Nee hoor, vind dat dat best moet kunnen.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hehehe ze willen het wel direct weten maar als ze me leuk vinden ga ik sowieso bedenktijd vragen omdat ik nog andere supertoffe dingen heb lopen. Of is dat raar?
Men will never understandquote:Op donderdag 15 september 2011 07:56 schreef Incantrix het volgende:
Zou ik ook doen, zeker omdat zij jķu vragen
Ik zit me er al helemaal op te verheugen dat ik vanavond weer kan lakkenMijn lief begon al over een intervention binnenkort
+1quote:Op donderdag 15 september 2011 07:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee hoor, vind dat dat best moet kunnen.
Mjah, gelukkig wel. Ben niet meer misselijk. Alleen nog verkouden. Ik moet vandaag sowieso naar de uni.quote:
Over 5 daagjes zorg- en huurtoeslag.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
He, het is al de 15e! Nog 9 daagjes en dan een klein beetje geld(nadeel van 3 weken vrij).
Dus ik kan wel nagellakjes kopenDacht namelijk dat ik zuinig aan moest doen, maar dat hoeft dus niet echt
![]()
Ow op de uni kun je rustig aan doen meestalSucces!
Daarom moet ik mijn bed uit om de wekker uit te zetten. Anders kan ik zo een uur snoozen.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had niet 2x moeten snoozen want nu moet ik haasten
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga naar t station fietsen. Ik laat van me horen live vanuit de collegezaal
Sorry, ik wist niet dat ik zo besmettelijk was.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:50 schreef Diconnected het volgende:
pff volgens mij word ik ook ziek, ben strontverkoudenen vandaag les tot half 5 urgh.
Ik heb maar anderhalf uur college dus dat is ook zo goed als vrij. Ik moet alleen nog voor mijn scriptie aan de gang.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ben ik nou de enige die vrij is?![]()
Wat denken jullie is een h&m pakket mee te krijgen op de fiets?
op de blog van alizarine clawsquote:Op donderdag 15 september 2011 08:50 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ zijn er al ergens goede swatches van de muppets te vinden dan?
Hmm gewoon proberen dan maar. Heb je snelbinders?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja geen idee! 15 dingetjes, wel allemaal zomerspul(tsja de helft ging nog eens van de sale prijs af) maar toch.
Handig! Meestal controleren ze toch niet, hopelijk nu ook niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben dom, portemonnee vergeten. Dus nu geen ov-kaart en geen geld.
Ik kwam erachter bij de controle net.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Handig! Meestal controleren ze toch niet, hopelijk nu ook niet.
Weinig eigenlijk. Ik denk dat ik mazzel heb dat ik er als een redelijk typische student uitzie. En terug in de spits, dat scheelt ook.quote:
Jezelf quoten is zoooo not donequote:Op donderdag 15 september 2011 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
Nou internet was een eitje...die doet het.
Nu die Fucking draadloze TV ontvanger nog aan de praat zien te krijgen.
En dat kan vanavond pas want ik moet nu naar mijn werk #frustie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |