dan kopieer je diequote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
IK WAS EEN REACTIE AAN HET TYPEN
:")_!_!_!_!O!_#$%^*(quote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
kan niet het werd rood toen raakte ik in paniek en sloot ik mijn browser af.
*kuch* *kuch* aandachtshoer *kuch*quote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
PANIEK PANIEK PANIEK
Het spel monopoly doet het niet bij mij!!![]()
PANIEK PANIEK PANIEK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dankjewel. Je bent genomineerd tot baas.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
Een tip voor iedereen; Groene thee wordt een beetje bitter van te heet water. Laat je water daarom even staan alvorens het bij de thee te gieten.
at your service,
Boterige knul
Dus je kan beter een pak icetea kopen?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
Een tip voor iedereen; Groene thee wordt een beetje bitter van te heet water. Laat je water daarom even staan alvorens het bij de thee te gieten.
at your service,
Boterige knul
ahahahahhahaqquote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
kan niet het werd rood toen raakte ik in paniek en sloot ik mijn browser af.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
*kuch* *kuch* aandachtshoer *kuch*/careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Earl greyquote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
Wat is er mis met gewoon English Blend met suiker?
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
at your service,
Boterige knul
Heb je geprobeerd het uit te voeren als administrator en in Windows XP modus?quote:
Help mij eensquote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, weer in de gevangenis. Gelukkig heb ik nu een "Verlaat de gevangenis zonder te betalen" kaart.
Heeft Windows 7 een Windows XP modus?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd het uit te voeren als administrator en in Windows XP modus?
Ja thee moet soberzo in blaadjesquote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
en heb echte groene thee blaadjes, niet dat filterding
ik eet die drab met een lepelquote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja thee moet soberzo in blaadjes
Wel in zo'n filterzakje anders drijft al die drab in je thee
Ja. Rechtermuisknop, eigenschappen en dan het laatste tabblad. Compatibiliteitsmodus.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Windows 7 een Windows XP modus?
Ja, rechtermuisknop, eigenschappen en dan compatibiliteit.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Windows 7 een Windows XP modus?
En dan mis ik opeens niet meer dat wat op msn staat?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Rechtermuisknop, eigenschappen en dan het laatste tabblad. Compatibiliteitsmodus.
haha speel je sims?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:
Ik ben met mijn schoonmaakster getrouwd op de sims.
sims is baasquote:Op woensdag 14 september 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:
Ik ben met mijn schoonmaakster getrouwd op de sims.
Uhm, wat heeft msn er mee te maken? Je had toch problemen met Monopoly (het spel)?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan mis ik opeens niet meer dat wat op msn staat?
Uhuh en het probleem heb ik op msn aan Ezje laten zienquote:Op woensdag 14 september 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, wat heeft msn er mee te maken? Je had toch problemen met Monopoly (het spel)?
Ah, oké.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en het probleem heb ik op msn aan Ezje laten zien
Jij wil niet eens met mij fuckenquote:
leven enzulks.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
skwaarom ben je er zo weinig
weet niet slaap laatst vroeg/en probeer me hw te maken als ik al in de 1e 2 weken achterloop...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
skwaarom ben je er zo weinig
Heb je nou al die compatibiliteitsmodus geprobeerd?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil niet eens met mij fucken![]()
En je spel ook niet
Daar ligt het niet aanquote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je nou al die compatibiliteitsmodus geprobeerd?
ja en dat deed au.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Zijn jullie ooit uit een stapelbed geflikkerd? Ik wel.
Krijg je een foutmelding? Heb je al geprobeerd om het spel opnieuw te downloaden?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan![]()
Ik mis iets ofzo. Heb hem waarschijnlijk tegelijk met Ez gedownload en bij mij gaat er van alles mis
no-skillsquote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Ik slaap altijd onder als ik een stapelbed moet slapen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Dat 'ik wel' was overbodigquote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Erdoor, eraf en van een hoogslaper, minihoogslaper, uit een 2 persoonsbed en zelfs van een matras dat op de grond lag geflikkerdquote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Succesquote:Op woensdag 14 september 2011 23:24 schreef speedking het volgende:
maar k ga weer moet morgen alweer 2 verslagen inleveren en ben pas halverwege lang leven red bull
Ja, en hard. Ik had een hersenschudding.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Succes.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:24 schreef speedking het volgende:
maar k ga weer moet morgen alweer 2 verslagen inleveren en ben pas halverwege lang leven red bull
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik slaap altijd onder als ik een stapelbed moet slapen.
Beneden is veilig.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]. Boven is het stoer beneden niet.
deze fokster weetzquote:Op woensdag 14 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]. Boven is het stoer beneden niet.
WAT WIL JE DAARMEE ZEGGEN DAME?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat 'ik wel' was overbodig![]()
Ik heb wel geduld en dan gaat Ezje het vrijdag voor me fixxenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krijg je een foutmelding? Heb je al geprobeerd om het spel opnieuw te downloaden?
Wat voor verslagen moet je eigenlijk schrijven? Misschien kunnen wij je helpen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
BEDANKT zonder jullie steun was k nergens
ik heb verslagen te koop.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor verslagen moet je eigenlijk schrijven? Misschien kunnen wij je helpen.
Ik ben tenminste nog nooit als een complete faler uit een bed gedonderd.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef coban het volgende:
[..]
Liever miljoen keer vallen en stoer blijven
1 over hoe de rechtstaat er hier in nederland uitziet en ander over bsm: flag football.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor verslagen moet je eigenlijk schrijven? Misschien kunnen wij je helpen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
DAT JE EEN KLUNS BENT HIGIHIHIHIIHIHIHHI
doe t liever zelfquote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb verslagen te koop.
2,50 per bladzijde
IK HEB ALLES
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog nooit als een complete faler uit een bed gedonderd.
Rechtstaat kan ik je waarschijnlijk wel bij helpen. Flag Footbal, dat is toch die sport die op rugby lijkt maar waarbij je niet mag tackelen?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef speedking het volgende:
[..]
1 over hoe de rechtstaat er hier in nederland uitziet en ander over bsm: flag football.
Ik word er meestal uitgewerkt door mijn medeslaperquote:Op woensdag 14 september 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog nooit als een complete faler uit een bed gedonderd.
ja, hoeft niet hoor heb een heel hoofdstuk over gelezen:) maar bedanktquote:Op woensdag 14 september 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechtstaat kan ik je waarschijnlijk wel bij helpen. Flag Footbal, dat is toch die sport die op rugby lijkt maar waarbij je niet mag tackelen?
American football en dat je dan lintjes van je tegenstander moet pakken ofzo toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechtstaat kan ik je waarschijnlijk wel bij helpen. Flag Footbal, dat is toch die sport die op rugby lijkt maar waarbij je niet mag tackelen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die deze vrijdag geen vrije dag hebben
Tuurlijk, het is altijd de schuld van anderen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word er meestal uitgewerkt door mijn medeslaper
Kore is zo geilquote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
spontaan lesbisch ben ik
yep, waar je dan stiekem de billen van de meisjes grijptquote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
American football en dat je dan lintjes van je tegenstander moet pakken ofzo toch?
2 uur les.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die deze vrijdag geen vrije dag hebben
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is altijd de schuld van anderen.
Nou ja, als je nog vragen hebt, ik ben waarschijnlijk nog wel even hier.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:28 schreef speedking het volgende:
[..]
ja, hoeft niet hoor heb een heel hoofdstuk over gelezen:) maar bedankt
Ik denk van wel, ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
American football en dat je dan lintjes van je tegenstander moet pakken ofzo toch?
Werkloos en levenloos hier.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
telt niet
helemaal vrij gwn
Ik kan wel spijbelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
telt niet
helemaal vrij gwn
Welterusten.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
ik ben focking moe ga pitten welterusten mensen
Ik ook, slaaplekker allemaalquote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
ik ben focking moe ga pitten welterusten mensen
Welterusten.quote:
iel je zei geilquote:Op woensdag 14 september 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Droom fijn, zacht en geil allemaal![]()
en ditquote:Op woensdag 14 september 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
trusten dientje en cobannetje
Zo, Intronic komt ook eens onder zijn steen vandaan...quote:
Haha, nieuwste nieuwste.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo, Intronic komt ook eens onder zijn steen vandaan...
rosebud, geen dankquote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef JApieman het volgende:
Hey, MK, gebruik jij ook cheats bij de sims?
Ik deed meestal:quote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef JApieman het volgende:
Hey, MK, gebruik jij ook cheats bij de sims?
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik deed meestal:
eerst heel veel geld cheaten zodat ik tenminste een normaal huis haden dan terug naar 1000 ofzo en opnieuw beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik heb gewoon alles gecheat want ik had geen zin om steeds te gaan slapen enzo, en eten, want mijne kan niet eens normaal werken of hij zegt alweer ik heb honger, of ik ben moe. En ik heb hem niet eens dik gemaakt.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik deed meestal:
eerst heel veel geld cheaten zodat ik tenminste een normaal huis haden dan terug naar 1000 ofzo en opnieuw beginnen
Helemaal van de grond opbouwen en carrière makenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik deed meestal:
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]heb ik ook x gedaan bij een Legacy challengeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ooh je bedoelt met die groene balkjes, ja die deed ik ook best vaakquote:Op woensdag 14 september 2011 23:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mja ik heb gewoon alles gecheat want ik had geen zin om steeds te gaan slapen enzo, en eten, want mijne kan niet eens normaal werken of hij zegt alweer ik heb honger, of ik ben moe. En ik heb hem niet eens dik gemaakt.
Ja dat. Anders wordt ie boos.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh je bedoelt met die groene balkjes, ja die deed ik ook best vaak
wat is een legacy challenge?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb ik ook x gedaan bij een Legacy challenge
Mijn challenge was: met 1 sim beginnen, als schooier dus zonder geld/huis niks. Alleen 1000 euro. En dan 10 generaties proberen te krijgen etc. etc. en je mag geen enkele cheat gebruikenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wat is een legacy challenge?
Lekkertje ben je ook...quote:
Heb je dat gehaald?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn challenge was: met 1 sim beginnen, als schooier dus zonder geld/huis niks. Alleen 1000 euro. En dan 10 generaties proberen te krijgen etc. etc. en je mag geen enkele cheat gebruiken
kan je dat ook op je cv zetten?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn challenge was: met 1 sim beginnen, als schooier dus zonder geld/huis niks. Alleen 1000 euro. En dan 10 generaties proberen te krijgen etc. etc. en je mag geen enkele cheat gebruiken
Jaquote:Op woensdag 14 september 2011 23:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
kan je dat ook op je cv zetten?
Ik maakte hem net zoals mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik maakte altijd hele knappe sims
toevallig.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik maakte hem net zoals mij.
Dusja, ook heel knap.
picsquote:Op woensdag 14 september 2011 23:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik maakte hem net zoals mij.
Dusja, ook heel knap.
uitgespeeld enzulksquote:
Blokkeer hem gewoon en negeer hem in het echt.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
Hoe moet ik het opvatten als een jongen echt al een maand lang constant blijft zeuren of ik ook bij het bedrijf waar hij werkt komt werken (een of ander vervelend werversding) en ik constant nee zeg, omdat kutwerk en als ik met mijn opleiding begin mag ik niet werken en uiteindelijk zeg ik ja, om er vanaf te zijn en dan gaat ie offline (msn).
Ik snap het niet.
Hij wil jou.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
Hoe moet ik het opvatten als een jongen echt al een maand lang constant blijft zeuren of ik ook bij het bedrijf waar hij werkt komt werken (een of ander vervelend werversding) en ik constant nee zeg, omdat kutwerk en als ik met mijn opleiding begin mag ik niet werken en uiteindelijk zeg ik ja, om er vanaf te zijn en dan gaat ie offline (msn).
Ik snap het niet.
hij mot je nie meerquote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
Ik snap het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ben jij een mooi en lief meisje? want dan snap ik hetquote:
Verder is hij wel aardig, een vriend van mn zusje, dus ik snapte het in eerste instantie al niet waarom ik daar zou moeten komen werkenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Blokkeer hem gewoon en negeer hem in het echt.
quote:
Duidelijk jullie twee.quote:
Tuurlijk ben ik een mooi en lief meisje. Hoezo zou dat mijn moeheid verklaren?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ben jij een mooi en lief meisje? want dan snap ik het
Ik ben verliefd op je...quote:
Nee dat zou verklaren waarom hij zo graag wil dat je bij hem komt werken, is gezellig enzo! Hij wil thee met je drinken, overduidelijk!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik een mooi en lief meisje. Hoezo zou dat mijn moeheid verklaren?
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 14 september 2011 23:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee dat zou verklaren waarom hij zo graag wil dat je bij hem komt werken, is gezellig enzo! Hij wil thee met je drinken, overduidelijk!
Kan hij nog wel op je geilen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat zal het zijn jaThee drinken.
Hij is overigens 2 jaar jonger en een vriend van mn zusje
hij wilt gewoon niet nar zn werk fietsen en hoopt dat jij hem met de auto/vliegtuig kan brengen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:
Kapitein.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je vergeet leutenant corporaal en sergant
de vliegtuigquote:Op woensdag 14 september 2011 23:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hij wilt gewoon niet nar zn werk fietsen en hoopt dat jij hem met de auto/vliegtuig kan brengen.
Zit wat in, maar dat hoop ik niet.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 23:56 schreef Ragboer het volgende:
Merel is bang voor een oorwurm haha.
Nice onequote:Op woensdag 14 september 2011 23:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hij wilt gewoon niet nar zn werk fietsen en hoopt dat jij hem met de auto/vliegtuig kan brengen.
hey echt bedankt voor deze correctie. Ik zal het meteen noteren in mijn kladblokje met correcties, zo voorkom ik dat ik de volgende keer weer deze vergissing zal maken.quote:
GOEDZOquote:Op woensdag 14 september 2011 23:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK WAS GISTER EN EERGISTER TOCH VERKOUDEN? NU NIET MEER HAHA
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hey echt bedankt voor deze correctie. Ik zal het meteen noteren in mijn kladblokje met correcties, zo voorkom ik dat ik de volgende keer weer deze vergissing zal maken.
mijn (zwoele)stem is wegquote:Op woensdag 14 september 2011 23:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK WAS GISTER EN EERGISTER TOCH VERKOUDEN? NU NIET MEER HAHA
Ik ben verliefd op je...quote:
Leugensquote:Op donderdag 15 september 2011 00:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik werd niet eens helemaal verkouden.
oh..quote:Op donderdag 15 september 2011 00:00 schreef Ragboer het volgende:
KIP NEGEER ME NIET!
[..]
Ik ben verliefd op je...Ik wil over je dromen...
![]()
nooit niet?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel brandneus mja niet helemaal verkouden.
wil je dan een keertje thee met mij drinken?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet ik tog sgatjequote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koningin, KeizerinBen een chica
oke afgesproken.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Dalando het volgende:
Nog even melden voor het slapen gaan.Ik had vandaag noulijks tijd om te FOK!ken, ik beloof dat ik morgen meer tijd heb.
Trusten en tot morgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Dalando het volgende:
Nog even melden voor het slapen gaan.Ik had vandaag noulijks tijd om te FOK!ken, ik beloof dat ik morgen meer tijd heb.
Welterusten.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Dalando het volgende:
Hoe zie je eruit ?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wil je dan een keertje thee met mij drinken?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 00:01 schreef Dalando het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tver
dam
me
Meen je dit serieus?? :Squote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Ragboer het volgende:
Helemaal niet, mijn moeder is overleden. Pertinent onwaar dus. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet, sorry manquote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Ragboer het volgende:
Helemaal niet, mijn moeder is overleden. Pertinent onwaar dus. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vond het na de eerste 3 seconden al kut.quote:
Wie was dan die vrouw die ik gister bij jou thuis zag en die eten voor je kookte?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik had vroeger ook zo'n beugel
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik droeg m nooitquote:Op donderdag 15 september 2011 00:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen met scheve tandenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]_ Mijn broertje ook maar hij is dom, hij deed zn andere beugel nooit in en nu staan zn tanden weer scheef.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vond het na de eerste 3 seconden al kut.
[..]
Wie was dan die vrouw die ik gister bij jou thuis zag en die eten voor je kookte?
ik had die beugel + plaatjes lang gehadquote:Op donderdag 15 september 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]_ Mijn broertje ook maar hij is dom, hij deed zn andere beugel nooit in en nu staan zn tanden weer scheef.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen.
omijngodquote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Ragboer het volgende:
Haha, Pim sukkeltje. Had ik je ff 'hé.MOEHAHAHAH
GODS WEGEN ZIJN ONDOORGRONDELIJK!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen.
dat gaat te ver,quote:Op donderdag 15 september 2011 00:07 schreef Ragboer het volgende:
Haha, Pim sukkeltje. Had ik je ff 'hé.MOEHAHAHAH
GODS WEGEN ZIJN ONDOORGRONDELIJK!
Altijd weer uiterlijk he, wanneer nou innerlijk?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit ?
[..]
Slaap lekker
picsquote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Altijd weer uiterlijk he, wanneer nou innerlijk?
Ehm.
Ik ben 1.90
Tussen de 80 en 85 kg
Beetje getinte huidskleur
Donker haar
Groene ogen
Momenteel een stoppelbaardje, normaal glad geschoren
Nog vragen?
negertquote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ehm.
Ik ben 1.90
Tussen de 80 en 85 kg
Donker haar
Groene ogen
Nog vragen?
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ehm.
Ik ben 1.90
Tussen de 80 en 85 kg
Donker haar
Groene ogen
Nog vragen?
quote:
Anoniem enzo?quote:
Half Nederlands, Half Chileensquote:
Hoe zie jij eruit dan?quote:
Vanwaar die vraag? Niet mooi genoeg? Als je wat beters weet sta ik daar altijd voor open.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef Saisai het volgende:
Ragboer! wil je je UI niet mooier hebben?
Oooh ja met je vriend he.. Ja dan is dat idd de prioriteit.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:09 schreef Saisai het volgende:
neuh MK, maar mn vriend kan nog steeds niks dus verhuizen is momenteel toch geen optie. Dus is niet zo heel erg
heb je die originele gif nog?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag? Niet mooi genoeg? Als je wat beters weet sta ik daar altijd voor open.
Ik ben 1.72quote:
quote:
Het komt van een YouTube-filmpje.quote:
Linkquote:Op donderdag 15 september 2011 00:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het komt van een YouTube-filmpje.
welke? link?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het komt van een YouTube-filmpje.
Ja ik dacht, laat ik zijn lijstje maar kopiëren en een beetje aanpassenquote:
je vergeet cupmaatquote:Op donderdag 15 september 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben 1.72
56 kg
Over een week weer brunette
Blauwgroene ogen
Zonder stoppelbaardje.
En dit
[..]
Je had toch soort van rood haar, doe net zulk haar als mijn UI.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben 1.72
56 kg
Blauwgroene ogen
Zonder stoppelbaardje.
En dit
[..]
Sorry dat ik het niet wist!quote:Op donderdag 15 september 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben 1.72
56 kg
Blauwgroene ogen
Zonder stoppelbaardje.
En dit
[..]
Gwn, thug life zware leventje.quote:
Oh dat ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gwn, thug life zware leventje.
Niet interessantquote:
Ja, maar toen wilde ik het bruin verven, maar toen werd het een beetje koperblondbruin en toen ging ik naar italië en kwam ik als blondine terugquote:Op donderdag 15 september 2011 00:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je had toch soort van rood haar, doe net zulk haar als mijn UI.
Op die manierquote:Op donderdag 15 september 2011 00:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry dat ik het niet wist!
Tevens ben ik ook blank maar getint in de vorm van geen melkfles maar een beetje bruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |