Ik heb alleen de laatste 20 minuten van de 1e helft gezien en Vitesse had geen kansen. Nac wat halve kansjes.quote:
Ik val net in op EL1, rode kaart?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste 20 minuten van de 1e helft gezien en Vitesse had geen kansen. Nac wat halve kansjes.
Chanturia had z'n 2e gele kaart kunnen krijgen. Een smerig elleboogje van een speler van Nac was ook minstens geel.. Misschien hadden ze het daar over?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik val net in op EL1, rode kaart?
Kan, kreeg het niet helemaal mee. Maar de beelden die ik van die Chanturia zagquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Chanturia had z'n 2e gele kaart kunnen krijgen. Een smerig elleboogje van een speler van Nac was ook minstens geel.. Misschien hadden ze het daar over?
Allemaal wel erg overdreven gedrag, idd. Natuurlijk wel een groot talent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, kreeg het niet helemaal mee. Maar de beelden die ik van die Chanturia zag, wat een stuk verdriet
Tja, doet mij teveel denken aan Schwalbezquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Allemaal wel erg overdreven gedrag, idd. Natuurlijk wel een groot talent.
Altijd heerlijk; verlengen in de beker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:
NEC 2-2 laatste minuut blessuretijd. Het is immers ook het grote Fortuna Sittard
Ik hoor ze hier in Tilburg janken heerlijk zon studentenhuis.quote:
beter op Sparta vanavond, hadden een notering van 1,35quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
Morgen geld inzetten op Eindhoven, moet een makkie zijn
Had vandaag eerlijk gezegd weinig tijd om er naar te kijken enzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
beter op Sparta vanavond, hadden een notering van 1,35
Alleen Guidetti mag dat.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef Caland het volgende:
Iedereen met die kuthartjes tegenwoordig![]()
Da's John toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
Piet ga snel naar huis jongen, de koi's hebben honger.
niets mis met Arnhem, maar Vitesse bestaat niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat wil je horen, een audio-replay van de penalties?
Hoezo niet? Omdat ze een buitenlandse eigenaar hebben? Da's wel erg simpel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis met Arnhem, maar Vitesse bestaat niet meer.
Nou... Er is wel ietsje meer aan de hand.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat ze een buitenlandse eigenaar hebben? Da's wel erg simpel.
Namelijk:quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou... Er is wel ietsje meer aan de hand.
Niets simpels aan, dat soort gasten maken het voetbal kapot. Kijk naar Man City, ooit een leuke club, nu de meest intens gehaatte club in de UK, en terecht. Niets met een club te maken, speeltje van een verveelde rus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat ze een buitenlandse eigenaar hebben? Da's wel erg simpel.
Ja goed, het is geen ideale situatie maar als het dit of failliet was geweest (en dat was zo), dan ben ik toch blij dat mijn club nog bestaat. En gelukkig staat er nog aardig wat jeugd in, wat er over 5 of 10 jaar is zien we dan wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets simpels aan, dat soort gasten maken het voetbal kapot. Kijk naar Man City, ooit een leuke club, nu de meest intens gehaatte club in de UK, en terecht. Niets met een club te maken, speeltje van een verveelde rus.
Als het zo doorgaat is voetbal met 10 jaar echt volkomen in handen van een paar russen......
Vitesse bestaat dus niet meer.
Geld is er ineens, spelers worden van heinde en verre aangetrokken wat zorgt voor een legertje huurlingen en ze hebben ineens sprongen kunnen maken die niet-passend bij de club lijken te zijn. Kijk naar de bezoekersaantallen, kijk naar de sfeer die de club uitademt, het zou toch een schande zijn als zo’n speeltje landskampioen wordt?quote:
Sfeer is juist wel redelijk en de bezoekers komen niet zomaar terug na 10 jaar waarin we waardeloos voetbal te zien gekregen hebben en totaal niet serieus genomen werden door een kip-zonder-kop directie. We hebben dit seizoen 3 huurlingen geloof ik (Kalas, Dávila, Annan) en spelen al wedstrijden lang met 6 of 7 Nederlanders in de basis. Dat kampioensgebabbel zit inderdaad niemand op te wachten maar dat komt uit diezelfde kip-zonder-kop directie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geld is er ineens, spelers worden van heinde en verre aangetrokken wat zorgt voor een legertje huurlingen en ze hebben ineens sprongen kunnen maken die niet-passend bij de club lijken te zijn. Kijk naar de bezoekersaantallen, kijk naar de sfeer die de club uitademt, het zou toch een schande zijn als zo’n speeltje landskampioen wordt?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik als Ajacied heb bergen respect voor wat FC Twente heeft geflikt (al ben ik er sportief gezien niet blij mee) maar zo'n kutrus die niets te doen heeft en een buitenlandse competitie naar de tering helpt mag van mij per direct onder de middenstip gestopt worden.
Maar hopen dat ie het binnenkort zat is en alsnog de stekker eruit trekt...
En waarom zou je daar willen komen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Elvislives het volgende:
Beleid van FC Twente is inderdaad hoe iedereen het liever had gezien maar als je Marc van Hintum als TD hebt of Koeman die als trainer de aankopen bepaalt, kom je daar nooit.
Echt joh Perezquote:Voor het zelfde geld had hij ook de winnende kunnen maken... als Vitesse had gemist
Sowieso analisten, meeste is echt open deuren intrappen of er volkomen naast zittenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt joh Perezbedankt voor dit inzicht.
City is van een Arabier, zoals Backburn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets simpels aan, dat soort gasten maken het voetbal kapot. Kijk naar Man City, ooit een leuke club, nu de meest intens gehaatte club in de UK, en terecht. Niets met een club te maken, speeltje van een verveelde rus.
Als het zo doorgaat is voetbal met 10 jaar echt volkomen in handen van een paar russen......
Vitesse bestaat dus niet meer.
OK, same diff, tuig it isquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
City is van een Arabier, zoals Backburn.
Ik vond het eigenlijk wel een vrije trap.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:08 schreef Xummon het volgende:
pffff kunt scheids heeft Fortuna genaaid, bij die vrije trap in de laatste minuut
Niet teveel naar een filister als Leo Driessen luisteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:08 schreef Xummon het volgende:
pffff kunt scheids heeft Fortuna genaaid, bij die vrije trap in de laatste minuut
hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 17:34 schreef Wereldpijn het volgende:
Jullie vergeten even dat wereldvedette Sjaak Polak bij Scheveningen speelt en dus ook heeft gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |