goed als vrij. Ik moet alleen nog voor mijn scriptie aan de gang.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ben ik nou de enige die vrij is?![]()
Wat denken jullie is een h&m pakket mee te krijgen op de fiets?
op de blog van alizarine clawsquote:Op donderdag 15 september 2011 08:50 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ zijn er al ergens goede swatches van de muppets te vinden dan?
Hmm gewoon proberen dan maar. Heb je snelbinders?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja geen idee! 15 dingetjes, wel allemaal zomerspul(tsja de helft ging nog eens van de sale prijs af) maar toch.
Handig! Meestal controleren ze toch niet, hopelijk nu ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben dom, portemonnee vergeten. Dus nu geen ov-kaart en geen geld.
Ik kwam erachter bij de controle net.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Handig! Meestal controleren ze toch niet, hopelijk nu ook niet.
Weinig eigenlijk. Ik denk dat ik mazzel heb dat ik er als een redelijk typische student uitzie. En terug in de spits, dat scheelt ook.quote:
Jezelf quoten is zoooo not donequote:Op donderdag 15 september 2011 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
Nou internet was een eitje...die doet het.
Nu die Fucking draadloze TV ontvanger nog aan de praat zien te krijgen.
En dat kan vanavond pas want ik moet nu naar mijn werk #frustie
Faalhaasmonteur.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zoooo not done![]()
Maartoch...Wanne koekwaus die monteur...ik maar vechten met mijn draadloze TV ontvanger...heeft ie de kabel in de modem in poort 2 gestopt. DIE MOET IN POORT 3 SUKKEL!!!![]()
![]()
vertel!!quote:Op donderdag 15 september 2011 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het dusdanig slecht opgelost dat ik je niet op verkeerde ideeen wil brengen
wat een nerd!!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jezelf quoten is zoooo not done![]()
Maartoch...Wanne koekwaus die monteur...ik maar vechten met mijn draadloze TV ontvanger...heeft ie de kabel in de modem in poort 2 gestopt. DIE MOET IN POORT 3 SUKKEL!!!![]()
![]()
thanks!quote:Op donderdag 15 september 2011 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de blog van alizarine claws
zeggen dat je elke dag wel wilt kriebelen als hij die 4 kassies met inhoud betaaldquote:Op donderdag 15 september 2011 10:35 schreef milka82 het volgende:
Mogguh! Heb er al weer een halve dag opzitten,plusminus 8 km gefietst met mini voorop ( moest pakketjes wegbrengen,midi naar school,hema leegkopen etc.) Oja,heb ook die donkerblauwe van Essence gescoord,plus de nieuwe LE van Catrice en Essence bekeken,meh.... Niets daarvan dus.
Over intervention gesproken,ik kriebelde vriendlief gisteren met mijn langere nagels (nu ik ze lak houd ik ze langer),dat vond ie zo lekker dat ik nog wel vier 'van die kasjes' (Helmers) vol met lak mocht als ik maar door ging! Dus.....
Loool, ben je wel bij methodoodoodlogie vandaag?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:42 schreef Lindytje het volgende:
Ohai
Ik heb het alweer voor elkaar, ik ben de bitch van de studiegroep
Die tuthola's willen tijdens het college waar de eerste presentaties van andere groepjes plaatsvinden gaan overleggen voor onze presentatie van 2 weken later.
Wil ik niet, want ik wil die presentaties+feedback zien. Lijkt me vrij logisch?
Dus ik zeg: er is toch wel een ander moment in de week? Maar nee, want de dames willen niet in hun vrije tijd () op de uni zitten. Dus ' dan kun jij wel naar college gaan, dan verdelen wij de taken wel en hoor je jouw deel wel'.
Ja, dikke snikkel! Dat gaat dus niet gebeuren, dus dat zeg ik ook.
Nu lijkt er toch een ander moment gevonden te zijn, en ik kreeg net al van 1 groepsgenootje een sms van een ander groepsgenootje te zien:
'Ik word wel moe van Lindy hoor, dat ze nu ineens naar college wil, terwijl wij willen overleggen...'![]()
![]()
WIJVEN!!!!!!!!!!!!!!
Dat ze d'r lekker in stikken
Plus nu heb ik een dilemma: ik wil tegen dat sms'ende groepsgenootje zeggen dat ze ook wel direct aan mij mag melden als ze moe van me wordt, maar dan naai ik het groepsgenootje er bij dat zo lief dat smsje aan mij liet lezen... lastig!
Zo. hart gelucht, heerlijk
Ja, ik kom straks gezellig naar Metho!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Loool, ben je wel bij methodoodoodlogie vandaag?
Kom je dan weer met je scooter aanscheuren? Dan wacht ik even op jequote:Op donderdag 15 september 2011 10:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik kom straks gezellig naar Metho!
Haha, ja, dan kom ik weer op mijn scooter aan scheurenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kom je dan weer met je scooter aanscheuren? Dan wacht ik even op je
Ja, dat is wel zo. Ik zie d'r volgende week pas weer, ik ga er eens over nadenken.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zou dat wel zeggen LindyEerlijkheid staat voorop. En dan kan dat wijf d'r klep houden.
Idem... ja., echt wijven. En ze durven het niet tegen me te zeggen omdat ze volgens dat ene groepsgenootje allemaal een beetje bang voor me zijn... En waarom? Omdat ik zo direct ben...quote:Op donderdag 15 september 2011 11:00 schreef milka82 het volgende:
Go Lin! Wat een stel zeikerds zeg en typisch meiden,achter je rug omlullen! Daarom werk ik liever met mannen
Helemaal topquote:Op donderdag 15 september 2011 10:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ja, dan kom ik weer op mijn scooter aan scheuren
5 over half 3, zelfde plaats? Zal ik deze keer netjes mijn scooter voor wegzetten
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een gezeik zeg! Maar ehm projecten doe je toch eigenlijk altijd in je "vrije tijd"?
Ik heb mn pakketjeHeb alleen volgend jaar zomer geen kleren meer nodig
![]()
En 5 nagellakjes
Ik heb ook echt een surfthekel aan groepsprojectenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb zo'n hekel aan groepsdingenDacht na t middelbaar, oh op de uni zal het wel beter gaan. Ja mooi niet dus
Nou nog wachten of de postbode wat leuks voor me heeft.
Oeh, dat is een goeie, als ze er weer over beginnen te zeikenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe typisch die grietjes.Ik zou ze de studiehandleiding onder de neus duwen, daar staat (als het goed is) immers ook in hoeveel tijd er gereserveerd is voor zelfstudie.
"Jullie hebben heul geen vrije tijd, want je moet er nog 80 uur thuis aan besteden!!!111EINZ!"quote:Op donderdag 15 september 2011 11:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, dat is een goeie, als ze er weer over beginnen te zeiken
Bwhehehehehequote:Op donderdag 15 september 2011 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Jullie hebben heul geen vrije tijd, want je moet er nog 80 uur thuis aan besteden!!!111EINZ!"
Ohja, filmpje! Misschien morgen wel, dan ben ik de hele dag alleen thuisquote:Op donderdag 15 september 2011 11:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Volgens mij is ze dan wel eng hoor
Wanneer komt er weer een filmpje?
Ga mn nagels maar weer eens doen denk ik.
Filmpjesquote:Op donderdag 15 september 2011 11:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, filmpje! Misschien morgen wel, dan ben ik de hele dag alleen thuis
Ze vinden me toch al eng... want dat ben ik natuurlijk ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Filmpjes
En wat nou eng, dat die gevallen niet weten hoe een studie werkt is niet Lin d'r probleem.En dan staat het zwart op wit.
Ja dat kan echt niet hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 11:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze vinden me toch al eng... want dat ben ik natuurlijk ook.
Oeh, oeh, iemand die d'r mening geeft i.p.v. schaapachtig met de groep mee te hobbelen
Dat was toch juist het doel van een wetenschappelijke studie, je eigen oordelen leren vellen? Of heb ik gewoon zo'n gare uni die dat propageert?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze vinden me toch al eng... want dat ben ik natuurlijk ook.
Oeh, oeh, iemand die d'r mening geeft i.p.v. schaapachtig met de groep mee te hobbelen
Lijkt mij ook... maar dat snappen ze denk ik nog niet. En als het dan niet via hun plannetje loopt is het helemaal erg natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was toch juist het doel van een wetenschappelijke studie, je eigen oordelen leren vellen? Of heb ik gewoon zo'n gare uni die dat propageert?
Ik vraag me wel echt af wat er in die hoofden omgaat om het tijdens een college te plannen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook... maar dat snappen ze denk ik nog niet. En als het dan niet via hun plannetje loopt is het helemaal erg natuurlijk
Ach, ik ben er wel weer klaar mee. Ze zoeken het maar uit wanneer we gaan overleggen, als het maar niet tijdens college is.
Dan zijn ze geen extra 'vrije tijd' kwijtquote:Op donderdag 15 september 2011 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel echt af wat er in die hoofden omgaat om het tijdens een college te plannen.
Verschilt per lakje. De glitters zijn bijvoorbeeld ontzettend kut.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ligt het aan mij of gaat OPI er veel makkelijker af dan sommige andere lakjes? Of ligt dat aan de kleur?
H&M had ook mooie kleurtjes, en laat ik nou nog een tegoedbon hebben
Echt faal.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zijn ze geen extra 'vrije tijd' kwijt![]()
Dat!quote:Op donderdag 15 september 2011 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt per lakje. De glitters zijn bijvoorbeeld ontzettend kut.
Ik kan fijn naar huis tussendoorquote:Op donderdag 15 september 2011 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt faal.
Maar goed, ik stop er vrijwillig een extra vak bij aan het eind van de middag waar ik tig uur op moet wachten.(Al kan dat uiteindelijk wel betekenen dat ik eerder klaar ga zijn met m'n studie.
)
Och, ik doe als ik hier zit ook geen fuck, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan fijn naar huis tussendoor
Gevolg is wel dat ik dan geen hol doe... maar ja, het idee is leuk
Voel ik me al iets minder slechtquote:Op donderdag 15 september 2011 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik doe als ik hier zit ook geen fuck, dus dat scheelt.
sowieso, mensen die vinden dat ze vrij zijn als er geen college isquote:Op donderdag 15 september 2011 11:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zijn ze geen extra 'vrije tijd' kwijt![]()
Als het moet, dan moet het.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sowieso, mensen die vinden dat ze vrij zijn als er geen college is
van maandag tot en met donderdag ben je van 9 tot 5 beschikbaar en op vrijdag minstens tot 1 uur. Vinnik dan.
Ja, vind ik ook... Maar dat is blijkbaar een hele vreemde redenatie.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sowieso, mensen die vinden dat ze vrij zijn als er geen college is
van maandag tot en met donderdag ben je van 9 tot 5 beschikbaar en op vrijdag minstens tot 1 uur. Vinnik dan.
Dat zeker!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het moet, dan moet het.
Al mag je natuurlijk altijd je voorkeuren aangeven.
Misschien kunnen we er inmiddels zelf eentje oprichten...quote:Op donderdag 15 september 2011 12:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nee die moest ik zelf ophalen
Bestaat er een afkickkliniek voor nagellak?
Mja, vrolijk word ik er niet van als iemand alleen maar op maandagochtend 9 uur kan, want 6 uur nest uit. Maar gebeuren moet het toch, en dan eigenlijk liever op maandagochtend dan op vrijdagmiddag 5 uur.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook... Maar dat is blijkbaar een hele vreemde redenatie.
Ook zo'n kut-argument: Ja, ik moet wel twee uur reizen hoor...
Ja, en wat heb ik daar mee te schaften? Moet je dichter bij huis gaan studeren
Tsja, de rest moet dan ook maar net kunnen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Op zich moet je beschikbaar zijn, maar er moet toch wel een hoop zijn wil ik op mijn vrije dag helemaal naar leiden gaan. Op de dagen dat ik wel heen moet heb ik namelijk maar 3 uur college, dus het kan ook makkelijk dan, vind ik dan he.
Daar heb ik straks nog tijd zat voor.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de gedachte 'vrije dag' al slecht. Ik heb vandaag geen meetings in mijn agenda maar ik heb toch echt geen vrije dag
't is maar goed dat ik niet meer studeer
Als ik straks bezig ga met m'n opdrachten ben ik inderdaad vrijdag vrij.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:07 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik vind ook dat ik op vrijdag vrij ben
Maar als er dan overlegd moet worden, vind ik het geen enkel probleem om dan toch naar school te komen.
Ja, vrij als in 'vrij van colleges'. Vrij van werk dat gedaan moet worden niet helaasquote:Op donderdag 15 september 2011 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik straks bezig ga met m'n opdrachten ben ik inderdaad vrijdag vrij.
Maar ik ken mezelf langer dan vandaag.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Dwyn het volgende:
Toen ik vorig jaar hoorde dat ik een paper moest schrijven met iemand anders, zakte de moed me al in de schoenen.Gelukkig zat ik achter in het lokaal en bleek dat we meer papers dan mensen over hadden dus mocht ik het alleen doen.
Maar dat valt dan zelf in te delen, da's dan wel weer relaxed.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, vrij als in 'vrij van colleges'. Vrij van werk dat gedaan moet worden niet helaas
Whihihihiquote:Op donderdag 15 september 2011 12:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dit geeft veel vertrouwen.
Vorig college over xyz assen in de hersenen. Heeft ze het dus verkeerd uitgelegd....Ik weet niet hoor, maar dat is toch vrij basic, en zou je toch moeten weten als docent.
Bwehehe.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dit geeft veel vertrouwen.
Vorig college over xyz assen in de hersenen. Heeft ze het dus verkeerd uitgelegd....Ik weet niet hoor, maar dat is toch vrij basic, en zou je toch moeten weten als docent.
Vind ik wel in ieder geval. Je hebt zelf het cijfer verdiend en je hebt ook zelf de verantwoordelijkheid als het mis gaat.quote:
Sowieso is het wel fijn dat je niet over ik weet niet hoeveel dingen in discussie moet.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vind ik wel in ieder geval. Je hebt zelf het cijfer verdiend en je hebt ook zelf de verantwoordelijkheid als het mis gaat.
Precies!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vind ik wel in ieder geval. Je hebt zelf het cijfer verdiend en je hebt ook zelf de verantwoordelijkheid als het mis gaat.
Ook dat!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso is het wel fijn dat je niet over ik weet niet hoeveel dingen in discussie moet.
Niks mis met een beetje werkdruk.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies!
Wat in mijn geval betekent dat ik 2 dagen voor de dealine begin en me kapot werk, maar dan wel een 7 of 8 haal voor een verslag. Helemaal zelf verdiend en gestresst, beter
Herkenbaar. Schrikbarend hoeveel mensen niet kunnen spellen.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook dat!
Plus dat ik niet op slinkse wijze mezelf de rol als eindredacteur toe hoef te bedelen
Ja, dat is echt om te huilen tegenwoordigquote:Op donderdag 15 september 2011 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Schrikbarend hoeveel mensen niet kunnen spellen.
Al mag ik dat van mijn college van vanmiddag niet normatief beoordelen. Mindsetswitchen, vermoeiend.
Zelfs op mijn studie kom ik het tegen. En ik studeer Nederlands. FAAL.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is echt om te huilen tegenwoordig
Ik communicatie- en informatiewetenschappen. En dan kunnen ze niet in correct NL communiceren. Treurigquote:Op donderdag 15 september 2011 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs op mijn studie kom ik het tegen. En ik studeer Nederlands. FAAL.
Bij NL is het trouwens wel een dubbele faalquote:Op donderdag 15 september 2011 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs op mijn studie kom ik het tegen. En ik studeer Nederlands. FAAL.
Jep. En nog taalkunde ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij NL is het trouwens wel een dubbele faal
Precies. Verkeerde werkwoordspelling zie je zoooo vaak. Dat vind ik toch zo karig. Kom op zeg, dat heeft iedereen op de basisschool geleerdquote:Op donderdag 15 september 2011 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. En nog taalkunde ook.(Kijk, tikfoutjes kunnen gebeuren, maar sommige fouten behoor je gewoon niet te maken.
)
En terechtquote:Op donderdag 15 september 2011 12:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan statistiek.
Pff, gecondoleerd. Helemaal logisch als je eerder naar huis gaat. Sterkte!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Diconnected het volgende:
Ohai, even een berichtje van mij. Heb net gehoord dat de vader van een hele goeie vriendin van mij is overledenZat ik ff lekker te janken in de les zeg
ben nu wel wat rustiger maar misschien dat ik wel eerder naar huis toe ga
Owh wat erg zegquote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Diconnected het volgende:
Ohai, even een berichtje van mij. Heb net gehoord dat de vader van een hele goeie vriendin van mij is overledenZat ik ff lekker te janken in de les zeg
Gecondoleerdquote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Diconnected het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Diconnected het volgende:
ach wijffie toch, dat zal ook wel herinneringen oproepen... sterktequote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Diconnected het volgende:
Met je aanwezigheid is alles ook wel gezegd....quote:Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef Lindytje het volgende:
Zo... ik ben weer verhuisd van de bank naar de collegezaal.
QFT. Wat een klerestem heeft dat mens.... Het is net of ze steeds bijna moet huilenquote:
Joah!!!!!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met je aanwezigheid is alles ook wel gezegd....
Je moet er een kastje bijquote:Op donderdag 15 september 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil niks meer wegdoenik heb er al zoveel weggedaan dat ik alleen nog lakjes heb die ik mooi vind.
Maar ik blijf maar kopen, en nu stroom ik over
wat heb je d'r op dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn nagels zijn weer gedaan, vind ze alleen niet zo leuk, maar ach morgenavond moet het er toch weer af.
Tofquote:Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
Ik heb vandaag biologieles gegeven aan groep 8. Ik had een uil bij me
Ich bin dabeiquote:Op donderdag 15 september 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ladies, ik zit er aan te denken om binnenkort weer eens een flinke meet te organiseren. De laatste is immers al zo lang geleden!
Is daar animo voor?
Ik zit zelf zo te denken rond half november
uilenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
Ik heb vandaag biologieles gegeven aan groep 8. Ik had een uil bij me
Ja was supercool!quote:
kolerequote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
het zijn ongeveer 400 potjes trouwens.
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
in tilburg, maar vandaag zou ie in amersfoort zijn voor een cursus, en hij heeft nog niet gebeld dus volgens mij zit ie daar nogquote:Op donderdag 15 september 2011 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar werkt bleiblei SQ? Anders heeft ie een dubbelganger die ik in de trein zag
Oh, dan was het zijn dubbelgangerquote:Op donderdag 15 september 2011 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in tilburg, maar vandaag zou ie in amersfoort zijn voor een cursus, en hij heeft nog niet gebeld dus volgens mij zit ie daar nog
Naja, een broodje kaas ofzo boeit me niet, maar patat/friet.quote:
Ditquote:Op donderdag 15 september 2011 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, een broodje kaas ofzo boeit me niet, maar patat/friet.
mede-opper-sopperquote:Op donderdag 15 september 2011 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ghehe.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
vakantiepics doorbladeren
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
vakantiepics doorbladeren
[ afbeelding ]
geef dan een fles wijn, daar heb je nog wat aanquote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ergste eten in de trein vind ik patat in combinatie met red bull. Frituurvet en kauwgum-geur![]()
Vandaag is mijn dag, het is de dag van de pedagogisch medewerker.
Voorheen kregen we een vvv-bon van een tientje... Dit jaar kregen we een hoesje voor je fietszadel met het logo van het bedrijf erop. Moet ik dus in het weekend tegen m'n werk-logo aan zitten staren...
Geef dan niks.
Bezuinigingenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geef dan een fles wijn, daar heb je nog wat aan
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ steekt in d'r filmpje d'r middelvinger naar ons op
Boven de riolen niet.quote:
Overigens heeft friet hier in huis een positievere connotatie dan patat kom ik achter.quote:
m2?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg whoopdididylidoo, ik kan me jou niet herinneren van voor mijn vakantie
Wie ben je, wat doe je, specs, m2, etc?
leg uit dan!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, insidergrapje van een andere Sc, vergeef mij
naja, was in de tijd dat we allemaal op huizenjacht waren, en dan was de standaard vraag: wat, hoe, specs, m2, pics?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, was in de tijd dat we allemaal op huizenjacht waren, en dan was de standaard vraag: wat, hoe, specs, m2, pics?
gewoon doenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:24 schreef mirannie het volgende:
Zo, net gekortwiekt en ineens heel veel zin om Elle´s Spell te lakken. To do or not to do... rood en ik is meestal niet ideaal
Do eeeetquote:Op donderdag 15 september 2011 19:24 schreef mirannie het volgende:
Zo, net gekortwiekt en ineens heel veel zin om Elle´s Spell te lakken. To do or not to do... rood en ik is meestal niet ideaal
Doen, vind je het toch niets is het er zó weer af.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:24 schreef mirannie het volgende:
nee hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
Houdt de drang naar nagellak op na de 100?
we stomen niet echt door hoor, manjana manjana...quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar jullie zijn dus al 3 jaar bezig ermee? Einde al in zicht?
Ja!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik zie een soort van zielig kijkende sneeuwpop in/achter de rechterdeur
verrekquote:Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik zie een soort van zielig kijkende sneeuwpop in/achter de rechterdeur
huren of kopen?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dapper dat jullie het dan nog doen. Mijn ervaring met dat soort klussen is dat ze nooit meer gebeuren.
Zo heb ik hier nog steeds een deur die ik moet verven, omdat ik er voor ik hierheen verhuisde niet meer aan toe kwam.. Woon hier inmiddels 4 jaar
haha, mijn verhaal is nog veel sneuerquote:Op donderdag 15 september 2011 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Da's waar. Ik kan hier van alles mooier maken, grote kans dat als ik ooit weer weg ja, ik het juist weer terug in oude staat moet brengen(had in m'n oude huis een onwijs mooie roze muur.. Moest ik oververven voor ik weg mocht
)
Ja vertel dan!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, mijn verhaal is nog veel sneuer
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Do eeeet. Of geef 'm aan mij
.
Ok, ok, ok, tegen 3 kan ik niet opquote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doen, vind je het toch niets is het er zó weer af.
Nee hoor, dan begint het pas echt. Dan begin je te kwijlen op HTF´s enzo en wordt het pas echt irritantquote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
Houdt de drang naar nagellak op na de 100?
Hard-to-finds.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
HTF's?
Ik ga morgen maar even langs het kruidvat, als je er maar een paar koopt lijkt het niet alsof je veel geld uitgeeft
Moet je maar even niet in ons huis komen kijkenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
wat ik wil zeggen is dat je met koop eerder geneigd bent dingen grondig en goed aan te pakkenheeft namelijk veel invloed op de waarde
Sterkte de komende dagen en gecondoleerd nog. Lijkt me zwaar om zo van dichtbij mee te maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:23 schreef Diconnected het volgende:
Zo vanavond bij vriendin langs geweest, heel verdrietig om te zienhet ene moment huil je, het andere moment lach je. Woensdag is de begrafenis, zal ook wel emotioneel worden
Pfff dit is allemaal zo dubbel dit
nou. Ik huurde een etage in een woonhuis, de benedenverdieping. Compleet appartementje met keuken, slaapkamer en badkamer. Er lag echter cremekleurige vloerbedekking in, en de voorgaande bewoners hadden incontinente teckels (quote:
Scheetje, hoe up to date is jouw nagellaklijstje?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou. Ik huurde een etage in een woonhuis, de benedenverdieping. Compleet appartementje met keuken, slaapkamer en badkamer. Er lag echter cremekleurige vloerbedekking in, en de voorgaande bewoners hadden incontinente teckels () Toen ik het huurcontract tekende waren de pisvlekken goed afgedekt!
Echter, toen ik er ging wonen zag ik pas de ernst van de zaak. Dus ik contact opgenomen met de huurbemiddelaar, dat als ik een gestoffeerd appartement huur, ik ook fatsoenlijke stoffering verwacht. En dat ik dan als vervanging graag zelf laminaat wilde leggen (want dat is net zo duur als vloerbedekking).
Maar nee, de huisbaas wilde alleen vloerbedekking en alleen de allergoedkoopste soort. Uiteindelijk dus vloerbedekking gekozen. Maakt verder niet uit. ik had trouwens een lekkage, waar nooit wat aan werd gedaan.
Na een tijdje kreeg ik een vaste relatie, en ging ik op huizenjacht. Mijn huisbaas kreeg daar lucht van, en begon me te stalken met telefoontjes. Wanneer ik weg zou gaan. De aap in de mouw: zijn dochter zocht woonruimte![]()
![]()
Om een lang verhaal kort te maken: nadat ik de huur had opgezegd werd er ineens het lek gerepareerd (op zaterdag om 7 uur 's morgens), en de dag dat het contract afliep stonden er een schilder en een vloerenlegger voor de deur, om alles strak in de lak te zetten en een.... laminaatvloer te leggen voor dochterlief!
de moraal van het verhaal?
Huurbazen
redelijk, los van mijn recente bubselfaal geloof ikquote:Op donderdag 15 september 2011 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Scheetje, hoe up to date is jouw nagellaklijstje?
Meuwjquote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
redelijk, los van mijn recente bubselfaal geloof ik
Waar werk je dan dat dat niet mag?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:52 schreef Dwyn het volgende:
Lekker onverwachts nog even een paar uurtjes gewerkt. Met nagellak op, wat eigenlijk niet mag. Maar dan moeten ze me maar niet op school bellen.
Ik ben leidinggevende in een AH en dat betekent dat ik soms ook achter de bakkerij sta. En aangezien mijn bakkerijmeisje een beetje in paniek raakte van de drukte, heb ik het overgenomen. En in combi met de broodjes mag dat eigenlijk niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waar werk je dan dat dat niet mag?
Hihi, ik zei meteen al dat het een kleurtje voor jou was. Fijn dat ie zo mooi is!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
goed bezig debs!
ChG it's alive is echt briljant
Nee, maar je mag wel een koekjequote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net anderhalf uur your shape gedaan op de kinect. Ben ik dan nu 5kg afgevallen?
Gewoon commenten dat je afgeleid wordt door de lelijke nagels en daardoor niet naar de kleur kijkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kom ik toevallig een blog tegen met toch vrij erbarmelijk gelakte nagels, zet ze neer: Let trouwens niet op de manier hoe het gelakt is en op mijn nagels met velletjes. Het gaat uit eindelijk om de kleur.
Sorry maar nee, het gaat ook echt om je foto's. Maar oja, studie!
Linkquote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kom ik toevallig een blog tegen met toch vrij erbarmelijk gelakte nagels, zet ze neer: Let trouwens niet op de manier hoe het gelakt is en op mijn nagels met velletjes. Het gaat uit eindelijk om de kleur.
Sorry maar nee, het gaat ook echt om je foto's. Maar oja, studie!
Daar ben ik te lief voor.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon commenten dat je afgeleid wordt door de lelijke nagels en daardoor niet naar de kleur kijkt.
Ik vind hetquote:Op donderdag 15 september 2011 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het kan natuurlijk nog veel slechter, maar ik ben echt helemaal afgeleid erdoor.
Huu, ik begin ook echt niet met volgen. Kwam het toevallig tegen, maar wil er niet meer naar kijken nu.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het. Dat soort blogs volg ik gewoon niet meer.
Heb ik wel een witte crackle van! Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het swatched dan ook le femme beauty
Maar het ziet er inderdaad echt niet uit
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef Debsterr het volgende:
http://www.just-me.org/2011/08/irritatiefactortje/ bij dit artikel wil ik dan zeggen: leer eens fatsoenlijk swatchen, dat is pas een iritatiefactortje! (en die typfout zou er dan expres inzitten).
Aaaahhhh schattigquote:Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet je eens naar haar nagellakstash kijken...
linkquote:Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Positief! Vind het wel een mooie actie, het arme kind. Daarom dequote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
bwhihihihiquote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.just-me.org/nagellak-die-ik-bezit/
Oooooh haha okayquote:Op donderdag 15 september 2011 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Positief! Vind het wel een mooie actie, het arme kind. Daarom de.
[..]Lief hè!
ja, hoi, stash, hieroquote:Op donderdag 15 september 2011 22:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijn 'stash' is nog groter, en die blijft mooi in mn eigen excelbestandje staan.
En die nagels, omg mijne zijn nog beter.
met iedere week een andere lookquote:Op donderdag 15 september 2011 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
pfff zelfs ik heb meer verstand van nagellak dan dat. Ik zou mijn eigen blog moeten maken.
Begrijpelijk! En dan kan je het beter vragen. Geen probleem hoor!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooh haha okayik moet eerlijk bekennen dat ik je nog niet zo goed "ken" dus ik twijfelde even
.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN BRENG JE DE LAK AAN MET EEN VERFROLLER OFZO??!!EINZ!"
Maar dat zou onaardig zijn![]()
QFT.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk wil je het liefst posten "MIJN GOD WAT DOE JIJ MET JE NAGELS? EN BRENG JE DE LAK AAN MET EEN VERFROLLER OFZO??!!EINZ!"
Maar dat zou onaardig zijn![]()
Jaaaa! Ik volg wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
pfff zelfs ik heb meer verstand van nagellak dan dat. Ik zou mijn eigen blog moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |