Waar woon je dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kapsalon gehad maar hier krijg je die ook op maar heel weinig plaatsen geloof ik
ik heb je post gemistquote:Op donderdag 15 september 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SLAAP LEKKER KLINKERBOTSING DROOM FIJN.
HATERS WACHT MAAR IK ZEG OOK NIET MEER TRUSTEN TEGEN JULLIE.
0 kapsalons in 22 jaarquote:Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens echt zo geniaal, tegenover het gebouw waar ik zit staat een shoarmakraam, en die kapsalon is echt een van de lekkerste die ik ken.![]()
![]()
7 kapsalons in 2 weken
nohhhh ik durf niet het ziet er zo eng uit en en en en zoveeeelquote:Op donderdag 15 september 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zaterdag kunnen we..wordtd hetook mijn eerste keerr allusss
dankje tdrone
Mensen met snelle stofwisselingquote:Op donderdag 15 september 2011 00:37 schreef tdrone het volgende:
het schijnt een calorieenbom te zijn ja
ik heb ondergewicht volgens dat BMI gedoequote:Op donderdag 15 september 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mensen met snelle stofwisseling
Ik zit op de grens, iedere 2 uur krijg ik weer honger. En dan bedoel ik honger, niet trek.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb ondergewicht volgens dat BMI gedoe
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zit op de grens, iedere 2 uur krijg ik weer honger. En dan bedoel ik honger, niet trek.
Ben vorige week bijna flauwgevallen omdat ik lunch skipte
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaasquote:Op donderdag 15 september 2011 00:47 schreef Kaasrol het volgende:
Toen had ik geen tijd
Nu zit ik blokjes kaas te eten
ik vond dat altijd een leuk programmaquote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
RESCUE RANGERS
Dat is een tijd geleden zeg
en nu heb je mij daarin meegetrokkenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
bohh Het is na middernacht...
Nu heb ik gewoon trek in mcdonalds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |