dan kopieer je diequote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
IK WAS EEN REACTIE AAN HET TYPEN
:")_!_!_!_!O!_#$%^*(quote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
kan niet het werd rood toen raakte ik in paniek en sloot ik mijn browser af.
*kuch* *kuch* aandachtshoer *kuch*quote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
PANIEK PANIEK PANIEK
Het spel monopoly doet het niet bij mij!!![]()
PANIEK PANIEK PANIEK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dankjewel. Je bent genomineerd tot baas.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
Een tip voor iedereen; Groene thee wordt een beetje bitter van te heet water. Laat je water daarom even staan alvorens het bij de thee te gieten.
at your service,
Boterige knul
Dus je kan beter een pak icetea kopen?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
Een tip voor iedereen; Groene thee wordt een beetje bitter van te heet water. Laat je water daarom even staan alvorens het bij de thee te gieten.
at your service,
Boterige knul
ahahahahhahaqquote:Op woensdag 14 september 2011 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
kan niet het werd rood toen raakte ik in paniek en sloot ik mijn browser af.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
*kuch* *kuch* aandachtshoer *kuch*/careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Earl greyquote:Op woensdag 14 september 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
Wat is er mis met gewoon English Blend met suiker?
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 14 september 2011 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
at your service,
Boterige knul
Heb je geprobeerd het uit te voeren als administrator en in Windows XP modus?quote:
Help mij eensquote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, weer in de gevangenis. Gelukkig heb ik nu een "Verlaat de gevangenis zonder te betalen" kaart.
Heeft Windows 7 een Windows XP modus?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd het uit te voeren als administrator en in Windows XP modus?
Ja thee moet soberzo in blaadjesquote:Op woensdag 14 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd
en heb echte groene thee blaadjes, niet dat filterding
ik eet die drab met een lepelquote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja thee moet soberzo in blaadjes
Wel in zo'n filterzakje anders drijft al die drab in je thee
Ja. Rechtermuisknop, eigenschappen en dan het laatste tabblad. Compatibiliteitsmodus.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Windows 7 een Windows XP modus?
Ja, rechtermuisknop, eigenschappen en dan compatibiliteit.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft Windows 7 een Windows XP modus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |